Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo.
Haha, parikymppisenä mulla vielä olikin!

Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!
Nyt meni uskottavuus!

edit: vai tarkoititko että se on niin täynnä kaikkea ettei sinne täytenä mahdu mies? sitten asia eri jos puoliksi täytenä mahtuis.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ko. videolle Vesperillä oli hyvin lihaksikas, matalarasvaprosenttinen vartalo.
Haha, parikymppisenä mulla vielä olikin!

Mut ei voinut olla mun koti, mun vaatekaappiin ei miehiä mahdu!
Täh! Kyllä sun täytyy hankkia sellainen vaatekaappi, kuin kaikissa amerikkalaisissa elokuvissa. Eli siinä on sellaiset pienet raot, josta voi tirkistellä, mitä huoneessa tapahtuu. Unessa oli sellainen!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Höntit. Vaatekaappi on täynnä vaatteita, ei miehiä. Ja keneltä ne muuten sinne piiloutus? ND:n vaimolta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaatekaapit on so out, vaateHUONE sen olla pitää (pitäis).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mun vaatehuoneeseen mahtuu kyllä useampikin ND.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:No mun vaatehuoneeseen mahtuu kyllä useampikin ND.
Oon mielummin kaapissa, eiku.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tuli jotenki bussissa semmonen Snapa -moment. En tiedä mistä, yht'äkkiä vaan tuli semmonen. Lämpö. Ei kyllä unessa ollut viime yönä, ainakaan muistaakseni. Like.

Ja vaikka en oo mitenkään uskonnollinen, aattelen että se on jonkinmoinen siunaus, kun ihmiset joita ei voi oikeesti nähdä, vierailee unissa. Ne kaks täältäkin, aina välillä :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Oon ehkä menettämässä lopullisesti järkeni, mut kyllä, näin teistä unia. Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.

Ja olinkos hämmentyny tämän jälkeen, niin kyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.
IFK:n pelissä tietty!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Vesper kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.
IFK:n pelissä tietty!
No daah... en taaskaan ajatellu loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Oltiin jossain katsomossa, ei mitään hajua missä, mutta mukana oli ainakin Vesper ja Dumiz plus kaks muuta.
IFK:n pelissä tietty!
Oliks tää sit enneuni? Mite olis ens viikolla baby? :jouden:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Näin unta että Ylermi otti uuden vaimon ja muutti sen kanssa meksikoon.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin kaverini luona Oulussa. Kaveri mainitsi exsun. Erehdyin sanomaan, että tunnen sen netistä. Sitten alkoi kaduttamaan, kun ajattelin, että kaverini tulee tänne myös.

Juttu jatkui ja kaverini mainisi exsun olevan 175 cm pitkä ja tiimalasivartaloinen. Tässä vaiheessa ryhdyin miettimään, ettei ole ehkä sama tyyppi. Mulla ei valitettavasti ole exsun vartalosta tietoa, mutta mielikuvissani hän on enemmän gaselli-tyyppiä kuin perinteistä Marilyn Monroe tyyppistä tiimalasia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon potentiaalinen gaselli, jäänyt vaan tuosta kasvupyrähdyksestä yksi kymmensenttinen uupumaan, joten lopputulos on lähempänä puutarhatontun rakennetta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Olitkohan se sinä? Kaverini mainitsi, että annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa. Kuulostaako tututulta?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kyllä mä taidan olla enemmän sitä tyyppiä, joka ei aina ymmärrä olla antamatta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Ok. Se oli sitten joku muu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeyönä halailin naisihmistä kunnes unen alareunaan ilmestyi outlookin viestin saapumisilmoitus, jossa kehotettiin saapumaan töihin asap. Olin nukkunut pommiin.

Viimeyönä lensin jostain syystä Tukholmaan ja otin halvimman paikan. Ohjattiin koneen perällä sijainneeseen IKEAn halvimpaan ruokapöytäsettiin, jonka vieressä oli laatikollinen tomaatteja pehmikkeeksi nousua varten. Lentoemo oli ex-kitinäläinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten näin unta, että So Hard puuhaili jotain kerrostalomme takapihalla...mitä se oli jäi epäselväksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että Aasi oli kaivanut jostain puhelinnumeroni ja laittoi mulle tekstiviestiä, jossa tarjoutui korjaamaan pöytäkoneemme kärähtäneen kovalevyn, jotta pääsisin taas kitinöimään. Jepjep.
*tarkistaa puhelimestaan lähetetyt viestit*
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Näin toissayönä unta Nergalista. Se oli avansa näköinen :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos hinnasta päästään sopuun voin tulla jonkun kitinäläisen uniin kummittelemaan, mitä enemmän pyydän sitä varmemmin painajainen toteutuu. :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mirkku kirjoitti:Näin toissayönä unta Nergalista. Se oli avansa näköinen :shock:
No en kaukana, tukkaa on vähemmän.

Tän pistän kyllä kuumeen piikkiin mutta unessa seikkaili Dumiz, Huima ja Lolita. Dumiz esitti jotakin haalaripukuista heeboa ja Huima nörttiä jonka sihteeri/assistantti Lolita oli. Oltiin jossakin FUCKING suuressa avaruusaluksessa jossa oli Transformers tyyppisiä jäätävän kokosia robotteja vaikka muille jakaa, unessa selvisi että Huima oli koodaillu uusiksi roboja ja yritti nussia niiden tekniikan ja hävittää mokomat pois tieltä. Kuulin tästä kun Huima jupisi Lolitan kanssa kahvilla. Mulla oli hyvä yritys ja suunnitelma mutta kiipesin jossakin alslasketun katon välissä ja tipahdin läpi johonkin isoon ammeeseen jossa oli köllimässä uberhottis blondi ja alkoi vonkaan. Vahingossa lipsautti sanan ohitse ja se paljastuin Huiman rakentamaksi fembotiksi... Sitten heräsin, onneksi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Näin toissayönä unta Nergalista. Se oli avansa näköinen :shock:
No en kaukana, tukkaa on vähemmän.

Tän pistän kyllä kuumeen piikkiin mutta unessa seikkaili Dumiz, Huima ja Lolita. Dumiz esitti jotakin haalaripukuista heeboa ja Huima nörttiä jonka sihteeri/assistantti Lolita oli. Oltiin jossakin FUCKING suuressa avaruusaluksessa jossa oli Transformers tyyppisiä jäätävän kokosia robotteja vaikka muille jakaa, unessa selvisi että Huima oli koodaillu uusiksi roboja ja yritti nussia niiden tekniikan ja hävittää mokomat pois tieltä. Kuulin tästä kun Huima jupisi Lolitan kanssa kahvilla. Mulla oli hyvä yritys ja suunnitelma mutta kiipesin jossakin alslasketun katon välissä ja tipahdin läpi johonkin isoon ammeeseen jossa oli köllimässä uberhottis blondi ja alkoi vonkaan. Vahingossa lipsautti sanan ohitse ja se paljastuin Huiman rakentamaksi fembotiksi... Sitten heräsin, onneksi.

Eroottisessa unessasi esiintyy Huima huolestuttavan monessa kohtaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin