KekkuliKekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Väsyttää kyllä siihen malliin, että vois melkeen mennä takas petiin. Jos kuitenkin kumoais eka ton teen tuosta. Voishan sitä toki käydä tänään vähän shoppailemassa, mutta ei juuri houkuttele tuo -22 asteen pakkanen. Aurinko kyllä houkuttelisi...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ohrasuurimopuuroa. On meillä ruokala :tappaakokin:

Mitäs mä nyt söisin? Kahviossa maksaa karjalanpiirakka munavoillakin 1,70€, patongit 5€.. ryöstöä!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Kaaaamalan kylmä ulkona, mittaria en vielä ole kattonut, sillä se on etupihalla. Ja siellä tuuleekin vielä BURRR!
Onneksi saa olla koko päivän kotosalla, siivoilla ja lämmittää sauna. Ja pitkään sai köllötellä, ihania nämä vapaat aamut kun koko perhe köllii sängyssä eikä ole kiire nousta ylös. Ja tytär herättää aamulla sanoilla "Halitaan" ja "Anna pusu" :h:
Exsat

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Helkutti! Yritä täällä nyt lukea yhtään mitään, kun naapuri on porannut kaksi tuntia yhteistä seinää selän takana. Kahden tunnin urakan jälkeen olen sivulla 19. Onneksi aloitin lukemisen jo nyt, olen ehkä saanut luettua kirjan jo kertaalleen toukokuuhun mennessä. :roll:
hebuli

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Päätinpä aloittaa tänään huvin vuoksi kahvilakon. Katsotaan miten pärjäillään, särkylääkkeet ovat hollilla mahdollisen päänsäryn varalta tänään tai huomenna, sen jälkeen ainoa oire lienee ajoittainen väsymys. Tulee taas testattua vaikuttaako tämä mitenkään yöuniini, kun 6h/yö tuntuu olevan maksimi yhtenäiselle unelle.
ninnithequeen

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:Päätinpä aloittaa tänään huvin vuoksi kahvilakon. Katsotaan miten pärjäillään.
Jösses. Mie en pystyis tuohonkaan lakkoon. Enkä tupakkalakkoon enkä punaviinilakkoon. Niin tai juustolakkoon. Tai seksilakkoon. Ilman saunaolutta kyllä pärjään, olen järkytyksekseni huomannut.

*on hyvin paheinen ihminen*
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti: kun 6h/yö tuntuu olevan maksimi yhtenäiselle unelle.
Ulkona hapessa oleskelu, vaikuttaa yöuniin kohtuu suoralta kädeltä...
hebuli

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:Ulkona hapessa oleskelu, vaikuttaa yöuniin kohtuu suoralta kädeltä...
Ei tunnu toimivan. Silloinkin kun vedän vähän rankemmin (pikkujoulut?), jostain syystä onnistun kuitenkin heräämään aika tarkkaan just sen 5-6h jälkeen riippumatta siitä milloin menin nukkumaan. Se ei toki aina takaa että olisin vielä siinä vaiheessa pirteä, saatan vielä pyöriskellä sängyssä horroksessa sen päälle pari tuntia.
1108

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK! mallia?

Vitut mitään vapaata pystynyt pitään, tarjoukset huutaa että "laske minut". Komia keli, mukavan raitis pakkasilma.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Väsyttää.
Pitäskö mennä tAkas sänkyyn?
Pitäs. Kun ei vaan voi. =D
Nyt ois pari tuntia vapaata mutta päätin kityillä mielummin. Tiiän, oon vähän coocoo-loonie.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Exsat

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pitää hehkuttaa onnellisesta perhetapahtumasta! Mun kädessä oleva reikä on saanut jo ensimmäisen ihokerroksensa. Enää kaksi, ja voidaan puhua jo nahasta. :yo:
Kid

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Termos!
Täällä toisella toimistolla onkin mukavaa. Hymyilyttää.
Ja illalla pääsee leffaan hyvässä seurassa. Mitä muuta sitä elämältään oikeen kaipaa? No ok, nussun kainalo on paras paikka sit leffan jälkeen Nyt tupakkitauolle.
Kittys

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pakkasta -17, aurinko paistaa :D .
Myöhemmin lenkkeilemään ja sairaalaan. Nartulle saa vetää karvaliivin päälle, jottei se palellu 8) .Tapetteja en kyl lähe tänää tilaan.
Dumari

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Väsyttää.
Pitäskö mennä tAkas sänkyyn?
Pitäs. Kun ei vaan voi. =D
Nyt ois pari tuntia vapaata mutta päätin kityillä mielummin. Tiiän, oon vähän coocoo-loonie.
PERRRRRRRRKELE, aloin taas kattoon leffaa ja sit nukuin koko leffan ajan. Vittu ei tästä tule mitään, mä nukahtelen aina kun saan ees jotain pientä sapuskaa ja olen vaakatasossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Pitäskö mennä tAkas sänkyyn?
Pitäs. Kun ei vaan voi. =D
Nyt ois pari tuntia vapaata mutta päätin kityillä mielummin. Tiiän, oon vähän coocoo-loonie.
PERRRRRRRRKELE, aloin taas kattoon leffaa ja sit nukuin koko leffan ajan. Vittu ei tästä tule mitään, mä nukahtelen aina kun saan ees jotain pientä sapuskaa ja olen vaakatasossa.
LAHNA!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kittys

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Exsat kirjoitti:Pitää hehkuttaa onnellisesta perhetapahtumasta! Mun kädessä oleva reikä on saanut jo ensimmäisen ihokerroksensa. Enää kaksi, ja voidaan puhua jo nahasta. :yo:
Onnea! LOL

"Rakkaat lapseni Dermis ja Epidermis.."
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:pientä sapuskaa ja olen vaakatasossa.
Nyt nukkumaan sit! Aina pitää nukkua kun on mahdollisuus. Mie torkuin eilen istualtaan soffalla kun miun kotineekeri järjesteli vessaa. =D
Tosin säädinhän mie sitten siinä kaikkea muuta, mutta asetelma oli perin koominen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyyiii, sattuuuu.. Kyllä kai tuolla muuten tarkenis olla jotenkuten, kunhan vaan liikkeessä pysyis, mutta naama jäätyy nanosekunnissa! Kävin patonkiostoksilla.

..niin, ja vielä lämpeneekin ihan silmissä, enää -22,3 pakkasta.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja tuike »

-15*c?!! :shock:
Tais tulla kunnon talvi vihdoin tännekin.
Mä olen ollut ahkera: pessyt pyykkiä, pyyhkinyt pölyt, imuroinut olohuoneen. Nyt hyytyi.
Tarttis tänään silittää ja pakata... Lauantaina Egyptiin... (Jos ei nyt hellettä, niin ainakin lämpimämpi kuin täällä!)
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mikäs olisikaan mukavampaa kuin kuluttaa vuosilomapäivä koulupuuhien parissa. Aamupäivällä luento, pari tuntia kirjastolla, sitten taas luento, minkä jälkeen puoli tuntia individuell handledning. Ehanaa...
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tuike kirjoitti:Tarttis tänään silittää ja pakata... Lauantaina Egyptiin... (Jos ei nyt hellettä, niin ainakin lämpimämpi kuin täällä!)
Sano systerille terveisiä. Se lähtee sinne (en tiedä minne) huomenaamulla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miks täällä toimistolla pitää olla niin pirun kylymä? Hitto ko varpaat palelee ja näpit on niin jäässä et on hemmetin vaikee kirjottaa...
2,5 h vielä ja sitten pääsee seuraan ja syömään!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Miks täällä toimistolla pitää olla niin pirun kylymä? Hitto ko varpaat palelee ja näpit on niin jäässä et on hemmetin vaikee kirjottaa...
2,5 h vielä ja sitten pääsee seuraan ja syömään!
Mä lähden sun kotikulmille päiväkahveille miehen kanssa (:h:), soittele kun tiedät koska pääset ja missä tavataan, niin mä hyppään metroon --> Kamppi :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meijän pesukone toimii WOOHOO!!! :cheer:

Elämäni on todella jännittävää tänään.
Kid

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Mä lähden sun kotikulmille päiväkahveille miehen kanssa (:h:), soittele kun tiedät koska pääset ja missä tavataan, niin mä hyppään metroon --> Kamppi :)
Jees peipi. Pääsen viideltä ja oon ihan ytimessä :P Kerro sun miehelles terkkuja et viini pastan kanssa oli hyvää eli kiitos suosittelusta.
Vastaa Viestiin