Kityn rauhoittuminen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko?

Kyllä
13
35%
Ei
7
19%
En osaa sanoa koska olen vajukki
17
46%
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, sori. Oon niin uuden pesukoneen lumoissa, etten kiihotu provoista enää millään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Joo, sori. Oon niin uuden pesukoneen lumoissa, etten kiihotu provoista enää millään.
Istut sen päällä linkousvaiheessa ja litiset? Pervo.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti: Istut sen päällä linkousvaiheessa ja litiset?
Ei, vaan pistän sinne kissanpentuja ja hykertelen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Onko kity rauhoittunut vai mitä helvettiä tämä on kun ei ole ainuttakaan flameketjua käynnissä?
Onko lähiaikoina poistuneet ihmiset olleet sitten niitä primus motoreita agitaatiossa vai mitä?
*sniisk* ja ne syytti kaikki mua ihan turhaan. :cry:
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Ethän sä nyt voi lähteä pois. Tänne ei jäisi ketään äärioikeistolaista, jos sä lähtisit. :wink:
No kunhan Saulin valinta varmistuu, voinpa hyvinkin jättää teidät sossumummot ihqpuznuzimaan toisianne!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ja siis vain viikko sitten olimme kollektiivisesti kovasti huolissamme tällaisesta ongelmasta. Huoh.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

urpiainen kirjoitti:Ja siis vain viikko sitten olimme kollektiivisesti kovasti huolissamme tällaisesta ongelmasta. Huoh.
Eikös tämä nyt ole todiste yhteisöllisyydestä? Heti kun joku ilmaisee huolen, liki koko yhteisö lähtee ratkaisemaan ongelmaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

T3000 kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ja siis vain viikko sitten olimme kollektiivisesti kovasti huolissamme tällaisesta ongelmasta. Huoh.
Eikös tämä nyt ole todiste yhteisöllisyydestä? Heti kun joku ilmaisee huolen, liki koko yhteisö lähtee ratkaisemaan ongelmaa.
Oikeassa olet. Viimeaikainen touhu jos jokin on oiva esimerkki solidaarisuudesta ja yhteisvastuusta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Aito_Johanna

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tässä näette, miten tärkeää kielenhuolto on. Jos Homeboy ei olisi tehnyt yhdysviivavirhettä, en olisi korjannut hänen viestiään. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman kielivirhettä kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johanna kirjoitti:Tässä näette, miten tärkeää kielenhuolto on. Jos Homeboy ei olisi tehnyt yhdysviivavirhettä, en olisi korjannut hänen viestiään. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman kielivirhettä kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Tosiaan. Lumipalloefekti jos jokin. Marxin mukaan filosofian tulee muuttaa maailma. Mutta filosofia on epäonnistunut: Kielenhuollon aika on koittanut! Eroon pysähtyneisyydestä pilkkusääntöjen viitoittamalla tiellä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:(mikä vitun vajukki....)
Vajukki, vajaa, nasu, ääliö, imbesilli On henkiseltä kehitykseltään vajaaksi jäänyt yksilö.
Jaa.
Mie oon luullu et se sana on vajakki.
Ootsä ninni kuullu kielen "kehittymisestä" tai vastaavasta, sitten toi mylväinin murrepohja ta pohjattomuus..
Pyyhin Netikettiin..
Chap

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Tässä näette, miten tärkeää kielenhuolto on. Jos Homeboy ei olisi tehnyt yhdysviivavirhettä, en olisi korjannut hänen viestiään. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman kielivirhettä kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Pöh, tämä ei kerro kielihuollon tärkeydestä, vaan minun tärkeydestäni. Jollen olisi ehdottanut Aito_Johannaa modeksi (http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... ght=#60644), Aito_Johanna ei olisi perustanut ketjua missä äänestetään hänen modeksi valinnasta. Aasi ei olisi myöskään antanut Aito_Johanalle mode-oikeuksia, ellen olisi häntä muistuttanut kity-demokratian tärkeydestä. Ilman näitä toimenpiteitä Aito_Johanna ei olisi voinut korjata Homeboyn väistämätöntä yhdyssanavirhettä. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman minua kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Exsat

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Chap kirjoitti: Ilman minua kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Vastakkainasettelun aika on alkanut. Äänestä Chap modeksi numerolla 13.
ElanorRaven

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Exsat kirjoitti:
Chap kirjoitti: Ilman minua kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Vastakkainasettelun aika on alkanut. Äänestä Chap modeksi numerolla 13.
Jee! Chap modeksi!

Eipäs kun ruvetaan kaikki modeiksi. Sittenhän täällä vasta olisi kivaa!

ElanorRaven modeksi numerolla 666 - Kaikki Saatanan ja Saatana kaikkien puolesta!
Aito_Johanna

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tässä näette, miten tärkeää kielenhuolto on. Jos Homeboy ei olisi tehnyt yhdysviivavirhettä, en olisi korjannut hänen viestiään. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman kielivirhettä kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Pöh, tämä ei kerro kielihuollon tärkeydestä, vaan minun tärkeydestäni. Jollen olisi ehdottanut Aito_Johannaa modeksi (http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php ... ght=#60644), Aito_Johanna ei olisi perustanut ketjua missä äänestetään hänen modeksi valinnasta. Aasi ei olisi myöskään antanut Aito_Johanalle mode-oikeuksia, ellen olisi häntä muistuttanut kity-demokratian tärkeydestä. Ilman näitä toimenpiteitä Aito_Johanna ei olisi voinut korjata Homeboyn väistämätöntä yhdyssanavirhettä. Silloin ninni ei olisi avannut demokratiaketjua, jolloin demokratiaketju ei olisi innoittanut nyparia avaamaan vihaketjua. Ilman minua kityssä eleltäisiin edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
Ei, kyllä kyse on minun olemassaolostani. Jos en olisi kirjautunut Kityn käyttäjäksi, et olisi kuullutkaan olemassaolostani etkä olisi ehdottanut minua modeksi. OLEN KAIKKEUDEN KESKIPISTE!
Elukka

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustanikki modeksi :!:
ja
:hep: :kina: :keskustelu: :matsi: :9mm: :hood: :igor: :p: :zap: :grr: :buuuu: :draama:
ElanorRaven

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:mustanikki modeksi :!:
ja
:hep: :kina: :keskustelu: :matsi: :9mm: :hood: :igor: :p: :zap: :grr: :buuuu: :draama:
Hei, kunnon äksöniä! Tuota Kity kaipaa! (Vaikka tuo kyllä aika hyvin kuvastaa näitä viime päivien tapahtumia :lol:)
Vastaa Viestiin