Läählauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mietin jotain shakkityylistä otsikkoa, vaan ei ollut muusa valveilla enää... Lähetti c4 lauantai ei kuulosta oikein runolliselta. Mennään sitten läähättämällä!
Edith

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sä ehdit ensin, mutta mun otsikko on parempi.
Turbohaltija

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tämä voisi olla läähätyspuoli. Jos vaikka jätetään se korrekti paskanjauhanta Edithin avaamaan ketjuun?
Edith

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

*Hih* Mutta kyllä mulle sopii, jos käytetään vaan tätä.
Elukka

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*lääh lääh* :P
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

No hemmetti... Minä käytän tätä lääääähLähettiketjua sitten, ainakin nyt ekaksi.
Eikös se ole niin, että jos on kaksi kilpailevaa ketjua, niin suositumpi on se virallinen?? En mie tiiä...

Noh, anyway. Tämä ihmisen käsi käsi käsi on tänään kikkaillut nettijuttuja, joista en siis tajua mitään. Ensin netti lakkasi toimimasta, ja hätäännyin välittömästi. Tutkin johdot ja piuhat, käynnistin koneen uudelleen, tein vaikka mitä, mutta omin avuin en saanut tuon fuckin' laatikon DSLvaloa vilkkumaan. Soitin sitten hädissäni veljelleni (hitto, SOITIN, vaikka msn on yhteydenpitoa varten!!) ja huudan kuin hinaaja, että miksi mun netti ei toimi. Kyselee perusjutut, ja emme nopeasti keksi mitään syytä katkokseen. Syytin jo palveluntarjoajaa, kunnes veljeni kysyi varovaisesti; "Onko sinulla puhelinpistoke siinä seinässä kiinni?" Tilannekatsaus tietokonepöydän taakse; NO EI VITTU OLE!!!
Näin helposti sitä tekee itsestään idiootin. Ja totta kai minun pitää tunnustaa se teille täällä. Voinko olla enää yhtään tyhmempi??

Voin tietenkin. Eräs ohjelma alkoi vittuilemaan tuon nettikatkoksen jälkeen... Yritin jälleen kerran kaikkeni, ja lopulta päädyin poistamaan koko roskan, hakeakseni uudelleen. Tätä en tietenkään taas osannut tehdä itse, vaan tarvitsin taas veljeni tukea. No ei sitten saasta sentään toiminut se messenger, tai siis toimi, mutta etäopastusoiminta ei, koska minun olisi pitänyt hakea uusimmat päivitykset, tai siis uusin messengerversio, joka minulla jo on! Prkl. Eli puhekeskusteluna koko uudelleenasennus, joka oli yhtä ugandaa minulle, kun ATKWelho veljeni ei tajua, että minun vajavainen aivokapasiteettini ei tajua sen biteistä mitään, minun keskusmuistini lukee vain nuolenpääkirjoitusta... (Niin, puhun päästäni, en koneestani. No, on tämä konekin vähän tällainen... Gaad.)

En edes kirjaa loppuja epätoivoisia säätöjäni tähän... Mutta voinette kuvitella mitä tasoa ne on, jos en osaa saatana soikoon edes pistoketta seinään laittaa...

Sitten kaverin kanssa hetkinen höpöttelyä, jonka jälkeen vein hänet keskustaan, ja hain itselleni vitutuspizzan; salami, feta, paprika, sipuli, katkarapu ja vitusti valkosipulia, kostoksi, koska menen aamulla töihin. Edelleen puolikuntoisena kuumeen jäljiltä, huonosti nukkuneena ja valmiiksi vittuuntuneena. Täydellinen päivä tulossa siis.

Tyhmyydelläni ei ole rajaa!!! Viekää minut huoltoon, jooko? Tai ei tähän edes huolto auta, taitaa olla 9mmBurana mikä auttaa, ohimon kautta nautittuna...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Terrorizer

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

katselee SmackDown! speciaalia , juo teetä, nettailee & .. ei mitään uutta tällä nettipäätteellä,tähän aikaan viikosta tähän aikaan :D
Kuva
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt tämä käsi käsi käsi lähtee nuq. Korkea aika onkin, sillä herätys on kasilta. Onneksi on lyhyt työpäivä, muuten palaisi käpy heti alkuunsa.

Näenköhän taas outoja unia? Kaikkia herkkiä lauluja soi päässäni, ihoikävä on kova. Päivän musiikkivideoita tuijottaneena visio mielessä: vaikkapa Trent Reznor voisi rapsutella minua unissani :D Hmm...

Ajatuskissa kuulemma olen, ja ajatuksissa kainalossa kehrään. Ihanaa kun noin minulle sanotaan, mutta ei saisi, ei ainakaan tässä tapauksessa kun ollaan satojen kilometrien päässä toisistamme, ja ei ole mitään mahdollisuutta päästä raapimaan kynsiä toisen selkää pitkin muuten kuin ajatuskissana... Grrr. Tulisi jo se aika kun voin sen tehdä muutenkin kuin ajatuksissa.

Haikeus ja vaikeus. Perkele.

Hyvää yötä/päivää/lauantaita kaikille!! :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

LillyMunster kirjoitti:Onneksi on lyhyt työpäivä,
Haikeus ja vaikeus. Perkele.
Joo lyhytpä.. 06.00-13.30 ja 15.30-23.00 :perse:

Niin ja eka TPK!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elanor on pahasti Kityn lumoissa. Tulin ryypiskelemästä ja pakko tulla tänne sitten vielä.

Ette tiedä, miten vaikeaa oli kirjoittaa tämä viesti.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Meik »

ElanorRaven kirjoitti:Elanor on pahasti Kityn lumoissa. Tulin ryypiskelemästä ja pakko tulla tänne sitten vielä.

Ette tiedä, miten vaikeaa oli kirjoittaa tämä viesti.
:paijaa:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta!! Nyt töihin lähdössä... Eikä edes väsytä. Olo on muutenkin paljon parempi kuin koko viikolla. Uskomatonta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Huomentaaaahh. Pää on jumissa ja naama turvoksissa.
Truth fears no trial
Starflare

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Meik kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Elanor on pahasti Kityn lumoissa. Tulin ryypiskelemästä ja pakko tulla tänne sitten vielä.

Ette tiedä, miten vaikeaa oli kirjoittaa tämä viesti.
:paijaa:
Se vaa huijaa, ei se oikeesti ollu yhtään vaikeeta kuitenkaan :) .
nypari

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Oho, heräsinpä aikaisin. Jaksoin katsella Jarkon peliä yöllä 4-2-tilanteeseen ekassa erässä, mutta äsken herättyäni iloitsin aidosti suomalaisesta, historiallisesta urheilusaavutuksesta. Eka ATP-turnausvoitto Suomeen. Hyvä Jakke! :cheer:

Jaksoiko muuten joku katsoa koko pelin? Kommentteja pelistä jos saisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaksaisikohan sitä nostaa persuksena penkistä ja lähteä ostamaan pöksyjä kun entiset alkavat olemaan todella lahot vuosien piereskelyistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Meik »

Starflare kirjoitti:
Meik kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Elanor on pahasti Kityn lumoissa. Tulin ryypiskelemästä ja pakko tulla tänne sitten vielä.

Ette tiedä, miten vaikeaa oli kirjoittaa tämä viesti.
:paijaa:
Se vaa huijaa, ei se oikeesti ollu yhtään vaikeeta kuitenkaan :) .
Oot muuten varmasti oikeessa. Se on niin koukussa, että piti vaan jotain tulla sanomaan. Ei keksinyt mitään järkevää, joten sanoi tuon. Selvä tapaus. :twisted:
Dumari

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nokka ja oikea korva tukossa, vituttaa.
Korjaus: se on vasen korva ja mulla ei ole yhtään promillee, millos meidän kuski herää että täältä pääsee kotiin.

Musta leivotaan kohta kummi, ovelaa.
millivanilli

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyvää huomenta kaikille :)

Nyt on himpun verran sellainen olo, että olisi ehkä mahdollisesti saattanut nauttia pari siideriä eilen, on se kumma kun jo parista tulee mini drapula. Oli oikein ihana ilta kaveripariskunnan kanssa.

Nyt olisi tarkoitus lähteä katsomaan keittiökalusteita.. kivaa puuhaa, mutta tuo avokille kasvaa varmaan jo ensimmäisen tunnin aikana aika mojova kyrpä otsaan.
RolloTomasi

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Ei mitään sanottavaa. Halusin vain sanoa sen.

Hyvää lauantaita.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:Joo lyhytpä.. 06.00-13.30 ja 15.30-23.00 :perse:
Niin ja eka TPK!
Eka rupeama tuosta suoritettu. Otin vapauden lähteä pienellä varaslähdöllä. Olihan se viimeinen työpäivä siinä läävässä ja tarjoin jopa paikalla olleille kakkua.

Toinen setti vielä edessä.. huoh. Vähän sentään saa lepoa kehoon tässä välissä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mojo kirjoitti: Olihan se viimeinen työpäivä siinä läävässä ja tarjoin jopa paikalla olleille kakkua.
Jee! :cheer:
tonttu

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kylläpäs nukutti, ainakin 10 tuntia. Aurinko paistaa, vois lähteä ulos ja shoppailee kenkiä. En mä mitään kenkii tartte, mut tekee mieli törsätä. 8)
ElanorRaven

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Life is killing me
Life is killing me... :hevikaraoke:
slam

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Life is killing me
Life is killing me... :hevikaraoke:
oliko kielenkannat notkeet yöllä?
Vastaa Viestiin