Touhutippa-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mäkin haluun päikkäreille!!! Tässä tapauksessa se vois tarkkottaa joko unta tai känniä.
Onneks sentäs masu on täys.
nypari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mitähän sitä tänään jaksais tehdä? Tai siis kyllähän mä kaikennäköistä jaksaisin tehdä, mutten viitsi(sanonta, jota systerini viljelee). Runkkaaminenkaan ei oikein kiinnosta. Vois mennä kaupoille kiertelemään, kun pitäis ostaa semmonen olohuoneen dvd/kotiteatterizysteemi. Paljoa yli 500:a en haluaisi maksaa. No jumitetaan nyt hetki koneella...
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nypari kirjoitti: Vois mennä kaupoille kiertelemään, kun pitäis ostaa semmonen olohuoneen dvd/kotiteatterizysteemi. Paljoa yli 500:a en haluaisi maksaa. No jumitetaan nyt hetki koneella...
Osta ne skobet, vahvari ja dvd-soitin erikseen. Mua ainakin vituttaa nuo kotona olevat munattomat pikkupaska-skobet.

Kyllä 500e:lla luulis saavan jotkut siedettävät systeemit.
Tsaari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tässäpä pari hupaisaa kuvatusta sunnuntain vaalien hengessä

http://www.jonhs.com/sauliniinisto/
Patz

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Psykologin haastattelu takana. Ei suositellut pakkopaitaa.
Nyt särkee päätä, karkkilakossa kun olen niin hain pahimpaan sokeripulaa jäätelöä. Kohta sattuu vatsaan mutta eipähän ainakaan kolota päähän!

Tylsääkin tylsempi työpäivä. Tylsää on myös se, että työkaverit arvaa jotain olevan tekeillä, mutta en voi kertoa asiasta heille mitään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Tulee tulee toinen kierros!!!111 Olis hurjan jännää nähdä ne lopulliset lukemat ja toisaalta äänestys-innokkuuskin.
Mä olen laskemassa vaaliääniä, joten toinen kierros olisi mukava yllätys koska a)pääsisin kavereiden luo Kouvolaan, jossa lasken b)saisin siitä rahaa. Muita kuin itsekkäitä syitä minulla ei taida olla.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
No tuleeko vai ei? Kaipaan kovaa faktaa pöytään.
Kullia Sale-kauppasta? :pikkugee:
Äänestin jo Tarzania.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Psykologin haastattelu takana. Ei suositellut pakkopaitaa.
Nyt särkee päätä, karkkilakossa kun olen niin hain pahimpaan sokeripulaa jäätelöä. Kohta sattuu vatsaan mutta eipähän ainakaan kolota päähän!

Tylsääkin tylsempi työpäivä. Tylsää on myös se, että työkaverit arvaa jotain olevan tekeillä, mutta en voi kertoa asiasta heille mitään.
Oletko vaihtamassa työpaikan sisällä vai toiseen paikkaan? Millaisiin hommiin?
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:Kuinkahan pystyisi iskemään hiihtokeskuksen lippuluukulta naisen? Teki niin pahaa nähdä sellainen otus kahvioissa taas eilen. :)
Sauvalla.

Mutta kuten olen jo aikaisemminkin sinua varoittanut bensa-asemien työntekijöiden kohdalla, niillä on siellä tiskin takana aina haulikko, varsijousi, pesismaila tai muuta kättä pidempää kaikenlaisten hörhöjen varalta. Mä tiedän.
Kid

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pää on ihan jumissa ja ajatus ei kulje. Ei sit yhtään. Mä haluan kotiin.
Tai jos ees joku tois mulle jotain herkkuja ni ehkä mä sit jaksaisin viiteen asti.
Kun kaikki puhuu vaan laihduttamisesta niin mullakin on kamalan läski olo. Kevennetty ruokavalio tarkottaa mulla sitä, et ajattelen herkkuja lakkaamatta ja joskus jopa annan kiusaukselle periks...
Patz

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Oletko vaihtamassa työpaikan sisällä vai toiseen paikkaan? Millaisiin hommiin?
Mulle on tarjottu asiakaspalvelupäällikön paikkaa toisessa organisaatiossa. Ja tämä on hys hys asia, kyseessä kun on nykyiseen työntantajaani tiukasti sidoksissa oleva yritys, ja tällainen työntekijöiden "ryövääminen" on nou nou...
Avatar
nopo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 21.10.2005 16:58
Paikkakunta: kala

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja nopo »

Tänään on virallinen Serena-sekaan-vaan-venäläisetkin-on-ihmisiä-päivä.
Tarkoittaa myös sitä että lautalijoiden riemuksi joku vetää röökiä rinteen alaosassakin.
Joku häpeninki siellä tänään kuulemma on jossa hypitään korkealle jonkun nypyn päältä.
Eikun humppaamaan vaan!
White Nose and Oral Protection
Kittys

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä oon reipas! :cheer: 1.5 tuntia reipasta ulkoilua ja liukastelua takana! Safka syötynä ja käNppä tiptop. Ehanaa! Illalla vielä sama leNkki uusiks. Ois viel kiveNpi, ku sais raahattua joNku laiskapersekaverin mukaan :think:

Pakko saaha :swirl: . Noita rantoja tulee muuten ISO ikävä muuton jälkeen :cry:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oletko vaihtamassa työpaikan sisällä vai toiseen paikkaan? Millaisiin hommiin?
Mulle on tarjottu asiakaspalvelupäällikön paikkaa toisessa organisaatiossa. Ja tämä on hys hys asia, kyseessä kun on nykyiseen työntantajaani tiukasti sidoksissa oleva yritys, ja tällainen työntekijöiden "ryövääminen" on nou nou...
Kuulostaa hyvältä. Nouseeko palkkakin?
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Nouseeko palkkakin?
Neuvottelut on vielä kesken.
Pikku-Akka

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

kid kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti: Koulutus- ja projektiesitteiden..
Aha. Mä ajattelin et ko matkamessut on tulossa ja mä väännän täällä vaihteeks matkaesitettä kasaan.. et sielläkin päin tämän työn touhussa.
No, pääsin osalliseksi hieman siitäkin mutta jätin ne hommat tolle matkailupuolen tyypille...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Patz tarvitseeko Sulo vielä hiihtolomahoitajaa?

Mä olen tässä viimeiset 15min miettinyt meenkö nukkumaan tän hedarin pois vaiko oksulle..

Oon myös tähän päivään asti luullut et eka TPK= eka työpaikkakiusaaja!!
Mulli75

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Patz kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Nouseeko palkkakin?
Neuvottelut on vielä kesken.
Seuraava kysymys nouseeko päähän ?

Seurataan tilannetta ja sun käyttäytymistä :wink:
Kid

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Multa lähtee järki mutta ehkei se haittaa? jeijeije..
Plaah, mä haluan kotiin. Tuntuu että kuumetta pukkaa, muttei täällä ole kuumemittaria enkä ihan fiilispohjalta viittis kotio lähtee.
Tuokaa lääkettä ja ruokaa!!! Pliis.
Faghag

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:....pidän miesihanteenani (rauhaa rakastava, lempeä, suht sovussa maailman kanssa jne.).
Kuvailet nussua!!!! :h:

Mä olen kanssa tapoihini piintynyt vanhapiika. Nyt kun olemme suunnittelemassa talouksien yhdistymistä, olen välillä tuntenut pientä paniikkiakin, mistä olemme keskustelleet. Tälläiset kypsemmät ämmänretaleet kun ovat tajunneet sen omassa rauhassa olemisen onnen ;)

Heh, onneksi olemme suurin piirtein samaa mieltä sisustuksesta: paljon vaaleaa ja valkoista, luonnonmateriaaleja ja erittäin vähän tavaraa. Mitä karumpi ja avarampi, sen parempi.

Asunto mieluiten vanhasta kerrostalosta, korkeat huoneet ja puu- tai parkettilattiat (laminaattikin käy, jos muuten kiva lukaali). Kumpikin sai valita vaaleitten rinnalle yhden lempivärinsä: nussu valitsi sinisen ja minä oranssin. Kun kysyin, mitä väriä EI ehdottomasti saa olla, mies sanoi vaaleanpunainen ja pinkki, mulla se on vihreä (paitsi sellainen hauska 70-luvun omenanvihreä). Tosin mies rupesi urputtamaan siitä, että haluaisin 70-luvun retrovärejä (ruskeaa, oranssia ja keltaista) keittiöön. Ne nimittäin sopisivat hyvin tämän 70-luvun henkisen pyöreän pöydän ja tuolien kanssa.

Äääh, se johtuu vaan siitä, että miehiltä puuttuu sellainen sisustuksellinen visio. Eivät osaa kuvitella valmista kokonaisuutta, vaan valittavat jo pelkästä ideasta. Tosin kuitenkin kiittävät lopputulosta ja pitävät sitä kodikkaana.

Mutta nyt lounasta väsäämään ja sitten katsomaan klo 15.05 TV1:seltä tulevaa dekkarisarjauusintaa Murhasta tuli totta. Sen jälkeen voisi ottaa tirsat, jotta jaksaa nusutella illalla, uuuh.
Patz

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Camilla kirjoitti:Patz tarvitseeko Sulo vielä hiihtolomahoitajaa?
Jos raaskin jättää sen tänne niin kyllä tarvitsee... Käyn sisäistä taistelua siitä voinko luopua lerppukorvasta viikoksi vai olenko itsekäs ja pakotan reppanan matkustamaan n. 10 tuntia autossa. Sulo on kyllä kiltti poika, ei tee tuhoja ja alkaa olla kohtuullisen sisäsiitikin :h:
nypari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Faghag kirjoitti:Heh, onneksi olemme suurin piirtein samaa mieltä sisustuksesta: paljon vaaleaa ja valkoista, luonnonmateriaaleja ja erittäin vähän tavaraa. Mitä karumpi ja avarampi, sen parempi.

Asunto mieluiten vanhasta kerrostalosta, korkeat huoneet ja puu- tai parkettilattiat (laminaattikin käy, jos muuten kiva lukaali)
Lähes samis ja mun kämppäni täyttää vaatimukset, joten...

Unohditko syvät ikkunanlaudat?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Nouseeko palkkakin?
Neuvottelut on vielä kesken.
Ole tiukkana.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti: Äääh, se johtuu vaan siitä, että miehiltä puuttuu sellainen sisustuksellinen visio. Eivät osaa kuvitella valmista kokonaisuutta, vaan valittavat jo pelkästä ideasta. Tosin kuitenkin kiittävät lopputulosta ja pitävät sitä kodikkaana.
No, mä esmes sain tekstarivakuutuksen yönmustalta, että jos me joskus asutaan yhdessä, saan päättää sisustuksesta ihan yksin. Tosin en näe meitä asumassa yhdessä ihan heti ainakaan..

On niin paljon, mitä en kotiini huolisi: tv-tuoleja, halpoja hyllykyhäelmiä sellaisesta ihme vanerilevytyyppisestä savulasilla höystettynä, rimssuja, kromijalkaisia lasipöytiä, sellaista Masku-tyyliä... Joo, kyllä mulla on visio ja kotini on pieni taideteos.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

nypari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Heh, onneksi olemme suurin piirtein samaa mieltä sisustuksesta: paljon vaaleaa ja valkoista, luonnonmateriaaleja ja erittäin vähän tavaraa. Mitä karumpi ja avarampi, sen parempi.

Asunto mieluiten vanhasta kerrostalosta, korkeat huoneet ja puu- tai parkettilattiat (laminaattikin käy, jos muuten kiva lukaali)
Lähes samis ja mun kämppäni täyttää vaatimukset, joten...

Unohditko syvät ikkunanlaudat?
Shit, unohdin!!!! Kiitos, muruseni :)

Syvät ikkunalaudat OVAT tärkeät. Mun nykyinen jugendtalossa olevan kämppä täyttää myös nämä kriteerit, mutta on vähän ahdas kahdelle täysi-ikäiselle ja-kokoiselle aikuiselle.

EDIT: Tässä asunnossa on myös hauska ikkunaerkkeri.
Vastaa Viestiin