Kapinallinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NII!
Mie kapinoin sitä vastaan, et joudun olee töissä päivän ja mies illan ja yön.
Tämä on niin väärin!
:buuuu:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vuorotyö sucks!! Siis ainakin parisuhteessa ku on eri vuorot.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:Vuorotyö sucks!! Siis ainakin parisuhteessa ku on eri vuorot.
Niin, ja mitäs sitte ku molemmilla on yövuoro? Onneksi on anoppi :roll: (puhun tietysti lapsenhoidosta, pervåt)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Onneksi olen lapseton sinkku. Muuten tää vuorotyö alkaisi vituttamaan :D

Ei ku oikeasti vituttaa olla lapseton sinkku, tässä iässä!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

LillyMunster kirjoitti:Onneksi olen lapseton sinkku. Muuten tää vuorotyö alkaisi vituttamaan :D
Mua rupes sen vertaa vituttaan et tartuin syöttiin ku tarjottiin päivätöitä. :P
Tää viikko tosin viel molempia to-la. 13/päivä.. Huomenna ja sunnuntaina tosin vaan 8h päiväduunia.... :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mojo kirjoitti:Mua rupes sen vertaa vituttaan et tartuin syöttiin ku tarjottiin päivätöitä. :P
Heh... No, minä tiesin mihin ryhdyin. Oli minulla määräaikainen soppari tuonne, mutta sitten innostuin asuntolainailemaan, ja päätin jäädä vakituiseksi. Kun nimeä paperiin kirjoitin, totesin vain myyväni sieluni Saatanalle.

Joo, haluan säännölliset päivävuorot määräaikaisilla sopimuksilla, jotka voi uusia puolen vuoden välein, niin ei ole koko ajan sidoksissa johonkin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mulla mitään vakituista sopparia vastaan ole... kahden viikon viiveellähän sieltä pääse läksimään ekojen vuosien aikana. Päivätyö vaan antaa niiNpal enemmän aikaa harrastuksille ym sosiaalilisille kanssakäymisille notta oisin varmaan vaihtanut vaikkei palkkakaan ois noussut.

Ja jokainenhan työtä tekevä palveluksiaan ja täten ainakin osan elämästään rahasta myy... Huoria oomme kaikki, oomme kaikki, oomee kaikki.... :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kuva taas myöhässä.
Vähänkö mä oon hidas.
No joo, kohta kummiski nukQ...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elukka kirjoitti:Kuva taas myöhässä.
Vähänkö mä oon hidas.
No joo, kohta kummiski nukQ...
Kokoa itsesi!! :D
No, huomenna sit?
Kauniita unia :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kuva taas myöhässä.
Vähänkö mä oon hidas.
No joo, kohta kummiski nukQ...
Kokoa itsesi!! :D
No, huomenna sit?
Kauniita unia :D
Täytyy yrittää. :)
Kiitos samoin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Myrkytin itseäni valkosipulilla ehkä turhan übertehokkaasti... Onneksi todellakin asun yksin!! Nyt nukkumaan. Jospa nämä vapaapäivät auttaa parantelemiseen. Kuume tuntuu nousevan edelleen.

Hyvät keskiviikot kaikille!

Yöt!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minä en saa. Edes unta. Prkl. Huomenna nousen kuitenkin jaloilleni ennen kymmentä. Se on päätetty.
nokkaelain

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Minä en saa. Edes unta. Prkl. Huomenna nousen kuitenkin jaloilleni ennen kymmentä. Se on päätetty.
Sinulla ei sentään ole työpäivää. Ostin Batteryn jo varoiksi, mutta kuulostaa aika utopistiselta, että olisin pystyssä klo 10. Paitsi, jos en menisi nukkumaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä en taas uskalla mennä vaakatasoon, sillä pelkään, että räkä täyttää pääni ja se räjähtää.

Hitto, minä vihaan sairaana olemista!!! Varsinkin kun on yksin sairaana, eikä ole ketään paijaamassa ja viemässä nukkumaan, tuomassa mehua, laittamassa ruokaa, hieromassa-----------
Hetkinen, tuohan on kotiorja!! En minä sellaista halua. Ehkä on parempi, että saan olla omassa rauhassani niistämässä ja tukehtumassa :D Nyt olisi kyllä jo pakko saada unen hännästä kiinni.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ihana, rauhallinen yö täynnä ajatuksia, toteutuksia ja unelmia. Eheyttävää kun ehtii miettiä mitä haluaa ja mitä on saanut sensijaan että tuskailisi muiden saamisia.


Kävin pitkästä aikaa Cityssä tutkimassa miten maa makaa, ja nyt harmittaa ylläpidon asettama vieraspalstojen mainostuskielto. Monta kärjekästä mielipiteen laukojaa, yhden älykkäänkin pongasin ja eksyin jopa blogiinsa. Laita Manala massayksityisviestit kaikille tästä palstasta? Sehän olisi Cityn uusien ominaisuuksien väärinkäyttöä parhaimmillaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nokkaelain

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tuntiko sitä taas meni johonkin. Jospa nukkumaan. Ennustan, etten ole edes ensimmäisiä tpk (harjaantumattomankin ennustajan lahjat riittänevät tähän). Positiivista kuitenkin että tässä on vielä hyvin aikaa saavuttaa eilistä parempi tulos nukahtamisen suhteen.

Pusnus. Ei ollut mitään sanottavaa.
nokkaelain

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti:Tuntiko sitä taas meni johonkin. Jospa nukkumaan.
Ja toinen tunti :shock:
Turbohaltija

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olishan tässä ollut aikaa nukkua minullakin, vaan tässäpä kukun.
RolloTomasi

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Kapinallinen keskiviikko?

"What're you rebelling against, Johnny?"
"Whaddya got?"

Mutta ei ollut leffasta Rebel Without a Cause.

Jaksamista sairaille.

Hyvää keskiviikkoa.
nokkaelain

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turbohaltija kirjoitti:Olishan tässä ollut aikaa nukkua minullakin, vaan tässäpä kukun.
Dumdidum... voisi vaikka lukea lehden ennen nukkumaanmenoa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta... kaffea naamariin ja koht kotoo töihi!
Jos viel silmät aukeis, ja heräis olis kaikki hyvin. Tosin en haluaisi. Ulkona sataa taas vettä... oikea mummonkaatokeli siis.

http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id25169.html

Dumarikin kapinoi??
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eka TPK! Jumalauta että väsyttää, nyt kahvia kuutio valmistuun ja aloituspalaveriin mars, mars!
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toka TPK! Nyt aamu-uutisista kattomaan kun meistä on juttua.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumari kirjoitti: Nyt aamu-uutisista kattomaan kun meistä on juttua.
Minä yritin, minä todella yritin mutta kuva ei näy! Mykkä, tyhjä ruutu pilkkaa minua, kaukosäädin ei toimi, ei tule herätevirtaa! Ei uutisia, ei virtaa maailmalta, ei kirkkaana soljuvaa puhetta herättelemään aamuun.

Tämä siis kunnes hoksasin sijoittaa töpselin sinne minne se kuuluu. Sen jälkeen kauniin sininen kuva.

Kerro tänne mitä kuuluu, mediat eivät ole suosiollisia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
1108

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Melnais kirjoitti:Tämä siis kunnes hoksasin sijoittaa töpselin sinne minne se kuuluu.
Tämä nyt saattaa kuulostaa kaksimieliseltä mutta, mihin sen töpselin lykkäsit että kuva siniseksi mosahti?
Vastaa Viestiin