KekkuliKekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lievän inhaa, wc on hajalla.Kun yrittää käydä asioilla, niin pytty vuotaa vettä ja inhottava kylmä vire puhaltelee pyllyposkille...
Mulli75

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

millivanilli kirjoitti:Lievän inhaa, wc on hajalla.Kun yrittää käydä asioilla, niin pytty vuotaa vettä ja inhottava kylmä vire puhaltelee pyllyposkille...
Pyydä ukoltas pyllynlämmitystä, jos ei se saa tehtyä sitä niin mä voin tulla.
Faghag

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

millivanilli kirjoitti:Lievän inhaa, wc on hajalla.Kun yrittää käydä asioilla, niin pytty vuotaa vettä ja inhottava kylmä vire puhaltelee pyllyposkille...
Käytkö sä ulkohuussissa? Se se vasta on kokemus -20 pakkasissa. Ai jai, sitä mökkeilyn iloa....
millivanilli

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mulli75 kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Lievän inhaa, wc on hajalla.Kun yrittää käydä asioilla, niin pytty vuotaa vettä ja inhottava kylmä vire puhaltelee pyllyposkille...
Pyydä ukoltas pyllynlämmitystä, jos ei se saa tehtyä sitä niin mä voin tulla.
onkelma ei ole haluttomattomuus lämmitellä mua... vaan i can´t go when it´s cold... hemmetin putkistoremontti!!
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kait tuosa puolen tunnin päästä jaksaisi nousta ratsaille...

ei tämä työ minua, nyt kauhiasti vituta, mutta ku ei ehdi harrastaan :P Se keittää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Argh! Olisi pakko vastata noihin deittivastauksiin, mutta en saa aikaiseksi. Raakkasin jo kaikki huonot pois ja nyt pitäisi kirjoitella fiksuja lupaaville tapauksille. Mä olen niin huono tässä! Mä en osaa ikinä kysellä mitään enkä kertoa mitään itsestäni. Jos vaan heti sanois, että mennään treffeille. Eikä mulla ole edes kunnollista kuvaa itsestäni, se pinuptoonsin piirretty kuva ei taida käydä tämmöisessä tapauksessa? Tai kuva itähelsinkiläisestä lähiölutkasta?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kittys

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Väsyväsyväsy. MoNta tuntia jo pakannu.. jatkuu huomenna tahi ylihuomenna. Onneks mun ei tarvii kantaa noita ISOJA laatikoita :mrgreen: .
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:Väsyväsyväsy. MoNta tuntia jo pakannu.. jatkuu huomenna tahi ylihuomenna. Onneks mun ei tarvii kantaa noita ISOJA laatikoita :mrgreen: .
muutax? :roll:
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kait se on mentävä työntään työtä...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Väsyväsyväsy. MoNta tuntia jo pakannu.. jatkuu huomenna tahi ylihuomenna. Onneks mun ei tarvii kantaa noita ISOJA laatikoita :mrgreen: .
muutax? :roll:
Idiotix?

väsynyt, mutta väsynyt..
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Väsyväsyväsy. MoNta tuntia jo pakannu.. jatkuu huomenna tahi ylihuomenna. Onneks mun ei tarvii kantaa noita ISOJA laatikoita :mrgreen: .
muutax? :roll:
Idiotix?

väsynyt, mutta väsynyt..
Ilmeisesti jotain naisten touhuja...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on maanantaina ostetuista viidestä suklaarasiasta enää yksi jäljellä. Tänään meni hieman yli yksi rasia. Mä olen possu. Yhtään en ole myöskään urheillut vastapainoksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Argh! Olisi pakko vastata noihin deittivastauksiin, mutta en saa aikaiseksi. Raakkasin jo kaikki huonot pois ja nyt pitäisi kirjoitella fiksuja lupaaville tapauksille. Mä olen niin huono tässä! Mä en osaa ikinä kysellä mitään enkä kertoa mitään itsestäni. Jos vaan heti sanois, että mennään treffeille. Eikä mulla ole edes kunnollista kuvaa itsestäni, se pinuptoonsin piirretty kuva ei taida käydä tämmöisessä tapauksessa? Tai kuva itähelsinkiläisestä lähiölutkasta?
Itsestään kannattaa kirjoittaa rehellisesti ja kertoa varsinkin omista tulevaisuuden suunnitelmistaan ja elämänarvoistaan. Vastapoolilta voi kysyä esimerkiksi missä tämä haluaa olla kymmenen vuoden päästä elämässään. Sitten voitkin jo tehdä jonkinmoista päätelmää siitä, onko tuo sellainen ihminen jonka kanssa merkityksellinen ja kestävä ihmissuhde on mahdollinen.

Kuvasta: Minä tykkään tuosta moottorisaha-avattarestasi, mutta olenkin erilainen ja outo. Deittimiehille voit varmasti lähettää minkä tahansa normaalin kasvokuvan itsestäsi, muistan nähneeni montakin kivaa kuvaa sinusta ja kyllä muutkin miehet varmasti tykkäävät.
ninnithequeen

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ärsyttävää, kun ei nuo Discovery Channelin ohjelmatiedot ikinä pidä paikkaansa. Nytkin piti muka tulla jostain Aavetalosta dokkari, mikä mua olis kiinnostanut, mutta jostain typeristä helikoptereista siellä puhutaan. Pah. :evil:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Itsestään kannattaa kirjoittaa rehellisesti ja kertoa varsinkin omista tulevaisuuden suunnitelmistaan ja elämänarvoistaan. Vastapoolilta voi kysyä esimerkiksi missä tämä haluaa olla kymmenen vuoden päästä elämässään. Sitten voitkin jo tehdä jonkinmoista päätelmää siitä, onko tuo sellainen ihminen jonka kanssa merkityksellinen ja kestävä ihmissuhde on mahdollinen.

Kuvasta: Minä tykkään tuosta moottorisaha-avattarestasi, mutta olenkin erilainen ja outo. Deittimiehille voit varmasti lähettää minkä tahansa normaalin kasvokuvan itsestäsi, muistan nähneeni montakin kivaa kuvaa sinusta ja kyllä muutkin miehet varmasti tykkäävät.
Kyllä sä minut tunnet, mä en voi enää lähteä kovin vakavalle ja asialliselle linjalle, kun olen ensin laittanut kierolla mustalla huumorilla silatun ilmoituksen. Sitä paitsi mä olen yleensä aika kevytpäinen hörhelö ainaskin pinnalta enkä paljon huoli huomisesta. Ehkä mä saan puristettua itsestäni jotain itseni näköistä terävää, mutta humoristista. Huomenna siis yritän.

Mun mielestä tuo moottorisaha antaa kivaa vastapainoa nimimerkille ja hieman ravistelee ennakkoluuloja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Yönmustaritari

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

millivanilli kirjoitti:Lievän inhaa, wc on hajalla.Kun yrittää käydä asioilla, niin pytty vuotaa vettä ja inhottava kylmä vire puhaltelee pyllyposkille...
Jaa nin, että vuotaa vai.
Tuskin on kuitenkaan rikki. Se on melkolailla pommoinvarma systeemi, ettei ihan heti kannata lähteä uutta ostelemaan. Kalkkitahroja tms. tiivisteissä, jotka estää vedentulon katkaisun siinä mekanismissa. Vaihtoehdot on virittää lanka siihen mekanismin kelluvaan palloon, jolla vetää käsin vedentulon poikki tai puhdistaa systeemin. Suositan jälkimmäistä.

Ei paha. Kansi auki ja raiaat irti ja sen heiluri-mekanismin, joka veden tulon katkaisee. Purat osiin ja huuhtelet. Kasaan ja takas hommiin.

Jos vähän ureatti ja just joit niin kannattaa ensin tyhjätä rakko vaikka naapurissa niin ei tule hätäiltyä turhia vaikka ei siinä varmaan kovin paljon varttia kauempaan mene.

Niitä voi koittaa purkaa ja puhdistaa myös mekanismin ollessa paikallaan mutta loppujen lopuksi enenmmän aikaa säästyy kun hoitaa sen koko mekanismin lavuaariin.
Turbohaltija

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Kyllä sä minut tunnet, mä en voi enää lähteä kovin vakavalle ja asialliselle linjalle, kun olen ensin laittanut kierolla mustalla huumorilla silatun ilmoituksen. Sitä paitsi mä olen yleensä aika kevytpäinen hörhelö ainaskin pinnalta enkä paljon huoli huomisesta. Ehkä mä saan puristettua itsestäni jotain itseni näköistä terävää, mutta humoristista. Huomenna siis yritän.

Mun mielestä tuo moottorisaha antaa kivaa vastapainoa nimimerkille ja hieman ravistelee ennakkoluuloja.
Jep. Mäkin olen joskus laittanut sellaisen aika sarkastisen ilmoituksen, johon sitten tuli yllättävän paljon vastauksia. Kaikista hauskinta oli, että vastanneista suurin osa luuli minun olevan tosissaan, kun esimerkiksi kyselin: "Saanhan kesyttää sinut?!" Tapasin sitten sen yhden niistä, joka oli ymmärtänyt kaiken kirjoittamani. Se oli ihan mukava nainen kauppatieteen maisteriksi.

Viimeksi laitoin pari kuukautta sitten ilmoituksen ja sain kolme ihan kivaa vastausta, mutta en vastannut kenellekään. Mikä lie tympäännys iskenyt.

Kaikkein ikimuistoisin deitti-ilmoni oli otsikoitu: "Typerät deitti-ilmot". Siihen tuli yksi kiva vastaus, joka sitten johtikin johonkin. :D
Nimitz

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Suvinen kirjoitti: Baariin lähtisin, jos olisi rahaa ja seuraa eikä olis noin pirun kygymä..
Mä voin tulla. :yo: :wink:
... tai en tiiä sittenkään ... gaagana. :roll:
Vastaa Viestiin