Tiistaihuumaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uaaah... Nyt se myrkyn lykkäs ja hommia pukkaa niin, ettei ees tupannilla kerkee käydä. Ja tänne tuli joku pirun etelämaalainen ja sitä pitäs jossain vaiheessa mennä kuuntelee. Uudet tuulet puhaltaa...Puuuh..
Faghag

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AarneAnkka kirjoitti:Ögh mikä yö. Ensinnäkin oli kamalat vatsavaivat (vaikea sanoa mistä johtui, ehkä ruokamyrkytys?), ja jostain syystä olin myös täynnä puhtia, intoa ja energiaa. Siis keskellä yötä, kun olisi pitänyt kaapia unta kaaliin.
Ja kukut! Kun uni ei tule pollaan yöllä, silloin pitää nussia. Vaikka sen oikean käden kanssa, nih! ;)
nypari kirjoitti:Tarjoan guumaa mehua laitettuani takkaan tulen. Mökki ei tarkoituksellisesti lämpiä tarpeeksi nopeasti ja paljon, vaan pyydän daamini takan eteen viltin alle kanssani.
Uuh, muista tarjoilla myös itsesi lämpimänä…. siis mun ajatukset pyörii nyt vain ja melkein ainoastaan seksissä….. nussukka on vielä pari päivää työmatkalla eli überpanetus :( kyrpää kerpele, tänne heti nyt!
Keikaus kirjoitti:En ollut tajunnut, että saan tietysti kertyneet vuosilomat rahana, kun häippään töistä helmikuun lopussa. Ja päälle vielä lomarahat. Ah! Voin opiskella suht rauhassa vaikka koko loppuvuoden. Kesällä olen kyllä töissä, mutta muuten ei välttämättä tarvitse. Olo on kuin lottovoittajalla. Täytyy ruveta lottoamaankin.
Hih, kulta! Rahan tuloa ei voi estää, todella upeeta! :-D

Kävin tuossa Kallion Urheilutalon uimahallissa. Ehanan siisti paikka ja päivällä siellä polskutteli vain ihQuja eläkeläisiä ja mä. Ennen kuin poistuin suihkutiloista, lutrasin jalkani desifiointisuihkussa ja nyt on outo tunne jalkapohjissa... ei kai toi mikään kemiallinen kuorinta ole? :shock:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Meni hieman överiksi... nukkuminen siis.
Milläs helvetillä saan unta illalla?

Kuka tulis illalla naimaan mut niin puhki että nukahdan?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Faghag kirjoitti:
Kävin tuossa Kallion Urheilutalon uimahallissa. Ehanan siisti paikka ja päivällä siellä polskutteli vain ihQuja eläkeläisiä ja mä. Ennen kuin poistuin suihkutiloista, lutrasin jalkani desifiointisuihkussa ja nyt on outo tunne jalkapohjissa... ei kai toi mikään kemiallinen kuorinta ole? :shock:
Uimahalleissa on tosiaan tollaset koneet nykyään..
Täytyy ottaa tuokin selville, toivottavasti on kunnon myrkkyä sienipöpöille!
suihkutusko mennen tullen?
Kuorinta? Kokeile miten vaikuttaa kasvoihin? Tulee samalla venyteltyä?
Onks uimahalleissa paljon butcheja? Niitä toisia siellä useinkin on..
Ja manalalta ei kaivata konmenttia.
Pyyhin Netikettiin..
Faghag

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Niba kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Kävin tuossa Kallion Urheilutalon uimahallissa. Ehanan siisti paikka ja päivällä siellä polskutteli vain ihQuja eläkeläisiä ja mä.
Onks uimahalleissa paljon butcheja? Niitä toisia siellä useinkin on..
Heh heh, itseäni butchimpaa en kyllä bongannut, vain herttaisia vanhoja leidejä ja herroja :-D
Kittys

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ihan håttis päivä!

Mä haluun lenkkikaverin. Pitää vissii psyykkaa laiskoja kamuja.
Elukka

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*haaaaaukoooootuuuss* :swirl: + :swirl: +:swirl:
Mikä kumma siinä on, ettei ihminen osaa käydä ajoissa nukkumaan?
Sitten kun vielä koiruus innostui elämöimään yöllä ja aamulla piti heräillä poikkeuksellisen ajossa lähtemään bussilla töihin, niin olo onkin tosi pirtsakka... Kuva
Taitaa olla joku flunssatautikin pesimässä onteloihin.
Eniweis, huomenia tänne... :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niba kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Kävin tuossa Kallion Urheilutalon uimahallissa. Ehanan siisti paikka ja päivällä siellä polskutteli vain ihQuja eläkeläisiä ja mä. Ennen kuin poistuin suihkutiloista, lutrasin jalkani desifiointisuihkussa ja nyt on outo tunne jalkapohjissa... ei kai toi mikään kemiallinen kuorinta ole? :shock:
Uimahalleissa on tosiaan tollaset koneet nykyään..
Täytyy ottaa tuokin selville, toivottavasti on kunnon myrkkyä sienipöpöille!
suihkutusko mennen tullen?
Kuorinta? Kokeile miten vaikuttaa kasvoihin? Tulee samalla venyteltyä?
Onks uimahalleissa paljon butcheja? Niitä toisia siellä useinkin on..
Ja manalalta ei kaivata konmenttia.
No jotain kemikaalia sieltä varmaan tulee. En käytä, kun käytän aina varvassandaaleja.

Onko siellä butcheja. Mielestäni olen bongannut enemmän homoja kuin lesboja hallista, mutta sunnuntaina taisin nähdä yhden naispariskunnan, jotka punnitsivat itseään yhdessä pukuhuoneessa. Tai saattoivathan he olla kaksi lesbonaista. Tai kaksi ei niin perinteisen feminiinistä naista. Sitten siellä on minä ja mun säärikarvat ja lihakset. Bikinialue on edelleen sileä.

Uimahallissa on aika kivaa katsella ihmisiä. Kaikennäköisiä pullistelijoita sielläkin on.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
nypari kirjoitti:..jotain romanttista...
Ooh, muista pistää sen seksuaaliterapeutin taidot koville...
Moon nähänynnä jo paenajaisia mun alitsuorittamisesta. Et millään viitsisi olla muistuttamatta asiasta. :D
Patz

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:Moon nähänynnä jo paenajaisia mun alitsuorittamisesta.
No sittenhän se sulle vasta voikin terapiaa antaa...!

Meillä oli äsken palohälytys ja evakuoin itseni ilman takkia tohon merenlahdekkeen rantaan. Ei fiksu veto. Eikä ollu ees håttiksia brankkareita...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oi oi. Takaisin kotona, saa nukkua ensiyön tutussa ja turvllisessa punkassa.

Ja tarpeeseen tuo uni tuleekin, aivan aivokuollut olo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja safi »

Jihaa! Täytyy tännekkin pikkasen hehkuttaa. Olkapään vaivojen takia en ole kyennyt käymään salilla pariin kuukauteen. Nyt ei ole särkenyt viikkoon ja kävin silleen kevyesti testailemassa, että mahtaako rupsahtanut kroppani vielä kestää rääkkiä. Hienosti meni vanhojen tottumusten mukaan, tosin takapakkia on tullut aika tavalla Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa ja muutaman kuukauden päästä olen taas jo entisessä kunnossani..
Turbohaltija

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tämä päivä alkoi loistokkaasti. Unettoman yön perästä litkin puoli litraa mustaa kahvia aamukuudelta, sitten sain yskänkohtauksen ja mahapaniikin samaan aikaan ja yrjösin kaiken lattialle. Sitten pirteänä opettamaan! Tulikin koko loppuviikoksi töitä, jipii - saa vuokran, lisäveron ja liikennevakuutuksen maksettua ja käteen jää vielä muutaman tuopin verran.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Keikaus kirjoitti:En ollut tajunnut, että saan tietysti kertyneet vuosilomat rahana, kun häippään töistä helmikuun lopussa. Ja päälle vielä lomarahat. Ah! Voin opiskella suht rauhassa vaikka koko loppuvuoden. Kesällä olen kyllä töissä, mutta muuten ei välttämättä tarvitse. Olo on kuin lottovoittajalla. Täytyy ruveta lottoamaankin.
Mulla moinen jouluaatto tulossa tossa parin viikon päästä. Tosin mä taidan lahjoittaa niistä rahoista suuren osan elektroniikkakauppoihin, uusien lelujen vastineeksi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Patz »

No eihän tämä nyt mitenkään viikonpäiväketjuun kuulu, mutta silti...

Mihin-tämä-maailma-on-menossa-?
Starflare

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mp3 soitin tisseihin, just :roll: .
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Milloinkohan pakaroihin tulee LCD-näytöt? Miehille 4:3 ja naisille 16:9.
Elukka

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:No eihän tämä nyt mitenkään viikonpäiväketjuun kuulu, mutta silti...

Mihin-tämä-maailma-on-menossa-?
Duoda duoda, tossahan ooli aika paljon perinnetietoakin mukana, eli ei se mihinkään ole menossa... "Kauneudenhoidon" keinot vaan muuttuvat kalliimmiksi.
Lootusmaidon ja arsenikin tilalle tulee laserkirurgia ja mp3-soittimet.
Kyllä muuten jonkun verran hävettäis, jos joutuis ihmiskunnan touhuiluja selittämään jostain muualta tulleille vierailijoille... :oops:
slam

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Taidan mennä lähimäkeen liukumaan toviksi ja hakemaan mäyrän (12päkin dänne) en taida juoda, ku pari, mutta jostain se alkoholismikin pitää aloittaa ;)
Kid

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt on silmät niiin ristissä ettei oo ikuna ollut. Nyt loppu meikän tänpäivänen työnteko ja juon vaan kaffetta ja olen. Säätila näyttää siltä, että teen happihyppelyn ja kävelen kotiin.. Ehkä sitä sitten jaksaa koluta keittiön kaapeista ylimääräset kipot ja kupot roskiin tai jonnekkin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kun ette vielä tiedä, kerronpa. Eli mitä tapahtui yönmustalle (ranskalaiselleni) homotuomarin illallisilla. Yönmusta oli ajatellut kauniisti että hänellä ja tuomarilla olisi jonkun sortin intellektuelli side toisiinsa ja että he viettäisivät mahdollisesti moniakin illallisia yhdessä keskustellen ylevistä aiheista.

Joopa joo. Tuomari oli tarjonnut viinaa ylenmäärin ja he olivat puhuneet koko illan seksistä ja tuomari oli mm. ihaillut yönmustan käsiä ja sanonut, kuinka olisi kivaa, jos yönmusta hieroisi häntä. Hän oli myös kysynyt, onko kaikki yönmustassa sopusuhtaista ja ihastellut sen isoja käsiä. Yönmusta oli kyllä kertonut olevansa hetero ja sanonut, että hänellä on suomalainen tyttöystävä (emme kyllä oikeasti seukkaa), mutta tämä ei ollut tuomaria kauheasti haitannut.
Kikkelis kokkelis.
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Kirjoittamisen aloittaminen on hankalaa, kun toteaa heti alkuunsa, ettei osaa lainata. Help, anyone?
Starflare

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

impulsiivinen kirjoitti:Kirjoittamisen aloittaminen on hankalaa, kun toteaa heti alkuunsa, ettei osaa lainata. Help, anyone?
Jokaisen postauksen oikeassa ylälaidassa on sellainen "Quote" namiska.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Joopa joo. Tuomari oli tarjonnut viinaa ylenmäärin ja he olivat puhuneet koko illan seksistä ja tuomari oli mm. ihaillut yönmustan käsiä ja sanonut, kuinka olisi kivaa, jos yönmusta hieroisi häntä. Hän oli myös kysynyt, onko kaikki yönmustassa sopusuhtaista ja ihastellut sen isoja käsiä. Yönmusta oli kyllä kertonut olevansa hetero ja sanonut, että hänellä on suomalainen tyttöystävä (emme kyllä oikeasti seukkaa), mutta tämä ei ollut tuomaria kauheasti haitannut.
No voe räkä :o ja mikähän olisi ollut puheenaihe jos tyttöystävä olisi ollut mukana, kuten tuomari oli pyytänyt?
Varmaan se sama. Sillä tuomarilla oli kai ollut jotain ryhmäseksiltä haiskahtavia kutsuja residenssissään. :wink: Kuulostaa mieheltä minun makuuni, hehheh.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itiksestä ei löytynyt sopivan värisiä kylppärinmattoja, damn.
Pienet nokoset otin ja lenkillä kävin. Väsymys ja omituinen vatsakipu vaivaa, selästä puhumattakaan. Pyykkiä, saunaa ja televisiota. Jeppajee.
Vastaa Viestiin