KärsimysMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

En pysy hereillä. Mä en tajua miten voi olla näin väsynyt vaika nukuin ihan normaalisti yöllä. Kohta kolahtaa otsa näppäimistöön. Olispa edes jotain stimuloivaa tekemistä tälle päivälle, mutta ei. Istun vaan töissä ja yritän pysyä tajuissani. Pitäis tosin katsoa lentoja jenkkeihin, serkun hautajaisiin. Tyhmää mennä sinne vain hautajaisia varten.

Mutta lauantai oli mahtava päivä! Oltiin jätkäporukalla santiksessa ampumassa, ajeltiin crossiprätkällä ja saunottiin. Sattui olemaan samaan aikaan omaisten päivä, eli varusmiesten perheet tunkivat samalle saarelle. Saimme myös kiitosta, kun suoritimme motivaatioammunnat rykmentin komentajan puheen aikana. 50m etäisyydeltä kolme lippaallista/mies sarjatulena tauluja päin! Hassua miten tuollainen saa miehen hymyilemään. :lol:
millivanilli

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sweet ziisus, 30 min istutta jollain atk-tunnilla, opettaja tuntuu höpisevän/mumisenvan itsekseen luokan edessä ja oppilaat hihittelet ja surffailevat.

Onkohan meidän koulussa yhtään normaalia atk-opettajaa?
Runkkis

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Praha nahty. Tai miten sen nyt ottaa?!? Muutamia baareja, pari prahalaista asuntoa. Lauantaina lahdin muutaman skandin kanssa hieman ryypiskelemaan, joten eilinen paiva meni sitten krapulassa. Edes pakollista Kaarlen siltaa ei tultu talla kertaa katsottua.

Tuliasiksi itselle hieman absinttia, beherovkaa, fernettia ja tupakkaa. Kohta pitaisikin menna kohti porttia... ja lento kohti saksaa..
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oksettaa.. Tais olla vähän huono idis tulla duuniin ko kuume taitaa taas nostaa päätään. Mut ...tu, kestän tän ko Nainen. Miehet tunnetusti valittaa helpommin ja ovat niin parkaa että...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:päänsärkyä aiheuttavaa tekstinsisältöä
Hej... Koskas aiot tehdä meille pöperöä? ;) Mä työn lapsenvahdin mukana :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla oli joku hyvä idea, mutta rupesin lukemaan teiän hönppäjuttuja, no jos tulee mieleen niin editoin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei oikein työt luista tänään, ja muutenkin on vähän vaisu tunnelma. Taisi mennä kaveriporukan vaalivalvojaisissa hieman liikaa punaviiniä eilen. No, onneksi alkulukuja paskova karhu on piristänyt päivää koko lailla: ehkä tässä saa vielä tänään jotain aikaiseksikin. Jos puristaisi pari tuntia ja menisi sitten Elokuva-arkistoon Woody Allenin uuden leffan ensi-iltaan. Saakohan sinne lippuja vielä ovelta vähän ennen näytöstä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
1108

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dille dong

Torstaina mie alan uudelleen harrastaan urheilua. Laji on sulkkis, kait siitäkin jotenkin saa extreme-lajin??? Ilmassa on suurta itsensätelomisen tuntua...
Kittys

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Muutama tunti aamusta nukuttu, yö meni pyörien ja valvoen. Tapettikauppaan pitäs kipasta valkkaamaan loput vaaleat tapetit ja yhen tehosteseinän tapetti.. ja maalit kans. Pakatakin pitäs, muutto ens la.

Nartu se vaan nuq, onkohan sen kans tullu treenattua ja rehkittyä vähän ehkä liikaa? :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

kid kirjoitti:Oksettaa.. Tais olla vähän huono idis tulla duuniin ko kuume taitaa taas nostaa päätään. Mut ...tu, kestän tän ko Nainen. Miehet tunnetusti valittaa helpommin ja ovat niin parkaa että...
Hyvähyvä! Kyllä sä jaksat vielä vähän aikaa ja sitten kotiin lepäileen ja hoidettavaksi *tsemppaa*

:paijaa:



Edit: Minun kärsimyksiäni helpotti, kun sai reissata työterveyteen ja takaisin ja vähän kitistä asioista ja vastaukseksi sai vain kehuja ja huolenpitoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Olen kauan tästä haaveillut, mutta nyt sitten tuli tehtyä. Jätin nimittäin perjantaina puhelimen bussiin. Viikonloppu sujui erittäin mainiosti, oikeastaan olin jopa iloinen että sain olla rauhassa. Joskus kun muutenkin tulee pidettyä useampi päivä kapistusta suljettuna. Mutta nyt kyllä hermoja koetellaan, olisi niin paljon semitärkeitä asioita hoidettavana, eikä yhteyksiä saa oikein kehenkään. Suurimmalla osalla tutuistani on vielä salatut numerot. Löytötavaratoimiston asiakaspalvelunumero maksaa 1,67€ / min. Pienet sille... Arggg!
nypari

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Joo, onhan tämä pientä kärsimystä ollut tähän asti. Eilen aloitin reseptiyskänlääkkeen syönnin. Tuli jo silloin väsynyt ja etova olo. Aamulla otin sitten kolmannen ja meinas oksu lentää töihin tullessa. Ko. lääkettä en enää koskaan syö. Illalla täytyy hakea antibiootit, jotta neljä viikkoa jatkunut kurkkukipu saadaan kuriin. En olis uskonut kuinka paljon lääke kaiken lisäksi väsyttää, ihan dööd olo eikä aivot toimi.
ninnithequeen

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kärsimystä täälläkin. Mun alaselkään sattuu niin että kohta tulee kyyneleet silmistä. Mutta ei auta, kotihommat on hoidettava. Onneksi pääsee pitkälleen kunhan mies tulee kotiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Kärsimystä täälläkin. Mun alaselkään sattuu niin että kohta tulee kyyneleet silmistä. Mutta ei auta, kotihommat on hoidettava. Onneksi pääsee pitkälleen kunhan mies tulee kotiin.
Mä ajattelin samantien pervosti. Hyi mua *spänks*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kärsimystä täälläkin. Mun alaselkään sattuu niin että kohta tulee kyyneleet silmistä. Mutta ei auta, kotihommat on hoidettava. Onneksi pääsee pitkälleen kunhan mies tulee kotiin.
Mä ajattelin samantien pervosti. Hyi mua *spänks*
Haha, en ees tajunnut :lol:

Jos tää särky tästä yltyy, niin jää jumppaamiset kyllä vähän vähemmälle...Toivotaan että sauna jeesaa, jos kyseessä on vain lihassärky eikä mun elimistö ole poksahtamassa :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt mulla on vaikea ongelma. Jos kympillä saa viisi rasiaa Pandan Juhlapöydän konvehteja, niin eikös ne kannata ostaa pois kuljeksimasta? Vaikka kroppa ei oikeastaan kestäisikään niiden syömistä?

Jos minä nyt päätän lähteä töistä keskustan suuntaan ostamaan halpaa suklaata, niin haluaisiko joku kahvitella tai nähdä muuten vaan? Voin tarjota suklaata ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Helvetti, että voi olla taas tylsää töissä. Onneksi vartin päästä pääsee kotiin pyykkäämään ja torkkumaan. Telkkari-ilta on luxusta. Sitäpaitsi ihmiset ärsyttää mua. Ainakin tänään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

sipsi kirjoitti: Sitäpaitsi ihmiset ärsyttää mua. Ainakin tänään.
Mua kans. Ärsyttää ja äksyttää ja masentaa. Tekisi mieli juoda tuo punkku tuosta ja vetää rasiallinen konvehteja, ja se voisi jopa hetkellisesti helpottaakin. Ärrrr! Miesraasu kun joskus kotiutuu töistä, varmaan mukava koti-ilta odotettavissa.

:twisted: :leuhka: :grr:
tonttu

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huh, kotona. Vois painua pehkuihin ja nukkua huomiseen aamuun asti. Väsyttää ihan vitusti, oikein kärsimys maanantai todellakin. Mutta ei tietenkään pahaa jos ei jotain hyvääkin. 8)
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huoh! Vihdoinkin hinnat on saatu koneelle. Jos joku pyytää mua laskeen vie yhenkin laskun ni mä lyön sitä :twisted:
Nyt taidan ottaa kupin teetä ja meen nauttimaan yhen tupakin tonne ulos.
slam

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kunnon hard core vitutus maanantai... ei jaksaisi elämää, mutta pakko kait se on punnertaa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt mä lähden johonkin palloilemaan.. Kaupassa pitäis käydä, karsea nälkä, mutta lupasin tehdä karjalanpaistin pöytään vasta klo 20.. Pitäiskö sortua hampurilaiseen? :o Tai jopa olueen?

Mä lähden palkan kunniaksi kiertämään pari kauppaa... adios suckers/lovers.. Huomisiin! *vilkuttaa*
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Seuraavaksi vuorossa kappale nimeltä Fiscal policy and foreign trade.

Edit: Mua kyllästyttää. Halusin jakaa tämän yllättävän ja kiinnostusta herättävän tiedon kanssanne, oi ainoat kuulijani ja ystäväni.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 16.01.2006 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ilmeisesti sitä väsymystä on liikkeellä ku vähän jokainen siitä kärsii.
Niin teen minäkin. Torkkuja tekisi mieli, mutta siinä on se venymisen riski niin suuri että koitan sinnitellä iltaan asti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mojo kirjoitti:Ilmeisesti sitä väsymystä on liikkeellä ku vähän jokainen siitä kärsii.
Niin teen minäkin. Torkkuja tekisi mieli, mutta siinä on se venymisen riski niin suuri että koitan sinnitellä iltaan asti.
Eiku päiväunet rokkaa! Laitat kato kellon tunnilla eteenpäin soimaan siitä, kun petiin pääset. Ja se kello hyvin kauas sängystä, että joudut nousee sen sammuttamaan.
Toimii ainakin mulla, vaikka kuinka tekis nukkuu vaikka koko ilta.
Päiväunia odotellen, tunti luppo(eli työ)aikaa jälellä...
Vastaa Viestiin