KekkuliKekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Juu, jäätävää on täällä rannikollakin. :) Eikä pienempi ihminen PÄÄSE tommosessa tuulessa ja tuiverruksessa eteenpäin! Lupasin just itelleni, et meen duunista suoraan kotiin ja pysyn siellä kiltisti koko illan, en poistu edes kauppaan. Vartti enää! Diu! (Haa! Sit jätän coolisti tuuraajat tänne yksin sekoilee..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

MUN AUTO MENI JUST KATSASTUKSESTA LÄPI!! jeeessss!! Mut sanoisin et se katsastuspappa oli pikkasen ou-to. Se ei puhunut mulle yhtikäs mitään koko toimituksen aikana, vaikka mä yritin jutella sille. Tai ehkä niitä on kielletty puhumasta..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Viddu, on aika paha PMS. En esim. jaksaisi jutella työasioista kenenkään kanssa, en ainakaan puhelimessa. Hihat paloivat myös yönmustan kanssa todella pahasti, mikä kai olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin.

Illalla menen äänestämään Halosen Tarzania ja hakemaan postista paketteja samalla. Postissa lienee minulle laajakaista-modeemi. Sitten illallistan Turbon kanssa Hesessä. Mitäs me gourmet-harrastajat. Tulikin tästä mieleeni, että Hesen pehmis tuplasuklaakastikkeella on aika hyvä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Pitää hehkuttaa onnellisesta perhetapahtumasta! Mun kädessä oleva reikä on saanut jo ensimmäisen ihokerroksensa. Enää kaksi, ja voidaan puhua jo nahasta. :yo:
No hyvä! Luin eilisen vastauksesi homeen tiimoilta. Älä ota paineita minun tai kenenkään muunkaan kyselyihin tällä palstalla, ei kai meistä kukaan täällä 24 h päivystä.. Muista puhua työnantajallesi tuosta homeongelmasta, kun menet töihin. Voit yrittää koota jotain delegaatiota työkavereistasi, jos ajattelet, että yksin ei onnistu.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele!
Tänne on rekkautunu joku Ninnukka. Se on MUN lempinimi! ARGH! Copycat! MURRR!
Faghag

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Argh, kirjahyllyjen purkaminen (eli ensin kirjat pois ja niiden imurointi sekä hyllyjen peseminen) on ihan perseestä. En jaksais tehdä tota tänään, mutta kun on mahdollisuus viedä vanhat hyllyt samantien pois.... nussukin tosi väsy, mutta urheana sanoo vaan, että viedään kun aikaa on (vaikka ei energiaa oliskaan). Sitten pitäisi koota uudet hyllyt....

Paskat, taidan jättää sen kirjojen imuroimisen siihen, kun nostan ne uuteen hyllyyn. Mutta tuleepa kodista kiva... vavistuksella odotan vaan tulevaa muuttoa tuossa keväällä... sama ruljanssi uudestaan. Argh, sain nyt jo stressin.

Nyt haluan uudet verhotkin...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hurr hurr... olin unohtanut kuinka paljon ulkotyötä tämä uusvanha duuni tuo tullessaan. Kaks tuntia kontin kimpussa vei hieman sormenpäistä tuntoa ja väritti ne valkoisiksi :? Noh.. onneksi huomasin ajoissa että sormenpäitä lakkasi palelemasta. :P

Tänään ois pyykkäystä ja siivousta luvassa... blaah.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
nypari

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mojo kirjoitti:Tänään ois pyykkäystä ja siivousta luvassa... blaah.
Koskas sä Ninnidamathan kans oot alkanut punkkaan? :lol:

Mä lähden just pokeri-iltaan eli Texas hold´emia, Raimatia ja hyvää ruokaa. Saas nähdä tuleeko lähdettyä baariin... Niin ja olenko illan päätteeksi kuningas vai huijari, sen te kuulette huomenna.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

voi hyvainen aika miten kylma tuol ulkona on. tankkasin auton ja meinasiin jaatyy siihen paikkaan. brrrhhh
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos sitä tästä sitten kotiin lähtisi, jaksaa sitten illemmalla ehkä lähteä viihteelle. Tällä hetkellä kyllä päiväunet kutsuisivat enemmän. Mä olen laiska lehmä, kun en jaksa edes baariin lähteä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Juma, mä jäädyn tänne! Parinkymmenen minsan päästä pääsee toimistolta pois, jäädyn varmaan pystyyn matkalla eläviin kuviin.
Mukava päivä oli ja huomenna messuille pojottaa ja näyttää hyvältä :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah, menen lääkäriin tällä viikolla ja aion pyytää lähetteen kilpirauhaskokeeseen. Mulla on aika monta oiretta, jotka voivat olla kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuvia, mm. lisääntynyt unentarve, alhainen ruumiinlämpö, hajamielisyys, pala kurkussa, ihon kuivuus paikoitellen, silmien rähmiminen, lima kurkussa jne.. Tosin voivat ne kyllä johtua jostain muustakin, mutta parasta katsoa, etenkin kun vielä olen luksus-työterveyshuollon piirissä. Saatanpa oikein työstä lähdön kunniaksi pyytää sellaisen kaikenkattavan kuntoarvion. Mielenkiintoista on myös se, että lukemani mukaan kilpirauhashäiriöitä (vai oliko se nyt siihen liittyviä sairauksia) on enemmän 0-veriryhmäläisillä. Se on mun ryhmä. Olen niin kuin se bändi, Type O Negative.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuo pieni kävelymatka asemalta kotiin ei ole koskaan tuntunut näin pitkältä. En vittu varmaan lähde edes miehenlihan takia tuommoseen ilmaan, kun ei edes saannista ole takeita. Nökötän kotona ja syön suklaata, kyllä niitä miehiä voi kattella sittenkin, kun on lämpimämpää.

Sitähän joutuis itekkin pukeutuun kuin michelinukko, ettei palellu matkalle ja sit ei ainaskaan käy flaksi, kun mun kurvit ei näkyis. Jos hameen laittais päälle, tavara olis baarin päästyä niin kylmää, että kylmyys vaan huokuis hameen alta ja mua voitais luulla, öh ei-antavaiseksi. Kenenkään syliinkään uskaltais niin kylmällä tavaralla istua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Faghag kirjoitti: vavistuksella odotan vaan tulevaa muuttoa tuossa keväällä...
Mitä, mitä oletteko muuttamassa ukon kanssa saman katon alle?? Toim. huomauttaa, ettei kykene miehestä käyttämään sanaa nussu. Oksu tulee joka kerta, kun sen joutuu jostain lukemaankin... :wink:
Mulli75

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Viimeiset 2 päivää on viuhahtanut niin lujaa että tänään tuntui olevan perjantai vaikkei olekaan.

Kurssilla on ollut hauskaa, on naurettu ja touhuttu paljon. Vakaviakin keskusteluja on käyty.

Tuntuu että nyt on viikkorytmikin vähän sekaisin.
Kohta treeneihin hillumaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kenenkään syliinkään uskaltais niin kylmällä tavaralla istua.
Kieltämättä aika väristävä aihe. Vaan mietis miltä tuntus se jäinen tappi perskannikoita vasten ... ei ole heleppoa ei.
Mun iho on usein tosi viileä. Kuumat miehet tykkää, kun nukkuu niiden vieressä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Veivasin muutaman tunnin unta.
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kenenkään syliinkään uskaltais niin kylmällä tavaralla istua.
Kieltämättä aika väristävä aihe. Vaan mietis miltä tuntus se jäinen tappi perskannikoita vasten ... ei ole heleppoa ei.
Mietiskelin ajaessani ajaessani "afrorismeja" : "rekkatyö on yhtä tylsää, kun miehen peniksen katselu"
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

slam kirjoitti:Veivasin muutaman tunnin.
Ihanko totta? Aika ilmiömäinen suoritus sanoisinko!
Faghag

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

safi kirjoitti:
Faghag kirjoitti: vavistuksella odotan vaan tulevaa muuttoa tuossa keväällä...
Mitä, mitä oletteko muuttamassa ukon kanssa saman katon alle?? Toim. huomauttaa, ettei kykene miehestä käyttämään sanaa nussu. Oksu tulee joka kerta, kun sen joutuu jostain lukemaankin... :wink:
Semmoinen olis meisinki, jotta isompaan, kun kerran nyt jo viihdytään saman katon alla... tosin tää 31 neliön yksiö rupeaa natisemaan liitoksistaan kahden täysikokoisen aikuisen siinä asustellessa. Ei oikein voi edes riidellä, kun ei ole toista huonetta minne paeta dramaattisesti ovia paiskoen. Tässä tapauksessa se oven paiskominen johtaisi rappukäytävään, mikä ei sinällään ole huono vaihtoehto. Nussu kun haluaa olla rauhassa, hän menee alakerran pubiin oluelle ja lukemaan Hesarin.
tonttu

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei voi kun todeta tässä vaiheessa iltaa, et äiti on aika kingi. Ehkä yksi maailman viisaimmista ihmisistä. Toivottavasti itse on joskus isona yhtä viisas tai edes murto-osan siitä. Go äiti go!!! :hail:
slam

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

en tiedä, kaipaisi tyttörakkautta, mutta sekin vain ansaitaan. :P Täytynee mennä hieman maate vielä, ja painaan ruunia... Ei noin kovalla pakkasella viitsi laskeekkaan, mutta yllättävän vähän haittaisi pakkasen purevuus rekkailua... illlalla kello 22 maissa oli hieman vileetä, mutta muuten tuntunut misään
Exsat

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti:. Muista puhua työnantajallesi tuosta homeongelmasta, kun menet töihin. Voit yrittää koota jotain delegaatiota työkavereistasi, jos ajattelet, että yksin ei onnistu.
Niillä varmaan on jo joku kampanja päällä, luulen.
1108

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Räyh! Uuden kodin kaista aukesi etuajassa 2 päivää. Kiitos elisa, kiitos.
Faghag

Re: KekkuliKekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Täällä menee omat ja muidenkin hermot kirjahyllyä kootessa... nussu-parka, tehnyt ensin koko päivän duunia, sitten saa roudata vanhat hyllyt mammalle ja koota mun kanssa tota uutta lundiaa... olen muuten hämmästynyt siitä, että noi hyllyt on simokalliita, mutta ei toi laatu nyt kyllä sitä kaikkein parasta mahdollista ole.

Nussu kiroilee, että pitääkö nämäkin nyt tässä koota, kun kuitenkin parin-kolmen kuukauden päästä muutetaan.. no eihän toi olis mikään pakko, jos olis muuttolaatikoita, joissa nuo kirjat säilyttää. Vähän ikävällä tavalla muuten vievät lattiatilan ja estävät kohtuuhyvän siivoomisen.

Kyllä mun pitää siltä suihin ottaa... tänä iltana ja huomenaamuna... on se niin hyvää työtä tehnyt, vaikka selvästi haluaa mut kuristaa :shock: tai ainakin musta tuntuu siltä, että olen niin ärsyttävä, että mä ainakin kuristaisin itseni jos voisin/uskaltaisin.
Vastaa Viestiin