Kapinallinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

voihan peeniskateus, zomba on crashannu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Onko kyseessä kuherruskuukausi?
Ei sentään ihan. Mussun on tarkoitus kantaa palavaa esinettä 400 metriä pyhän olumpppiatradition hengessä.

Mä meen mukaan kannustamaan. :cheer:
Ihanko totta? Miksi juuri sinun mussusi kantaa sitä? Ei silti, etteikö mussussasi olisi ainesta siihenkin, mutta minua vain kiinnostaa, miten hän on saanut sen homman. Mikä on mussusi laji ankankesytyksen ohella?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nopo »

Camilla kirjoitti:Onks kellään muulla niitä ällöttäviä, vanhojen talojen viemäreissä viihtyviä sokeritoukkia kotonaan? Mulla on niitä vessassa, tai siis oli noin kuukausi sitten. Lähtee aika kätevästi raidilla ja kiehuvalla vedellä. Järkytyksekseni tänään aamulla yks perhanan ötiäinen oli kömpinyt mun kattilaan, jossa yleensä keitän aamulla teevedet. Yök! En halua niitä keittiöön.. Oli pakko kiehauttaa se pikku kaveri ja toivoa ettei lisää ilmaannu.
Meillä on kuulemma taloyhtiössä niitä, meille ne eivät ole vielä uskaltautuneet, johtuneeko kissan kyttäävästä asenteesta lattiakaivon vierestä vai pahasta hajusta, tiedä ja mene.
Olen kuullut myös että keitetty vesi tappaa talossa ja viemärissä, jolleivät ne siitä painu, ota yhteys isännöitsijään ja huuda hirnahtavasti että ne valtaavat talon! Myös ikävä merkki kosteusvauriosta jossainpäin ovat he nääs.

Sen sijaan olen kunnostautunut duunissa hiiren tapossa, 2 gone, more to come!
(edit: lentokentällä hiiriä, kohta alkaa TerrOri!)

Ja laser-fucking-printteri toimii! Jihaa! Enää puuttuu se sydänvikainenplus95vuotiasperijätönmultimiljonääri!
White Nose and Oral Protection
AarneAnkka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Ihanko totta? Miksi juuri sinun mussusi kantaa sitä? Ei silti, etteikö mussussasi olisi ainesta siihenkin, mutta minua vain kiinnostaa, miten hän on saanut sen homman. Mikä on mussusi laji ankankesytyksen ohella?
Paikkaa sai anoa perustelujen kanssa, ja mussuni anomus hyväksyttiin syystä tai toisesta. Perustelut ilmeisesti miellyttivät. Yhteensä 13 suomalaista ja heidän mahdolliset seuralaisensa (1 / hlö) pääsevät reissulle.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Paikkaa sai anoa perustelujen kanssa, ja mussuni anomus hyväksyttiin syystä tai toisesta. Perustelut ilmeisesti miellyttivät. Yhteensä 13 suomalaista ja heidän mahdolliset seuralaisensa (1 / hlö) pääsevät reissulle.
Minäpäs arvoin "oman" organisaationi puolesta samaiseen tehtävään kaksi henkilöä aveceineen, törmännette siellä ;)
Kid

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jippiiiii!!! Laskuhommat vihdoinkin tehty (tältä päivältä siis)!!! Nyt sitten vaan pyörittelen papereita ja tulostelen toisia.
Ja kämppä saa taas tänään kyytiä, eli päätin taas kerran järjestellä huonekalut uusiin paikkoihin..Onneks nussu lupas auttaa.


Aarnelle ja Angitalle erittäin mukavaa matkaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

nopo kirjoitti:
Olen kuullut myös että keitetty vesi tappaa talossa ja viemärissä, jolleivät ne siitä painu, ota yhteys isännöitsijään ja huuda hirnahtavasti että ne valtaavat talon!
Juu tiiän. Käsittääkseni jos niitä myrkyttää ne vaan menee seuraavaan asuntoon vieraisille. Pitäsköhän hankkia se kissa?

Ja ne kiemurtelevat ötiäiset kylppärissä kuullostaa tosi kuvottavalta!
Turbohaltija

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Sinulla kieltämättä on hyvä perse, mutta jätän ostoksen tällä kertaa väliin. Se tarjoukseni viikonlopulta on vielä voimassa, joten laskuja maksuun mahdollisimman paljon, lopuille soitat lisää maksuaikaa ja sitten syömään.
Tämä on kityläisten välistä välittämistä parhaimmillaan. Mä ajattelin Turbohaltijaa ainakin yhtenä päivänä, kun kävelin hänen talonsa ohi. Menin Heseen. Mä laitankin Turbohaltijalle heti mun kännykkänumeron yksityisviestinä niin että voin tarjota sille Hese-aterian ensi viikolla, kun palaan kaupunkiin Kouvolasta.[/quote]

Kiitos teille molemmille. Kai mä jotain hyvää olen onnistunut tekemään, kun mua tällaisilla ystävillä siunataan. Dumarille myös kiitos harkinnan arvoisesta ehdotuksesta.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Löytyisköhän täältä pikkuiselle Sulolle vapaaehtoinen hoitaja ajalle 3.-9.2?
sinkkumatti

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Löytyisköhän täältä pikkuiselle Sulolle vapaaehtoinen hoitaja ajalle 3.-9.2?
Mitä. Eikö Sulo osaa hiihtää?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

EW varmaan ottais Sulon mielellään..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Mitä. Eikö Sulo osaa hiihtää?
Se osaa vaan laskea liukurilla.

Lähinnä en haluaisi kiusata n. 700km /suunta automatkoilla, koneeseen kun en sitä kuulema kaveriksi saa...
Ann kirjoitti:EW varmaan ottais Sulon mielellään..
No HYI!
sinkkumatti

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:
Ann kirjoitti:EW varmaan ottais Sulon mielellään..
No HYI!
Mun sarkasmometri on rikki. Vasta "HYI" valaisi minulle mitä Anna tarkoitti.. Todellakin. :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Patz, mä voisin mahdollisesti ottaa Sulon jos se osaa olla suht kiltisti sillä aikaa kun olen töissä (klo 9-13) ja sen voi tarvittaessa ottaa mukaan tallille? Mulla on hirveä koirakuume ja hoitelen aina välillä kaverini shelttejä..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kotona vihdoin.

Mahtoi olla näky ku toinen tepastelee kotiin kourassa niinkin oleellisesti yhteensopivat esineen ku ketsuppipullo, villasukat sekä wlan-reititin. :D
Eli.. kohta voi laittaa ruokaa, torjua jalkojen palelu sekä sisustaa hieman uusiksi vähentäen ärsyttävien johtojen määrää.

Niin ja uus tietomakapine meni tilaukseen tänään. :napu:
Kaks viikkoa jouluaattoon. Miten mä kestän? Plääh.

Edit: Ny vähän lepoa ja Yle FST:ltä Suomi - Itävalta käsistä. Suosittelen. Hyvä penkkiurheilulaji. :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nypari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti:EW varmaan ottais Sulon mielellään..
Ei Suloa saa kiusata... eivais päivän paras toistaiseksi. :lol:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm.. kone ei löydä reititintä. :tiistai: Mä en vaan osaa.

Mut Suomi voitti Itävallan 33-31... oikea trilleri :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Runkkis

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Onpas tama Milano tylsa paikka. Rattiliikkeita kylla loytyy, mutta ei kunnon baareja. Pystykahviloita on lahes joka kulmassa, mutta ei sita espressoa ja grappaa jaksa koko ajan litkia. Eika missaan baarissa saa edes polttaa. Onneksi loytyi edes mahdollisuus nortteilyyn.

Huomenna sitten Saksaan. Sielta luulisi loytyvan olutta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Onpas tama Milano tylsa paikka. Rattiliikkeita kylla loytyy, mutta ei kunnon baareja. Pystykahviloita on lahes joka kulmassa, mutta ei sita espressoa ja grappaa jaksa koko ajan litkia. Eika missaan baarissa saa edes polttaa. Onneksi loytyi edes mahdollisuus nortteilyyn.

Huomenna sitten Saksaan. Sielta luulisi loytyvan olutta.
Terveisiä milanolaisille! Ei siellä ainakaan räntää paisko varmaan, niinku eräissä paikoissa... :evil: Hyvvää Saksanreissuva!
Runkkis

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Onpas tama Milano tylsa paikka. Rattiliikkeita kylla loytyy, mutta ei kunnon baareja. Pystykahviloita on lahes joka kulmassa, mutta ei sita espressoa ja grappaa jaksa koko ajan litkia. Eika missaan baarissa saa edes polttaa. Onneksi loytyi edes mahdollisuus nortteilyyn.

Huomenna sitten Saksaan. Sielta luulisi loytyvan olutta.
Terveisiä milanolaisille! Ei siellä ainakaan räntää paisko varmaan, niinku eräissä paikoissa... :evil: Hyvvää Saksanreissuva!
Kylma taalla kylla on... Hyvin ne kuitenkin ymmartavat suomea. Olin ennen reissua ostanut hienot sukat, jossa olin porroisen pupun kuva. Yritin hieroa paikallisen naisen kanssa sitten tuttavutta esittelemalla sukkani: Sanottuani hanelle: "Katso mun sukka!" sain kasilaukusta paahani. Kummaa kansaa...

Jos sita nyt menisi syomaan jonnekkin ja joisin vaikka pullolisen viinia. Tanaan aikaisin petiin. Huomenna aikainen heratys.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Z-lehti toimitti mukanaan minulle kyselyn miesten välisestä seksistä ja turvaseksimateriaalista. Koska en ole mies ja siten kuulu kohderyhmään, lahjoitan tutkimusmateriaalin miehelle, joka harrastaa seksiä toisen miehen kanssa ja haluaa osallistua kyselytutkimukseen.

Siis kaikki alle 130% vapaaehtoiset voivat laittaa yv:tä. Ihan oikeesti! En minä tunne muita homoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nimitz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:
Ann kirjoitti:EW varmaan ottais Sulon mielellään..
No HYI!
Mun sarkasmometri on rikki. Vasta "HYI" valaisi minulle mitä Anna tarkoitti.. Todellakin. :shock:
:shock: Kyllä (kun muistelen jotain outoja kirjoituksia). 8)
Nimitz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Patz kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:Pyydät jonkun kaljupäisen uroon kuskiksi?! Houkuttelet kertomalla kuskille, että luvassa on majoitus ja ruokinta.
No jos joku kalju tai vaikka hiuksellinenkin tähän suostuisi, takulla mahtuisi yöpymään ja murkinakin kannettaisiin eteen. Mutta eihän niitä koskaan silloin ole tarjolla kun sellasta tarvitsisi...
:yo:
tonttu

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Iltaa itse kullekin säädylle tasapuolisesti.
Tällä kertaa en lähde kulumallakaan. :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Patz kirjoitti:Löytyisköhän täältä pikkuiselle Sulolle vapaaehtoinen hoitaja ajalle 3.-9.2?
Löytyis. Mulla on kalenteri tyhjä sillon ja voin tehä töitä kotona niin Suloliini ei jouvu oleen yksin päiviä. Eri asia on sitten että uskallatko antaa koiran hoidettavaksi jollekin jonka olet tavannut kerran ja sanonut päivää. Ymmärrän täysin jos mieluummin annat Sulon jonkun tutumman huomaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin