Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tämä oli jo Cityssä, mutta Petri ei vastannut ja ketju täyttyi offtopicoinnilla.

----------

Nyt on PetriFB:llekin Tie Pelastukseen!
Ainoa, mitä Petrin tarvitsee tehdä, on vastaanottaa tämä Hyvä Sanoma!

Tämä jonkun Harekrisnan minulle kerran Ateneuminkujalla myymästä "Herra Caitanyan opetukset", kirjoittanut His Divine Crace A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupada:

"
Krsna on kaikkien jumalien hallitsija - jopa herra Brahman, herra Sivan ja tähän maailmankaikkeuteen laajentuneen Visnun. Kukaan ei ole samanveroinen kuin Hän tai Häntä mahtavampi, ja Hänellä on kuusi majesteetillista mahtia täydellisinä. Kaikki eri maailmankaikkeuksia (brahmandoja) hallitsevat puolijumalat kumartavat Häntä kunnioittavasti.

Myös Brahma-samhitassa (5.1). sanotaan, että Krsna on Jumaluuden Ylin Persoonallisuus., eikä kukaan voi olla Häntä mahtavampi. Vaikka Brahma, Siva ja Visnu hallitsevatkin joka ainoaa maailmankaikkeutta, he ovat silti Korkeimman Herran Krsnan palvelijoita. .Tämä on lopullinen johtopäätös.."

Joka tuota epäilee, huomatkoon, että tuo on sanottu Pyhässä Brahma-samhitassa, ja on siis FAKTA. Kun kerran Brahma-samhitassa sanotaan noin. Jos Petri ei usko, Petri voisi Brahma-samhitalla perustella, mikä tuossa on epä-Brahma-samhitaistista oppia!

Miten sitten Petrikin voi pelastua?
Herra Krsnan antaumuksellisen palvelemisen kautta tietenkin!

Hindulaisuuden, tuon kaikkein vanhimman uskonnon ja kaikkein perustavanlaatuisimman tiedon lähteen Pyhimmässä kirjassa Bhagavad-gitassa Herra Krsna sanoo sen itse:

"Hylkää kaikki uskonnon eri muodot ja antaudu vain Minulle. Minä vapautan sinut kaikkien syntisten tekojen vastavaikutuksilta. Älä pelkää".

Noin helppoa olisi Pelastuminen Petrillekin!
MIKSI Petri ei ottaisi vastaan tätä Herra Krisnan rakkaudestaan tarjoamaa lahjaa?? Hukkuisiko Petri mieluummin synteihinsä? Järjetöntä!

Riittää kun Petri rakastaa Krsnaa antaumuksellisesti, ja laulaa: "Hare Krsna, Hare Krsna, Krsna Krsna, Hare Hare"! Silloin Petrikin Pelastuu!

Mutta Petrin ei tule jäädä uskonsa kanssa YKSIN! Petrin tulee hakeutua muiden Herra Krsna:n antautumuksellisten palvelijoiden yhteyteen. Siellä hän Herra Krsnan rakkauden armosta saa yliaistillista viisautta, ja oppii ymmärtämään Pyhiä Kirjoituksia oikein!

Velvollisuuteni oli kertoa tämä tieto Herra Krsnan armosta.
Herra Krsnan siunausta sinulle Petri.
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.01.2006 2:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja slam »

Ole, tee, tule ja elä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Krsna rakastaa sinuakin Petri! Älä pelkää syntejäsi vaan ota Herra Krsnan puhdistava armo vastaan pyhien kirjoitusten kautta.
ElanorRaven

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kiitos Gattaca, messias. Alan Jumalasi uskolliseksi seuraajaksi. Paitsi ensin ne pikkupräntit. Kaikissa diileissä on aina jotain painettu pienellä, jottei kukaan huomaisi niitä lukea. Eli...?
Starflare

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Kiitos Gattaca, messias. Alan Jumalasi uskolliseksi seuraajaksi. Paitsi ensin ne pikkupräntit. Kaikissa diileissä on aina jotain painettu pienellä, jottei kukaan huomaisi niitä lukea. Eli...?
Jos oisin tiennyt että oot noin helposti uskoon hurahtamassa, niin oisin vääntänyt paremman: Veriuhreja, rituaaleja, magiaa sekä hurmosta :D .
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Kiitos Gattaca, messias. Alan Jumalasi uskolliseksi seuraajaksi. Paitsi ensin ne pikkupräntit. Kaikissa diileissä on aina jotain painettu pienellä, jottei kukaan huomaisi niitä lukea. Eli...?

En minä ole Messias vaan todellisen vapahtajan, Herra Krsnan antaumuksellinen palvelija.
Herra Krsnan antaumuksellinen palvelus tuottaa vain hyvää elämääsi! Herra Krsna on ylin Jumala ja rakastaa sinuakin. Miten ylimmän Jumalan antaumuksellinen palvelus voisi olla haitaksi? (hymiö deletoitu, täytyy yrittää pitää pokka)
Viimeksi muokannut Gattaca, 12.01.2006 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kiitos Gattaca, messias. Alan Jumalasi uskolliseksi seuraajaksi. Paitsi ensin ne pikkupräntit. Kaikissa diileissä on aina jotain painettu pienellä, jottei kukaan huomaisi niitä lukea. Eli...?
Jos oisin tiennyt että oot noin helposti uskoon hurahtamassa, niin oisin vääntänyt paremman: Veriuhreja, rituaaleja, magiaa sekä hurmosta :D .
Hei, vaihdetaan! Toi kuulostaa paljon kivemmalta! Mihin laitan nimeni?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Petri on väkevän eksytyksen lumoissa, kun sanoo tätä "hömpäksi". Petrin oma usko on hömppää, johon ei kannattaisi ruutia tuhlata, koska Petrin epäjumalaa ei edes mainita hindujen Pyhissa Kirjoissa.

Petrin sielun pelastukseksi yritän.

Kristinopin sadussa Jeesuksen tarjoamasta pelastuksessa on jotain samaa kuin Herra Krsnan totuudessa. Mutta siitähän Petri olemme yhtä mieltä, että väkevin eksytys on jäljittelyä. Ja sitähän kristinusko vanhempiin vedakirjoihin verrattuna on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Petri voisi oikeastaan tehdä jesset ja hoitaa meidän palstalaisten synnit. Tai ehkäpä kerätään hiukan lisää syntejä listaan ensiksi.

Voin vuolla sen sen ristin ja hankkia hapankaalit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

McJanne kirjoitti:Rock'n roll on tie, totuus ja elämä. nuff said.
Höpöä. Vain Herra Krsna on tie joka meille on annettu!
(ei paha diili, Krsna oli kuulu sukupuolihurjastelija, tyydytti viisi vai oliko kuusi paimentyttöä yhtäaikaa. Raajat, pippeli, kieli käytössä.)
Terrorizer

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

MY GOD CAN BEAT UP YOUR GOD
Elukka

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mun Jumala on luonut teidän kaikkien jumalat. :P
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Elukka kirjoitti:Mun Jumala on luonut teidän kaikkien jumalat. :P
Sun jumalalla on ego kohdillaan, kun itselleen kilpailijoita väänsi, muahahahah.... :D Olinpas huvittava, kerrassaan!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Mun Jumala on luonut teidän kaikkien jumalat. :P
Sun jumalalla on ego kohdillaan, kun itselleen kilpailijoita väänsi, muahahahah.... :D Olinpas huvittava, kerrassaan!!
hauskoo... Minä olen epäjumalien kuningas... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Mun rockJumala nussii teidän kaikkien jumalia persiiseen isällisesti ja iloluontoisesti.
Takaapäin ja ilman lubrikanttia?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MarthaFocker

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mun jumala tekee teidän jumalista ruokaa.
Bhven

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mulla ei ole jumalaa, mutta voitte tuoda omanne tänne niin vedän niitä turpaan ja perseeseen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Miljoona sielua vetoa että Jeesus ei ota yhtä hyvin suihin kuin Muhammed!
-Allah

Korostan vielä, että aina Mohammed-kauppias lipevämmin lutkuttaa kuin karkea puuseppä Jeesus.
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.01.2006 0:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Petri FB:llekin tie Pelastua!!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Voi jumala!!

....Oh God, oh Jesus...

Runq :D

Tulee mieleen vaan Type O Negativen Christian woman...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin