Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sä olet Nergal mimosan herkkä tyyppi. Yllättävää huomioiden, että esität niin kovaa jäbää. Ta noh, eihän se ole lainkaan yllättävää...
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Olenkohan mä nähnyt ennen Kitinäunia? Joka tapauksessa, viime yönä näin unta, että Dave soitti mulle ja kertoi tiristäneensä viesteistäni irti niin paljon anonymiteettiä nakertavaa informaatiota, että sai stalkattua oikean identiteettini selväksi googlailemella (epäilemättä tämä olisi oikeastikin mahdollista).

Unessa jäin pohtimaan kahta mahdollista reagointitapaa tähän puheluun. Toisaalta ajattelin, että jos haluan varjella anonymiteettiäni, minun on varmaan syytä olla jotenkin erityisen ystävällinen Davea kohtaan puhelimessa. Toisaalta mieleni teki sanoa kovin tylysti, että pysymällä anonyymina ja välttämällä miitti-, facebook- tai vastaavia kohtaamisia, olen ilmaissut yksiselitteisen selkeästi haluni pysyä Kitinäyhteisössä anonyymina, ja näin moinen salapoliisityö osoittaa erinomaisen huonoa makua ja tahdittomuutta, ja lyödä sitten luuri korvaan. Tässä tosin olisi riskinä, että pahastuttaisin stalkkerin, jolloin nimettömyyteni laajempikin rapautuminen voisi olla todennäköisempää. Valitettavasti heräsin, ennen kuin olin unessa päättänyt, kumman toimintastrategian valitsen - enkä siis nähnyt, miten unidave valittuun strategiaan reagoi.

Mun mielestäni mun suorittamani stalkkaus oli kuitenkin pientä verrattuna siihen, että murtauduit kotiini

http://kitina.net/viewtopic.php?f=7&t=1764&start=1075
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^^Niinhän naiset on mulle aina kehuna sanoneet.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nergal kirjoitti:^Nyt pakko tohon lisätä että mua on ihmetyttänyt jo tovin Daven hinku ja vonku muistaa toisten kirjoittajien asioita ja vedellä Tuksumaisia johtopäätöksiä henkilöiden elämästä.
En ole kokenut asiaa noin. Omassa pohdinnassani ajattelisin, että tämä Dave-uneni ei mitenkään liity Daven oikeaan suhtautumiseen nimimerkkeihin ja niiden takana oleviin henkilöihin, vaan pikemminkin siihen, että linkittäessäni tässä päivänä muutamana Panu Höglundin tekstiin siitä, miten sairasta tämä breivikistien into penkoa esiin erilaisten julkisuudessa käsiteltyjen henkilöiden ja heidän läheistensä oikeaa henkilöllisyyttä (ja miten tämä on paitsi törkeätä ja surullista, niin myös vie huomion itse asioista henkilöihin), niin koin Daven ajautuneen kanssani samalle aaltopituudelle aika välittömästi. Tämä tematiikka sitten kertautui unissani.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olenkohan mä nähnyt ennen Kitinäunia?
Mun mielestäni mun suorittamani stalkkaus oli kuitenkin pientä verrattuna siihen, että murtauduit kotiini

http://kitina.net/viewtopic.php?f=7&t=1764&start=1075
Ai juu. Mähän näköjään unelmoin sinusta säännöllisesti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Sä olet Nergal mimosan herkkä tyyppi. Yllättävää huomioiden, että esität niin kovaa jäbää. Ta noh, eihän se ole lainkaan yllättävää...
Mä ihmettelen kanssa. Johtuuko tämä perässäsi juokseminen siitä, että eilen vähän höykytit Nergalia sen epäjohdonmukaisesta kirjoittelusta suhteessa poliisin auktoriteettiin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Nergal »

urpiainen kirjoitti:Mä ihmettelen kanssa.
Mulla on tylsää, flunssa ja kupissa inkivääriteetä. Need I say more?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta että murtauduin Arskan asuntoon parvekkeen kautta ja varastin irtaimistoa. :twisted: :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin kahvipöydässä, jossa oli muitakin kitinäläisiä. Muistan vain Lilon, jota yritin hurmata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:jota yritin hurmata.
Paljonko tarjosit?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:jota yritin hurmata.
Paljonko tarjosit?

:p:

Yritin olla älykäs ja hauska ja hymyillä paljon.

Valitettavasti uni loppui kahvitteluhetken päättymiseen, eli lopputulos jää epäselväksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Valitettavasti uni loppui kahvitteluhetken päättymiseen, eli lopputulos jää epäselväksi.
Oliko herätessä märät kalsarit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Valitettavasti uni loppui kahvitteluhetken päättymiseen, eli lopputulos jää epäselväksi.
Oliko herätessä märät kalsarit?
Ei :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Homo
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän aikaa sitten näin unta Arskasta. Yksityiskohtia en kerro.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jöpöttikö herätessä?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Jöpöttikö herätessä?
Meinasin kirjoittaa tähän, että todennäköisesti, kun jöpötystä tuntuis aiheuttavan holhouksen alaiset ja kehitysvammaisetkin. Mutta sitten tajusin, että se varmaan on loukkaavaa ko. ryhmiä kohtaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Jöpöttikö herätessä?
EI. Miten btw arvasinkin tällaisen kommentin ja nimenomaan sinulta. Matalamielinen vinoilu on varmaan sinusta TOSI hauskaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jöpöttikö herätessä?
EI. Miten btw arvasinkin tällaisen kommentin ja nimenomaan sinulta. Matalamielinen vinoilu on varmaan sinusta TOSI hauskaa?
Itse asiassa nyt kun kysyit, niin on!
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin unessa ajamassa autolla Jyväskylän keskustan tuntumassa, kun Daven tytär toikkaroi vastaan hieman sekavassa mielentilassa. Pakkasin tytön autoon ja lähdin kuljettamaan kotia kohti, sillä koti oli ihan lähellä; Milton -hotellin naapurissa. Daven perheen koti oli rakennettu jonkun toisen rakennuksen katolle (ei kuitenkaan sen joka siinä Miltonin vieressä on oikeasti), ja sinne piti mennä sellaisia todella huojuvia ja keskeneräisen oloisia pitkiä lautaportaita pitkin. Perillä D ja vaimonsa selittivät, että heillä oli ollut juhlat edellisenä päivänä ja siksi olivat hieman huonokuntoisia. Keskustelimme iän vaikutuksesta krapulaan. D kyseli mun ex-puolisosta ja kerroin olevani kirjoittamassa kirjaa siitä, miten ahdistavaa lääkäreille on kun eivät saa koskaan potilaita parannettua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nowa tuli uneeni, mutta oli mustis koska jaoin huomiota Sikamikalle enemmän. Muutenkin ihan ihmeellinen uni, suorastaan sairas.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Off topic mutta sotilaskarkuruusajoistani näen usein unta. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kreitsu kirjoitti:Nowa tuli uneeni, mutta oli mustis koska jaoin huomiota Sikamikalle enemmän. Muutenkin ihan ihmeellinen uni, suorastaan sairas.
No eihän tuo terveeltä kuulosta!

Eilisissä, univelkoja kuittavissa 7h päiväunissani käsikirjoitin puoleenväliin mahtipontisen kauhutrillerin, mutta menin perkele heräämään ennen kuin tajusin sen juonesta tarpeeksi laittaakseni pystyyn kasan H.R. Giger -patsaita ja alkaakseni jälleenmyymään filmatisointioikeuksia. :(
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Katsoimme Manalan kanssa elokuvaa ilmeisesti kotonani. Manala rupesi lähentelemään hintiimisti, aivan hienovaraisesti toki. Kerroin, että ei ole mun teekuppini. Manala ei meinannut uskoa, vaan jatkoi vonkaamista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin