Kapinallinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Tänään on ihana päivä ja minä rakastan teitä kaikkia. Ettäs tiedätte!
Ihanaa, että on hyviäkin päiviä! Jotenkin sitä itse ainakin syyllistyy siihen, että valittaa kun on ikävää, mutta sitten kun asiat on hvyin, niin sitten ollaan vaan hiljaa.
Välillä jopa muiden positiivisuus piristää.
Taitaa olla taas kuume nousussa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nopo »

Uusi ja uhkea hp laservärivitunpaskatulostin ei suostu tulostamaan vertikaalisesti tasaisesti tekstiä, punainen väri vittuilee aivan päin pläsiä. KIITOS KIITOS KIITOS!
Mä mitään ois halunnutkaan tulostaa... :evil:
White Nose and Oral Protection
Kid

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kurkku kipiä.. Eilen illalla lähti ääni hetkeks ihan kokonaa. Ärsyttävää.
Tänään ei onneks oo tarttenu paljoo puhua niin saapi kurkku levätä ärsykkeiltä. Tupakka ei tosin tee nannaa..
Mut safkis on pidetty ja kuppi kuumaa kahvia vieressä. Eikun takas hommiin.
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nopo »

kid kirjoitti:Kurkku kipiä.. Eilen illalla lähti ääni hetkeks ihan kokonaa. Ärsyttävää.
Tänään ei onneks oo tarttenu paljoo puhua niin saapi kurkku levätä ärsykkeiltä. Tupakka ei tosin tee nannaa..
Mut safkis on pidetty ja kuppi kuumaa kahvia vieressä. Eikun takas hommiin.
Nuorena kun oltiin kovia ja räittiin koulun seinille poltettiin Vihreää mallua kurkkukivussa, muutenhan polteltiin punaista norttia ja oltiin vielä kovempia ja limanerityskykyisempiä kuin flunsassa konsanaan.
White Nose and Oral Protection
Starflare

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

nopo kirjoitti:Nuorena kun oltiin kovia ja räittiin koulun seinille poltettiin Vihreää mallua kurkkukivussa, muutenhan polteltiin punaista norttia ja oltiin vielä kovempia ja limanerityskykyisempiä kuin flunsassa konsanaan.
Ihana mielikuva :laatta:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Missähän sitä saisi lähistöllä muutaman paperin kopioitua? Alkaa olemaan paperisota hiukan myöhässä vaikka sitä kuinka päivittäin pakertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keikaus kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ei minulla rytmit ole niinkään muuttuneet. Univammaisena kroonikkona en voi sallia kovin suuria liukumia itselleni. Herätyskello soi aina, joskus ihan viikonloppuisinkin. Nousen viimeistään klo 8.30 (yleensä). Lähinnä tämä ihana kiireettömyys ja leppoisuus ja aika itselle on se juttu, josta epäilen olevani kohta kykenemätön luopumaan! (..eli äveriäs mies se on löydyttävä 9kk:n sisällä nähtävästi)
Miksi sen miehen pitää löytyä juuri 9kk:n sisällä? Oletko kotona ansiosidonnaisella, opintotuella vai raskaana?
Heh, juu ansiosid.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 11.01.2006 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

nopo kirjoitti: Nuorena kun oltiin kovia ja räittiin koulun seinille poltettiin Vihreää mallua kurkkukivussa, muutenhan polteltiin punaista norttia ja oltiin vielä kovempia ja limanerityskykyisempiä kuin flunsassa konsanaan.
En oo enää kovin nuori enkä varsiinkaan kova..Mutta juu, vihriää smarttia kun polttaa niin se on ku vuoristoilmaa. Minkäs teet.. eikait se tiikeri raidoistaan pääse :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ei minulla rytmit ole niinkään muuttuneet. Univammaisena kroonikkona en voi sallia kovin suuria liukumia itselleni. Herätyskello soi aina, joskus ihan viikonloppuisinkin. Nousen viimeistään klo 8.30 (yleensä). Lähinnä tämä ihana kiireettömyys ja leppoisuus ja aika itselle on se juttu, josta epäilen olevani kohta kykenemätön luopumaan! (..eli äveriäs mies se on löydyttävä 9kk:n sisällä nähtävästi)
Miksi sen miehen pitää löytyä juuri 9kk:n sisällä? Oletko kotona ansiosidonnaisella, opintotuella vai raskaana?
:D juu, ansiosid.
Hyvältä kuulostaa. Itse aloitan kohta suurimmaksi osaksi itse rahoitetun opiskelun. Ah!
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yhdellä lautasellisella puolikas Habaneero sekä 3 valkosipulinkynttä, saas nähdä selviänkö hengissä.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herramunjee! Kun toi MTV siivittää nykysin mun työpäiviä, bongasin sieltä uuden kuolattavan kaljun. Phuuuh!
nypari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:Herramunjee! Kun toi MTV siivittää nykysin mun työpäiviä, bongasin sieltä uuden kuolattavan kaljun. Phuuuh!
En antais!
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nypari kirjoitti:
Patz kirjoitti:Herramunjee! Kun toi MTV siivittää nykysin mun työpäiviä, bongasin sieltä uuden kuolattavan kaljun. Phuuuh!
En antais!
Emmäkään.
Toisaalta en kyllä luultavasti kenellekään muullekaan urospuoliselle.
sukupuolisyrjintää?
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:En antais!
Joo, se on liian nuori mullekin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Herramunjee! Kun toi MTV siivittää nykysin mun työpäiviä, bongasin sieltä uuden kuolattavan kaljun. Phuuuh!
Aika kivannäköinen, tuli hiukan yönmusta mieleen, vaikka se ei todellakaan ole pop eikä rok. Yönmusta pitää tukkansa lyhyenä myös, se on 184 pitkä ja pikkasen lihaksikas. Toivottavasti meillä olisi joku miitti (senhän voi järjestää) silloin kun se toivon mukaan tulee kylään maaliskuussa niin saisitte kaikki todeta sen olemassa olon ihan omakohtaisesti.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:Herramunjee! Kun toi MTV siivittää nykysin mun työpäiviä, bongasin sieltä uuden kuolattavan kaljun. Phuuuh!
"Mut sehän on erivärinen, ku mää" rasisti perheen poika 9v. :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ostin Kariniemen kananpojan paistisuikaleita marinadissa. Tällaista ei ole tapahtunut miesmuistiin elämässäni. Siis minkäänlaisen lihan ostamista omaan kotiin. Ei jotenkin ole vaan jaksanut eikä huvittanut eikä muka raskinut. Ainiin, ostinhan mä sillon kerran viime syksynä tosin sitä kalanmakuista kalkkunajauhelihaa, joka kyllä lensi välittömästi roskiin, ei auttanut kilo mausteita ja tomaattimurskaa eikä mikään :laatta: Sitten hain postista yhdet H&M:n highwater-farkut kokoa 36, jotka sain ängettyä ylleni, ja ihan kiinnikin jopa. EN palauta. Jos en kutistu kesään mennessä, ni sitten saa farkut luvan venyä :twisted:
Kittys

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Siivottu. Imuroitu, mopattu, pyykätty.. Ah, mä oon ahkera.


:juristi: Paljos muuten on työmarkkinatuki? Anyone? Vähempi ku ansiosidoNnainen?
Turbohaltija

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo. Sain kuulla, että palkanmaksu viivästyy todennäköisesti. No, ei mulla ole kuin vajaan 500 euron edestä laskuja kuun vaihteessa. Kaipa nekin ymmärtää, että mun maksut viivästyy todennäköisesti.



Myyn persettä! Kuka haluaa!!??

:maanantai:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kittys kirjoitti::juristi: Paljos muuten on työmarkkinatuki? Anyone? Vähempi ku ansiosidoNnainen?
No hyväntähen sentään, paaaljon vähemmän: Täysi työmarkkinatuki on 23,24 euroa päivässä. Lisäksi voi saada lapsikorotusta alle 18-vuotiaista lapsista
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kittys kirjoitti:Vähempi ku ansiosidoNnainen?
Yleensä huomattavasti vähemmän...

EDIT: Työmarkkinatuki on täysimääräisenä 23.50/päivä. Lapsikorotus on yhdestä 4.45, kahdesta 6.54 ja kolmesta 8.43 yhteensä. Tästä verot pois, taitaapi mennä 20% automaattisesti.
Viimeksi muokannut LillyMunster, 11.01.2006 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
safi

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

*kokee suurta onnistumisen tunnetta* Sain asennettua koneelle jonkun ohjelman, jonka avulla sain varattua biljetit leffaan netin kautta. Vähänks mä alan olla hyvä tässä. No joka tapauksessa harvoin tulee käytyä leffassa, mutta Matin kohelluksia haluan päästä katsomaan ensimmäisten joukossa.

Olisikohan pitänyt ensin kysyä haluaako kanssani vkl:a viettävä kolli lähteä la syömään ja leffaan.. Halusi tai ei, niin nyt kuitenkin ollaan menossa. 8)
Kittys

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

irmelianneli kirjoitti:
No hyväntähen sentään, paaaljon vähemmän: Täysi työmarkkinatuki on 23,24 euroa päivässä. Lisäksi voi saada lapsikorotusta alle 18-vuotiaista lapsista
Kiits! Tämä selvä, niin ajattelinkin.

Noi kelan jutut on sekavia ja pers**stä.
Viimeksi muokannut Kittys, 11.01.2006 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti:Joo.
Myyn persettä! Kuka haluaa!!??

:maanantai:
Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?

edit: henkiin jäin siitä pöperöstä mitä tein.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

safi kirjoitti:Olisikohan pitänyt ensin kysyä haluaako kanssani vkl:a viettävä kolli lähteä la syömään ja leffaan.. Halusi tai ei, niin nyt kuitenkin ollaan menossa. 8)
No mutta nythän se hänelle selvisi palstan kautta...
Vastaa Viestiin