Touhutippa-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Raivoonnuin hieman, kun näin sappeen ajamattomat rinteet... Eiliset kanttauksen jäljet näkyivät rinteessä... :P
Turbohaltija

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Selaisin Paskanjauhantaa innolla, jos vaikka olisi löytynyt kunnon jauhettavaa, vaan kai se on mentävä kirjan ääreen tästä sitten.
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Guten Nacht! Der Führer komentaa teitä nykyään nahkaisesta pomo-tuolista, jonka ostin kotiin!

Muuta soppailua; sohvapöytä, matto eteiseen, paperiteline, pari koria uuteen sohvapöytään, alus&pussi- ja tyynylakanat, tyynyt (2kpl), peitto, wokkipannu sekä täysin hyödytön keltainen&lasinen pallo jossa on hassuja kuplia.

Millivanilli oli mäkkärissä hetken aikaa punainen kuin mansikka kun kerroin että olin palstalla sanonnut meneväni "hottis tsiksin" kanssa soppailemaan :P
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Perkele...

Flunssanpokaista on joku käynyt minuun istuttamassa viime yönä. Ken tuntee syyllisyytä asian tiimoilta tunnustakoon heti niin lupaan että rangaistus on hellästi raju.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Faghag

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:Millivanilli oli mäkkärissä hetken aikaa punainen kuin mansikka kun kerroin että olin palstalla sanonnut meneväni "hottis tsiksin" kanssa soppailemaan :P
Mut Millis on hottis! :h: (mä oon nyt yhtä sydäntä, kun sain väsyneen nussun matkoilta kotiin hellittäväksi :h:)
Kittys

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Rauha. Mä on ollu ihan liian sosiaalipårnåinen tänään. Kahvi suraa!
millivanilli

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
Millivanilli oli mäkkärissä hetken aikaa punainen kuin mansikka kun kerroin että olin palstalla sanonnut meneväni "hottis tsiksin" kanssa soppailemaan :P
shh... :oops:

tuli käveltyä kaverilta kotio. ulkona on kylmä ja liukasta = vaarallista.

huomenna tiedossa kiva päivä syyt a) viikonloppu alkaa b) kaverit tulevat ulkomailta c) mennään ko kavereiden kanssa syöpöttelemään keskustaan
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Faghag kirjoitti:mä oon nyt yhtä sydäntä, kun sain väsyneen nussun matkoilta kotiin hellittäväksi :h:
Pakko myöntää että olen vähän kateellinen. Ois mahtavaa jos voisi nyt saman tien kantaa oman rakkaan sänkyyn ja näyttää kuinka paljon toisesta välittää... :gee:
Kittys

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Faghag kirjoitti:mä oon nyt yhtä sydäntä, kun sain väsyneen nussun matkoilta kotiin hellittäväksi :h:
Pakko myöntää että olen vähän kateellinen. Ois mahtavaa jos voisi nyt saman tien kantaa oman rakkaan sänkyyn ja näyttää kuinka paljon toisesta välittää... :gee:
Epistä! Mulle kans! :p:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Faghag kirjoitti:mä oon nyt yhtä sydäntä, kun sain väsyneen nussun matkoilta kotiin hellittäväksi :h:
Pakko myöntää että olen vähän kateellinen. Ois mahtavaa jos voisi nyt saman tien kantaa oman rakkaan sänkyyn ja näyttää kuinka paljon toisesta välittää... :gee:
Epistä! Mulle kans! :p:
No perkele! Nimenomaan! Lauantaina taas katsomaan löytyiskö jotakuta ketä kantaa sänkyyn helsingin yöstä. :hep:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yksi mies laitettu tilaukseen, saa nähdä miten käy ja vastaako tilattu tavara toiveita. Peukut pystyyn!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulle saapuu mies/läheisyys/hellyys/seksitoimitus 24.2 ja viipyy aina 5.3 asti. Sinä aikana en muuten sitten kityile. Ei jää nuzzuttamiselta aikaa :D

(Joo, älä nuolaise ennen kuin tipahtaa!)

Tämän voimalla sitten vielä 6 viikkoa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kittys

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti: No perkele! Nimenomaan! Lauantaina taas katsomaan löytyiskö jotakuta ketä kantaa sänkyyn helsingin yöstä. :hep:
Tääl on häkki vapaana :oops:

:lol:
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Der Jakkara ist Übergüt! tätämäoonaenahalunnut :sir:
Huomenna sit kokoilen loput shoppaukset, tähän väliin yksi keppana ja 8h yöunta sekä toine 8h työtä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:Tääl on häkki vapaana :oops:

:lol:
Ooh, behave! :p:
Kittys

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Tääl on häkki vapaana :oops:

:lol:
Ooh, behave! :p:
Tykkäät kuitenki 8)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:Tykkäät kuitenki 8)
Tietenkin! Seksi on vain likaista kun se tehdään oikein! :twisted:
Tiikeriankka

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kimmen kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Perkule! Mistä löytäis vuokratallin? Halpakin voisi olla
Jos ensin koettaisit keksiä lääkkeen aidsiin? Se olisi paljon helpompi nakki.
Helposti! Kaikki lopettavat huumeiden käytön ja kaiken fyysisen kanssakäymisen. :idea:
Toimii kuin kommunismi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kimmen kirjoitti: Ois mahtavaa jos voisi nyt saman tien kantaa oman rakkaan sänkyyn ja näyttää kuinka paljon toisesta välittää... :gee:
Kyllä se naisen halailu aina tuon tyynyn rutistamisen voittaa, mutta pelataan nyt näillä korteilla kun ei parempaakaan kättä jaossa tullut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:kun ei parempaakaan kättä jaossa tullut.
Kyllä se oma käsi on aina paras käsi. Kokeile vaikka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:kun ei parempaakaan kättä jaossa tullut.
Kyllä se oma käsi on aina paras käsi. Kokeile vaikka.
*REPS*
*KOPS*

lol

EDIT:Minäkin taidan kokeilla omaani :D :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:kun ei parempaakaan kättä jaossa tullut.
Kyllä se oma käsi on aina paras käsi. Kokeile vaikka.
OMANKÄDEN OIKEUS! Sitä ei suositella käytettäväksi, mutta hätä ei(kä dumis) lue lakia.
Exsat

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Viimeinen tpk?

Ihanan juNpparupeaman jälkeen töihin. Kohta laitan teetä ja voikkaria ja syvennyn Shrekin toiseen osaan. Rankkaa!
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Viimeinen tpk?

Ihanan juNpparupeaman jälkeen töihin. Kohta laitan teetä ja voikkaria ja syvennyn Shrekin toiseen osaan. Rankkaa!
mene runkulle!
Vastaa Viestiin