Läählauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lähdenpä tallustamaan Williamiin suuntaan. Otan varmuuden vuoksi minimageen lautani mukaan. :D
Kittys

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Exsat kirjoitti:Kiitos anoppituesta! Ehkä se ottaa vaan sitten ylisuorittajan päässä niin koville, että ei ole riittävä, vaikka mitä tekisi. Ja kun oma äiti on ollut tosi mukava mun kumppaneita kohtaan, niin tuntuu vaan väärältä tälläinen.

Vielä olen hyvin jaksanut niellä ja purra huulta, mutta jossain vaiheessa itseni tuntien tiedän, että tulee raja vastaan ja silloin räjähtää kunnolla. Tällä hetkellä mieli vaatii yrittämään ja todistelemaan omaa kelvollisuutta vielä enemmän, ehkä pitäisi vain tyytyä päinvastaiseen ja pysyä niin etäällä ongelmasta kuin mahdollista.
:paijaa: Niin tuttua.. Eikä oo muuttunu vuosien varrella miksikään. Mä oon lakannu kuuntelemasta ja oon antanu olla. Täällä on sekaannuttu myös mun omien rahojen käyttöön; vaateostoksiin, huonekaluihin ja suurin shokki tais olla noi rahamäärät, jotka on uponnu marimekkoon. Ongelma taitaa olla lähinnä "olet liian "hyvästä" perheestä meiän "perheeseen". Pers**stä. Hyvin menee, kun harvemmin näkee. Riidoissa taas tulee noi paskat jutut vedettyä mukaan, ei hjyvä. Suoraan verrannollinen johonki planeettojen taisteluun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kunnon shoppailukierros takana ja nyt aloitetaan valmistautuminen illan rientoihin eli Hotelli Vantaaseen. Mitä semmoselle lihatiskille uskaltaa laittaa päällensä? Mä olen niin innoissani...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Lolita kirjoitti:Kunnon shoppailukierros takana ja nyt aloitetaan valmistautuminen illan rientoihin eli Hotelli Vantaaseen. Mitä semmoselle lihatiskille uskaltaa laittaa päällensä? Mä olen niin innoissani...
Oi voi, Hotelli Vantaa on kyllä sellainen paikka, jossa pitäisi joskus käydä. Edes ihmettelemässä mistä on kyse. Oli sitten ruotsinlaiva tai ei, mutta sieltä ainakin pääsisi kömpimään kotiin jossakin vaiheessa ilman, että aallokko keinuttaisi muuta kuin pään sisällä. Jotain överiä päälle tottakai?
Dumari

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kuis mulla ei ole mitään hajua paljonko nukuin viime yönä? Kaikki viuhnat tuli tehokkaasti imuroitua, ei tipan tippaa jäänyt kotiin takaisviemiseksi.

Vasen korva hetkittäin on auki, vitun jee.
Yönmustaritari

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nonni. Kävin pyörimässä Helsingin kaubamajassa itäkeskuksessa, jossa kättelin pressaehdokkaita. En kyllä Halosta nähnyt missään. Se kait luulee ettei sen tarvii. Vittu mä hoidan sen haahkan helvettiin sieltä linnasta. Aion äänestää siis jotain muuta kuin akuankkaa ja/tai mikahäkkistä eli ihan numeroa lähdetään veivaamaan.

Mutta mitä sitten kävikään. Jooh. Alusta siis vedettiin ensin hyvät setit harjoitussalilla, jonka jälkeen lähdettiin Jaettiin erinäisiin, tarkasti valittuihin mestoihin meidän "mainoksia". Tietenkin varmuuden vuoksi käytiin sitimarketista ostamassa nastoja ja teippiä kiinitystä varten. Siinä sitten käytiin liimailemassa niirä erinäisiin, just sitä varten tehtyihin mestoihin ja sitten osa ninjailtiin portaikossa niin korkealle ettei niitä saa kukaan otettua pois. No ei niitä kyllä kukaan sieltä näekään mutta portaikoissa, tikapuissa yms. tulee aina mieleen jotain "voikohan tohon tehtdä jotain"-akrobatiaa.

Siinä aikamme kierreltyä alkoi mainostaminenkin lipsua käsistä. Ei jaksanut enää oikein "myydä" tuotettamme, joten ei saatu kiinnittääkään. Silloin vaivihkaa "tiputtelimme" niitä lippusiamme siihen ympäristöön. Jokaiselle vaalivilppiläiselle, joka antoi lipukkeensa niin heitin vaihtariin toisen lipukkeen. Vanhanen tykkäs, koska seuramme isokiho tukee sen kamppanjaa.

No hitto. Sitten tuli jo puheeksi, etät millso sitä oikein ollaan viimeksi tankattu hetua, energiaa, perunaa ja makkaraa. No eilen vastasi molemmat, koska ei sitä viittä kupillista kahvia tai banaania voi oikein miksikään kutsua. Napattiin burgerit mukaan ja lähdettiin vielä etsimään muutama paikka, jossa olisi hyvä paikka mainoksellemme.

Asteltiin johonkin vaatekauppaan majoneesit suupielestä valuen. "Haloo haloo, ottakaa tää tohon ikkunaan sano" tai jotain sano. Myyjä vain selitti, kuinka burgerit haisi pahalle ja varoitti koskemasta mihinkään vaatteisiin. Saatiin kuitenkin jätettyä yksi paperi sinne. Hyvä hyvä. Pari naikkosta luovi meille halveksuvia katseita poistuessamme kohti poliisiasemaa. Jooh. Ajattelin siinä samalla kysellä, onko niillä ehkä tietoja mun kadonneesta puhelimesta mut unohdin.
Exsat

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kittys kirjoitti:Ongelma taitaa olla lähinnä "olet liian "hyvästä" perheestä meiän "perheeseen".
Mä olen odottanut kovasti, että milloin meillä törmätään samaan käänteisesti (siis että tälläinen yksinhuoltajahoitsun äpärä ei ole sopiva puolisko heidän mussulleen), mutta toistaiseksi ollaan vältytty. Voi tosin johtua siitä, että mun taustoja on aika valikoivasti ilmeisesti kerrottukin hälle. Ja eipä mies niiden puheista piittaa, ja miehen isäkin suhtautuu muhun paljon mukavemmin, joten tuskin se mitään suurta kampanjaa mua vastaan saa järjestettyä.

Enkä mä edes osaa varmaksi sanoa onko se tuollainen piruillessaan vai välinpitämättömyyttään.
Nimitz

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Exsat kirjoitti: Juu pullantuoksuinenhan tämä.. :x

[avautumista]
Mä yritän kovasti sietää ja ymmärtää sitä, että sellaista naista maailmassa ei olekaan, joka rva anoppikokelaalle olisi riittävä, ja ilmeisesti itse hoidan tätä heidän rakkaan lapsensa puoliskon tehtävää kuitenkin parhaiten tähän mennessä noin hänen silmissään ainakin.

Silti välillä särähtää aika pahasti korvaan, kun tuodaan lahjaksi keittokirja, jota annettaessa korostetaan viiteentoista kertaan, kuinka HELPPOJA ja VAIVATTOMIA ne reseptit ovatkaan ja ennen kaikkea HELPPOJA, että HELPPOA ruokaa voi toki tehdä itsekin, ettei AINA tarvitsisi syödä niitä eineksiä. Aivan kuin meillä muka syötäisiin.. Tai kun sukkaa kutoessa tullaan ensin kysymään, että mitä neulot, ja vastaukseni jälkeen todetaan "Jos haluat joskus opetella tekemään jotakin, niin mulla olis tuolla sellaisia kirjoja, jossa on ihan helppoja ohjeita.."[/avautumista]
Voimia. :paijaa:
Voin uskoa, että välillä lähes keittää yli. Itse, jos olisin kuulemassa, sanoisin suunnilleen: Pistä vaan itse asia kuntoon ensin, niin voidaan katsoa ...
Urpiaisella oli hyvää kommenttia, tjsp.
Jotkut vaan ovat sellaisia, että niille ei mikään riitä. Et vaan voi olla tarpeeksi hyvä. Loppupeleissä tosiaan jää maku, että arvostus (osaamistesi) sua kohtaan lähenee rajatta nollaa ... :(
Yönmustaritari

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lolita kirjoitti:Kunnon shoppailukierros takana ja nyt aloitetaan valmistautuminen illan rientoihin eli Hotelli Vantaaseen. Mitä semmoselle lihatiskille uskaltaa laittaa päällensä? Mä olen niin innoissani...
Ei mitään?

Paskat se mikään lihatiski ole. Siellä on saanti tasan yhtä huonoa kuin missä tahansa muuallakin.
Nimitz

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Exsat kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Ongelma taitaa olla lähinnä "olet liian "hyvästä" perheestä meiän "perheeseen".
Mä olen odottanut kovasti, että milloin meillä törmätään samaan käänteisesti (siis että tälläinen yksinhuoltajahoitsun äpärä ei ole sopiva puolisko heidän mussulleen), mutta toistaiseksi ollaan vältytty.
:shock:
Exsat kirjoitti: Voi tosin johtua siitä, että mun taustoja on aika valikoivasti ilmeisesti kerrottukin hälle. Ja eipä mies niiden puheista piittaa, ja miehen isäkin suhtautuu muhun paljon mukavemmin, joten tuskin se mitään suurta kampanjaa mua vastaan saa järjestettyä.

Enkä mä edes osaa varmaksi sanoa onko se tuollainen piruillessaan vai välinpitämättömyyttään.
Ota nyt siitä sitten selvää ... Voi olla aika hankalaa. Ja toi on sentään hyvä, että on suunnilleen pari sun puolella. :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yönmustaritari kirjoitti:Paskat se mikään lihatiski ole. Siellä on saanti tasan yhtä huonoa kuin missä tahansa muuallakin.
Sinua lainatakseni: no kyy! Ei sinne mennä saamismielessä lainkaan tällä kertaa, aion pihdata. Vähän voisin lihaa ihailla, kun selvänä siellä joudun oleen. Ei sit mee ihan hukkaan ehtoo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tunti pelattu golfia boxilla. Ei se olekaan niin tyhmä peli kuin luulin :)

Ja takaisin boxin kimppuun.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Läählauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Plääh, örröör ja puuh...

Kotona.. huomenna aamukasiksi taas. :perse:
Välipalana pieni karhupentue :beer: ja toivottavasti jonkin verran unta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin