Touhutippa-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tsaari kirjoitti:Pitkästä aikaa taas täällä piipahtamassa. Mitäs taloon kuuluu? Vanhoja partoja on vissiin kadonnut täältä oman käden kautta useampikin. Jokunen on vissiin palannut takaisinkin.
Juu, onhan noita mennyt ja takaisin tullut. Yrittävät vissiin todistaa itselleen, että pystyvät elämään ilman Kityä ;)
Tsaari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

ninnithequeen kirjoitti:Juu, onhan noita mennyt ja takaisin tullut. Yrittävät vissiin todistaa itselleen, että pystyvät elämään ilman Kityä ;)
Turhaa taistelua tuulimyllyä vastaan, luulen ma
Kid

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pikku-Akka kirjoitti:
Esitteiden tekeminen vie hermot. :roll:
Matkaesitteiden?
1108

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ristus mie en siivoa enään ikinä. Puunasin kämpän huolella kuntoon eilen ja väsyhän siitä tuli. Tuloksena unien venyminen 2 tunnilla pitkäksi, oli kiva herätä pomon meuhaamiseen puhelimessa. Perkele, tästä ei voi päivä kuin lähteä paranemaan...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Tänään sitten illemmalla menen yhden hottis tsiksin kanssa shoppailemaan :P
Elppa se on kuitenkin, Elppa se oli viimeksikin :leuhka:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

kid kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
Esitteiden tekeminen vie hermot. :roll:
Matkaesitteiden?
Koulutus- ja projektiesitteiden..
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tänään sitten illemmalla menen yhden hottis tsiksin kanssa shoppailemaan :P
Elppa se on kuitenkin, Elppa se oli viimeksikin :leuhka:
Ei oo :vihelt:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Terska!

Sängyssä ennen nukahtamista mulle tulee aina lennokkaita ideoita. Eilen illalla kirjoitin runon Kouvolasta. Ajattelin että joku kouvolalainen bändi voisi tehdä siitä biisit Kouvola1 ja Kouvola2. Ensimmäinen keskittyisi kävelykatuun ja keskustaan, toinen laitamille, esmes. Aamulla ajatus oli jalostunut runosarjaksi lempikaupungeistani. Seuraavana olisi vuorossa Rio.

Edellisenä iltana sain loistoidean viedä yönmusta Lappiin, jos hän nyt tulee tänne maaliskuussa. Idea tosin ahdisti minua jo eilen ja mietin, onko se nyt sittenkään niin hyvä juttu. Yönmusta nimittäin ärsyttää minua välillä todella paljon. Olen miettinyt, että ehkä olen liian vanha ja tapoihini piintynyt kestämään ketään ukkoa pitkäaikaisesti. Toisaalta, yönmustan luonne on kyllä kaukana siitä, mitä pidän miesihanteenani (rauhaa rakastava, lempeä, suht sovussa maailman kanssa jne.). Tiedä sitä sitten. Sitten musta tuntuu, että se on musta jotenkin niin innoissaan, että haluaa koko ajan huomiota. Minä taas olen niin herkkä, että rupean helposti käyttäytymään odotusten mukaisesti tai vähintäänkin ahdistun, kun toinen on jotenkin niin eloisa ja tulinenkin. Emmehän me seurustele, joten ei tässä mitään välitöntä hätää ole. Odotan tietenkin taas sitä hedelmällistä vaihetta, kun taas innostun hänestä.. Taitaa olla pieni totuuden siemen siinä, että hedelmällisessä vaiheessa olevat naiset viehättyvät ns. alfa-uroksista ja muuten sellaisista hoivaavimmista ja pehmeimmistä miehistä.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pikku-Akka kirjoitti: Koulutus- ja projektiesitteiden..
Aha. Mä ajattelin et ko matkamessut on tulossa ja mä väännän täällä vaihteeks matkaesitettä kasaan.. et sielläkin päin tämän työn touhussa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Vois tulla vaikka 100 kierrosta, kunhan Harja Talosta ei valittaisi.
ninnithequeen

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Vois tulla vaikka 100 kierrosta, kunhan Harja Talosta ei valittaisi.
Suus kii soppaluu, ja muistakaa kaikki raaputtaa numero 9 niihin lappuihin. Nih.
nypari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Käy hieman sääliksi Taten vastaehdokasta toisella kierroksella. Mistähän se repii inspiksen, varma tappio kun häämöttää? Parempi kaikille, että kerrasta poikki.
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Oi, beibe mikä keli ulkona. Kahdeksi olisi tarkoitus mennä repimään settiä rinteelle. :)
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Ai baarista, vai? :pikkugee:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Vois tulla vaikka 100 kierrosta, kunhan Harja Talosta ei valittaisi.
No tuleeko vai ei? Onko sinulla mielipide asiasta?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Käy hieman sääliksi Taten vastaehdokasta toisella kierroksella. Mistähän se repii inspiksen, varma tappio kun häämöttää? Parempi kaikille, että kerrasta poikki.
No tuleeko vai ei? Kaipaan kovaa faktaa pöytään.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tulee tulee toinen kierros!!!111 Olis hurjan jännää nähdä ne lopulliset lukemat ja toisaalta äänestys-innokkuuskin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tänään sitten illemmalla menen yhden hottis tsiksin kanssa shoppailemaan :P
Elppa se on kuitenkin, Elppa se oli viimeksikin :leuhka:
Ei oo :vihelt:
Kerro kerro, heti kerro! Ei saa olla salaisuuksia eikä vieraita naisia! Mä haluan aina tietää. Kato sä olet Pentin sijaisisä, mä en voi suvaita, että mun mies oleskelee moraalittoman ihmisen seurassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: Kerro kerro, heti kerro! Ei saa olla salaisuuksia eikä vieraita naisia! Mä haluan aina tietää. Kato sä olet Pentin sijaisisä, mä en voi suvaita, että mun mies oleskelee moraalittoman ihmisen seurassa.
No eikai siitä nyt Pentti tullut :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:No tuleeko sitä toista kierrosta, mitäs sanotte?
Henkilökohtaisesti olen ollut kakkoskierroksen toivossa ja vähän semmosta yrittänytkin. Valoisin mielin katson tulevaisuuteen ja uskon, että kovista vaatimuksista ja omasta höpsöydestäni huolimatta pääsen kakkoskierrokselle. Kakkoskierrokseni siviilisäädystä en uskalla tehdä veikkauksia eikä se lopulta olekaan tärkeää, vaikka olenkin naivaa tyyppiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuinkahan pystyisi iskemään hiihtokeskuksen lippuluukulta naisen? Teki niin pahaa nähdä sellainen otus kahvioissa taas eilen. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:No eikai siitä nyt Pentti tullut :shock:
Kyllä se nyt taitaa Pentti olla. Pentti on hyvä nimi isolle ja laiskalle kollille. Sano Pena vaan näin ystävien kesken. Tosin tuuliviirimäisen luonteeni tuntien saatan nimen vielä vaihtaa loppumetreillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
No tuleeko vai ei? Kaipaan kovaa faktaa pöytään.
Kullia Sale-kauppasta? :pikkugee:
Dumari

Re: Touhutippa-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tekipä hyvää ottaa vartin päikkärit soffalla, nyt nukuttaapi vielä enemmän. Yksi duunikaveri tekee kompäkkiä jenkeistä, oli siellä vuoden pelaamassa fudista ja opiskelemassa.

Illalla kerron sitten miten soppailu meni, tulostavoitteet korkealla :D
Vastaa Viestiin