Friday 13th

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mikä on vaivan nimi? Voin parantaa sut ihan ilmaiseksi.
Kiitos mielellään! Kädet mätii taas ja angiina uusi kolmannen kerran puolentoista kuukauden sisään. Jälleen kerran uusi antibioottikuuri ja lisää rasvaa. Bonuksena sentään lähete ihotautilääkärille, jos ei noilla tokene.
Hmm, tämä onkin mielenkiintoisempi keissi. Käy nyt siellä ihotautilääkärin juttusilla kuitenkin.

Minä miettisin elämäntapojani ja stressiä ja sitä, lähdetkö liikkeelle mahdollisesti liian aikaisin toipumisen vielä ollessa kesken. Pukeudutko lämpimästi, onko sinulla lämpimät kengät ja tarpeeksi lämmin kaulahuivi? Nukuthan pitkiä yöunia? Mites allergiat, onko poissuljettu? Kutittaako sun ihoa jonkun tietyn ruoka-aineen jälkeen esim. tai kutittaako kissojen ja lintujen seurassa enemmän tms.?

Rupeaisin syömään sinkkiä (aterian yhteydessä), joka vaikuttaa myönteisesti sekä ihoon että puolustuskykyyn. Jos sulla on angiina ollut noin monta kertaa, miettisin joidenkin risojen poistoa. Ihovaivoihin suosittelisin propolis-uutetta jonkun tuoksuttoman perusvoiteen kera, sillä on kaverini saanut atooppisen ihonsa priimakuntoon. Se auttaa myös kutisevaan ihoon. Vaihtaisin kaikki pesuaineet käsisaippuasta alkaen tuoksuttomiin ja pyykinpesuaineen ja mahdollisen huuhteluaineen myös.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:Kädet mätii taas ja angiina uusi kolmannen kerran puolentoista kuukauden sisään. Jälleen kerran uusi antibioottikuuri ja lisää rasvaa. Bonuksena sentään lähete ihotautilääkärille, jos ei noilla tokene.
Kuulostaapa pahalta :? Tsemppiä vaan ja muista syödä kunnolla, kipeänä ei saa vetää mitään laihislinjaa!

Mä oon ollut reilun kuukauden vaihtelevan flunssaisena, kuumetta tosin ei kai kertaakaan ole ollut. Tupakitta olen ollut vuoden alusta, mutta ainoastaan yskiminen on jäänyt pois, räkää tulee vieläkin. Pelottaapi tuo maanantainen leikkaus, kun sinne ei saa flunssaisena mennä ja mulla on vielä pienehköä räkätautia :?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Hyvä kun muistutitte, pitääkin viedä tuo uusi ja uudistettu verokortti sihteerille. Tuli taas niin alhainen veroprosentti, että te muut maksatte kyllä yhteiskunnan palvelut minun osaltani, kiitokset siitä. Itse keskityn shoppailuun ja makeaan elämään.
Mulle tuli uudeksi prossaksi 11,5 kun työt loppuu helmikuun lopussa ja sen jälkeen tulee vain kesätienestit ja opintotukea, jota paljastui olevan jäljellä 6 ruhtinaallista kuukautta (6 x 260 eukkaa eli kyllä sillä muutaman kerran käy shoppailemassa). Ah, ja helmikuun palkka ja kaikenmaailman lomarahat ja -korvaukset tuolla alhaisella prosentilla. Pitäisiköhän oikein lähteä jollekin matkalle vai viettää pulleaa opiskelijanelämää muuten vaan.
Kikkelis kokkelis.
Pikku-Akka

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tää lähtis nyt niinku kotia ja huomenna Jyväskylään.
Paltsit!
Faghag

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Faghag »

13 ja perjantai eli sehän tarkoittaa sitä, että mulla käy helevetinmoinen munkki. Onnenpäivä ja tässä todiste:

- Sain töitä sarjakuvakustantamosta, palkka kohdallaan ja mielenkiintoiset työtehtävät markkinoinnin ja viestinnän parissa. Lisäksi bonuksena tietty työkappaleina mitä mainiointa sarjakuvaa... Haluan miettiä vielä viikon ennen kuin vastaan, sillä haluan katsoa vielä ne muutamat duunihaastattelut, joista saan ensi viikolla tietoa. Mutta tuo homma kyllä kiinnostaa kybällä.

- Kävin vanhalla työpaikalla pullakahveilla ja ruinasin pari kirjaa. Siis meikä ei kirja-alan ammattilaisena missään kirja-aleissa juokse vaan menee suoraan pummaamaan kiinnostavia teoksia kustantamoista :-D No, bonuksena oli, että sain ostettua edullisesti valkoisen maitolakatun ja hyvässä kunnossa olevan Lundia-kirjahyllyn.

Lainasin kirjastosta pari viestinnän strategisen suunnittelun käsikirjaa ensi viikon mahdollista työhaastattelua varten. Preppaan tietouttani ja valmistaudun siihen, että haastattelu tehdään mahdollisesti kolmannella kotimaisella eli englanniksi.

Näin se on: hetken on hiljaista ja sitten on täysi tohina päällä :)
Nighthawk

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Pitäisi sipaista tästä keikalle. Blues, oh, blues..
Eipäs ole pe 13 vaikuttanut vielä millään tavalla. Ehkä tuo keikka osoittautuu surkeaksi, tai sitten ei. Viikonloppuja!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt pikku päikkäreille.
Sitten kauppaan ja illalla hakemaan kaveri töistä. Jos siis jaksan mennä ulos tänäänkään.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se on sitten mukavaa viikonloppua kaikille. Olkaahan ihmisiks!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seuraavaks palautuu avantoon urheiluvammoja korjailemaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt on taas tipaton tammikuu kovilla. Mieli tekisi humputella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Menkat alkoivat pillerikuurista huolimatta ja ihan outoon aikaan. Kummallista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja slam »

puutu jalka... :p porukka on kaikki humalassa? ja tunnin olleet jo putkassakin?
Turbohaltija

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nukuksittu ja syöty on, nyt tenttilukuun taas.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylensyönti on kaunista ja parrasta pilkottavat katkaravut elämän suola.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ostin maailman enstex ensimmäisen oman astianpesukoneeni. Kauankohan se säilyy hengissä kun on tällaisena päivänä tehty kaupat?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:Ostin maailman enstex ensimmäisen oman astianpesukoneeni. Kauankohan se säilyy hengissä kun on tällaisena päivänä tehty kaupat?
Veikkaan että huomenna pääset tutustumaan alakerran naapureihin vesileikkien merkeissä. Kerro sitten terveisiä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Minä miettisin elämäntapojani ja stressiä ja sitä, lähdetkö liikkeelle mahdollisesti liian aikaisin toipumisen vielä ollessa kesken. Pukeudutko lämpimästi, onko sinulla lämpimät kengät ja tarpeeksi lämmin kaulahuivi? Nukuthan pitkiä yöunia? Mites allergiat, onko poissuljettu? Kutittaako sun ihoa jonkun tietyn ruoka-aineen jälkeen esim. tai kutittaako kissojen ja lintujen seurassa enemmän tms.?
Lääkärin tuomio oli, että mun nuo nielurisat nyt vaan on sellaset, että kun niihin joku bakteeri iskee, niin se ei sieltä kokonaan helposti parane. Poistosta on ollut puhetta jo ehkä 15 vuoden ajan, tällä hetkellä lääkärin kanta on se, että kun ne risat joka tapauksessa pienenevät iän myötä, niin ei niitä enää tämän ikäiseltä lähdetä poistelemaan.

Meillä on töissä ilmeisesti joku homeongelma, kun kaikki työkaveritkin on jatkuvasti sairaslomalla. Töissä nää ainakin menee aina pahemmaksi kuin kotona. Kissaraasukin sai synninpäästön, kun on ollut mummolassa joulusta saakka ja mun kädet mätii silti. Pesuaineet ym. on olleet aina jotain allergikkoystävällisiä, vaikka testit eivät mitään yliherkkyyksiä olekaan näyttäneet.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona ollaan. Oli ihan kiva olla vaihteeksi tarpeellinen, toimia äitipuolena ja kodinhoitajana tovi, joskin mukava olla taas omassa pesässä. Tjaa-ah, kyllä se tämä elämä jaksaa luistella aina noita omia arvaamattomia latujaan.. siskolta leikattiin silmät, ja sai jättää (ikuiset?) hyvästit silmälaseille. Hyvä ystävä puolestaan, kahden pienen lapsen äiti, ohjattiin ystävällisesti virkavallan saattamana pakkohoitoon psykiatriselle.. :( Kovin hämmentävää.. niin tuttu, mutta yhtäkkiä niin outo ja vieras.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin se kyllä on, että kun lävistäjä sanoo,että tää sitte kyllä hieman kirpasee, niin todellisuudessa sattuu ihan helvetillisesti. Mut ei onneks ihan niin paljoa ku mitä sillon, ku nänniltäni neitsyys lävistettiin.
Tulipa todistettua, ettei vuorokaudessa tai reilussa sellaisessa nänni ihan kokonaan umpeen ehi kasvamaan, mutta yritystä moiseen on... auts.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Herra Manala

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Veikkaan että huomenna pääset tutustumaan alakerran naapureihin vesileikkien merkeissä. Kerro sitten terveisiä.
Helvetti. Jos vaan alakerrassa asuisi kaunis kakskymppinen bi-tyttöpariskunta, mutta kun ei, jotain seniilejä eläkeläisiä. Olisi ollut sopivasti aikaakin sellaisille vesileikeille, kun astianpesukonekin tulee vasta keskiviikkona!
Dumari

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ja shit mennään Oulunkylään, poks poks!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin just kaveria ja sen 3v. tyttöä moikkaamassa. Likan silmät loisti kun vein hälle uuden satukirjan, fanittaa Miinaa ja Manua. Kun kaveri kävi hakemassa tytön päiväkodista oli hän sanonut: "Mulla oli sua iskä niin ikävä etten muistanut sun nimee!" Toista yhtä hellyyttävää tapausta en ole vielä tavannut.
ElanorRaven

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Meikä lähtee baariin.
Show me the way to the necxt whissssky bar... :beer:
Runkkis

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pari paivaa hnegattu Saksassa. Varasin hotellin vahingossa Bonnista, jota voisi verrata vaikkapa vantaaseen. Sitten olenkinsaanut seikkailla hieman paikallisjunilla. Hieman hankalaa, kun oma saksan kielen taitoni rajoittuu lahinna oluen tilaamiseen eivatka paikalliset juurin lontoota ymmarra.

Eilen juopottelin jonkun paikallisen kanssa. Mita useamman oluen tama kaveri otti sita innokkaammin han yritti kertoa jotain. Mutta kun Gölch rukseja oli reilu kymmenen laskussa, niin minulla oli hieman vaikeuksia ymmartaa hanta. Tyydyin hyvaksi havaittuun keinoon: Nyökyttele, mumise ymmartavasti, sano valilla Yeah ja naurahda sopivin aikavalein. Naurahduksen suhteen kannattaa tosin olla varovainen, jos kaveri kertookin aitinsa kuolemasta.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Friday 13th

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vittu.. räkää tulee jostain pohjattomasta kaivosta. Ehtmätön luonnonvara löydetty siis.
Tänään oli viimeinen 13h työpäivä. Huomenna 15 mut siitä se vähenee.

Ötyä!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin