Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti: Vähänkö toi yks on muuten nyt reteenä kun se piirteli teille ton shakkihymiön. :D
Sietää ollakin! Pussaa sitä mun puolesta!
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaupassa ja pulkkailemassa käyty. Kuppi kuumaa kahvia ja pyykkikone pyörimään. Kohta sohvalle uusimman Kotivinkki-lehden kanssa haaveilemaan. Mieskin oli ihana ja ennen töihin lähtöään hieroi mun kipeää selkää :dream:

Sen pitänee saada jotain hyvää illalla kun tulee kotiin :p:
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Vähänkö toi yks on muuten nyt reteenä kun se piirteli teille ton shakkihymiön. :D
Sietää ollakin! Pussaa sitä mun puolesta!
Kuittaan. :D
Toteutus jää kyllä tuonne iltapuolelle, jahka Haniseni :h: tulee töistä.
[edit]Pussasin. :wink: [/edit]
Ja juu, tyylikästä jälkeähän tuo on tehnyt.
Saman artistin käsialaa on toi mun uusittu avatarikin.
Mahtaiskohan tälle mun teelmykselle Kuva muuten olla ollenkaan tilausta muiden käyttäjien keskuudessa?
Viimeksi muokannut Elukka, 09.01.2006 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti: Saman artistin käsialaa on toi mun uusittu avatarikin.
Mahtaiskohan tälle mun teelmykselle Kuva muuten olla ollenkaan tilausta muiden käyttäjien keskuudessa?
Viitsiskös artisti tehdä sellaisen hymiön, joka näyttää keskisormea?

Käyttöä löytyis....
nypari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
nypari kirjoitti:nainti
Sitä eilistäkö sait?

Mulla on jokseenkin tylsää täällä. Pienen piristyksen päivään toi systerin soitto, valloitetaan ens lauantaina Turku. Tai no, ainakin herätetään paheksuntaa jos ei muuta.
Turku haltuun ja sitten poltto maan tasalle :mrgreen:

Voi kun oiskin saanut, panetti kyllä, mutta tosirakkaus odottaa tjsp.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Havaitsin eilen pullakaupassa käydessäni, että takapihallani on kaksi keskikokoista pulkkamäkeä ja luistinrata. Luistelemaan ei niinkään tee mieli, mutta olisinko mä jotenkin erilainen, outo ja pedofiililtä vaikuttava kieroutunut täti, jos mä menisin tonne lasten kans pulkkaileen? Mulla on kyllä oma pulkka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Havaitsin eilen pullakaupassa käydessäni, että takapihallani on kaksi keskikokoista pulkkamäkeä ja luistinrata. Luistelemaan ei niinkään tee mieli, mutta olisinko mä jotenkin erilainen, outo ja pedofiililtä vaikuttava kieroutunut täti, jos mä menisin tonne lasten kans pulkkaileen? Mulla on kyllä oma pulkka.
IHQ!!! :D

Täälläpäin ei juuri mäkiä ole, ja mä saisin ihan hyvällä omallatunnolla mennä sekaan laskemaan muksun kanssa :D
Oli tossa mukava söpö pikkumäki, mutta hiekassa kaikki...Ja sitten yksi valtavan jyrkkä ja hurjan mutkainen, johon en suurin surminkaan lastani lykkäis (tai itseäni).
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Viitsiskös artisti tehdä sellaisen hymiön, joka näyttää keskisormea?

Käyttöä löytyis....
Laitetaan pyyntö etiäpäin... :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsatille onnea!! :)

Ei mulla mitään uutta, töissä iltavuorossa vaihteeksi.

Miten voi rakastua joka päivä uudelleen? Ei voi ymmärtää... Tää nainen on häpyhäpy :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Miten voi rakastua joka päivä uudelleen? Ei voi ymmärtää. Tää nainen on häpyhäpy :h:
Helposti, kultaseni, helposti :wink:

Vaikka olisi vuosien yhteiselo takana, monta valtavaa melkein lopulliseen eroon johtanutta riitaa, se onnistuu silti. Elämä opettaa, ja se on onnea se, kun ymmärtää onnensa.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei mitäs helevettiä?

Mä en pääse Cityn sivuille ollenkaan, ja kesken sätin jouduin buuttaamaan koneen? Tökkiikö se muillakin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Hei mitäs helevettiä?

Mä en pääse Cityn sivuille ollenkaan, ja kesken sätin jouduin buuttaamaan koneen? Tökkiikö se muillakin?
Tök- tök - tökkkii.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei mitäs helevettiä?

Mä en pääse Cityn sivuille ollenkaan, ja kesken sätin jouduin buuttaamaan koneen? Tökkiikö se muillakin?
Tök- tök - tökkkii.
Puuh, mä jo pelkäsin että iso paha Tix-setä on bannannut mut lopullisesti... :igor:
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei mitäs helevettiä?

Mä en pääse Cityn sivuille ollenkaan, ja kesken sätin jouduin buuttaamaan koneen? Tökkiikö se muillakin?
Tök- tök - tökkkii.
tök-tök-tök-tök-tök-tök-perkele! :evil:
No nysse taas pelittää.
Luulin jo, että kissat oli virtsanneet DSL-modeemiin tai jotain...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Onnea Exsatille!!

Viimein kotona, pyykit koneessa, astiat tiskattu. Pitäisi vielä pestä itsensä. Paleltaa. Taidan todella olla tulossa kipeäksi, heevetti.
Voisiko joku tulla hoitamaan mua? Tai ruoskimaan sen verran, että saisin nuo pakolliset jutut tehtyä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onnea Exsat!

Ei muuta lisättävää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Musta tulis varmaan hyvä äiti. :)
On nimittäin sen verran tullu harjoteltua maitopullojen sun muiden kanssa pelaamista noitten karitsaisten takia.
*juossut tänään 2 tunnin välein kiikuttamaan uuden pullollisen pakasteesta sulatettua ternimaitoa pikkulampuselle* :)
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:Musta tulis varmaan hyvä äiti. :)
On nimittäin sen verran tullu harjoteltua maitopullojen sun muiden kanssa pelaamista noitten karitsaisten takia.
*juossut tänään 2 tunnin välein kiikuttamaan uuden pullollisen pakasteesta sulatettua ternimaitoa pikkulampuselle* :)
Elukka vanha uuhi :lol:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Flunssatiedota 2.0.

Ajokelit poikkeuksellisen huonot, kelivaroitus koko alueella. Yläpäässä havaittu suuria määriä räkää, kriittinen alue ulottuu nenästä poskionteloihin. Korvien korkeudella tukkosuutta, minkä lisäksi niistäminen on ärsyttänyt ihoa. Kurkunpäässä kutinaa ja ärsytystä, ääni käheä, mutta valitettavasti vielä tallella.
Don't Panic!
Kittys

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mahtava fiilis!

Takana 1.5 tuntii reipasta lenkkeilyä :cheer: .
Runkkis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Vittu, kun tuli "ottaneekseen" kontoilleen yhden proggiksen. Kotityöksi sekin menee. Tänään pitäisi kirjoittaa yksi rapsu ja vielä on pakkaamatta ja tiskaamatta No, on koko yö aikaa...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Runkkis kirjoitti:Vittu, kun tuli "ottaneekseen" kontoilleen yhden proggiksen. Kotityöksi sekin menee.
Älä muuta sano. Hajoaa pää tähän työmäärään ja saamattomuuteen. Ensimmäistä kertaa sitten viime lokakuun unelmoin humalasta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mulla alkaa olemaan aika väsy fiilis. Tietääkö kukaan mitään hyviä huumorisaitteja?
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:Mulla alkaa olemaan aika väsy fiilis. Tietääkö kukaan mitään hyviä huumorisaitteja?
Ai Kityn lisäksi?
:rofl:
Pikku-Akka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Jumpattu ja lenkkeilty, nyt voikin sitten herkutella hedelmäriisillä. nams.
Pitää valmistautua henkisesti huomiseen hampilekurikäyntiin...
Vastaa Viestiin