Suppo sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kohtuullisen tehoton päivä. Sain luettua, mutta en tarpeeksi. Huomisen suhteen on ristiriitaisia ajatuksia. Olisi pakko saada luettua ja roimasti. Toisaalta en voi kieltäytyä töistäkään, jos aamulla soittavat. Siinä menee sitten hyvää lukuaikaa hukkaan, vaan pakko olisi rahaakin saada. Puuh. Pitääkö tämän aina olla tällaista? Kyllä mulle riittäisi ihan hyvin yksi rauta tulessa.
Terrorizer

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

meni tämä päivä nukkuessa, hmm.. viime yönä tsekkasin omia DVD-leffoja..perkele aika monessa on teknisiä ongelmia,levyt jää jammaamaan paikalleen,vaikka ei ole soittopinnassa mitään naarmuja edes :cry: vitun vittu
Kuva :p: :napu: :hail:
Edith

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lähes täysin tehoton päivä. No, osa itsereflektoivasta kurssiarvioinnista kirjoitettu, mutta kyllä vaan just nyt ja tänään vituttaa olla humanisti ja askarrella päätoimekseen "mitä opit kurssilla ja mitä olisit voinut tehdä toisin ja mitä mieltä olit esitelmistä ja oliko kivaa pitää sellaista itse?"-kirjoitelmia. Prääh. Jotain jos hyödyllistä tai jotain josta oikeesti oppis jotain. Ees yhden kerran.

Lisätty: Sitä paitsi itsereflektointi kuulostaa niin rumalta. Mutta sitä nimitystä opettaja kuvatunlaisesta tehtävästä käytti. Eikö esim. kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä voisi kieltää itsereflektointia julkisilla varoilla rahoitetuissa oppilaitoksissa?
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Faghag kirjoitti:Vaalisunnuntai!! Muistakaa äänestää! Ihan sama ketä, mutta tärkeintä, että täytätte kansalaisvelvollisuutenne ja lunastatte oikeutenne kovaan ääneen valittamiseen julkisilla paikoilla.
Samaa yritin yhdelle meillä asuvalle tollolle tolkuttaa koko eilisen päivän, vaan ei sittenkään! On kuulemma kannanotto jättää äänestämättä. Höpsis!
Muuten oli kohtuu päivä: sain seksiä, kävin äänestämässä ja nukuin. Nyt kello on puolen yön ja töissä pitäis kitkutella seitsemään.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Elukka

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tuike kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Vaalisunnuntai!! Muistakaa äänestää! Ihan sama ketä, mutta tärkeintä, että täytätte kansalaisvelvollisuutenne ja lunastatte oikeutenne kovaan ääneen valittamiseen julkisilla paikoilla.
Samaa yritin yhdelle meillä asuvalle tollolle tolkuttaa koko eilisen päivän, vaan ei sittenkään! On kuulemma kannanotto jättää äänestämättä. Höpsis!
Kyllähän se äänestys-% jotain kertoo siitä, miten tyytyväisiä "systeemiin" ollaan. Sekin on kumminkin yleensä mainittu joka vaalien yhteydessä.

Paska päivä.
Äänestin porvaria osittain vasten tahtoani, elukoiden juottamisessa oli hirveä homma ja nyt vielä se ainokainen karitsa joka meillä on koskaan nähnyt syntymäpäiväänsä seuraavan aamun on pahasti sairas. :(
Eläinlääkärillä käytiin piikittämässä otusparkaan antibioottia, B-vitamiinia, kipulääkettä ja nestettä, mutta aika heikolta vaikuttaa edelleen...
Turbohaltija

Re: Suppo sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Lähes täysin tehoton päivä. No, osa itsereflektoivasta kurssiarvioinnista kirjoitettu, mutta kyllä vaan just nyt ja tänään vituttaa olla humanisti ja askarrella päätoimekseen "mitä opit kurssilla ja mitä olisit voinut tehdä toisin ja mitä mieltä olit esitelmistä ja oliko kivaa pitää sellaista itse?"-kirjoitelmia. Prääh. Jotain jos hyödyllistä tai jotain josta oikeesti oppis jotain. Ees yhden kerran.
Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat... Humanistisia aineita turhempaa on vain kasvatustiede, joka on yhtä reflektointia alusta loppuun. 35 opintoviikon edestä tuli sitäkin reflektoitua.

Olen harkinnut ammatillista koulutusta seuraavaksi. Levyseppähitsaajista esimerkiksi on huutava pula.
Vastaa Viestiin