Lautapelilauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänään siis Kalliossa kajahtaa. Vielä aikaa viime hetken valmisteluille.
Turbohaltija

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nyt tulikin muuten pala purtavaksi: Minuutilleen samaan aikaan aloitetetut kaksi viikonpäiväketjua - kumpi nyt on oikea?! :shock:
Edith

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

No se sun oli kyllä ilmestynyt tuohon ekaks, kun se oli tämän mun ketjun alapuolella silloin ekaksi.
Turbohaltija

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:No se sun oli kyllä ilmestynyt tuohon ekaks, kun se oli tämän mun ketjun alapuolella silloin ekaksi.
Vain todellinen vakkari osaa huomioida tuollaisen hienon yksityiskohdan! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
nokkaelain

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kävinpä ostamassa vaatteita ja kirjoja. Nyt on. Ainakin mm. kolmet housut lisää. En tiedä tuliko tarpeeseen, mutta kun yleensä on tuskaa etsiä vaatteita, nyt taas olisi sopivia ja edukkaita vaihtoehtoja ollut niin, ettei tiedä, mitä kauppaan jättäisi :?

Parempi etten mene enää kaupungille tai loppuu tila. No, kirjoja kelpaisi vielä osteroida.
Edith

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en muista milloin mä olisin viimeksi ostanut vaatekappaleen, eiku ostinhan mä tuon takin joskus lokakuussa ja sitä ennen touko-kesäkuussa pari t-paitaa ja kaksi halpaa hametta. Ja kirjoja alan ostaa heti, kun voin vastapainoksi saada kirjastoista ilmaista olutta. Joku roti.
nokkaelain

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Ja kirjoja alan ostaa heti, kun voin vastapainoksi saada kirjastoista ilmaista olutta. Joku roti.
Juu opiskelijana ei ollut varaa ostaa mitään ylimääräistä ja siitä on jäänyt vähän tapa olla ostamatta mitään kallista, jos halvalla tai ilmaiseksi (kirjastosta) saa. Niinpä "kirjastoni" on n. metrin mittainen.
Kittys

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kotiuduttu. Lompakko jonkun satasen kevyempi. Ehanaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja brona »

Gyl maar shoppailu rauhoittaa. Duuniparin kanssa aloitettiin työrupeama suhauttamalla Hertsikkaan Mentalwearin/Mielipukineen varastomyyntiin (Sahaajankatu 24, auki ainakin arkisin klo 14-18 28.1. asti). Pari paitaa tarttui mukaan, enemmänkin olisi tehnyt kyllä mieli.
Lisäksi postisetä kantoi kotio Eva Dahlgrenin uusimman levyn Snö. Pyörii jo toista kertaa, koska tuon levyn kuuntelemisesta muistuu mieleen kylmät talviyöt, jolloin katselin lumisadetta ja kuuntelin nukkuvan exäni tuhinaa ja olin niin onnellinen, että teki kipeää. Haikeasti hymyilyttävä muisto.
...
Elukka

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yeah baby, kulttuuripläjäys (the Terminator) tuli kattottua taas kerran. 8)
Nyt tästä vois varmaan mennä vaikka nucQ.
Aito_Johanna

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Mä en muista milloin mä olisin viimeksi ostanut vaatekappaleen, eiku ostinhan mä tuon takin joskus lokakuussa ja sitä ennen touko-kesäkuussa pari t-paitaa ja kaksi halpaa hametta.
Ostithan sä pikkujouluvaatteet kitypikkujouluihin.
Edith

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Ostithan sä pikkujouluvaatteet kitypikkujouluihin.
Ah, niin ostinkin! Mä olen kaappiostaja. Mutta kiva, että sä olet taas takaisin Kityssä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lautapelilauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulkaa tytöt pelaamaan? :jouden: Tukaa tytöt pelaamaan! :jouden: :jouden: :jouden:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin