Lihotusprojekti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ajattelinpa perustaa kilpailevan ketjun, jossa seuraan projektiani saada puntarin viisari värähtämään. Puntteja nostelemalla ja proteiinia popsimalla olen saanut painoa joskus nostettua kuukaudessa jopa 8 kg, mutta pelkästään syömällä ei onnistu millään.

Tarkoitukseni ei nyt varsinaisesti ole läskistyä syömällä mahdollisimman epäterveellisesti, vaan saada edes jotain nahan ja luun väliin. Punttailutauko on kestänyt jo yli puoli vuotta, joten alulle tulisi sekin saada hetimmiten.

Tähtäimessä 78kg toukokuussa, aloituspaino 68kg. Tulos mitattu illalla ja vaatteet päällä, penis löysänä.
slam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja slam »

proteiinikuuri ja nostelet painoja. 50 kerran toistoja, oikein pumppaat verta niihin lihaksiin...
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

slam kirjoitti:50 kerran toistoja
Ajattelin aloittaa 200 toiston hauissarjoilla päivittäin.
slam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:
slam kirjoitti:50 kerran toistoja
Ajattelin aloittaa 200 toiston hauissarjoilla päivittäin.
No, anna mennä vaan... ihme bodailua?

En pysty koskaan omiin treeniohjelmiini... Aloitan joskus ja yritän vetää sen muutaman punnerruksen päivittäin, mutta aina se jää... Unohtuu tai ei jaksa. :P
Dumari

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Voimatreeniä vain, ei oo järkeä duunata 500vatsaa,600selkää,700 hauiskääntöä. Kyllä ne lihakset sitten kasvavat voiman myötä, muistat vain: syödä kunnolla (ja paljon+ lisäproteiinia) ja nukkua paljon.

Olen koko elämäni liikkunut, joten epäilen että mun aineenvaihdunta on jotenkin erikoisessa kuosissa. Jos lopetan/vähennän urheilun/urheilua ja jatkan normaalia syömistä niin painoni lähtee nousuun. Ennen 17 ikävuotta olin hoikka, mutta punttitreenin myötä paino hiljalleen alkoi nousta ja lihaksia ilmestyä. Jossen tarkkaile liikkumistani&syömistäni niin painoa alkaa kasaantua samantien ja tällä hetkellä sitä onkin liikaa noin 10kg ja toiset 10kg vois kiinteyttää tiukaksi lihaksi.

Tsemppiä Beddikselle :D
nypari

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Joo, tsemppiä täältäkin. Tämä negatiivinen paino-"ongelma" on monelle tuttu, myös minulle. Vaikka painankin n. 80, niin esim. nyt hiihtokaudella paino tippuu helposti muutaman kilon, myös lihasta lähtee. Hiihto syö niin pirusti kaloria, että edes runsas syöminen ei auta.

Jos haluaa nostaa painoa, niin suosittelen vain kevyttä aerobista, esim. kävelylenkkejä. Usein puhutaan protskuista lihasten kasvattajana, mutta yhtä lailla hyvät hiilarit ovat tärkeitä, siis muista myös ne.

Niin ja lopuksi, kansa vaatii after-before-kuvia!
slam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja slam »

sehän nyt on aivan normaalia, että emäntä tai isäntä leviää kahdenkympin jälkeen... Syönti on suhteutettava liikunnan määrään... Ellei ole mitään laihuusgeeniä kuten beddiksellä, ja muilla jotka pysyvät samassa painossa...
ninnithequeen

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suoraan sanottuna, musta Beddis on ihan hyvänkokonen sellaisena kuin on. Mutta tsemppiä kuitenkin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nypari kirjoitti: Jos haluaa nostaa painoa, niin suosittelen vain kevyttä aerobista, esim. kävelylenkkejä. Usein puhutaan protskuista lihasten kasvattajana, mutta yhtä lailla hyvät hiilarit ovat tärkeitä, siis muista myös ne.
Proteiinihan toimii lihaksen kasvun polttoaineena, hiilarit lähinnä tuottavat adenosiinitrifosfaattia ja kreatiinifosfaattia mitä käytetään sitten energianlähteinä itse suorituksessa.
Rasvojakaan ei saa toki unohtaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Voimatreeniä vain, ei oo järkeä duunata 500vatsaa,600selkää,700 hauiskääntöä.
En mä arvannut, että sen joku ottaa tosissaan :wink:

Tiedän kyllä, että punttaamalla painon saan nousemaan. Se päivittäisen kalorimäärän tuplaaminen se vain alussa tökkii. Ja se, että puoli vuotta harrastettuani laiskistun ja jätän harrastuksen toiseksi puoleksi vuodeksi kuihtuen samalla aina lähtöasetelmiin. Paino heiluu siis 10kg edestakaisin vuodesta toiseen.
nypari kirjoitti:Jos haluaa nostaa painoa, niin suosittelen vain kevyttä aerobista, esim. kävelylenkkejä.
Kokemuksen perusteella mulla taas toimii parhaiten raaka punttaus. Lihasta saan kyllä helposti, mutta läskiä ei meinaa tulla.
nypari kirjoitti:Niin ja lopuksi, kansa vaatii after-before-kuvia!
Sitä te ette halua.
ninnithequeen kirjoitti:Suoraan sanottuna, musta Beddis on ihan hyvänkokonen sellaisena kuin on.
No kiitos. Ei siinä, minun puolestani tuo puntarilukema saisi jäädä vaikka tuohonkin, jos paino jakaantuisi vähän järkevämmin. Nyt kroppani on epäsuhta.

Kiitos tsempeistä. Nyt lähtee.
nypari

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mylwin kirjoitti: hiilarit lähinnä tuottavat adenosiinitrifosfaattia ja kreatiinifosfaattia mitä käytetään sitten energianlähteinä itse suorituksessa.
Rasvojakaan ei saa toki unohtaa.
Tarkoitin lähinnä sitä, että kokonaisenergiamäärän on oltava plusmerkkinen koko ajan. Tällöin pelkällä protskulla (max 3g/rasvatonta painokiloa kohden) ei saavuteta paljoakaan ja sitä paitsi hiilareita on helpompi nostaa. Hyvien eli tyydyttymättömien rasvojen avulla painonnousu on ehkä helpoin mahdollistaa. Eli lisää öljyä ihan hulppeesti moneen ruokaan.

Ja asiasta vielä muistitaulukko:

1g protskua = 4 cal
1g hiilaria = 4 cal
1g rasvaa = 9 cal
hebuli

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja hebuli »

bedlam kirjoitti:Tiedän kyllä, että punttaamalla painon saan nousemaan. Se päivittäisen kalorimäärän tuplaaminen se vain alussa tökkii. Ja se, että puoli vuotta harrastettuani laiskistun ja jätän harrastuksen toiseksi puoleksi vuodeksi kuihtuen samalla aina lähtöasetelmiin. Paino heiluu siis 10kg edestakaisin vuodesta toiseen.
Negatiivinen jojo-ilmiö?

Kalorimäärää saa helposti lisättyä alkamalla käyttää voimailuun tarkoitettuja palautusjuomia. Olen jo alkanut miettiä pitäisikö luopua niistä, energiaa tuntuu tulevan jo lihottavankin paljon vaikka en juokaan niitä kuin vain heti treenin jälkeen (eli kaksi satsia viikossa). Ei niistä edes lähde nälkä, vaikka sisältävätkin paljon proteiineja ja nopeita hiilihydraatteja. Nopeita siksi että saataisiin verensokeripiikillä veren insuliinipitoisuus korkealle, insuliini kun on luonnon oma "anabolinen steroidi" lihaskasvun maksimoinnissa palautumisvaiheessa. Ei välttämättä tervein keino saada lisää lihasmassaa, mutta keinot ovat monet.
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Silloin kun punttikausi on päällänsä, olen koettanut laskea energiansaannin suurinpiirtein 30p/40h/30r. Vaikka lähempänä varmaan onkin käytännössä ollut 40p/40h/20r.

Ja 3000-3500 kaloria olen koettanut naamaan saada ahdettua. Vähänhän tuo alussa tökkii, kun on tottunut käymään melkein pelkällä kahvilla.
Dumari

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voimatreeniä vain, ei oo järkeä duunata 500vatsaa,600selkää,700 hauiskääntöä.
En mä arvannut, että sen joku ottaa tosissaan :wink:
No tuota, kyllä jotkut dillet tekee salilla satoja vatsoja jne.. :roll:
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

hebuli kirjoitti: Kalorimäärää saa helposti lisättyä alkamalla käyttää voimailuun tarkoitettuja palautusjuomia....

...Ei niistä edes lähde nälkä, vaikka sisältävätkin paljon proteiineja ja nopeita hiilihydraatteja.
Kyllä mulla vain nälkä lähtee kun parilla kulauksella vetäisee 400-500 kaloria naamaan. Melkein liiankin kanssa, koska nälkä pysyttelee kolme tuntia poissa tuon jälkeen ja jälleen pitää väkisin ahtaa.
Dumari kirjoitti:No tuota, kyllä jotkut dillet tekee salilla satoja vatsoja jne.. :roll:
Niin no joo, olen minä vatsoja kuullut joidekin tekevän pari sataa kerrallaan. Van timmissä kunnossahan nuo on näyttäneet olevan, vaikken tiedä onko niistä viimeisestä 150 liikkeestä jotain merkittävää hyötyä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Voimatreeniä vain, ei oo järkeä duunata 500vatsaa,600selkää,700 hauiskääntöä.
En mä arvannut, että sen joku ottaa tosissaan :wink:
No tuota, kyllä jotkut dillet tekee salilla satoja vatsoja jne.. :roll:
Kyllähän sitä aikoinaan meni pari sataa vatsaa vahingossakin, kun niitä tuli aina tehtyä muun treenin ohessa. En kyllä tiedä mikä siinä niin dilleä on?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

bedlam kirjoitti:Ajattelinpa perustaa kilpailevan ketjun, jossa seuraan projektiani saada puntarin viisari värähtämään. Puntteja nostelemalla ja proteiinia popsimalla olen saanut painoa joskus nostettua kuukaudessa jopa 8 kg, mutta pelkästään syömällä ei onnistu millään.

Tarkoitukseni ei nyt varsinaisesti ole läskistyä syömällä mahdollisimman epäterveellisesti, vaan saada edes jotain nahan ja luun väliin. Punttailutauko on kestänyt jo yli puoli vuotta, joten alulle tulisi sekin saada hetimmiten.

Tähtäimessä 78kg toukokuussa, aloituspaino 68kg. Tulos mitattu illalla ja vaatteet päällä, penis löysänä.
Minä lähden kyllä bedlamin tempaukseen mukaan.

Tähtäimessä 71kg, lähtöpaino 65kg. Oon hengenheimolainen siinä suhteessa, että syömällä munkin on erittäin vaikeeta nostaa painoa, ja punttikuuri on ollut tauolla jo liki vuoden, joten on korkea aika aktivoitua myös täällä suunnalla.
Dumari

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Clay kirjoitti:
Dumari kirjoitti:No tuota, kyllä jotkut dillet tekee salilla satoja vatsoja jne.. :roll:
Kyllähän sitä aikoinaan meni pari sataa vatsaa vahingossakin, kun niitä tuli aina tehtyä muun treenin ohessa. En kyllä tiedä mikä siinä niin dilleä on?
En ole vakuuttunut että niistä 150:tä viimeisestä on hyötyä muussa mielessä kuin kalorin polttamisessa, siihen touhuun taas kuntopyörä on parempi. Itse teen yleensä n. 40-50 koneella ja parisen kymmentä ylävatsista ilman konetta.
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

kvasaari kirjoitti: Minä lähden kyllä bedlamin tempaukseen mukaan.

Tähtäimessä 71kg, lähtöpaino 65kg. Oon hengenheimolainen siinä suhteessa, että syömällä munkin on erittäin vaikeeta nostaa painoa, ja punttikuuri on ollut tauolla jo liki vuoden, joten on korkea aika aktivoitua myös täällä suunnalla.
Hyvähyvä. Nyt pitää sitten semppailla puolin ja toisin.

Puntitkin löytyisi omasta takaa, mutta kun sen pari viikkoa antoi homman viime kesänä repsahtaa, niin homma jäi sitten kokonaan. Jos olisi edes syömiset pitänyt kunnossa, niin ei olisi päässyt näin kuihtumaan. Mutta vaikea se on väkisin ahtaa, jos ei kuluta mitään.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumari kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Dumari kirjoitti:No tuota, kyllä jotkut dillet tekee salilla satoja vatsoja jne.. :roll:
Kyllähän sitä aikoinaan meni pari sataa vatsaa vahingossakin, kun niitä tuli aina tehtyä muun treenin ohessa. En kyllä tiedä mikä siinä niin dilleä on?
En ole vakuuttunut että niistä 150:tä viimeisestä on hyötyä muussa mielessä kuin kalorin polttamisessa, siihen touhuun taas kuntopyörä on parempi. Itse teen yleensä n. 40-50 koneella ja parisen kymmentä ylävatsista ilman konetta.
Harvemmin minäkään viittäkymmentä enempää kerralla olen tehnyt, yhteistulosta tarkotin.
Nyt penikseni on fantastinen!
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu. Olin unohtanut tämän. Nyt tulee vähän kiire, paino kun on vielä tismalleen sama.
Geetzu

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kymppi reilussa kuukaudessa, hmmh. 8)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja cardic »

oonksma vastannu? oonksma 75kg?
novittu en

eli puuttuu samat 5-7kg mitka aina ennenki
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23487
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan perseelleen mennyt lihotuskuuri, neljä kiloa tippunut alkutilanteesta vuoden alusta.

Ostin viimekuussa uuden vyön ja nyt siihen on pitänyt täräyttää jo kolme reikää lisää hoikennussuuntaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Lihotusprojekti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gwyneira kirjoitti:Kymppi reilussa kuukaudessa, hmmh. 8)
Taidan syödä pullaa!
Vastaa Viestiin