Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oushit,
:pics:
En uskalla, mulla on ehkä vielä jotain häpyä :roll:
mies, on invalidi? sattunut jotakin?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hyvää onnea, Dumari! :twisted: Aina me naiset emme ole kovinkaan vetoavia, ainakaan humalassa laivalla.. :roll:

Maanantai taas..Vuokrakämppää oon nyt koittanut toista tuntia hakea Espoon suunnalta, ei vaan oikein tunnu mitään löytyvän. Voihan video, aika käy vähiin. :maanantai:

Auttakee, ihmiset, ootte te ennenkin auttaneet! :piru:
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kaakki kirjoitti:Hyvää onnea, Dumari! :twisted: Aina me naiset emme ole kovinkaan vetoavia, ainakaan humalassa laivalla.. :roll:

Maanantai taas..Vuokrakämppää oon nyt koittanut toista tuntia hakea Espoon suunnalta, ei vaan oikein tunnu mitään löytyvän. Voihan video, aika käy vähiin. :maanantai:

Auttakee, ihmiset, ootte te ennenkin auttaneet! :piru:
rakenna! ;)
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:Äsh. Minä heti kuvittelin romanssin vihdoin siirtyneen eTasolta RL:een.. :roll:
( ei; ei siis beddikseen viitaten! ) :lol:
Ootte te kityläiset aika veijareita, heti on sydämenkuvat silmissä :D .
bedlam kirjoitti:Tänään sain otettua levyn töihin mukaan jotta käyn nakkaamassa postiin. Viivästyksen syyhän on sentään täysin hyväksyttävä: laiskuus ja huono muisti.
Eli voin siis turvallisin mielin olettaa että sait rahat. Phooey. Ja nyt vipinää kinttuun! Viepä se ennen viittä postiin niin huomenna jytisee D.N.R. 8) .
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:DUMARI!
Me vaadimme såsiaalipårnåa!!! :buuuu:
Ja vähän vikkelästi :) .
Turbohaltija

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jee, sain töitä huomiseksi, mahdollisesti loppuviikoksi, jee! Laskujen ystävä kiittää laskujen maksajaa! Jee! :cheer: :cheer: :cheer: :ohyeah:
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Näköjään lähti mopo käsistä, kun aloin kertoileen tötöilyjäni. Kai tässä vois kirjoittaa kohta kirjan seikkailuistani "Dumarin retket; paariin ja takas". En kaikkea paljasta, tai saan kokoajan olla kertomassa mitä kuuluu ja missä mennään, mutta sillä reissulla taisin ekaa kertaa elämässäni pihdata. Silloinkin tarkoituksesta, oli yksi blondi kiikarissa (ja on vieläkin).

Niin ja viikon päästä se polvileikkaus; vaihdetaan hiukan tuoreemmat öljyt tilalle sinne(jos onnistuu). Saa muuten kertoa miten poistetaan neljä viikkoa kestänyt räkätauti?
nypari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Syöty, juotu, nainti väliin ja nyt ekan lomapäivän kunniaksi työpaikalle säbäilemään.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko parempi: "Dumarin retket: Kotoo töihi" :rofl:
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko parempi: "Dumarin retket: Kotoo töihi" :rofl:
Tänäänkin tulin muodikkaasti puoltoista tuntia myöhässä töihin.
Patz

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:nainti
Sitä eilistäkö sait?

Mulla on jokseenkin tylsää täällä. Pienen piristyksen päivään toi systerin soitto, valloitetaan ens lauantaina Turku. Tai no, ainakin herätetään paheksuntaa jos ei muuta.
Exsat

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti:Syöty, juotu, nainti väliin ja nyt ekan lomapäivän kunniaksi työpaikalle säbäilemään.
Tän voi varmaan ymmärtää niin, että treffit meni ihan hyvin. :wink:
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti: Mulla on jokseenkin tylsää täällä. Pienen piristyksen päivään toi systerin soitto, valloitetaan ens lauantaina Turku. Tai no, ainakin herätetään paheksuntaa jos ei muuta.
Niin just, miekun viimexi olin Turusss, niin meinattiin joutua tappeluun ja eksyttiin siihen kylään kun päätettiin lähteä majapaikalle ilman suunnistusvastaavaa.
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla olikin jauhelihasoppaa eikä makkara. Selvis vasta mikrossa sulatuksen jälkeen. Hyvää oli sekin.

Nyt sainkin puolen tunnin tauon (safkatauon lisäks) kun työkamu, joka antaa tehtävät tälle päivälle, lähti ite syömään. Hyvä, saapahan kityillä ja muutenkin relata hetkeks :D
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Dumari kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oushit,
:pics:
En uskalla, mulla on ehkä vielä jotain häpyä :roll:
Hey, man! Jos kerran mimmi on kyseisestä illasta kuvia ihan Cityyn asti laittanut, sä voit varsin hyvin sen hklön kuvan osotteen laittaa, ihan julkista materiaaliahan se on. :piru:
Siis siltä pohjalta tietenkin, ettei hän ole kityläisiä=me tulemme näkemään hänet mahd. miiteissä=tilanne aiheuttaa pahennusta/noloutta. Ja sitähän me emme halua. Emmehän..? :jouden:

(Mun näkemyksen mukaan suurin osa Cityyn kuviaan laittavia (esim.Peilikuva yms.) ottavat sen riskin, että heidän kuvansa saattavat joutua kyseenalaistetuiksi tai ns. väärille hklöille. Kuten myös Kityssä, joskin uskon ympyröiden olevan hieman pienemmät/tutummat.)
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kaakkiHey, man! Jos kerran mimmi on kyseisestä illasta kuvia ihan Cityyn asti laittanut, sä voit varsin hyvin sen hklön kuvan osotteen laittaa, ihan julkista materiaaliahan se on. :piru:
Kyse on siitä etten ihan kaikkia asioitani&kuvia julkaise täällä ja onneksi ei ole kityläinen...
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Täällä on kylmä!!! Paleltaa ihan vitusti. Ja vie 2,5h työaikaa jälellä. Hrrr..
Kahvia tai teetä kehtaa enää ees lämmikkeeks juoda, ko vessassa ravaus tuplaantuis ja ny jo ravaan sie puolen tunnin välein. Pieni rakko vai..?
Yönmustaritari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dumari kirjoitti:kirjoittaa kohta kirjan seikkailuistani
No mut sikshän sitä ryypätään.

Painatuksen ongelmaksi muodostuu vain se ettei kehtaa antaa sitä äidille oikoluettavaksi.
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

kid kirjoitti: Kahvia tai teetä kehtaa enää ees lämmikkeeks juoda, ko vessassa ravaus tuplaantuis ja ny jo ravaan sie puolen tunnin välein. Pieni rakko vai..?
Kyllä toi on ollu allekirjoittaneellakin havaittavissa, että ylenmääräinen teen lipiminen juoksuttaa vessassa vähän väliä... Vissiinkin siinäkin on sen verran kofeiinia, että nestettä alkaa poistumaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsatille 'viralliset' oNNittELut !!!!!! (T:lta kans tiätysti, huutelee tuolta!!!)

Jouduin taas tänne susirajan taakse melkein suoraan sängystä. Ajellaan täältä parin tunnin päästä jälleen yhtä asuntoa katsomaan Heinäpäähän, jee.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 09.01.2006 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti:Kyllä toi on ollu allekirjoittaneellakin havaittavissa, että ylenmääräinen teen lipiminen juoksuttaa vessassa vähän väliä... Vissiinkin siinäkin on sen verran kofeiinia, että nestettä alkaa poistumaan.
No en o ko 4 kuppii kahvia juonu tänään.. ja pari tuoppia vettä. Ei mua yleensä kuseta tähän tahtiin :?

Niin ja Exsatille onnittelut minultakin!

Edit: Ja vieläkin kusettaa ja hommat ei etene. Hommien etenemistä tosin ei estä kusihätä vaan tulostimen rikkoutuminen...
Jospa sitä vaikka menis tupannille.
Viimeksi muokannut Kid, 09.01.2006 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tein sitten tuommoisen 320km hyviajelun kun ei ollut jotain heppua kiinnostanut hoitaa hommiaan ajoissa. No eipähän tarvitse enää toiste mennä kyseiseen puljuun. Mikkelikin näytti niin paskalta mestalta, etten herennyt jäädä yöksi, vaan tulin takaisin äidin lihapatojen ääreen (kunhan itse teen sen lihapadan).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on selkä kipee. En näköjään sitten kumminkaan enää lomatauon jälkeen ole osannut tehdä kuntosaliharjoittelua oikein. Pitää seuravaaksi kerraksi katsoa sellainen ajankohta, että paikalla on virallinen ohjaaja. Ääk. Kräts.

Mutta shakkia pelataan jälleen tänään Meilahdessa klo 19.30! :shakki: :cheer: :cheer: :cheer:
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

CeeVeen konffausta tarttis jatkaa...
Xittu kun kone hajoili eilen ja tuhosi kaikki muotoilut tekstistä... :tiistai:
Hädin tuskin saatiin yhteisvoimin edes itse teksti pelastettua.
Olis se hiukan vituttanut menettää muutaman tunnin työ kokonaan jonnekin /dev/nullin syöveriin.
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti: Mutta shakkia pelataan jälleen tänään Meilahdessa klo 19.30! :shakki: :cheer: :cheer: :cheer:
Vähänkö toi yks on muuten nyt reteenä kun se piirteli teille ton shakkihymiön. :D
Vastaa Viestiin