Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas. Eipä ollutkaan digiboksissa vikaa, vaan koko tällä alueella on joku saakutin verkkovika. No eipä ole ensimmäinen kerta sekään. Mutta ei ilmaista Canalplussaa siis. Pöh. Illalla vasta saavat korjatuksi. Miten voi olla niin hidasta?? Viimeksi verkkovian kuntoon saaminen kesti päiväkausia. Ja tietysti ne mulkut katkaisee mun netinkin illaksi. Voe saatanan saatana :evil:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Jaahas :evil:
Ilmoittelet sitten vaan, mitä nauhoitan. Se on neljän tunnin kasetti, joten vielä mahtuis ohjelmaa :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jaahas :evil:
Ilmoittelet sitten vaan, mitä nauhoitan. Se on neljän tunnin kasetti, joten vielä mahtuis ohjelmaa :D
Hih, kiitos muru. Mutta tänään ei kyllä tule mitään nauhoitettavaa :D
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumaleissön.. Moon laskenu: luku * 0,85 tänään jo ainakin kaheksanmiljuunaa kertaa. Menee kohta herne nenään ja naksu päähän.
Onneks kohta pääsee syömään makkarasoppaa ja jälkkäriks klementtiinejä. Nam!
Runkkis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Huomenna retkelle lähtö edessä, eikä vielä ole edes katsottu kamoja saati reppua valmiiksi. En ole edes ehtinyt käydä äänestämässä. Saa nähdä kerkeänkö. Voiko joku äänestää puolestani oikeaa henkilöä?
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkkis kirjoitti:Voiko joku äänestää puolestani oikeaa henkilöä?
Ajattelin itsekin äänestää Aku Ankkaa, joten eiköhän homma hoitune.
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Odottelin että olisi postiluukku rämissyt erään kityläisen toimesta mutta ei näköjään vielä...... Odottavan aika on niin kovin pitkä :( .
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:maanantai:
Vitun vittu, joku on peruuttanut meitin auton takalampun paskaksi....
Juuri kun ajateltiin, ettei hetkeen tule autosta laskuja huoltojen ja muitten vikojenjälkeen. ARGH!!!
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Vitun vittu, joku on peruuttanut meitin auton takalampun paskaksi....
Juuri kun ajateltiin, ettei hetkeen tule autosta laskuja huoltojen ja muitten vikojenjälkeen. ARGH!!!
Vähällä pääsitte jos pelkkä umpio on hajonnut, lucky you. Tosin mitään hajua umpioiden hinnoista ei ole, kuvittelisin kuiteskin se olevan halvempaa kuin puskurin maalaaminen..
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vitun vittu, joku on peruuttanut meitin auton takalampun paskaksi....
Juuri kun ajateltiin, ettei hetkeen tule autosta laskuja huoltojen ja muitten vikojenjälkeen. ARGH!!!
Vähällä pääsitte jos pelkkä umpio on hajonnut, lucky you. Tosin mitään hajua umpioiden hinnoista ei ole, kuvittelisin kuiteskin se olevan halvempaa kuin puskurin maalaaminen..
No joo, ihan totta.
Mutta raivostuttaa silti, tiedät varmasti mikä perkeleen murheenkryyni tuo meidän rakas Kirppumme on ollut...


Ja digiboksi toimii, äkkiäkös korjasivat sittenkin :cheer:
Kittys

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vitun vittu, joku on peruuttanut meitin auton takalampun paskaksi....
Juuri kun ajateltiin, ettei hetkeen tule autosta laskuja huoltojen ja muitten vikojenjälkeen. ARGH!!!
Vähällä pääsitte jos pelkkä umpio on hajonnut, lucky you. Tosin mitään hajua umpioiden hinnoista ei ole, kuvittelisin kuiteskin se olevan halvempaa kuin puskurin maalaaminen..
Mun autoon maksaa etulampun umpio palttiarallaa 300 ekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

pakkopäästäpoispakkopäästäpoispakkopäästäpois

Työahdistus. Viiteen pitäisi kestää. Gaad!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:No joo, ihan totta.
Mutta raivostuttaa silti, tiedät varmasti mikä perkeleen murheenkryyni tuo meidän rakas Kirppumme on ollut...
Joo-o, multa on maalattu omasta riisikupista 2 ovea, takapuskuri sekä miljuuna kiveniskemää. Nyt se näyttää aika kivalta, tosin etupuskuri pitäs vaihtaa jos jaksais.. Sellattisii ne autot on, rahaa vievät helkutisti (vain 500e on mennyt maalauksiin, enkä kertaakaan ole maksanut täyttä hintaa)
Viimeksi muokannut Dumari, 09.01.2006 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pyykkäystä, kokkausta ja sitten parin tunnnin reipas lenkki. Ehanaa <3

Yhh, siivota pitäs ja viikonloppuna saa alkaa roudaan täält jo ekoja kamoja veks. Vielä ihanampaa <3
Starflare

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Odottelin että olisi postiluukku rämissyt erään kityläisen toimesta mutta ei näköjään vielä...... Odottavan aika on niin kovin pitkä :( .
No hitzi, kukahan voisi olla kyseessä.. laitetaanko veikkaus pystyyn? :D
Beddikseltä odottelen Testamenttia. Tuli sellainen kauhuskenaario mieleen että olenkohan lingonnut rahat jonnekin ihan muualle ja nyt ukko sitten ihmettelee kun ei rahoja kuulu? :think:
Sannu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

heippa tyypit,

Paiskiiko täällä kukaan opinnäytetyön tms. parissa...

Kaipaisin sellaista supporttia ja vertaistukea...
bedlam

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:Odottelin että olisi postiluukku rämissyt erään kityläisen toimesta mutta ei näköjään vielä...... Odottavan aika on niin kovin pitkä :( .
Tänään sain otettua levyn töihin mukaan jotta käyn nakkaamassa postiin. Viivästyksen syyhän on sentään täysin hyväksyttävä: laiskuus ja huono muisti.
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oushit, meinasin kirjoittaa yhden typyn kuvagalleriaan Cityssä.. seuraava kuva olikin sitten otettu siltä laivareissulta Tallinnaan jolla itse olin reilu kuukausi sitten. Noh, kukas se siinä seuraavassa kuvassa sitten oli? No se eukko joka oli mun liiveissä kiinni koko risteilyn ajan :roll:
Nimitz

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Suvinen kirjoitti:Tänään olis taas yksi työhaastattelu. Takaisin tiskin taa siis, lähiö vain vaihtuu :D
Tämä siis olettamuksella, että ko. paikkaan pääsen. Mutta luultavasti joo. Kuulostivat aika epätoivoisilta saada sinne joku ja äkkiä.

Viikonloppu hurahti tampesterissa. Kotiin tarttui mukaan uudet farkut ja AUTO :lol:
Farkut maksoin minä, auton mies. Tasa-arvo kunniaan..!
Eiks teillä siellä Sisä-Suomessa autoliikkeitä ole? :?:
Luulin, et Rinta-Juoppo olisi sinnekin jalkansa jo asettanut. :wink:
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eisaatana, se on vielä se sama typy, eikä mikään sen kaveri...

*vetää ranteet auki*
Exsat

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:Oushit, meinasin kirjoittaa yhden typyn kuvagalleriaan Cityssä.. seuraava kuva olikin sitten otettu siltä laivareissulta Tallinnaan jolla itse olin reilu kuukausi sitten. Noh, kukas se siinä seuraavassa kuvassa sitten oli? No se eukko joka oli mun liiveissä kiinni koko risteilyn ajan :roll:
:pics:
Elukka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oushit, meinasin kirjoittaa yhden typyn kuvagalleriaan Cityssä.. seuraava kuva olikin sitten otettu siltä laivareissulta Tallinnaan jolla itse olin reilu kuukausi sitten. Noh, kukas se siinä seuraavassa kuvassa sitten oli? No se eukko joka oli mun liiveissä kiinni koko risteilyn ajan :roll:
:pics:
Nimee / nicknamee esiin ainakin :!:
:lol:
Chap

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sannu kirjoitti:heippa tyypit,

Paiskiiko täällä kukaan opinnäytetyön tms. parissa...

Kaipaisin sellaista supporttia ja vertaistukea...
Mä voisin tarjota supporttia: joisin olutta ja samalla kannustaisin sua ja muistelisin omia opinnäytetöitäni hyvillä mielin. Mä tein ne siihen aikaan kun opinnäytetyöt olivat vielä vaativaa tosimiesten hommaa. Nykyään se on ihan erilaista, sellaista ihme pullamössötekemistä. Ennen kaikki oli paremmin.
Dumari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oushit,
:pics:
En uskalla, mulla on ehkä vielä jotain häpyä :roll:
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

DUMARI!
Me vaadimme såsiaalipårnåa!!! :buuuu:
Vastaa Viestiin