Liian pyhää leikinlaskuun?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nighthawk

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Oikeastaan mikään ei ole erityisen pyhää, mutta täytyy olla aika tarkka, kenen kanssa sitä pikimustaa tavaraa viljelee. Broidilla ja parilla kaverillani on yhtä mauton huumori kuin minulla - muiden kanssa täytyy sitten pitää asiallisempaa linjaa. Esim. Siskoni mies ei nauranut, vaan enemmänkin hän muuttui kalpeaksi, kun pokerinaamalla selitin hänelle englanniksi, että minulla ja siskollani on aivan erityisen lämpimät välit, ja että tätä kutsutaan insestisuhteeksi.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Mun mielestä mikään asia ei ole liian pyhää kun siihen upottaa huumoria. Juttu muuttuu ihan toiseksi, jos siitä jää se huumori pois. Sikiöjuttusi hymyilytti, koska ne oli huumoria.
ninnithequeen kirjoitti:Aikoinaan istuin työkaverini kanssa baarimme tiskillä kahvilla, ja molemmilla oli maha pystyssä. Poltimme tupakat.
Jos tästä heittää vitsiä, niin nauran. Kun taas tämä on totta, niin... :evil:

Odotan naiseltani elämässä selkärankaa (henkisesti), viisautta ja ehdottomasti pitää olla valmis tekemään lähes mitä vaan lapsen eteen. Jos nainen ei pysty (mutta haluaisi) olla polttamatta raskausaikaa, on se mielestäni merkki pahasta selkärangattomuudesta. Jos taas hän ei halua olla, on se mielestäni merkki tyhmyydestä (kun tiedetään että nikotini yms mömmöt siirtyy veren mukana sikiöön ja ei tiedetä mitä kaikkea se saa aikaan). Kumpi tahansa vaihtoehdoista on kyseessä, niin se kertoo mielestäni siitä, että ei ole valmis tekemään suuriakaan uhrauksia lapsen eteen.

Muistaakseni tupakointi lisää vielä keskenmenoriskiä. Jos olen väärässä, sorry, jos olen oikeassa, korostuu tuo "tyhmyys"-aspekti. Riskeerata oman lapsen henki 9 kuukauden savuttomuuden vuoksi. Ei helvetti!

Jos olisin nainen ja maha pystyssä & mies ei suostuisi polttaa pihalla, näyttäisin hänelle ovea.

Huumorina ihan jees.
Yönmustaritari

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Mä en edes vittu tajunnut koko juttua????
Okei, nyt seuraa kovaa rautalankakomppia:
Koska niitä miestenvessoja siis oli vain yksi ja sekin talon perimmäisessä nurkassa, niin vessaan pääsyä odotellessa voi tulla niin kova hätä, että on pakko rutistaa elin letkunkiristimellä umpeen, ettei tule housuun.
Joko valkeni?Kuva
Täh? Paskin läppä niiku ikinä. Kuka vitun suviuuno siellä kehu, et joo joo hyvä hyvä. Urpot!
Elukka

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti: Täh? Paskin läppä niiku ikinä. Kuka vitun suviuuno siellä kehu, et joo joo hyvä hyvä. Urpot!
Syä pääs pelle. Kuva
Exsat

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Okei, nyt seuraa kovaa rautalankakomppia:
Koska niitä miestenvessoja siis oli vain yksi ja sekin talon perimmäisessä nurkassa, niin vessaan pääsyä odotellessa voi tulla niin kova hätä, että on pakko rutistaa elin letkunkiristimellä umpeen, ettei tule housuun.
Joko valkeni?Kuva
Täh? Paskin läppä niiku ikinä. Kuka vitun suviuuno siellä kehu, et joo joo hyvä hyvä. Urpot!
Mä luulin tajunneeni koko "vitsin" väärin, kun ajattelin, että ei se juttu voinut olla tuollainen. Eheheh. On se siinä tilanteessa saattanut toimia, mutta.. siis sanoitko, että ne naiset suuttu tuosta? Mikä niitä vaivaa?
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Exsat kirjoitti:
Mä luulin tajunneeni koko "vitsin" väärin, kun ajattelin, että ei se juttu voinut olla tuollainen. Eheheh. On se siinä tilanteessa saattanut toimia, mutta.. siis sanoitko, että ne naiset suuttu tuosta? Mikä niitä vaivaa?
Joo, naisilla pipo vähän turhan tiukalla, jos tuosta vetää herneksiä nenäonteloihin.

Spontaanina tilanneläppänä tuo on voinut olla ihan toimiva, mutta ei se "kerrottuna" ainakaan minua jaksa naurattaa. Tilannekomiikka ja hoksaaminen onkin paljon vaikeampaa, kuin hyvien vitsien kertominen. Arvostan ensimmäistä huononakin paljon enemmän.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Lolita kirjoitti:Periaatteessa ei mikään ole liian pyhää, mutta ei minua kyllä nuo lapsen- ja eläimennussimisvitsit oikein naurata. Eikä kyllä oikein tosissaan kerrotut rasistivitsitkään. Riippuu kertojasta, tilanteesta ja vitsin tasosta.
Aika lailla voisi tätä komppailla. :komp:

Riippuu juurikin eniten yllämainituista ja myös siitä millaisella mielin /asenteella juttua suolletaan.. Asiat (vitsitkin) voidaan ulostaa niin monella tavalla.

Musta huumori kyllä toimii mutta tässä muutamia aihetuksia joidenka pohjalta olen alkanut viljellä joskus palkokasviviljelmää nenäonteloissani:
* sikiöihin tai pieniin lapsiin viittaavat mauttomuudet
* raiskauksiin liittyvät mauttomuudet
* (parisuhde-)väkivaltaan liittyvät mauttomuudet
* kuolleiden panemiseen liittyvät mauttomuudet
* pedofilistiseen toimintaan liittyvät mauttomuudet
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja alja »

"mitä eroa on kuolleella vauvalla ja kivellä?
- kiveä ei voi panna."

"mistä tietää että siskolla on menkat?
-isän kyrpä maistuu paskalle"

vitsit vitseinä ja silleen. tottakai voi joskus vetää herneen jostain nenään, jos on henkilökohtasesti kurja homma. mutta yleensä huumorintaju riittää, mutta jos vakavissaan aletaan puhumaan samoista jutuista niin nou thänks.

mielenkiintoista noissa vitseissä vois olla se, että miten joku on sellaisia keksinyt.....niin että pitäiskö siihen suhtautua hieman ahdasmielisemmin?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

alja kirjoitti:mielenkiintoista noissa vitseissä vois olla se, että miten joku on sellaisia keksinyt.....niin että pitäiskö siihen suhtautua hieman ahdasmielisemmin?
No siinä mun mielestä menee just se sudenkuopan raja. Kaikki tämän topicin vitsit on sellaisia, jotka alkaa jotenkin mietityttämään, jos niitä alkaa enempi vatvoa päässä. Niistä pitää ottaa vain se juttu ja lakata miettimästä sen syvempiä.


Mitä siitä seuraa, kun joukko neekereitä hyppää Joensuun uimahallissa 5 metristä altaaseen?

Mutapohja.


Miksi Joensuussa skinit hautaavat hakkaamansa neekerit kotitalojensa pihamaalle siten, että vain neekerin paljas perse jää maan pinnalle?

Tarviihan skinitkin pyörätelineitä.


Neekeri oli odottamassa linja-autoa pysäkillä. Yhtäkkiä hänelle tuli kova paskahätä. No, koska ketään ei ollut näkyvillä hän päätti vääntää paskat siihen paikkaan. Hän saikin juuri paskottua ja vedettyä housut jalkaan kun linja-auto tuli. Neekeri nousi linja-autoon ja kysyi kuskilta, paljonko meno kaupunkiin maksaa. Kuski vastasi:

- Kympin sinulta, ja vitosen tuolta pikkuiselta.
ninnithequeen

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meik kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Aikoinaan istuin työkaverini kanssa baarimme tiskillä kahvilla, ja molemmilla oli maha pystyssä. Poltimme tupakat.
Jos tästä heittää vitsiä, niin nauran. Kun taas tämä on totta, niin... :evil:

Odotan naiseltani elämässä selkärankaa (henkisesti), viisautta ja ehdottomasti pitää olla valmis tekemään lähes mitä vaan lapsen eteen. Jos nainen ei pysty (mutta haluaisi) olla polttamatta raskausaikaa, on se mielestäni merkki pahasta selkärangattomuudesta. Jos taas hän ei halua olla, on se mielestäni merkki tyhmyydestä (kun tiedetään että nikotini yms mömmöt siirtyy veren mukana sikiöön ja ei tiedetä mitä kaikkea se saa aikaan). Kumpi tahansa vaihtoehdoista on kyseessä, niin se kertoo mielestäni siitä, että ei ole valmis tekemään suuriakaan uhrauksia lapsen eteen.

Muistaakseni tupakointi lisää vielä keskenmenoriskiä. Jos olen väärässä, sorry, jos olen oikeassa, korostuu tuo "tyhmyys"-aspekti. Riskeerata oman lapsen henki 9 kuukauden savuttomuuden vuoksi. Ei helvetti!

Jos olisin nainen ja maha pystyssä & mies ei suostuisi polttaa pihalla, näyttäisin hänelle ovea.

Huumorina ihan jees.
Niin, minä tosiaan poltin sen 3-5 savuketta päivässä raskausaikana. Lekurin mielestä ookoo, koska yhtäkkinen lopettaminen olisi kuulemma saanut sellaisen stressin aikaan meikämamman kaltaiselle nikotinistille, että keskenmenoriski olisi siitä kasvanut. Outoa, mutta totta :shock:

Niin, ja ei meilläkään sisällä tupakoida tietenkään.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

ninnithequeen kirjoitti: Niin, minä tosiaan poltin sen 3-5 savuketta päivässä raskausaikana. Lekurin mielestä ookoo, koska yhtäkkinen lopettaminen olisi kuulemma saanut sellaisen stressin aikaan meikämamman kaltaiselle nikotinistille, että keskenmenoriski olisi siitä kasvanut. Outoa, mutta totta :shock:

Niin, ja ei meilläkään sisällä tupakoida tietenkään.
Näytit, että sinulla on selkärankaa vähentää (runsaastikin?) tupakointiasi. Viisautta taas osoitti se, että selvitit asian lääkärin kanssa ja toimit hänen ohjeiden mukaan. Ilmeisesti olit myös valmis tekemään enemmänkin lapsesi turvallisuuden eteen, jos lääkäri olisi niin suositellut. Isot pisteet sulle näistä ja papukaijamerkki pyllyyn.
Yönmustaritari

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Täh? Paskin läppä niiku ikinä. Kuka vitun suviuuno siellä kehu, et joo joo hyvä hyvä. Urpot!
Syä pääs pelle. Kuva
Noh. Taidat olla vähän huono tuon rakentavan kritiikin suhteen.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Yönmustaritari kirjoitti: Noh. Taidat olla vähän huono tuon rakentavan kritiikin suhteen.
Aika samoilla sanoilla meinasin eilen elukalle postata, mutta en jaksanut tulla sorkkimaan teidän väliseen kähinään :D

Jos ei kestä sitä, että joku joskus näpäyttää huumorintajusta, kannattaa sen viljely jättää kokonaan toisten murheeksi. Mielipideasioitahan nämä on ja aina löytyy joku johon juttu ei uppoa.

No kertokoon letkunkiristinjuttunsa seuraavaksi jollekin ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivälle, jos kusijuttu tuntuu mukamas hämmentävältä. Niksipirkkaan? Ja vielä jos kärsii erektio-ongelmasta, niin letkunkiristin kannattaa ruuvata ihan hepin juureen. Toinen niksipirkka?
MarthaFocker

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukan vitsi työpaikalla:
Luulen, että ne naiset eivät ole hiffanneet sitä heti ja ovat siksi vain olleen sille "hmph...jotain se sovinisti vittuilee, sentterit pystyyn" -tyyliin. Kyllähän sä tiedät, monille naisille tyypillistä, jos ei-niin-tuttu mies jotain sanoo.

Vaikka vitustako minä tiedän, ihmiset ottavat herneet aika pienistäkin.

Entisessä duunipaikassa pomot olivat mutisijoita. Vittuilevaa vitsailua se koko paskaduuni oli muutenkin, mutta varmaan vaikutin siltä, että heidän vittuilunsa pääsisivät rautakuoreni lävitse, koska en oikeasti koskaan saanut selvää niiden aukomisista ja pysyin siksi hiljaa vaikka oikeampi reaktio olisi ollut piilovittuilla takaisin.

Olin pakotettu kovaan ääneen artikuloiden ilmoittamaan, että "juttunne olisivat varmasti ihan hyviä, jos niistä saisi jotain selvää".

Vitut. Otin loparit.
Elukka

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Täh? Paskin läppä niiku ikinä. Kuka vitun suviuuno siellä kehu, et joo joo hyvä hyvä. Urpot!
Syä pääs pelle. Kuva
Noh. Taidat olla vähän huono tuon rakentavan kritiikin suhteen.
Missä tossa sitä rakentavaa kritiikkiä oli?
Exsat

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elukka kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Syä pääs pelle. Kuva
Noh. Taidat olla vähän huono tuon rakentavan kritiikin suhteen.
Missä tossa sitä rakentavaa kritiikkiä oli?
Tilannekomiikkapuoli toimii selvästi paremmin! :roll:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mä olisin varmaan vastaavassa tilanteessa todennut jotain pitkästä kävelymatkasta, laiskuudesta ja sorsan hankkimisesta, jos olisin kokenut pakottavaa tarvetta jotain sanoa. Joskus tuntuu, että tuohon kotivessaankin on kauhean pitkä matka.. Jätän kantani itse topicciin arvailujen varaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Leffassa on hauska pitää paras nauru, huonoin kohta skaboja aina toisinaan, jos sattuu hassuiluttamaan.

Helvetinmoiset naurut kirvoitti kohta, pätkää en muista, jossa mummo käveli tien yli suojatien kohdalla, ja aivan yllättäen jäi ison rekan keulakoristeeksi. Repesin nauramaan täysillä, tuli melko paheksuvia katseita silloin, ja leffan jälkeenkin, osalta jengiä.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Voyageur kirjoitti:Paheksuvia leffakatseita.
No eihän näille mitään voi. Ihmiset kun on niin erilaisia. Oliko se nyt "kala nimeltä Wanda" vai mikä, jossa niitä mummon mopseja kuoli yksi toisensa jälkeen. Suuri osa varmasti katsoi surullisella koiranpentuilmeellä ja sanoi vaikeroiden "voooooi" kun taas osa räjähti kerta toisensa jälkeen nauramaan.

Näytä seuraavaksi persettä, kun joku jeesustelee sun huumorintajulle.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Meik kirjoitti: Näytä seuraavaksi persettä, kun joku jeesustelee sun huumorintajulle.
Niinkin on tullut joskus aikojen saatossa tehtyä, kirjaimellisesti alapäähuumoria
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Vastaa Viestiin