Tiistaihuumaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Se on viikon tylsin päivä nyt!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kuin niin Dumis?
Minä vähän epäilen, että minun kohdallani joka päivä on tylsä päivä tällä viikolla...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ja Elukka myöhästyi tänäänkin, vaikka kuinka odottelin...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:Ja Elukka myöhästyi tänäänkin, vaikka kuinka odottelin...
No niin myöhästyin :|
Ceeveen viilailu vaati huomion kriittisellä hetkellä. Kuva
Dumari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:Kuin niin Dumis?
Minä vähän epäilen, että minun kohdallani joka päivä on tylsä päivä tällä viikolla...
Maanantaina voi vielä fiilistellä viikonlopun tötöilyillä, tiistaina ne pitää unohtaa ja keskittyä arkirutiineihin. Kekkiviikkona sitten voi kekkuloida jos tekee mieli ns. "pikkulauantai" torstai on toivoa ja viikonlopun odotusta täynnä. Perjantaita ja lauantaita nyt varmaan ei tarvii selostaa ja sunnuntait on ihQuja lepopäiviä.

Noin, lyhyesti mutta sekavasti ilmaistuna.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dumari kirjoitti:Noin, lyhyesti mutta sekavasti ilmaistuna.
No ei riittävän sekavasti, kun ymmärsin. Eli tiistai on ainoa tylsä päivä?

Minulla valitettavasti on niin säännöllisen epäsäännölliset työajat ja päivät, että en osaa edes viikonloppua viettää viikonloppuna. Minun viikonloppu on silloin kun on 2 vapaapäivää perätysten :D Sen jälkeen luulen aina, että on maanantai. Todennäköisesti on kuitenkin torstai.
Tällä hetkellä tuon laskuopin mukaan olisi keskiviikko.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elukka kirjoitti:Ceeveen viilailu vaati huomion kriittisellä hetkellä. Kuva
No HÖ!!
Intoa siihen askarteluun... Tuntuu ainakin itsestä aina niin tylsiltä noiden värkkäily...

Mutta nyt mie meen nuq!! Hyvää yötä ja mukavaa päivää kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti: Maanantaina voi vielä fiilistellä viikonlopun tötöilyillä, tiistaina ne pitää unohtaa ja keskittyä arkirutiineihin. Kekkiviikkona sitten voi kekkuloida jos tekee mieli ns. "pikkulauantai" torstai on toivoa ja viikonlopun odotusta täynnä. Perjantaita ja lauantaita nyt varmaan ei tarvii selostaa ja sunnuntait on ihQuja lepopäiviä.
Plaah... Sunnuntain pilaa se, että maanantai on jo ihan nurkan takana tuloillaan. Kuva
Elukka

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ceeveen viilailu vaati huomion kriittisellä hetkellä. Kuva
No HÖ!!
Intoa siihen askarteluun... Tuntuu ainakin itsestä aina niin tylsiltä noiden värkkäily...

Mutta nyt mie meen nuq!! Hyvää yötä ja mukavaa päivää kaikille!
Dänks :)
Valmista tulikin jo... Nyt vielä CV+hakemus ePostiin ja sitte nukQ.
Ötyä kityilijät. :yo:
Edith

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Edith »

*Murrinmarrinmörrin* Olispa jo viikonloppu ja sitten maanantai niin pääsis luennoille. Huiliminenkin ottaa koville liian pitkään jatkuessaan.
slam

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaksaiskohan sitä tänään työvoimatoimistossa vierailla?

Kirjoitin tuossa taannoin äijälle selostuksen koneella yhdestä asiasta ja printtasin sen. Heh. dikkas... XD

Voisi hommata sellaisen kopiokoneen, jolla pystyy painattaan kirjasia... Voisi alkaa painattaa lehteä nimellä; "kusipäät pois länsi tampereelta" :)
1108

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK näemmä eka.

Ja ei muuta kuin louhimaan.
Dumari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka TPK, teki muuten mieli jäädä sänkyyn aika lailla.
1108

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:teki muuten mieli jäädä sänkyyn aika lailla.
Kolme torkkua kännykästä ja ajelin työmatkan silmätkiinni silti. VÄSYYYYYYYY!!!
Dumari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:
Dumari kirjoitti:teki muuten mieli jäädä sänkyyn aika lailla.
Kolme torkkua kännykästä ja ajelin työmatkan silmätkiinni silti. VÄSYYYYYYYY!!!
Mäkin ruuvasin kelloa viisi kertaa myöhemmin herättämään. Taidan keittää itselleni kohta pannullisen kaffea.
millivanilli

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kohta testailen lauantaina hankkimaani pilates-dvd:tä. Avokki oli pökertyä kun tajusin, että herään seitsemältä kuntoileimaan, kun voisin nukkua ainakin puoli yhdeksään asti :P Tänään täytyy käydä koulussa kääntymässä ja sieltä sitten suuntaan töihin.

Mutta nyt "and a one and a two and strech"
1108

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Taidan keittää itselleni kohta pannullisen kaffea.
Olin nopeampi, kohta puolipannua kahvia naamassa ja alkaa tuntumaan siltä että olen hereillä. Kyllä se herätys tästä taas lähtee...
Dumari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti: Olin nopeampi, kohta puolipannua kahvia naamassa ja alkaa tuntumaan siltä että olen hereillä. Kyllä se herätys tästä taas lähtee...
Ootko kenttähommissa vai mitä nyt? Ja pidätkö kentällä aina aamuhuudon, jossa tarkistat kundien hengityksen?

nimimerkillä: mähän en polta enää kuin työtovereita :D
Dumari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwäin! Oletko huomannut RadioCityn tyyppejä siellä sun nurkillasi, tekevät tänään aamushown siellä niin. Tulipas muistoja taas mieleen :roll:
1108

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Ootko kenttähommissa vai mitä nyt? Ja pidätkö kentällä aina aamuhuudon, jossa tarkistat kundien hengityksen?

nimimerkillä: mähän en polta enää kuin työtovereita :D
Kyllä se hengityksen löyhkä ja kävelyn motoriikka tarkistetaan aamuisin jätkiltä. Varsinaista aamuhuutoa en pidä, nuo puolikuurot duunarit mitään kuule vaikka kuinka mylvisin. Kummasti on pojaat alkaneet oleen iskussa aamuisin pienen puhuttelun jälkeen. Rakennusmiehet on vähän kuin koiria, niille pitää aikaajoin näyttää kuka on isäntä.
Exsat

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Töissä. :swirl:

Herääminen ei onneksi ottanut koville, koska en nukkunut juurikaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:Mylwäin! Oletko huomannut RadioCityn tyyppejä siellä sun nurkillasi, tekevät tänään aamushown siellä niin. Tulipas muistoja taas mieleen :roll:
En onneksi, juoksen karkuun jos tulevat tuuppimaan mikkiään suuhun.
Tosin radio city on kyllä ehkä paras radiokanava .. no eiköhän ne pysy tuolla kaartin puolella kuitenkin.
Kerron terveisiä jos pääsen radioon. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kylmä tuuli. Aika hurja väsy. Vartissa kahlattu kity viikonlopun jäljiltä, ette te kovin tuottavia enää olekaan! Mikä on toki loistava juttu, voin jatkaa valitsemallani kirjalinjalla jälleen. (Pikasuositus: BE Ellisin Lunar Park, hui kun jää kiinni)
millivanilli

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aika mitäänsanomaton jumppaa, mutta omiaan aamuvenyttelyksi. Nyt pikapikaa suihkuun.
Yönmustaritari

Re: Tiistaihuumaa!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:Kylmä tuuli. Aika hurja väsy. Vartissa kahlattu kity viikonlopun jäljiltä, ette te kovin tuottavia enää olekaan! Mikä on toki loistava juttu, voin jatkaa valitsemallani kirjalinjalla jälleen. (Pikasuositus: BE Ellisin Lunar Park, hui kun jää kiinni)
Tipattomat kuukaudet menossa sano niin ei irtoo "peuhu"-mateeriaalia.
Vastaa Viestiin