Touhukas Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:Mä haluaisin vieläkin tietää, mitä julkisuutta olemme saaneet Cityssä.. Viittaan aikaisempiin postauksiin. Ja mitä kuuluu Exsatin työpaikan homeongelmalle. Olen niin utelias.
Tsori. Mä kirjaudun aina välillä pariksi tunniksi ulos, että kuvittelisitte mulla olevan muutakin tekemistä. Työjutuista en tiedä, olenhan sairaslomalla. Pomo on maanantaina tullut pitkästä aikaa töihin, joten villinä veikkauksena heittäisin, että siirtyy ensi viikolle homeet ja luteet.

Pääsykoekirja noudettu, huomenna pyhitän aamupäivän tutustumiselle. Kakkosvaihtoehdon laitoin kirjastoon varaukseen, lueskelen sitä sitten myöhemmin keväällä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulla on taas kuumetta, voihan pylly :(
Leivoin just sämpylöitä, kamala nälkä..
Starflare

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

On olo niin mainio että voisin repiä puita juuriltaan :D . Lisäksi kuukauden odttelemisen jälkeen sain Old Man's Childin vinyyliboxin viimein haltuuni.
Yönmustaritari

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Saatanan paskahattu, mopopetturit. Kävin houkuteltuna enimmäistä kertaa varmaan vittu vuoteen lukemassa paskaa citystä.

http://www.city.fi/keskustelut/view.php ... &offset=40

Allekirjoittanut lähti vittuun sieltä paskapalstalta silloin puhtaana protestina silloisen ylipidon jatkuvia kuukausieriä vastaan. Nyt te saatanan paskahousut olette kaikki kirjanneet tunnukset sinne roskalaariin uudestaan.

No olihan se Mr_Anal heti puolustamassa kahdelle eri palstalle kirjoittamista sille frigidi-lesbo-paskahuora-jenahille, joka näytti tännekin kirjannen jonkinasteiset tunnukset.

City-kity-city-kity. Vittu. Joopa. Ei mikään varmaan enempää lämmittäisi vanhaa sydäntä, kuin haukkua lehmät ja luuskat maanrakoon yömustapiparina cityn palstalla. Paskat sentään, että se Jenah vitutti mua. "mä niiku tykkään tästä paskalogiikalla varustetusta, jonkun moponvirittäjän koodaamasta paskapalstasta". Juma kun vanhassa cityssä oli nimenomaan loistava käyttöliittymä, mikä silloisen vaihdoksen myötä meneteettiin. Nyttemmin uusi on toki erilainen kuin missään muualla mutta varustettu kaikilla vastenmielisillä toiminnoilla ja helvetin rumalla suomi24-tyylisellä ulkoasulla. Enemmän perseestä, kuin paska.

Jenahin valitukset pissaliisa-hymiöistä ja pissaliisaväreistä. Niin kuin ei vittu vasta alle kaksi vuotta sitten haukuttu KAIKKI siellä cityssä ihanvitunpaskoiksi kirjoittajiksi, joiden on pakko ilmiantaa hauskuutensa hymiöillä. Te ootte niiku niin tyhmii ettette ees tajuu.

EDIT: Avaan tälle oman.
Meen
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 17.01.2006 19:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsyttää, särkee, ahistaa, ja touhua olisi vaikka kuinka vielä. Pesukone vaan ei suostu pyörittämään enää kunnolla :shock: Ja ei, se ei ole liian täynnä. Perkele, tämäkin vielä tähän konkurssiin :evil:

Tekisi mieli mennä peiton alle piiloon ulvomaan tylsyyttä konvehtirasian kanssa. Päivän kaloritkaan ei ole vielä täynnä...

Tiistai on viikon paskin päivä.
slam

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukuin makiasti ja herääminen ei onneksi ollut vittumainen kokemus :)
Runkkis

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Mites nyt tuntuukin niin tylsältä, että pakko tähän viikonpäiväketjuun kirjoiitella?!?! Tylsää! Mua pitää viihdyttää!!Anyone? nyt heti!
AarneAnkka

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvää syntymäpäivää sinulle, rakkain, hyvää syntymäpäivää sinulle vaan... :h:
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alkaa kiukkusuoni tykyttää uhkaavasti. Olen mädäntynyt duunissa jo 14 h ja 50 min, loppua ei näy... Saatanan betoni, ALA KUIVUMAAN JO!!!
1108

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu se on morjens, näitä vitun paskaduunipäiviä jaksa itse jessekään. Hajotkaa himaanne soppaluut.
Kittys

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tapetit valkattu ja huoneitten neliöt laskettu. Enää tarviis vaan tilaa osa niist tapeteista. Siivottu, isännöitsiä pamahtaa aamulla tänne.. Jos huomen sit alkais jopa pakkaamaan.
tonttu

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Liukastuin töissä, käteen sattuu ihan pirusti ja polveen tulee pään kokoinen mustelma. En juokse enää ikinä.
Onneksi tää homotiistai alkaa olla pulkassa.
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, NYT siellä tuulee, ja kovaa. Parvekkeelta oli lentänyt 3 kanervaa, ja niissä olleet kolme valo-oksaa parvekkeen sisäpuolelta ulkopuolelle :shock:

EDIT: siis pitkin taloyhtiömme pihaa....
Yönmustaritari

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Faghag kirjoitti:Minusta Jenah voisi aloittaa saman keskustelun täällä Kityn Yleiskeskusteluissa, kun kerran tunnuksen omaa. Saataisiin verta ja luita *tahtoo*
Juuh. Minusta trollien ja hobittien rakastajat voi kaikki painella pihalle roolipelaamaan niiden miekkojensa kanssa.
Geetzu

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miten tänne taas pitkästä aikaa näin jumittuikin? Vauva-aiheet selkeesti saa jämähtämään. :] Öit öit öit!
nypari

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vaalea enkelini postui juuri asunnostani jättäen jälkeensä onnellisen miehen, minut.
ninnithequeen

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Vaalea enkelini postui juuri asunnostani jättäen jälkeensä onnellisen miehen, minut.
Se on saanu :cheer:
safi

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:Se on saanu :cheer:
Juu ihan varmasti ja hyvin. Ei mies noin runolliseksi muuten heittäydy..
nypari

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on saanu :cheer:
Juu ihan varmasti ja hyvin. Ei mies noin runolliseksi muuten heittäydy..
Kai sitä nyt raavas mieskin saa joskus lässyttää :D
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Olipas ahdistava päivä! Elämää kamalampi darra seurauksena punaviinin ja viskin liikakäytöstä. Nyt vasta alkaa hedari hellittämään...
Mä en juo enää ikinä ennen seuraavaa kertaa!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä haluun viinaa! vituttaa. ja ahistaa. ja oon ollu selvinpäin tosi kauan
Turbohaltija

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:Mä haluun viinaa! vituttaa. ja ahistaa. ja oon ollu selvinpäin tosi kauan
Minä en oikeastaan. Mutta muutaman raikkaan oluen voisin kyllä juoda.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä haluun viinaa! vituttaa. ja ahistaa. ja oon ollu selvinpäin tosi kauan
Minä en oikeastaan. Mutta muutaman raikkaan oluen voisin kyllä juoda.
Noo okei, mikä tahansa alkoholi käy. Kyllä mulla oliskin täällä puoli koiraa keskiolutta (kylmässä!) ja 15% joku glögipullo.. Mutta osoitan vaan taas kerran itsehillintää sekä kypsää harkintakykyä ja viisasta päätöksentekoa..

:twisted:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

irmelianneli kirjoitti:itsehillintää sekä kypsää harkintakykyä ja viisasta päätöksentekoa..
Hanurista tuollainen :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Turbohaltija

Re: Touhukas Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä juon vähän piimää ja menen nuksimaan, hyvää yötä irmeliannelille ja kaikille muillekin kukkujoille! :)
Vastaa Viestiin