Liian pyhää leikinlaskuun?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MarthaFocker

Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yksi luokkalainen tollopää heitti tänään tuon kliseisen "mikään ei ole niin pyhää, ettei siitä voisi vitsailla".
Se sama muija sattuu olemaan maha pystyssä ja meinasin, että mitähän se tykkäisi kuollut sikiö -vitseistäni?
Saattaisi olla eri mieltä.

Nämä ovat aina henkilökohtaisia juttuja, mistä herne menee nenukkaan, mutta onko mitään yleismaailmallista juttua, josta leikinlasku olisi totaalisen sopimatonta? Löytyykö jokaiselta jokin niin herkkä kohta, että tuo lausahdus ei mitenkään voi pitää paikkaansa?

Taidan kohta kertoa sille paksumahalle vitsin, että
Mikä on hauskempaa kuin kuollut sikiö?
-Hahahahah, kuollut sikiö pellepuvussa!

Tai että
Mikä on hauskempaa kuin nussia kuollutta lasta?
-Buahahahaha, EI MIKÄÄN!

Koska te olette järkyttäneen jonkun henkilön maailmaa epäsovinnaisuudellanne?
Kertomuksia halutaan.
slam

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja slam »

Osta hjyvaa huumoria venäjältä... Noh, onhan meitil noita surumielisiikin tunteita.
ninnithequeen

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aikoinaan istuin työkaverini kanssa baarimme tiskillä kahvilla, ja molemmilla oli maha pystyssä. Poltimme tupakat, ja vieressä istuva äijä tokaisi: "On se hirveetä kun raskaana olevat naiset polttaa tupakkaa" johon minä vastasin: "On se hirveetä, kun työttömät perheenisät kittaa baarissa kaljaa".
Kaveri lähti vähin äänin.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Kai se riippuu päivästä.
Joskus sitä ottaa itsekin herneen nenään jostain oman miehen typeristä itseen kohdistuvista vitseistä.

Joskus vuosia sitten yks kaveri oli intissä, ja koska sillä ei ollut tyttöystävää me kirjoiteltiin yhden tyttökaverin kanssa
sille kirjeitä ja käytiin moikkaamassa sitä pari kertaa.
Kerran se vonkas että laittakaa ny jotain tissi-tai persekuvia seuraavan kirjeen mukaan kun niin panettaa ja päläpälä, ihan läpällä kuitenkin.
No, mulla sattui olemaan tän inttijätkän parhaasta lapsuuden kaverista
saunaillassa otettu alastonkuva jossa näkyy suihkuverhon takaa sen selkä ja perse.
Tyyppi näyttää kuvassa ihan muijalta, sellanen karvaton rääpäle ja notkoselkä.
Lähetin sit sen kuvan seuraavassa kirjeessä enkä maininnu mitään sen kummempaa.
Vasta seuraavan kerran ku puhuttiin puhelimessa kerroin totuuden.
Ei naurattanu, paitsi mua tietenkin, ja helvetisti naurattikin!!!!
Se oli tietysti sitä näytelly siellä kaikille ja toivottavasti vedelly käteensäkin sitä kattellessa.. HAHAHA!

Ehkä se oli liian julmaa, hyvät naurut irtos kuitenkin..
Kittys

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mulla on varmaan sen verran sairas mielikuvitus, että tulee tehtyä pilaa ihan kaikesta (ei tosin pelkästään toisten kustannuksella). Mumman kans on hyvä pilailla, vaikka se olis huonossa kunnossa; nauretaan "vioille". Toinen on mutsi ja systeri, haha.

Omaa korvaa ehkä säristää kaikki ällöt sikiöjutut, varsinkin silloin, kun ite odotti. Tää oli mukava kuulla (luokkakaverin onnittelu): " Ai vittu mä säälin sua. Raskaana? Haha. Sinuna mä repisin sen siimapään vaikka omin sormin sieltä pihalle ku synnyttäsin sellasen". Noin sanoi ihminen, joka salee yrittäny ottaa iteltään henkee voiveitsellä. *kippis sille*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

MarthaFocker kirjoitti:Yksi luokkalainen tollopää heitti tänään tuon kliseisen "mikään ei ole niin pyhää, ettei siitä voisi vitsailla".
Se sama muija sattuu olemaan maha pystyssä ja meinasin, että mitähän se tykkäisi kuollut sikiö -vitseistäni?
Saattaisi olla eri mieltä.

Nämä ovat aina henkilökohtaisia juttuja, mistä herne menee nenukkaan, mutta onko mitään yleismaailmallista juttua, josta leikinlasku olisi totaalisen sopimatonta? Löytyykö jokaiselta jokin niin herkkä kohta, että tuo lausahdus ei mitenkään voi pitää paikkaansa?

Taidan kohta kertoa sille paksumahalle vitsin, että
Mikä on hauskempaa kuin kuollut sikiö?
-Hahahahah, kuollut sikiö pellepuvussa!

Tai että
Mikä on hauskempaa kuin nussia kuollutta lasta?
-Buahahahaha, EI MIKÄÄN!

Koska te olette järkyttäneen jonkun henkilön maailmaa epäsovinnaisuudellanne?
Kertomuksia halutaan.
Sulla taitaa olla joku fiksaatio tai fellaatio noitten lasten kanssa, onko sulle tehty abortion? Jos on niin ihan hauskaa :D , kun sen yhden kuolleen kanssa asut?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tilanne-, tapaus- ja ihmiskohtaisesti siedän mitä tahansa läppää... Sanotaanko, että silloin kun sisältä oli kaavittu sikiön palasia ja oksensin kuvotuksen tunteesta viikon en olisi halunnut kuulla kaveriporukalta vauva-läppää mitä heittivät. Mutta se oli kestettävä koska en kokemastani halunnut avautua. Noin muuten musta huumori on kyllä melkoisessa käytössä, tosin vuosi vuodesta huomaan tulleeni varovaisemmaksi sen suhteen mitä suustani päästelen vähänkään tuntemattomammassa porukassa. Hmmh, ja ehkä mm. pedofiililäppä on vähentynyt oman lapsen myötä. Eläimiin liittyvää paskaa en myöskään ole oikein koskaan halunnut kuulla, sen sijaan rasistivitsit ovat suuressa suosiossa. (silleen salaisesti)
ninnithequeen

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pahin musta huumori löytyi ehkä viime kesänä, kun hautasimme ukkini. Perinteisesti itse peitettiin sukulaisten kanssa hauta, ja sieltähän löytyi sääriluita ja pääkallo. Terve vaan Irma-isoisomummo....
MarthaFocker

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niba kirjoitti:
Sulla taitaa olla joku fiksaatio tai fellaatio noitten lasten kanssa, onko sulle tehty abortion? Jos on niin ihan hauskaa :D , kun sen yhden kuolleen kanssa asut?
Älä vittuile ku et osaa. Mulla on kuollut sikiö vain takaraivossa, ei muualla.

homo
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Periaatteessa ei mikään ole liian pyhää, mutta ei minua kyllä nuo lapsen- ja eläimennussimisvitsit oikein naurata. Eikä kyllä oikein tosissaan kerrotut rasistivitsitkään. Riippuu kertojasta, tilanteesta ja vitsin tasosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Pahin musta huumori löytyi ehkä viime kesänä, kun hautasimme ukkini. Perinteisesti itse peitettiin sukulaisten kanssa hauta, ja sieltähän löytyi sääriluita ja pääkallo. Terve vaan Irma-isoisomummo....
Meikät naurahteli jotain, kun vaikerrettiin niiden arkunkanto hihnojen kanssa... viime hautauksessa :lol: vanha ihminen oli päässyt lepoon vaivoistaan...

kait minulle saisi periaatteessa ainakin nauraa hyvästiksi tai jotain... elämä ottaa elämä, antaa, kuka voittaa, ei kukaan...

Nauttikaa tästä päivästä :)
nojoojust

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

ninnithequeen kirjoitti:Pahin musta huumori löytyi ehkä viime kesänä, kun hautasimme ukkini. Perinteisesti itse peitettiin sukulaisten kanssa hauta, ja sieltähän löytyi sääriluita ja pääkallo. Terve vaan Irma-isoisomummo....
Olen pitänyt yhden hautajaispuheen. Julkisista esiintymisistä en ole koskaan pitänyt, mutta tuon puheen pidin täysin vapaaehtoisesti ja vieläpä hyvin. Tein pilaa vainajasta ja aikaansain suorastaan iloista naurua hautajaisvieraissa. Noin jälkeenpäin ajatellen otin kyllä aikamoisen riskin, sillä vähänkin väärin painotettu pilailu olisi varmasti loukannut. Onneksi arvioin oikein, sillä vainajan vaimo tuli erityisesti kiittämään minua puheesta.
Leilah

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Aika mustaa huumoria kuulin vammaisten lasten äitien suusta, "Säästetään tosi paljon rahaa kun pojalla on toi CP, ei tartte ostaa jääkiekkovarusteita!"

Itseäni ei naurata Martan sikiövitsit, eläinrääkkäys- ja keskitysleirihauska menee minulta myös ohi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nojoojust kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pahin musta huumori löytyi ehkä viime kesänä, kun hautasimme ukkini. Perinteisesti itse peitettiin sukulaisten kanssa hauta, ja sieltähän löytyi sääriluita ja pääkallo. Terve vaan Irma-isoisomummo....
Olen pitänyt yhden hautajaispuheen. Julkisista esiintymisistä en ole koskaan pitänyt, mutta tuon puheen pidin täysin vapaaehtoisesti ja vieläpä hyvin. Tein pilaa vainajasta ja aikaansain suorastaan iloista naurua hautajaisvieraissa. Noin jälkeenpäin ajatellen otin kyllä aikamoisen riskin, sillä vähänkin väärin painotettu pilailu olisi varmasti loukannut. Onneksi arvioin oikein, sillä vainajan vaimo tuli erityisesti kiittämään minua puheesta.
Mä muistelin äidinäidinäitiä sen muistotilaisuudessa kertomalla sen parhaita lausahduksia. Yksi oli "pierettää ja rupsuttaa, eikä oo muutenkaan oikein terve".
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Leilah kirjoitti:keskitysleirihauska menee minulta myös ohi.
Kuva
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Parisuhdeväkivallasta en välitä huumoria kuulla, se ei ole huumoria. Sikiövitsit menevät siksi etten ole nähnyt pussillista kuolleita vauvoja, sen jälkeen voisin vältellä. Riippuu siis siitä pahasta mihin on törmännyt mitä kestämättömänä pitää.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kavereiden ja ystävien kesken mikään ei ole pyhää, ja läppää voi heittää ihan mistä tahansa, kuten vaikka toisen isän nussimisesta kyseisen kaverin auton takapenkillä, tai siitä miten huono pano jonkun äiti oli. Tai yleensä kavereille vittuilu, munan koko, lutkailu, kirjaimelliset puujalkavitsit isälleni, jolta on todella amputoitu toinen jalka...
Ketään ei juttujen tasolla kunnioiteta, osansa saavat seksuaaliset vähemmsitöt, vammaiset, uskovaiset, kaikki mahdolliset. Kukaan meistä ei kuitenkaan oikeasti nussisi kaverinsa äitiä puukolla, kuten kukaan meistä ei ole rasistinenkaan.

Hieman vieraammassa seurassa jätän alatyylin ja mauttomuudet vähemmälle, uskonasioista ja rasistivitseistä nyt puhumattakaan. Tutussa porukassa tiedetään, että emme tarkoita mitään pahaa ja loukkaavaa, vaikka juttujen taso onkin todella alhainen.

Tilanteesta riippuen. Minulle mikään ei ole pyhää, kunnioitan vain sitä seikkaa, että joillekin on.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MarthaFocker

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Niin. En minäkään nyt oikeasti kerro raskaana oleville tuollaisa juttuja kuin alussa mainitsin.
(edit: paitsi jos kaveri olisi paksuna, mutta en onneksi ole vielä niin vanha, että kavereiden kanssa pitäis käydä mammavaateostoksilla)

Itselle ei nyt ihan äkkiä tule mieleen, mistä herneen nenään humpsahtaisi ihan vitsinä kerrotuista vitseistä.

Joskus olen semivakavoitunut ja joutunut nieleskelemään kiukkua kun olen vaikkapa taksijonossa seissyt selin takana seisoviin nastolalaisiin (tämä on lahessa vertaus roskasakille, te puhutte varmaan keravalaisista) ääliöihin, jotka puhuvat minusta esineellistävään tyyliin, ihan kuin en olisi paikalla.
"Kivat perät. naamaa en nähny, mutta reikä se on siallaki" -tyyliin.
vaikka miesläppääkin kestän naiseksi aika hyvin, niin tuollaisissa kommenteissa meinaa martha the maniac päästä valloilleen.
Elukka

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Musta toi oli aika hyvä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Musta toi oli aika hyvä.
Osui ja upposi minuunkin :D


Äidilläni on kanssa uskomaton huumorintaju, jopa vaarallinen hänelle itselleen...

Hän oli katsellut aktiivikerrostalokyttääjänä jo useamman viikonlopun ajan ikkunastaan usein toistunutta tapahtumaa: Iso ja ruma jenkkiauto ui parkkipaikalle, ja sieltä lastautui ulos ukkoja kusemaan pitkin pihaa, samalla kun odottelivat naapuriasukkia kyytiin. Äipällä käpy paloi tuohon pihalla kuseskeluun, joten suunnitelma oli selvä: Pihalle oksasaksien kanssa uhoamaan; "Jo nyt on perkele jos ei tuo kuseskelu lopu, niin leikkaan pissivehkeenne helevettiin!! *naksuttelee oksasakseja* Mutta liian järeät aseet on mukana, noihin teidän kusiputkiin ois näköjään riittäny kynsisaksetkin..." :D

Kannattaa epäilemättä mennä huutelemaan moisia humalaiselle voimainsa tunnossa oleville perähikiän junttitötterötukille :shock: Mutta hauskaa se oli...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hermine

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja hermine »

LillyMunster kirjoitti: "Jo nyt on perkele jos ei tuo kuseskelu lopu, niin leikkaan pissivehkeenne helevettiin!! *naksuttelee oksasakseja* Mutta liian järeät aseet on mukana, noihin teidän kusiputkiin ois näköjään riittäny kynsisaksetkin..." :D
Äidit on ihania :h:

Toi Romanttinen Rakkaus (ja erityisesti vielä siinä omassa suhteessa) taitaa olla useimmille koskan tuntemilleni ihmisille se kaikista kuolemanvakavin juttu.
Elukka

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Musta toi oli aika hyvä.
Osui ja upposi minuunkin :D
Ehkä noi mun silloiset työkaverit vaan oli sitte nössöjä. :?
Yönmustaritari

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Musta toi oli aika hyvä.
Osui ja upposi minuunkin :D
Ehkä noi mun silloiset työkaverit vaan oli sitte nössöjä. :?
Mä en edes vittu tajunnut koko juttua????

Niin siis alkuperäiseen vielä kommentoiden, että mikään maailmassa ei tuota suurempaa nautintoa kuin juuri martan kertoman esimerkin mukailu. Siis juri pöydälel heitettyjen sanojen syöttäminen takaisin sinne mistä ne tuli. Siinähän nielet sikiöpussis lehmä, joka juuri oli henkseleitään paukutellut.

Niin ja kyllä allekirjoittanutkin mukahuonolla huumorintajullaan on kerran jos toisenkin joskus pahennsuta aiheuttanut mutta nyttemmin koittaa sitä ehkä jo hiukan välttää. Ja kuten sanottua on suurin osa näistä tapahtumista ollut toisen yleensä toisen esittämien lausuntojen perseestä olemisen todistamista tavalla tai toisella. Hyvällä tai pahalla. En kutienkaan enää vuosiin ole edes kyennyt moiseen, koska kapinahenki on minusta tapettu ja lnnistettu. Silloin joskus kyllä muistan haastelleeni vain pelkästä halusta. Nykyisin vain ehkä joskus tuolla paikallisten pubiruusujen innostun väittelemään kitka- vai nastarenkaat tyylisissä tilaisuuksissa.

Niin ja siis. Yleensä kaikki roisimmatkin läpät on hauskoja, kunnes ne on sattunut omalle kohdalle. Sen jälkeen VASTA aletaan kysymään sitä huumorintajua.
Elukka

Re: Liian pyhää leikinlaskuun?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Itse aiheutin yhdessä työpaikassa naispuolisille työkavereille akuutin gross-outin...
Kommentoin nimittäin paikan ainoan miestenvessan siirtymistä rakennuksen kellariin toteamalla, että "täytyy vaan hakee rautakaupasta letkunkiristimiä..."
Okei, oli mauton, myönnetään. :oops:
Mä en edes vittu tajunnut koko juttua????
Okei, nyt seuraa kovaa rautalankakomppia:
Koska niitä miestenvessoja siis oli vain yksi ja sekin talon perimmäisessä nurkassa, niin vessaan pääsyä odotellessa voi tulla niin kova hätä, että on pakko rutistaa elin letkunkiristimellä umpeen, ettei tule housuun.
Joko valkeni?Kuva
Vastaa Viestiin