Lapsi tilaustyönä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Voisin knyllata naisen kanssa lapsen ja ottaa sen itselleni hoitoon. Mistähän löytäisi sopivan munasolun luovuttajan? Hommat pitää hoitaa perinteiseen tyyliin, mikään koeputki touhu ei kelpaa. ;)
ninnithequeen

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikös Mölli jo kysellyt tällaista aikoinaan? Kukaan ei kyllä tainnut lämmetä ajatukselle, mutta mitäpä jos Slamille lämpeäisi....
slam

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös Mölli jo kysellyt tällaista aikoinaan? Kukaan ei kyllä tainnut lämmetä ajatukselle, mutta mitäpä jos Slamille lämpeäisi....
Olis tarkoitus päästä harrastaan akteissonia, mutta taisin kaksi vuotta sitten cityssä heittää tämän läpän jo aikoinaan. Eipä silloinkaan kukaan lämmennyt...
Geetzu

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh, enpä tiedä mikä on oikea kanava tuota varten. Deittinet?

Tarpeeksi pätäkkää tiskiin niin kyllä joku ääliö moiseen vois lähteäkin? Etsit vaikka jonkun työttömän kotona makaavan lehmän, tuplaat sen kuukaustulot ja lupaat raskaus- ja synnytystuskista sopivan hulppean korvauksen, tai jos mimmi tykkää kipulääkkeistä noin muutenkin niin kipaset rajan takaa sille kasan jotain. Ja itse lapsenteon, aktin, voi suorittaa niinkin, että neiti on umpikännissä (siis jos kävis niin hassusti et löytyis joku tekemistä vailla oleva rahaa ja kokemusta kaipaava, joka ei kuitenkaan susta niin kostuisi). Oon testannu: ei siitä kusipäistä muksua synny jos kännissä vähän jalkoja levittää.

Tix voi varmaan ohjata sua lakiasioissa. Niihin mun fantasiamaailmani ei nyt ulotu.
Yönmustaritari

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:
Tarpeeksi pätäkkää tiskiin

joku ääliö moiseen vois lähteäkin?

työttömän kotona makaavan lehmän,

tuplaat sen kuukaustulot ja lupaat raskaus- ja synnytystuskista sopivan hulppean korvauksen,

mimmi tykkää kipulääkkeistä noin muutenkin niin kipaset rajan takaa sille kasan jotain.

aktin, voi suorittaa niinkin, että neiti on umpikännissä
Niin kyllä kait sitä voisi tavoitella rahoilleen mieluusti vastinetta sitten myös ihan geeniperimänkin muodossa.

Geetzu kirjoitti: Oon testannu: ei siitä kusipäistä muksua synny jos kännissä vähän jalkoja levittää.
Nih. ENpäs sanonutkaan mitään...........
Geetzu

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Höppänä.
slam

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti:(siis jos kävis niin hassusti et löytyis joku tekemistä vailla oleva rahaa ja kokemusta kaipaava, joka ei kuitenkaan susta niin kostuisi). Oon testannu: ei siitä kusipäistä muksua synny jos kännissä vähän jalkoja levittää.
Pimpohoratsu! Siinähän se on. Sellaista lähden etsimään seuraavalla baarikäynnillä.
Exsat

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:
Pimpohoratsu!
Oliko tuo nyt kovin kauniisti sanottu?
slam

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti:
Pimpohoratsu!
Oliko tuo nyt kovin kauniisti sanottu?
En tiedä, vedän kaiken aina ihan överiksi asiasta riippumatta. En oo oikeesti tämmönen. :stfu:

-horo!
-huora!

hups, taas lipes. 8)
Kittys

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sä et kestäis oikeesti viikkoakaan minkään huutavan sinappikoneen kanssa. *tietää* Siihen päälle vielä, jos ite joutusit sen synnyttämään, valvosit sairaalassa ja himassa jatkuu sama meno. Syöttäminen kahen tunnin välein, paketti safkaa tunnin ja siihen väliin viel vaipan vaihto joka kerta. Tätä kesti meillä 6 viikkoa putkeen. Et jos duunista jo väsyy, tuota työtä et voi ees verrata siihen.
slam

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:Sä et kestäis oikeesti viikkoakaan minkään huutavan sinappikoneen kanssa. *tietää* Siihen päälle vielä, jos ite joutusit sen synnyttämään, valvosit sairaalassa ja himassa jatkuu sama meno. Syöttäminen kahen tunnin välein, paketti safkaa tunnin ja siihen väliin viel vaipan vaihto joka kerta. Tätä kesti meillä 6 viikkoa putkeen. Et jos duunista jo väsyy, tuota työtä et voi ees verrata siihen.
Siihenhän sen naisen periaatteessa tarttis, mutta eipä ole paljoa valinnan varaa... ;) jos hän antaa sen minulle synnytettyään. Toivoisin tietysti, että ei ihan ekalla kerralla syntyisi, vaikka oonkin hedelmällinen eli yks hedelmä koko mies, mut en onneks vihannes!

TosiN eNemmin voisiN jättää jälkeläisen myös luotettavan naisen hoitoon ja itse levätä. 8)
Yönmustaritari

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kittys kirjoitti:Sä et kestäis oikeesti viikkoakaan minkään huutavan sinappikoneen kanssa. *tietää* Siihen päälle vielä, jos ite joutusit sen synnyttämään, valvosit sairaalassa ja himassa jatkuu sama meno. Syöttäminen kahen tunnin välein, paketti safkaa tunnin ja siihen väliin viel vaipan vaihto joka kerta. Tätä kesti meillä 6 viikkoa putkeen. Et jos duunista jo väsyy, tuota työtä et voi ees verrata siihen.
No niin just. Sama juttu joka kerta.

Armeija ei tunnu missään ja ihmislapsen ulostaminen on niiku SE juttu. Ei voi ottaa kantaa niin mutta kai sen on pakko olla tosi kovaa kun siitä niin paljon jaksetaan mainostaa. Silitän pyykkään ja kokkaan. Lisäksi mulla on arat nännit, kuseminen sattuu ja muna valuu verta.

Se mistä en kuitenkaan pidä, on noiden ennakoiden heittely tyyliin "sä et kestäis". Mikäs vitun erityistapaus sinä oikein luulet olevasi muka, kun sinä sitten kestit Täh?
1108

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yönmustaritari kirjoitti:Armeija ei tunnu missään ja ihmislapsen ulostaminen on niiku SE juttu.
Kuukautiset unohtui, nuo mukava tekosyy kiukuta kaikesta. Jos minä saan sormeen haavan niin en nyt siitä ala kiukkuaan, ja vaikka alkaisinkin niin se olisi yllättävä tilanne että haavan sain. Jos vuotaa kerran kuussa suurimman osan elämästään niin eikö voi olettaa että siihen tottuisi? NO VOI!
Geetzu

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:NO VOI!
Susta muistaa kaikki sen miten itkit jalkaasi täällä. Ruikuti ruikuti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun pitää kompata pahasuisia äijiä. Synnytyksestä ja lapsen hoidosta ei selviä kuin Juuri Sinä Itse ja heiluvilla hormoneilla on hyvä puolustella heikkoa päätä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Susta muistaa kaikki sen miten itkit jalkaasi täällä. Ruikuti ruikuti.
Haastan sinut, tikkaa kuustoista tikkiä rakoosi ja sano että asia on ok ja tuntuu yllättävän fantsulle. Ei taida onnistua, en uskonutkaan.
ninnithequeen

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Susta muistaa kaikki sen miten itkit jalkaasi täällä. Ruikuti ruikuti.
Haastan sinut, tikkaa kuustoista tikkiä rakoosi ja sano että asia on ok ja tuntuu yllättävän fantsulle. Ei taida onnistua, en uskonutkaan.
Mistäs sinä tiedät kuinka monta tikkiä Geetzu sai synnyttäessään?
1108

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mistäs sinä tiedät kuinka monta tikkiä Geetzu sai synnyttäessään?
En tiedäkään, mutta miten vitussa se liittyy tähän? Vai tuliks ne tikit vittuun? No, niitä kumminkaan 16:sta voinut olla.
Kittys

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Yönmustaritari kirjoitti:Se mistä en kuitenkaan pidä, on noiden ennakoiden heittely tyyliin "sä et kestäis". Mikäs vitun erityistapaus sinä oikein luulet olevasi muka, kun sinä sitten kestit Täh?
No voe jeesus, jos ei rekkamies kestä duunia että pää hajoo.. niin kuin sen kersan kans sit häh? Valvomista, huudon kuuntelemista sun muuta. Ei siitä tenavasta mennä lekurilta hakee VÄHÄ lomaa eikä sitä nakata seinään.. tai muuten vaan vedetä unia sillon ku huvittaa. "Mulla on niin väsy" Ja vitut!
ninnithequeen

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mistäs sinä tiedät kuinka monta tikkiä Geetzu sai synnyttäessään?
En tiedäkään, mutta miten vitussa se liittyy tähän? Vai tuliks ne tikit vittuun? No, niitä kumminkaan 16:sta voinut olla.
Herranjee sentään...

Et säkään paljoa mistään mitään tiedä. Kyllä siinä kuule joutuu sitä alapäätä usein tikkaamaan.
slam

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Yönmustaritari kirjoitti:
Armeija ei tunnu missään ja ihmislapsen ulostaminen on niiku SE juttu.
Saati sitten siviilipalvelus. Kuljetin potilaita traktorin lavalla ja roimin paskapyykkiä kärrylle. Sai kait siinä ainakin yksin ollessaan olla, kuin eversti armeijan huutajan paikalla... Toisin leppeesti pärjäiltiin... Onhan pasha minulle tuttu elementti, vaikka en sitä itse roimikkaan joka nurkkiin...

tosin onhan kuseminen hauskoista paikoista, hauska pikkupoikamainen harrastus... :lol:
Kittys

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mistäs sinä tiedät kuinka monta tikkiä Geetzu sai synnyttäessään?
En tiedäkään, mutta miten vitussa se liittyy tähän? Vai tuliks ne tikit vittuun? No, niitä kumminkaan 16:sta voinut olla.
Toihan ei oo hei mikään määrä. Mietipä moneenko kerrokseen niitä tikkejä sit isketään.
1108

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Et säkään paljoa mistään mitään tiedä. Kyllä siinä kuule joutuu sitä alapäätä usein tikkaamaan.
Mielenkiintoni kohteisiin ei mahdu naisten genitaalialueiden tikkaamisen tarve/työmenetelmät. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä?
1108

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kittys kirjoitti:Mietipä moneenko kerrokseen niitä tikkejä sit isketään.
En missään tapauksessa.
ninnithequeen

Re: Lapsi tilaustyönä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Et säkään paljoa mistään mitään tiedä. Kyllä siinä kuule joutuu sitä alapäätä usein tikkaamaan.
Mielenkiintoni kohteisiin ei mahdu naisten genitaalialueiden tikkaamisen tarve/työmenetelmät. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä?
Haluutsä mun synnytyskertomuksen? :lol:
Vastaa Viestiin