Touhukas Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Lilo kirjoitti: Mihin tämä maa on menossa?
Takaisin luontoon eli kannibalismiin siis. Oliskohan ihmisliha hyvää? Kuulemma kohtuullisen sitkeää, mut sit vaan well-done niin.. Maailman ruokaongelmiin ratkaisu, kun syötetään ylikansoitetuista maista puolet toisilleen, tai vaikka 2/3 sille 1/3, niin jää enemmän lebensraumia.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Osta sillä mulle kirkasvalolamppu ja tee päivän hyvä teko! :)
Eiks 1000W halogeeni, mallia raksa kelpais? Lämmittäs samalla kivasti!
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja nyt kollegan pirulainen olisi ollut valmis ostaan sen perkeleen boxin 80€. Ja mie PALAUTIN sen jo... :cry:
Runkkis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Suomessa. Tulin ohi mennen katsomaan työpaikalleni sähköpostit, mutta hönönä näppäilin sitten väärän salasanan. Nyt se paska on lukossa. Jaksaisiko taas soittaa mikrotukeen? Ei ole ensimmäinen kerta. Tyhmä minä!
Soitat sinne vaan, mä kulutan meidän firman helpparia päivittäin. Oliko hyvä reissu?
No, parin tupakan ja kahvikupin aikana lukitus poistuikin, niin ei tarvinnut taas heitä häiritä.

Reissu oli hauska vaikkakin rankka. Tuli ainakin lentokentät tutuiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kusee kusee, toissä edelleen..
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Eiks 1000W halogeeni, mallia raksa kelpais? Lämmittäs samalla kivasti!
Se olis ihan loistava! Onko jalka kanssa? Ja tarpeeks pitkä roikka?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa olla kotona!

Palelee tosin.

Ja uusi näppis on ihuna!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 17.01.2006 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Se olis ihan loistava! Onko jalka kanssa? Ja tarpeeks pitkä roikka?
Eihän se muuten seisoisi jos sillä ei olisi jalkoja, ja kylän suurinta roikkaa.
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei Niba ja kumppanit, se Conanin eilinen uusinta alkaa klo 16:45, SubTV päälle hopihopi.
slam

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:Kusee kusee, toissä edelleen..
Millähän vidulla tämän spyware ongelman saisi katoamaan... :P Ja kuinka tämän vidun dossin päälle rakentamattoman windowsin saa pyyhittyä pois?
Nowaysis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Lilo kirjoitti: Kauhistus, vaaditaanko lastentarhoissa jo ihmisuhreja että saadaan ruokaa pöytään? :shock: Mihin tämä maa on menossa?
Ajattelin että arvostaisit meille järjestämääni kahdenkeskistä laatuaikaa, joka siis näillä näkymin tulisi kestämään hamaan ikuisuuteen. Kityttömyys näyttää kuitenkin olevan maailman palkka. Psst! Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

p.s. maksoivat aikas kivasti, BraziLLL!! ;)
Turbohaltija

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jaahas, töitä huomenna. Sekoittaa sopivasti päivien tylsää madantaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:Jaahas, töitä huomenna. Sekoittaa sopivasti päivien tylsää madantaa.
Mennäänkö huomenna Heseen illallistamaan?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä haluaisin vieläkin tietää, mitä julkisuutta olemme saaneet Cityssä.. Viittaan aikaisempiin postauksiin. Ja mitä kuuluu Exsatin työpaikan homeongelmalle. Olen niin utelias.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti:Mä haluaisin vieläkin tietää, mitä julkisuutta olemme saaneet Cityssä..
Yleiskeskustelujen ketjun voi käydä lukemassa ilman tunnuksiakin. Jotkut siellä väittää, että City olis kivempi kuin Kity.

Ja minuun sattuu!
Turbohaltija

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jaahas, töitä huomenna. Sekoittaa sopivasti päivien tylsää madantaa.
Mennäänkö huomenna Heseen illallistamaan?
Ajattelin ihan samaa, ehdit ensin :) Mulla on neljän jälkeen vapaata, mihin aikaan sulle sopii?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Polttaa polttaa. Ei edes mitenkään kovatehoinen jalkatreeni (niinkuin usean vuoden perseellään olon jälkeen kovaan kykenisi), mutta jalat ovat kuin betonia.

Ja tosimiehethän eivät taivuttele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kämpillä. Miksei sitä ikinä muista peruuttaa Hesaria kun lähtee viikoksi johonkin. Olisi vähemmän postia vastassa. Ja huomenna yritän muistaa printata töissä sellaisen Ei mainoksia lapun oveen.

Kiva kuitenkin saada edes jotain postia. Aku Ankka, puhelinlasku ja jostain kumman syystä Amexin lasku, vaikka olinkin sen turhana katkaissut viime marraskuussa, kun ensimmäinen ilmainen vuosi oli käytetty loppuun.
Faghag

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:Mä haluaisin vieläkin tietää, mitä julkisuutta olemme saaneet Cityssä..
http://www.city.fi/keskustelut/view.php?id=21915

Keskustelussa ilmaistu kritiikki koski ikävää lieveilmiötä, jonka mukaan ihmiset tekevät itsensä naurettavaksi kahdella foorumilla. Ikävää. Internet on nimittäin vakava asia, pois turha nauru ja hymiöt.

En viitsi tässä enää edes viitata Internetin mahdollistamaan mainioon hypertekstuaalisuuteen sekä muihin visuaalisen esittämisen keinoihin, mm. grafiikka ja multimedia, mutta olkoon.

Itse olen tyytyväinen Cityn ja Kityn käyttäjä. Toisessa chattaan online ja toisessa postailen foorumiviestejä, sillä vaihtelu virkistää. Minusta Jenah voisi aloittaa saman keskustelun täällä Kityn Yleiskeskusteluissa, kun kerran tunnuksen omaa. Saataisiin verta ja luita *tahtoo*
Nighthawk

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Faghag kirjoitti: Itse olen tyytyväinen Cityn..
Mulla cityn sivut tökkivät siinä määrin, etten viitsi käydä siellä enää ollenkaan. Pelkkään sisäänkirjautumiseen menee parhaimmillaan yli minuutti. En tiedä mistä johtuu ja eipä juuri kiinnostakaan. Ja keskustelupalstakin on nykyisin toimivuudeltaan ja ulkonäöltään käsittämättömän surkea.
Nighthawk

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kohta pistelen poron kylmäsavupaistia ja muita herkkuja naamaan sekä laitan Bitches Brew –albumin soimaan taustalle. Vielä kun jostain löytyisi pore- tai kylpyamme, niin homma alkaisi olla täydellinen, aaaaaaah. Viimeiset lomapäivät täytyy käyttää tarkkaan hyödyksi!! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nighthawk kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Itse olen tyytyväinen Cityn..
Mulla cityn sivut tökkivät siinä määrin, etten viitsi käydä siellä enää ollenkaan. Pelkkään sisäänkirjautumiseen menee parhaimmillaan yli minuutti. En tiedä mistä johtuu ja eipä juuri kiinnostakaan. Ja keskustelupalstakin on nykyisin toimivuudeltaan ja ulkonäöltään käsittämättömän surkea.
Nimenomaan. Ja meni ihan yli hilseen se 'epäselkeys'-aspekti... Ehkä mä oon aika vika-aivoinen, mutta siis niinku HÄh?!
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Meik »

1108 kirjoitti:Ja nyt kollegan pirulainen olisi ollut valmis ostaan sen perkeleen boxin 80€. Ja mie PALAUTIN sen jo... :cry:
Mee ostaan takaisin. Yritä löytää vielä sama myyjä ja sama kone. :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Liikaa touhua tarjolla.

Keskittymiskyvyn puute vaivaa nuhan lisäksi. Mi-tään en tai-da saa-da tä-nään ai-kai-sek-si. Hmm. Did I just mention sex..?
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä on jo yli -17 astetta pakkasta :shock:
Vastaa Viestiin