Touhukas Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomentapäivää täältäkin.
Kahvia, kahvia ja kahvia. Selkä niin kipiä, etten sängystä meinannut ylös päästä...Kunnon venyttelyt kyllä vähän auttoi.

Pyykkikone yllättäen pyörii ja pitäis raivata vaatehuone loppuun, imuroida, pestä kylppäri ja vessa ja ja ja....Mitähän ruokaa sitä tänään tekis, onko ehdotuksia?
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perkele, sain lahjakortin markantaloon kun avasin nettiliittymän. Soitto isännöitsijälle, että antenniverkko on, kiitos.
Jep, digipoksi kainaloon ja rallia kämpille. Boksi seinään ja piuhat kiinni, kanavan kanavaa ei löydy. Kiukkusta soittoa isännöitsijälle, ämmä sanoo vain että olisit sanonut että meinaat digipoksin ostaa niin olisin voinut kertoa että ne ei toimi vanhan talon antennijärjestelmässä. TÄTÄ tietoa mokoman hiehon piti sitten perkele pantata. Vittu koristeenako tota mööpeliä pöydällä pidän? Vittu mua huvita taas mikään.
Exsat

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti: Vittu koristeenako tota mööpeliä pöydällä pidän? Vittu mua huvita taas mikään.
Palauta?
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Palauta?
Heitin tota pirun boxia takapenkille niin tuuli nappas kuitit kourasta, tällä kompurajalalla niiden perään pystynyt juokseen. Täytyy käydä testaan jos muistaisi vielä naaman kaupassa.
Dumari

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Päivää! Lasaretista kotiuduttu. Polvi tähystettiin ja patellaa porattiin, neljä viikkoa saigonia napsahti... VOI HITSI! :twisted:

Aamulla kävin suihkussa lasaretissa, niin tähystysreiästä vuosi verta, piti olla nopea että pääsi haneen sieltä. En olis kestänyt yhtään enää siellä mummojen keskellä, tosin just kun olin lähdössä niin viereen (slämin sanoin) kärrättiin pariteltava naaras, hitsit!

Leffoja, Studio Julmahuvin DVD:t sekä kohta 500gigaa sarjoja siirtyy haltuuni kun vietän ansaittua lepoani.
Exsat

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Palauta?
Heitin tota pirun boxia takapenkille niin tuuli nappas kuitit kourasta, tällä kompurajalalla niiden perään pystynyt juokseen. Täytyy käydä testaan jos muistaisi vielä naaman kaupassa.
Ainakin Giganttiin ottavat ilman kuittejakin, kun niillä on koneella ne takuutiedot.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Palauta?
Heitin tota pirun boxia takapenkille niin tuuli nappas kuitit kourasta, tällä kompurajalalla niiden perään pystynyt juokseen. Täytyy käydä testaan jos muistaisi vielä naaman kaupassa.
Ei tarvi kuittia. Kyllä niillä on dokumenttinsa, jos maksanut vehkeestäs olet.

Mä palautin langattomat paskavehkeet, ja otin rahat takasin. Ja eilen sain ostettua vihdoin uuden näppiksen, jihyyy!!
Kid

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Päivää! Lasaretista kotiuduttu. Polvi tähystettiin ja patellaa porattiin, neljä viikkoa saigonia napsahti... VOI HITSI! :twisted:
Jaksuja ja pikaista paranemista!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[quote="Exsat] juttuja koneista [/quote]

Exsat, ihan asiasta viidenteen. Miten työpaikan homeasiat etenevät?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kotiuduttu Hämeenlinnasta. Onnistuin eksymään poislähtiessäni kyseisestä puljusta vaikkakin osasyynä ajatusten harhailuun taisi olla ylettömän söpö kontaktihenkilö.

Nyt sitten persus pitkällä kyykkäämään ja henkisesti valmistautumaan huomiseen Lahden keikkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Tsiisus mikä tuuli. Puolitoista tuntia olen sisätiloissa ollut ja vieläkin puistattaa. Ja nyt taas lihotuskuurin pariin.
Tsiisus tosiaan. Vajaa kaksi kilometriä sain kävellä vastatuuleen 15 asteen pakkasessa, oli suorastaan hengellinen olo kun pääsin vihdoin sisälle. Huomiseksi ja torstaille onkin ennustettu sopivasti vielä vähän kylmempää. Brrr!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Exsat kirjoitti:Me ollaan saatu taas Cityssä julkisuutta. :muu:
oli itekki pakko kayda lukasemassa. totean; hompotipompoti!

kyl taa on paljo selkeempi ku city.
salettiin on sille akalle annettu ilmasta vippi aikaa kityn haukkumisesta. rupeekohan city oleen epatoivonen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämä kroppa ei tervettä päivää näe. Nyt on kamala päänsärky. Ärh.
Kid

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Taitaapi tälle tytölle mennä naksu päähän ja herne nenään. Hyvin syvälle.. Jumalauta ku annetaan toisen istua toimettomana koko vitun päivän. Oon käyny kyselee kaikilta jotan hommia mulle, muttei kuulemma ole mitään. Vittu! Reilun tunnin päästä ois kuulemma lähtö. Just joo, en usko ennenku näen. Ja sitten taas viideksi pitää tulla tänne toimistoon palaveriin. Homot!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään olisi pakko jumpata, kun niskojeni takia kotiin jäin. Mutta ensin voi istua tässä koneen edessä saattamassa niskat vielä huonompaan kuntoon, eikö?

Uimaan tekisi oikeastaan mieli, mutta en sitten tiedä pahentaako se jännitysniskaani vai parantaako. Pitäisi myös selvittää missä olisi lähin ja sopiva uimahalli. Työpaikan viereiseen uimahalliin ei taida kehdata mennä, vaikka alennuksella pääsisikin, kun kerran olen tänään sairas.

Edit: Ostin muuten eilen viisi rasiaa suklaata kympillä. Nyt on jäljellä enää kolme ja puoli rasiaa. Tosin suklaa ei ollut syynä kotiin jäämiselle. Olisi siis parasta ihan oikeasti alkaa laittaa läskiä liikkeeseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Me ollaan saatu taas Cityssä julkisuutta. :muu:
Mitä siellä oli? Mulla ei ole enää tunnuksia..

Mites muuten se sun työpaikan homeongelma? Onko sille tehty jotain?
Kikkelis kokkelis.
tonttu

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lähtis sitten töihin vittuuntumaan. Onneks päivä on jo voiton puolella, kohta pääsee nukkumaan. Aurinkokin laski, damn. :maanantai:
Sannu

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sain juuri puhelisoiton, että mulle on vakkarityö kesäkuukausiksi..ei siis mitään freelance hommaa vaan ihan vakituinen kuukausipalkka ja hyvä semmonen. Omalta alalta. Tästä tuli hyvä päivä!
Runkkis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Suomessa. Tulin ohi mennen katsomaan työpaikalleni sähköpostit, mutta hönönä näppäilin sitten väärän salasanan. Nyt se paska on lukossa. Jaksaisiko taas soittaa mikrotukeen? Ei ole ensimmäinen kerta. Tyhmä minä!
Runkkis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Suomessa. Tulin ohi mennen katsomaan työpaikalleni sähköpostit, mutta hönönä näppäilin sitten väärän salasanan. Nyt se paska on lukossa. Jaksaisiko taas soittaa mikrotukeen? Ei ole ensimmäinen kerta. Tyhmä minä!
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ottivat perkeleet sen digiboxin takasin. Lol, mitä vittua mie teen 100€ lahjakortilla markantaloon???? Ongelma, auttakaa. Ostaakko vedenkeitin vai sähkökäyttönen voileipäveitsi?
Sannu

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Suomessa. Tulin ohi mennen katsomaan työpaikalleni sähköpostit, mutta hönönä näppäilin sitten väärän salasanan. Nyt se paska on lukossa. Jaksaisiko taas soittaa mikrotukeen? Ei ole ensimmäinen kerta. Tyhmä minä!
Soitat sinne vaan, mä kulutan meidän firman helpparia päivittäin. Oliko hyvä reissu?
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ottivat perkeleet sen digiboxin takasin. Lol, mitä vittua mie teen 100€ lahjakortilla markantaloon???? Ongelma, auttakaa. Ostaakko vedenkeitin vai sähkökäyttönen voileipäveitsi?
On varmaan hieno vedenkeitin jos 100e maksaa. Kuoriiko se myös perunat ja ajaa parran?
Patz

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Ottivat perkeleet sen digiboxin takasin. Lol, mitä vittua mie teen 100€ lahjakortilla markantaloon???? Ongelma, auttakaa. Ostaakko vedenkeitin vai sähkökäyttönen voileipäveitsi?
Osta sillä mulle kirkasvalolamppu ja tee päivän hyvä teko! :)
Lilo

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Nowaysis kirjoitti:Muksu toimitettava lounaaksi tarhaan ja itse toisten muksuja koulimaan.
Kauhistus, vaaditaanko lastentarhoissa jo ihmisuhreja että saadaan ruokaa pöytään? :shock: Mihin tämä maa on menossa?
Vastaa Viestiin