TolloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hyviä öitä ja viikonloppuja myös sinne!

Ps. Asiallinen allekirjoitus sulla.
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

jos tuosa tovin nukkuisi... :) Olispa joka päivä tiedossa helppo työvuoro... :)

alkuviikko on täysi pasha, mutta onneksi loppuviikosta heltiää... Tavaraa kulkee enemmän, mutta enemmän autojakin töissä ja ei tarvinne niin useassa osoitteessa käydä...
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:Joo on pyllystä, koska mulla on PMS.
Meillä samaan aikaan :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo on pyllystä, koska mulla on PMS.
Meillä samaan aikaan :h:
Join pari mukia maitoa ja rauhoituin hieman.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin että oliko se Swengin ikäraja varmasti 18 vee?


Edit: Ja mikä tämä on: "Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen"? Tulee ihan City mieleen :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Niin että oliko se Swengin ikäraja varmasti 18 vee?


Edit: Ja mikä tämä on: "Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen"? Tulee ihan City mieleen :D
Ei tällainen vanha luuska ikärajoja enää muista. Viimeksi kysyttiin papereita ehkä kolme vuotta sitten.

Luulen, että tuolla yritetään rajoittaa sitä, että kirjoittelisimme monta lyhyttä viestiä sen sijaan, että kirjoittaisimme yhden pitkän. Tai sitä, ettei jokaisen ketjun viimeisenä kirjoittajana olisi minä tai Slämppy.

Ehkä sillä myös yritetään kannustaa meitä harkitsemaan vielä kerta ennen viestin lähetystä..
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.01.2006 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä juttuhan tuo aikarajoitin on, katselin just kirjoittaneeni kolme viestiä kolmeen minuuttiin. Vähän pitäisikin jo tätä addiktiota hillitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Yääääh...

Paluu Kity Planeetalle..Olin melkein kadoksissa itseltänikin edellisen viikon kity-identiteettini ollessa lomalla. Tai öh, siis minähän se olin lomalla, mutta ilman Kityä se tuntui pieneltä ikuisuudelta.. Noooot! :D

Enemmän raivostutti kun ei päässyt lukemaan mailejaan, se kämpän etsiminen viivästyi siis taas vkolla. Mun on kohta otettava suunnitelma B käyttöön ja mentävä bunkkaamaan Iskän luo. Äääh, ei tässä näin pitänyt käydä! Grr!

*aikuinen ja itsenäinen Nainen joka elää omilla säännöillään*
Empä taida enää olla...
Edith

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näin. Luin juuri läpi koko päiväketjun, ja ainoa asia, johon nyt haluan reagoida, on ankara komppaus alla olevaan. Että joku voikin tiivistää juuri minun syvimmät tunteeni noin taitavasti.
aasi kirjoitti: Jostain syystä on tehnyt hirvittävästi mieli syödä ylimäärin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä lähen meneen. Ylitylsää. Untenmaillakin on rankempaa ku täällä. Or IRL.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Onkohan kyseessä pateettinen selittely-yritys tai itsepetos, mutta viime päivinä, pakkasen kiristyessä, olo on ollut kuin talviunia varten tankkaavalla karhulla, ihan kuin biologinen ääni pään sisällä käskisi valmistautumaan kylmää vastaan syömällä.

Arvelisin, että kyseessä on itsepetos. En silti oikein pysty hallitsemaan tätä.
Viimeksi muokannut Bloom, 19.01.2006 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:Näin. Luin juuri läpi koko päiväketjun, ja ainoa asia, johon nyt haluan reagoida, on ankara komppaus alla olevaan. Että joku voikin tiivistää juuri minun syvimmät tunteeni noin taitavasti.
aasi kirjoitti: Jostain syystä on tehnyt hirvittävästi mieli syödä ylimäärin.
Mulle tuli tämä himo todella voimakkaana, kun jouduin olemaan erossa kirkasvalolampustani. Apua, kohta runsas viikko ilman sitä ja vielä Saksassa. Onkohan olemassa matkamallia vai pitääkö tuijottaa johonkin tavalliseen lamppuun..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kaakki kirjoitti:Yääääh...

Enemmän raivostutti kun ei päässyt lukemaan mailejaan, se kämpän etsiminen viivästyi siis taas vkolla. Mun on kohta otettava suunnitelma B käyttöön ja mentävä bunkkaamaan Iskän luo. Äääh, ei tässä näin pitänyt käydä! Grr!

*aikuinen ja itsenäinen Nainen joka elää omilla säännöillään*
Empä taida enää olla...
Mä asuin tässä taannoin reilut puoli vuotta vanhempieni luona, kun kämpässäni oli putkiremppa. Oli mukavaa regressoitua hiukkasen. Kämpässä oli tilaa, kun äidin ollessa ulkomaankomennuksella siellä asui vain isäpuoli, joka sekin oli usein poissa viikonloppuisin. Oli mukavaa, kun se osti kaapit täyteen ruokaa ja usein oli lämmin ateria odottamassa, kun tuli töistä. Mulla oli muutenkin paljon turvallisempi olo siellä kuin omassa kämpässä, kun isäpuoli on iso ja vihainen (no hehe) mies.

Ja ikää oli 33.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.01.2006 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hmm... Vartin kerkes treeneissä hikoilla kunnes nilkka muljautuksen muodossa protestoi :tiistai: :tiistai: Turvonnut ja arka... mut ku nilkkoja on muljautellut noin 4-5 kertaa vuodessa 10 vuoden ajan oppii kuinka pahasti menee, ja tää nyt on tätä keskivertoa. Jää baari viikonloppuna näkemättä, mutta maanantaina pitäis olla jo ihan kuosissa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olkapää taisi parantua, mutta vielä olisi pari kipupistettä.

Olen tainnut syömisen suhteen mennä ääripäästä toiseen, tänäänkän ei ole mennyt juuri mitään alas kurkusta Bluntly-asteikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin