Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

onnistuuko vai ei?

saat pildeä
9
20%
et saa pildeä
37
80%
 
Ääniä yhteensä: 46

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koska meikäläinen ei saa, et saa saada saadaksesi sinäkään.

Suuri humanisti on puhunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Korostan! Koskaan kukaan nainen ei ole lähestynyt edes minua noin selkein aikein, että jos tuosta ei ota opikseen niin sitten ei mistään!
Normaalia joskus moinen XD. että nainen rehaa hieman ja ryntää kaukaisuuteen... ei siitä pidä nostaa isoa numeroa...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta parhaan ymmärrykseni perusteella sinun tulisi pillun hakemisen sijasta mennä baariin ja opetella

1) riittävän selvinpäin oloa, rajojen hakemista ja kontrollia humaltumiseen jota käytät rohkaisukeinona
2) ihan vain juttelemista tuntemattomille "naaraille" (en suosita käyttämään naaras-sanaa missään yhteydessä tuntemattomien kanssa) niin että et edes ota tavoitteeksi jotain mikä luo paineita ja
3) opettelemaan, miten voisit olla oma itsesi niin, että jos joskus kohtaat ihmisen joka viehättyy sinusta itsestäsi, päädyt sinne vaimoraiteelle.

Kännit + baariin örisemään + kourimaan perseitä + hihittelemään nurkassa => ei pillua, mutta kenties muutama pilattu ilta paikan neideille.
Mun mielestä taas Slämille sopii sellainen passiivisen söpöliinin rooli kuin luonnostaan. Hänen tulisi mennä baariin yksin tai kavereiden kanssa ja pysytellä suht selvin päin. Hänen tulisi ajatella kauniita ajatuksia niin että hän olisi suloinen ja ujo ja hehkuisia positiivista energiaa. Minä esim. olen iskenyt tuon tyyppisiä pojuja aika montakin elämäni aikana, etenkin itseäni vähän nuorempia.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti: Minä esim. olen iskenyt tuon tyyppisiä pojuja aika montakin elämäni aikana, etenkin itseäni vähän nuorempia.
en ole mitään tusina pullamössösukupolvi kamaa, olen kovis
T3000

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

slam kirjoitti:en ole mitään tusina pullamössösukupolvi kamaa, olen kovis
Sulla on ilmeisesti aika kovat äänihuulet, kun eivät taivu puheeseen?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Minä esim. olen iskenyt tuon tyyppisiä pojuja aika montakin elämäni aikana, etenkin itseäni vähän nuorempia.
en ole mitään tusina pullamössösukupolvi kamaa, olen kovis
Slämäri, ensimmäinen askel naisensaantiin ja elämässä menestymiseen on se, että tuntee itsensä ja markkinoi itseään sen mukaisesti.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Slämäri, ensimmäinen askel naisensaantiin ja elämässä menestymiseen on se, että tuntee itsensä ja markkinoi itseään sen mukaisesti.
Väärin. Ensimmäinen askel on se, että tuntee naiset ja markkinoi itseänsä sen mukaisesti. Itsensä tunteminen on edellytys sille vain, jos ei halua valehdella tai tehdä katteettomia lupauksia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Slämäri, ensimmäinen askel naisensaantiin ja elämässä menestymiseen on se, että tuntee itsensä ja markkinoi itseään sen mukaisesti.
Väärin. Ensimmäinen askel on se, että tuntee naiset ja markkinoi itseänsä sen mukaisesti. Itsensä tunteminen on edellytys sille vain, jos ei halua valehdella tai tehdä katteettomia lupauksia.
Taidat vain haluta väittää vastaan.. Fuula paljastuu ennemmin tai myöhemmin eikä sen varaan voi rakentaa paljon mitään. Slämppy on herkkä mies, joten hän tuskin voisi elää valheessa kovin kauaa.
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Fuula paljastuu ennemmin tai myöhemmin
So?

Jos haluaa vain kupillisen maitoa, niin miksi ostaa koko lehmä?
T3000

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Taidat vain haluta väittää vastaan.. Fuula paljastuu ennemmin tai myöhemmin eikä sen varaan voi rakentaa paljon mitään. Slämppy on herkkä mies, joten hän tuskin voisi elää valheessa kovin kauaa.
En väittänyt vastaan, tarkensin vain. Jos hakee pimppaa, fuula riittää. Tämä "herkkä" mieshän tässä puhuu tismalleen pimpan saamisesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Fuula paljastuu ennemmin tai myöhemmin
So?

Jos haluaa vain kupillisen maitoa, niin miksi ostaa koko lehmä?
Slämppy tuskin haluaa, hän haluaa varmaan lehmän ja meijerinkin. Musta on kyllä jotenkin aika säälittävää esittää jotain ihan muuta kuin on saadakseen pillua. Sitäpaitsi kuten tuossa aikaisemmin kirjoitin, Släm varmasti houkuttelee jotain tuhmempia, mahdollisesti vanhempia, naisia tositouhuihin ihan omana itsenään.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taidat vain haluta väittää vastaan.. Fuula paljastuu ennemmin tai myöhemmin eikä sen varaan voi rakentaa paljon mitään. Slämppy on herkkä mies, joten hän tuskin voisi elää valheessa kovin kauaa.
En väittänyt vastaan, tarkensin vain. Jos hakee pimppaa, fuula riittää. Tämä "herkkä" mieshän tässä puhuu tismalleen pimpan saamisesta.
Miksi fuulata, kun omana itsenään saa varmemmin?
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Slämppy tuskin haluaa, hän haluaa varmaan lehmän ja meijerinkin.
Tsekkaas topikin otsikko uudelleen.

Slamille vinkiksi. Vaimoa kapakasta hakemalla, et vaimoa löydä. Hauskanpitoa ja pelleilyä hakemalla, siihen on paljon suuremmat mahdollisuudet.
T3000

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Miksi fuulata, kun omana itsenään saa varmemmin?
Pöh. Sinä et nyt ymmärtänyt pointtia. Ensisijainen asia on tietää mitä naiset haluavat. Kokonaan toissijainen pointti on sitten se itsetuntemus - markkinointi voi olla totuudenmukaista tai totuudenvastaista, se koskee kaikkea elämässä. Ei rehellisyys edes aina ole mikään tae menestykseen, usein tuntuu että päinvastoin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja martza »

Keikaus kirjoitti: Slämäri, ensimmäinen askel naisensaantiin ja elämässä menestymiseen on se, että tuntee itsensä ja markkinoi itseään sen mukaisesti
Olen kyllä tässä samaa mieltä Keikauksen kanssa. Kyllä itsensä tunteminen on AO. Siitä tulee se itsevarmuus, jota mm. tarvitaan naisen saamisessa. Voihan sitä markkinoida tai pelleillen näytellä mitä vaan Naiselle, jos tällä tapaa pimppaa haluaa, mutta kyllä kaiken takana pitää olla itsensä tunteminen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Minä esim. olen iskenyt tuon tyyppisiä pojuja aika montakin elämäni aikana, etenkin itseäni vähän nuorempia.
en ole mitään tusina pullamössösukupolvi kamaa, olen kovis
Slämäri, ensimmäinen askel naisensaantiin ja elämässä menestymiseen on se, että tuntee itsensä ja markkinoi itseään sen mukaisesti.
Kyl, mie ny äijänä ajattelin baareissa liikkua... Kuvauksesi koski kohtullisen kukkaseppelemäistä esiintymistä tiskillä... not
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Sitäpaitsi kuten tuossa aikaisemmin kirjoitin, Släm varmasti houkuttelee jotain tuhmempia, mahdollisesti vanhempia, naisia tositouhuihin ihan omana itsenään.
Laitan punaisen hupparin, että huomaavat minut. fledaa tarvis suoria... ehkä... tosin linjaböölekin menis kohta...

Kaikki TAmpereelle yrittään iskemistä!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Tuskinpa saat, ei millään pahalla. Eiköhän monet naiset huomaa jo kaukaa ettet mikään naisten mies ole tietysti meneehän niilläkin joskus aistit sekaisin kuten jahtaahan se koirakin häntäänsän joskus. Itse taidan ottaa jonku ihan siedettävän pantavaksi ja sit muutaman kuukauden päästä erota siittä, mitä väliä elämä on sotaa joko hyväksyt sen tai sit teet itsarin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hanki slam pumpattava Barbara niin saat. Sillä on monia hyviä puolia:

- Sillä ei koskaan ole päänsärkyä

- Se ei ole mustasukkainen

- Se ei tuhri puuteria rekkasi ohjaamossa

- Se ei nalkuta

- Ehkäisystä ei tarvitse huolehtia

- Se ei kieltäydy antamasta myös B-rappua

- Se ei petä sinua

- Se ei koskaan kyllästy sinuun ja lähde pois sanoen: "Goodbye, loser!"


Puhkeamista pitää kuitenkin varoa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Epäilen vahvasti, mutta onnea yritykseen!
Kerrothan sitten, miten kävi? :jouden:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

tuike kirjoitti:Epäilen vahvasti, mutta onnea yritykseen!
Kerrothan sitten, miten kävi? :jouden:
dejavuu-ilmiö tuo baarissa köynti... näin yhden tutun, mutta se sanoi seurustelevansa ja hävisi jonnekin... Alkoi loppuillasta väsyttämään ja tulin pois...

huono flaksi, paska mikä paska... Sain kuulla vanhoista kirjoituksistani sontaa ja paskapuhetta...

Ei naista, ei mitään, mut elämä on...

Kehuin yhden kaverin pystyyn, että varmasti saat naista ja naps* sillä oli muija 2sekunnin päästä. :P niin kuin vähän kaikilla muillakin... semmosta...
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Tuskinpa saat, ei millään pahalla. Eiköhän monet naiset huomaa jo kaukaa ettet mikään naisten mies ole tietysti meneehän niilläkin joskus aistit sekaisin kuten jahtaahan se koirakin häntäänsän joskus. Itse taidan ottaa jonku ihan siedettävän pantavaksi ja sit muutaman kuukauden päästä erota siittä, mitä väliä elämä on sotaa joko hyväksyt sen tai sit teet itsarin.
Oli taas linja-autossa sellainen fiilis, että mun aö on 300% vrt. paikalliseen mölinään, mutta joo, taisivat olla päissäänkin...

mut kukapa minua huomaisi... opiskelen oikein kirjoituksen ja teen sellaisen referaatin, että kaatuu koko baarikulttuuri ;)
slam

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tarttis varmaan käydä tyttöä kahtomassa, jos menisi tänä yönä Aleen ja yo-talolle. Tylsää yksin, mutta minkäs teet... :)
killkill

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Et saa. Elämässäsi ei muutenkaan tule tapahtumaan mitään merkittävää, ennenkuin poisopettelet konditionaalin käytöstä, niin keskustelupalsta-kontribuutiossasi kuin irl-liikkeissäsi.
1108

Re: Yritän päästä nussiin ensiviikonloppuna?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ähä, oisin saanut jo eilen mutta ei kiinnostanut.
Kyllä kunnon känni voittaa huonon panon. Sanokoon terapeuttini mitä tahansa.
Vastaa Viestiin