TolloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Meidän taloyhtiöllä on tasan 0 tolppapaikkaa, ei itseasiassa ees parkkista. Onneks mun kottero käynnistyy kelillä kun kelillä.
Kävin äsken ostamassa äkillisessä mielenhäiriöstä ihan helvetisti ruokaa, nyt mietin ankarasti miten ehdin syödä kaiken. Eiku hommiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin? Johtuuko se siitä, että työpaikalla voi kirjoitella Kityyn, mutta ei tsättäillä? Illan tullen sitten kaikki osallistuvat Flirttipuisto-kokoontumisajoihin?
No eipä siellä nytkään montaa ole. Ja tiedoksi: täältä poistuneet käyvät siellä edelleen ahkerasti ;)
Laajakaistan pää on aukaistu kotiini tänään, mutta eiköhän tässä tovi vierähdä, että saan viritettyä kaikki laitteet siihen kuntoon, että olen tietoyhteiskunnan täysivaltainen jäsen. Sitten harkitsen tsättäilyn opettelemista.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Mitä ihmettä ne puuhastelee? Hämärää hommaa.
Myö nussitaan *lääh lääh*

.. ja loput runkkaa ja raportoi seuraavana päivänä.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin? Johtuuko se siitä, että työpaikalla voi kirjoitella Kityyn, mutta ei tsättäillä? Illan tullen sitten kaikki osallistuvat Flirttipuisto-kokoontumisajoihin?
No eipä siellä nytkään montaa ole. Ja tiedoksi: täältä poistuneet käyvät siellä edelleen ahkerasti ;)
Laajakaistan pää on aukaistu kotiini tänään, mutta eiköhän tässä tovi vierähdä, että saan viritettyä kaikki laitteet siihen kuntoon, että olen tietoyhteiskunnan täysivaltainen jäsen. Sitten harkitsen tsättäilyn opettelemista.
Jee, Keiksua online *lääh lääh*
Nighthawk

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Yritin valmistaa ruokaa itse keksimälläni reseptillä eli käytännössä heittelin vaan ajattelemattomasti ainekset ja mausteet kattilaan. Hyi! En muista, milloin olisin viimeksi heittänyt ruuat suoralta kädeltä menemään. Ja voi Jeesus sentään, täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan maistanut tuollaista moskaa. Eksoottistahan se kyllä oli.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No eipä siellä nytkään montaa ole. Ja tiedoksi: täältä poistuneet käyvät siellä edelleen ahkerasti ;)
Laajakaistan pää on aukaistu kotiini tänään, mutta eiköhän tässä tovi vierähdä, että saan viritettyä kaikki laitteet siihen kuntoon, että olen tietoyhteiskunnan täysivaltainen jäsen. Sitten harkitsen tsättäilyn opettelemista.
Jee, Keiksua online *lääh lääh*
No katotaan nyt.

Ai niin, saanen ilmoittaa, että olen aika ruma juuri nyt. Mä puristelin mun näppylöitä työpaikan vessassa (siellä on hyvä valo ja iso peili) ja mun tukka on likainen ja pipon alla litistynyt. Mä halusin jakaa tämän teidän kaikkien kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Nighthawk kirjoitti:Yritin valmistaa ruokaa itse keksimälläni reseptillä eli käytännössä heittelin vaan ajattelemattomasti ainekset ja mausteet kattilaan. Hyi! En muista, milloin olisin viimeksi heittänyt ruuat suoralta kädeltä menemään. Ja voi Jeesus sentään, täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan maistanut tuollaista moskaa. Eksoottistahan se kyllä oli.
Heh heh, muista että parhaat kokit ovat miehiä. Siitä se alkaa ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Faghag kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Mitä ihmettä ne puuhastelee? Hämärää hommaa.
Myö nussitaan *lääh lääh*
Jaa, no ilimankos!

Tuolta inhottavalta, likaiselta puuhastelulta säästyvän ajan minä käytän paljon kekseliäämmin ja rattoisammin esimerkiksi sukkakorin järjestelyyn ja ruokailuvälineiden kiillottamiseen, sekä kehittävän, kirjallisen toiminnan harrastamiseen (K i t y) Suosittelen!
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

sattuupi nälkä olemaan! ravintoa!

Ensi yö on todella helppo :), kun ei tarvitse lähteä tuonne maaseutua kiertämään... saattanen ehtiä abc;ceelle kityileen 3-5 välillä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Yritin valmistaa ruokaa itse keksimälläni reseptillä eli käytännössä heittelin vaan ajattelemattomasti ainekset ja mausteet kattilaan. Hyi! En muista, milloin olisin viimeksi heittänyt ruuat suoralta kädeltä menemään. Ja voi Jeesus sentään, täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan maistanut tuollaista moskaa. Eksoottistahan se kyllä oli.
Heh heh, muista että parhaat kokit ovat miehiä. Siitä se alkaa ;)
Mä olen kaksi kertaa tehnyt niin pahaa ruokaa, että en hirveesti syönyt. Teininä tein suklaakaurapuuroa, joka oli aika tyhmän makuista ja sitten vanhempana sellaista avokado-katkarapukastiketta. Taisin kuumentaa jälkimmäistä liikaa, se maistui siltä, miltä kuvittelen pissan maistuvan.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Yritin valmistaa ruokaa itse keksimälläni reseptillä eli käytännössä heittelin vaan ajattelemattomasti ainekset ja mausteet kattilaan. Hyi! En muista, milloin olisin viimeksi heittänyt ruuat suoralta kädeltä menemään. Ja voi Jeesus sentään, täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan maistanut tuollaista moskaa. Eksoottistahan se kyllä oli.
Heh heh, muista että parhaat kokit ovat miehiä. Siitä se alkaa ;)
Mä olen kaksi kertaa tehnyt niin pahaa ruokaa, että en hirveesti syönyt. Teininä tein suklaakaurapuuroa, joka oli aika tyhmän makuista ja sitten vanhempana sellaista avokado-katkarapukastiketta. Taisin kuumentaa jälkimmäistä liikaa, se maistui siltä, miltä kuvittelen pissan maistuvan.
en ole koskaan erikoisuuksia tehnyt... perinteisiä puuroja, vaan mut syömään... nälkä kurnii... 8)
Nighthawk

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Faghag kirjoitti: Heh heh, muista että parhaat kokit ovat miehiä. Siitä se alkaa ;)
Musta kyllä tuntuu, että olen menetetty tapaus :) .. Taidakin tästä kipaista Iguanaan..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun hyvä ystäväni täytti tänään kahdeksantoista. Lapset kasvaa niin nopeasti, muistan kun oli järjestelemässä niitä kymmenvuotissynttäreitä *huokaus*

Sovittiin, että mennään joku lauantai yhdessä syömään ja sitten laulaan karaokea. Neito on aika siveä ja viaton, joten käydään vaan alkuillasta eikä juoda mitään alkoholipitoista. Toinen on alkkari ja toinen streittari.

Mikäs sinne Swengiin muuten on ikäraja? Sinne aattelin, että mentäis, kun siellä sitä nuorisoo muutenkin pyöri.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:Kädet on jäässä. Lukemista on. Huomenna annan tentissä kaikkeni ja toivon että se riittää.
Ai sullakin on tentti. No, mulla on kaksi. Voi paska.
bedlam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Mitä ihmettä ne puuhastelee? Hämärää hommaa.
Siis kityileekö joku vapaa-ajallakin? Kun koko päivän ruutua toljottaa, niin kyllä illaksi on pakko keksiä jotain järkevämpää. Minä en kirjoittanut tätä.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.01.2006 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Piti tehdä pariksi päiväksi sapuskaa. Paistoin uunissa 700g kanafileitä ja tein lisäksi lohkoperunoita, söin just ne kaikki kerralla. Olen voittaja!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Piti tehdä pariksi päiväksi sapuskaa. Paistoin uunissa 700g kanafileitä ja tein lisäksi lohkoperunoita, söin just ne kaikki kerralla. Olen voittaja!
Ohhoh. Terve ruokahalu sulla. Nimim. Lasi maitoa ja kaksi täysjyväkorppua
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja segma »

Kävin keskustassa ja tuhlasin evroja niin vitusti. Ei sovi opiskelijabudjetille moinen. Onneksi äiti sentään piffaa ne pöksyt (vakosamettihousut, jee). Läähätin R. Rintamäellä myyjätärtä, kaveri koitti vieressä selittää jotain käsipainoista, miksen muista sanaakaan siitä? Huomenna saa nukkua, kun lipastoäksönit alkaa vasta puolen päivän tienoolla.

Kaikesta hyvästä huolimatta minulla on juuri nyt aika rauhallinen mieli. Varsin kummallista.
safi

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Todella pitkä ja raskas päivä takana ja kodissa enää 17 astetta lämmintä. Koska mä mahdan oppia käyttämään tätä lattialämmitystä.. on meinaa aika pirun kylmä täällä.
Ajattelin vielä vähän hämmentää soppaa miesten viettely-ketjussa, mutta nyt on niin väsy, että sänky näyttää paaaljon houkuttelevammalta. Öitä!
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Tämäkin päivä ihan pyllystä! Viimeyön kuumeilin, enkä mennyt tänään töihin. Ulkona oli helvetin kylmä, mutta muksu oli vietävä päikkyyn. Ja sitten: auto ei startannut! Voi sitä vitutuksen määrää!!
ARGH! :evil:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo on pyllystä, koska mulla on PMS.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Keikaus kirjoitti:Joo on pyllystä, koska mulla on PMS.
Onko olemassa sellainenkin kuin Post Menstrual Sdr? Kun kaikki rassaa taas niin pirusti... Prkle, kun sais edes munaa!
(Todennäköisesti kärsin tilasta, jota meillä päin kutsutaan yleisvitutukseksi.)
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

tuike kirjoitti:Prkle, kun sais edes munaa!
noni! asut väärässä osoitteessa!
Turbohaltija

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ElanorRaven kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Kädet on jäässä. Lukemista on. Huomenna annan tentissä kaikkeni ja toivon että se riittää.
Ai sullakin on tentti. No, mulla on kaksi. Voi paska.
Jep, no mulla on seuraava viikon päästä. Pitäis viiden kuukauden aikana saada 24 ovaria paukutettua, vai mitä peevelin opintopisteitä ne nykyisin on. Tsemppiä meille molemmille!
Nighthawk

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Yön selkään tästä joutuu lähtemään. Hyviä öitä ja viikonloppuja! :)
Vastaa Viestiin