Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Mulla alkaa olemaan aika väsy fiilis. Tietääkö kukaan mitään hyviä huumorisaitteja?
Ai Kityn lisäksi?
:rofl:
Jep, en edes löytänyt täältä niitä vitsiketjuja enkä omaa Huumoritoikkiani. Alan kaiketi tulla vanhaksi räähkäksi :( .
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Mulla alkaa olemaan aika väsy fiilis. Tietääkö kukaan mitään hyviä huumorisaitteja?
Ai Kityn lisäksi?
:rofl:
Jep, en edes löytänyt täältä niitä vitsiketjuja enkä omaa Huumoritoikkiani. Alan kaiketi tulla vanhaksi räähkäksi :( .
www.randomjoke.com
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaksi viikkoa jo kurkku ollut pipi... ei kai tää nyt tupakoimattomuudesta johdu?! Ärsyttävää... nytkin kaikki nenäräkä jää jumiin kurkkuun, tai tuntuu siltä. Kuumetta ei vaan kuulu, joten en mä kipeä ole.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti: hedelmäriisillä.
Pistähän reseptiä, kuulostaa...öö...hassulta?
Pikku-Akka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

ninnithequeen kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti: hedelmäriisillä.
Pistähän reseptiä, kuulostaa...öö...hassulta?
tää oli tällainen valintatalon maitokaapista puoleen hintaan hankittu rainbow hedelmäriisi. ihan omilla pikku kätösilläni sen poimin ostoskärryyn ja mies maksoi kassalla. reseptiä kerrakseen.
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:www.randomjoke.com
Kiits! Tuollahan on ihan vinkeitä juttuja, eikä mitään linkkejä :D. Jos oot kaksi viikkoa ollut jo ilman tupakkia niin älä hemmetissä vain siihen pysähdy! Lisää paskaa housuun, sano.
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Oli aivan mahtavat releet sappeella eli suorituskalusteet. :) :) :) :) :)

Sinne taas keskiviikkona!
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä vaan on niin, että :shakki: käy urheilusta. On rasittunut olo reilusta pelirupeamasta taas.
Patz

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:Takana 1.5 tuntii reipasta lenkkeilyä :cheer: .
Tätä täytyy kyllä kompata.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:Mulla alkaa olemaan aika väsy fiilis. Tietääkö kukaan mitään hyviä huumorisaitteja?
No tuskin hyviä, mutta näille minä olen viime aikoina Überväsyneenä nauranut...
http://www.sickanimation.com/
http://hannes.domainplanet.at/fusi/Bunn ... cides.html
(http://www.rockhuora.com/)
(http://kvantti.tky.fi/in/)

Jooh... Suihkuun ja nukkumaan, ei tässä muukaan auta. Väsyttää ja huomenna taas aamuvuoro. Vielä viisi vuoroa jäljellä 7:n vuoron putkesta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hirveästi ei kiinnosta hypätä taas huomenna rattiin ja pöristellä kukkeliskuuseen ennen säädyllistä sängystäylöskömpimisaikaa.

Mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä (= runkattava).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Takana 1.5 tuntii reipasta lenkkeilyä :cheer: .
Tätä täytyy kyllä kompata.
Noin kolme tuntia reipasta laskemista takana. Ensimmäinen hyndä olisi ansainnut hieman kunnostamista, mutta reileissä, pressipenkeissä, ja flätdaunissa oli loistavat alastulot.

Joskus vuonna 2001 sappeella oli täysin eri meno. Silloin viikolla rinteessä saattoi olla yksi minun lisäkseni laskemassa, jos olin yksin mestalla. Kaverin kanssa ollessa laskijoita oli kolme. :) Ei ollut mitään tietoakaan hienoista releistä! Paikka on niin korvessa, että viikolla kukaan ei jaksa tulla sinne. Viikonloppuisin oli jo silloinkin aivan eri meno kuin viikolla. Sama homma jatkuu edelleen eli viikonloppuna ei kannata käydä, koska on pitkät jonot hisseille ja vieläpä paljon pidemmät kuin aikaisempina vuosina.

Tänään oli vain muutama peruslaskettelija ja loput paukutti releitä. Hisseihin ei ollut jonoa, mutta suorituspaikoille joutui hieman odottelemaan vuoroa. Oli aivan extaasista nautintoa tuo laskeminen, että rok! Saamari! Tuollaisesta streetistä viittii jo maksaa!!! Hienoa, että ne on vihdoin ymmärtäneet ihmiset todelliset perustarpeet!!!!!

:)
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Harmittaa kyllä, että Turbohaltija oli autolla liikenteessä enkä täten sitten pyytänyt häntä siiderinjuontiseuraksi. Ennen loman loppua voisin ainakin nuo kaapista löytyvät juoda, ehkä jopa kokea hieman hiprakkaakin.
Turbohaltija

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Harmittaa kyllä, että Turbohaltija oli autolla liikenteessä enkä täten sitten pyytänyt häntä siiderinjuontiseuraksi. Ennen loman loppua voisin ainakin nuo kaapista löytyvät juoda, ehkä jopa kokea hieman hiprakkaakin.
Milloin sun loma loppuu? Huomenna selviää, olenko loppuviikon töissä (todennäköistä). Jos näin käy, perjantaina voisi maistua muutama. Jos jaksat odottaa perjantaihin.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Milloin sun loma loppuu? Huomenna selviää, olenko loppuviikon töissä (todennäköistä). Jos näin käy, perjantaina voisi maistua muutama. Jos jaksat odottaa perjantaihin.
Maanantaina viikon päästä meen kouluun. Shakkiketjussa jo toivoinkin sitä baariturnausta. Ensi viikonlopuksi se!

Lisäys: Samalla voidaan juhlia myös mun kaksivuotiskauttani! Miltä kuulostaa: "Suuri kansainvälinen 'Edith kaksi vuotta panematta' -shakkiturnaus"?
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kuva
Muahahaa! Ei vaan osaa

*juo laittilimskaa ja nettailee*
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt on hyvä olo, sauna teki taas kerran hyvää samoin saunaolut. Nyt kirsikkateetä ja vanhoja sarjoja videonauhalta kynttilänvalossa kullan kainalossa. Ehanaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hähäää, huomenna vapaapäivä. Kokonaan. Ei yhtään työtä... :hep: :cheer:
Paljon tekemistä kuitenkin... sillä sitä seuraavat 12 pallonpyörähdystä sitä työtä on. Äänestääkin pitäis mennä.

Joten nyt nuks. Ötyä!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo-o... Vieläkään en ole päässyt nukkumaan. Pitänee tuossa kohta puoliin yrittää. Nyt vielä hetki tässä. Koskahan sitä nukkuisi univelkansa pois?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt on tiistai... Voisko joku..? Minä en, ku valitettaan kuitenkin, hihihihihih
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nojoojust

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

ninnithequeen kirjoitti:Viitsiskös artisti tehdä sellaisen hymiön, joka näyttää keskisormea?Käyttöä löytyis....
Tällainenko? Saamasi pitää.

Kuva
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Musta tulis varmaan hyvä äiti. :)
On nimittäin sen verran tullu harjoteltua maitopullojen sun muiden kanssa pelaamista noitten karitsaisten takia.
*juossut tänään 2 tunnin välein kiikuttamaan uuden pullollisen pakasteesta sulatettua ternimaitoa pikkulampuselle* :)
Elukka vanha uuhi :lol:
Todellakin olen! :lol:
Alan oikeestaan olla ottoisoäiti jo, kun noi mun tuttipullolla ruokitut pikkuset on saaneet omia pikkusia jo... *herkistelee* :h:
Turbohaltija

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Lisäys: Samalla voidaan juhlia myös mun kaksivuotiskauttani! Miltä kuulostaa: "Suuri kansainvälinen 'Edith kaksi vuotta panematta' -shakkiturnaus"?
Kuulostaa kyllä siltä, että sinua ei voita laudalla pirukaan. :shock:
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:

Lisäys: Samalla voidaan juhlia myös mun kaksivuotiskauttani! Miltä kuulostaa: "Suuri kansainvälinen 'Edith kaksi vuotta panematta' -shakkiturnaus"?
Kuulostaa kyllä siltä, että sinua ei voita laudalla pirukaan. :shock:

Miten mun voittoisuuteni panemattomuuteeni liittyy? Tai siis, no tietysti olen voinut sublimoida energiavarantojani shakkiin. Tästä aiheesta avataan kyllä miitteihin vielä oma ketjukin, eikös juu? Sopiiko sulle se perjantai? Vai olisko lauantai jotain? Mä nimittäin suosisin lauantaita hieman enemmän, mutta perjantaikin on mahdollinen.
Turbohaltija

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Miten mun voittoisuuteni panemattomuuteeni liittyy? Tai siis, no tietysti olen voinut sublimoida energiavarantojani shakkiin. Tästä aiheesta avataan kyllä miitteihin vielä oma ketjukin, eikös juu? Sopiiko sulle se perjantai? Vai olisko lauantai jotain? Mä nimittäin suosisin lauantaita hieman enemmän, mutta perjantaikin on mahdollinen.
Etkö ole nähnyt elokuvaa Kuin raivo härkä? Robert de Niron esittämä mestarinyrkkeilijä harrastaa pientä esileikkiä ottelua edeltävänä iltana seksipommivaimonsa kanssa, kaataa lopuksi jäitä munille, menee seuraavana päivänä kehään ja lyö vastustajan maapallon kiertoradalle. :)

Minulle sopivat sekä perjantai että lauantai, kunhan vain saan luettua tentteihin päiväsaikaan. Ehkä lauantai-iltana voisi palkita itseään hieman vapaa-ajallakin.
Vastaa Viestiin