TolloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

nypari kirjoitti:Tarviiko mun tehdä tänään mitään, kun oon krapulassa? Taidanpa lueskella, kun ei tonne ulos vaan voi mennä. Hiddo, joku vois käydä mun puolesta kaupassa...
Mulla on samanlainen fiilis, paitti että mulla on parempi tekosyy.
Kittys

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jepjep. Hiano ilma& pirun kylmä. Viikonlopulta jää kyl hakutreenit väliin, jos sama keli jatkuu.
Pitäsköhän tänää käydä hakee ja tilaa osa tapeteista? Ois seki sit niinq hoidettu :think:
Feiz

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kivaa kun on pakkasta! Vituttaa se kolea loskakeli mitä on ollut viimeiset pari kuukautta. Pakkanen myös kivasti karsii kaikki turhat sosiaalipummit kaduilta joten saa kerrankin rauhassa odotella raitiovaunua ilman, että joku paskan ja viinan hajuinen luuseri tulee selittämään elämäntarinaansa. Jeee! Saa jatkua pakkanen vaikka toukokuulle asti.

Ps. Kun on pitkät kalsarit niin ei palele ja kikki pysyy lämpimänä.
Kittys

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:Kivaa kun on pakkasta! Vituttaa se kolea loskakeli mitä on ollut viimeiset pari kuukautta.
Totta. *soittaa kitaraa*

Tääl vaan nyt vähä liian kylmä, Narttu paleltuu, jos ei sen kans riehu tuol ulkona. Hah, mä taidan olla hyvä näky sen kans tuol ulkona8)
nypari

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Feiz kirjoitti:...saa kerrankin rauhassa odotella raitiovaunua ilman, että joku paskan ja viinan hajuinen luuseri tulee selittämään elämäntarinaansa.
Sulla on suuri sydän... niin olihan sillä Hitlerilläkin....kai?
Starflare

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Feiz diktaattoriksi niin saadaan parempi Suomi!!!!! Kuva
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Feiz kirjoitti:...saa kerrankin rauhassa odotella raitiovaunua ilman, että joku paskan ja viinan hajuinen luuseri tulee selittämään elämäntarinaansa.
Sulla on suuri sydän... niin olihan sillä Hitlerilläkin....kai?
Hitleriltä puuttui muistaakseni ainakin toinen kives. Muitakin puuttuvia osia on saattanut olla.

Myönnän kyllä, että ihan aina en minäkään jaksaa denoja. Kerran näin muuten sellaisen, joka makasi selällään Hakaniemen torin laidalla ja pissasi hienossa kaaressa ihmisten kulkiessa ohitse.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Katsoin muuten eilen Madonnasta kertovan dokkarin. On se aika hömppä akka, vaikka lahjakaskin muutamalla osa-alueella.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joo joo, on kylmä. Kyllä mun auto silti käynnistyi aamulla, ja töissä on onneksi lämmin autotalli.

Kaksi päivää oltu ilman kahvia, ja ihme & kumma ilman erityisiä oireita. Välillä joudun miettimään olenko sittenkin juonut jossain välissä epähuomiossa kupposen kun ei tunnu missään, mutta ei. Hyvä näin. Ehkä hitusen verran jotenkin nuutuneempi olo.

Taitaa muutan vaikuttaa niihin yöuniini, ainakin viime yön nukuin sikeästi lähemmäs seitsemän tuntia ja heräsin vasta herätyskelloon. Taidan olla yliherkkä kofeiinille, yksikin kupponen aamulla takaa seuraavaksi yöksi vain 5h yöunet.
Feiz

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

nypari kirjoitti:
Feiz kirjoitti:...saa kerrankin rauhassa odotella raitiovaunua ilman, että joku paskan ja viinan hajuinen luuseri tulee selittämään elämäntarinaansa.
Sulla on suuri sydän... niin olihan sillä Hitlerilläkin....kai?
Mikä sydän?
En tarvitse sellaista koska tuen näitä hörhöjä jo veroistani.
Feiz

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Starflare kirjoitti:Feiz diktaattoriksi niin saadaan parempi Suomi!!!!! Kuva
Pakko kieltäytyä diktaattorin paikasta. Tiedän etten osaisi kyseistä hommaa hyvin koska olen niin ihana ja hellyttävä persoona IRL.
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai perkele että mä teen hyvää ruokaa!!!
Tätä italianpataa vois ahmia kattilakaupalla, mut koitetaan nyt selvitä vähemmällä, ettei kalorit pauku yli...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

ninnithequeen kirjoitti:Ai perkele että mä teen hyvää ruokaa!!!
Tätä italianpataa vois ahmia kattilakaupalla, mut koitetaan nyt selvitä vähemmällä, ettei kalorit pauku yli...
Superkokki?11! Osaa ruskistaa lihan, keittää vedet ja sekoittaa italianpata-pussin sisältö edellämainittuihin. Minäkin osaan. Joskus heittäydyn ihan villiksi ja sekoitan joukkoon purkillisen herkkusieniä. :hep:
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kimmen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ai perkele että mä teen hyvää ruokaa!!!
Tätä italianpataa vois ahmia kattilakaupalla, mut koitetaan nyt selvitä vähemmällä, ettei kalorit pauku yli...
Superkokki?11! Osaa ruskistaa lihan, keittää vedet ja sekoittaa italianpata-pussin sisältö edellämainittuihin. Minäkin osaan. Joskus heittäydyn ihan villiksi ja sekoitan joukkoon purkillisen herkkusieniä. :hep:
No ja PAH!!!
Minä teen kaiken ihan itse. Mitään pusseja tyhjennellä...paitsi ehkä iltasella makuuhuoneessa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Mitään pusseja tyhjennellä...paitsi ehkä iltasella makuuhuoneessa...
Tästä tulikin mieleeni, että oon sopinu vakiobaarissani yhen kundin kanssa (pöly)pussien tyhjentämisestä, kun se tulee ajankohtaiseksi. Voisinki lähteä muistuttelemaan ko.ihmistä asiasta..
Ninni..lopeta jo se baarilakko?? Kaipaisin karaokeseuraa. (No jaa, jos nyt kuiteski ehkä hillitsis ittensä näin keskellä viikkoa..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PERKELE! Ei tämmöinen vilukissa ole tarkoitettu hiipailemaan tuolla ulkona vallitsevassa pakastamossa. Viikset jäätyivät partaan kiinni ja rilleihin kertyi sentin jää ennenkuin ehdin asiakkaan luokse. Yritä siinä nyt selittää ketä olitkaan tulossa tapaamaan kun ei suuta saa kunnolla auki ja ne vähäisetkin örinät osoittaa pylväälle eikä sille vaksille.

Haluan valtion hommiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hieronta oli ihan hyvä, varasin vielä yhden ajan, vaikka en yhtään uskokaan että auttais, tai ongelmaa poistais. Sanoikin, että ei lihakset tunnu kyllä kireiltä, ja niitä pinnejuttuja ei kuulemma käsin oikein voi havaita, että magneettikuvissa ehkä.. tai jotain? Ei oikein osannu sanoa mikä vois vaivata.. 'Kuullostaa kyllä aika pahalta', sanoi kun kerroin oireista.

Kävin taas äänestämässä postissa, ei ollu jonoa. Nyt ruokaa (ja kahviakin ehkä kaivattais..) Ja sitten viideksi puuskuttamaan ja juNpsjuNps. Aurinko paistaa, pakkasta enää -24 :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt mun tulevalla kissalla on jo raapimispuukin. Se oli aika pieni, mutta niin on varmaan kissakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Nyt mun tulevalla kissalla on jo raapimispuukin. Se oli aika pieni, mutta niin on varmaan kissakin.
Ne on muuten pirun kalliita. Me saatiin kotihomolta lahjaksi semmonen kolmetasoinen 140 cm korkea, kun se muutti pois Helsingistä. Sen alkuperäinen hinta olis varmaan ollu yli 200 euroa. Kuolasin eläinkaupassa just yhtä valtavaa monitasoista teline-raapimispuuhässäkkää, mutta se hinta :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan parhautta. Parvekkeen oven lukitussydeemi rusahti ja päätti lopettaa toimintansa. Taidan perustaa jääpuutarhan olohuoneeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt mun tulevalla kissalla on jo raapimispuukin. Se oli aika pieni, mutta niin on varmaan kissakin.
Ne on muuten pirun kalliita. Me saatiin kotihomolta lahjaksi semmonen kolmetasoinen 140 cm korkea, kun se muutti pois Helsingistä. Sen alkuperäinen hinta olis varmaan ollu yli 200 euroa. Kuolasin eläinkaupassa just yhtä valtavaa monitasoista teline-raapimispuuhässäkkää, mutta se hinta :shock:
Oon luvannu tehdä entisen kateille puun ja olen yhden tehnytkin voin antaa piirrustukset! Että sellaisen tekisin, vaatisi minullekin lämpimiä öitä.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Ihan parhautta. Parvekkeen oven lukitussydeemi rusahti ja päätti lopettaa toimintansa. Taidan perustaa jääpuutarhan olohuoneeseen.
Meille kävi noin, kun muksu oli 2 viikkoa vanha, ja ulkona -30 pakkasta. Ei auttanut kuin sitoa ovi narulla kahvasta patteriin kiinni mutta tottahan sieltä kylmää ilmaa tuli niin perkeleesti. Asuttiin sitten makuuhuoneessa, kun tulivat korjaamaan peräti viikon kuluttua sen...Noin miljoonan vihaisen puhelun jälkeen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toppahousut jalassa oli töihin käveltävä, sen verran hirvitti aamulla lämpömittarin lukema. Enkä ollut edes ainoa.

Jostain syystä on tehnyt hirvittävästi mieli syödä ylimäärin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt mun tulevalla kissalla on jo raapimispuukin. Se oli aika pieni, mutta niin on varmaan kissakin.
Ne on muuten pirun kalliita. :shock:
Niinhän ne on. Tuo maksoi tasan kymmenen euroa, mutta onkin sitten todella yksinkertainen ja vain n. 50 cm korkea. Riittänee näin alkuun ja myöhemmin katsotaan sitten uudestaan.

Nyt ei puutu enää kuin kissa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt mun tulevalla kissalla on jo raapimispuukin. Se oli aika pieni, mutta niin on varmaan kissakin.
Ne on muuten pirun kalliita. :shock:
Niinhän ne on. Tuo maksoi tasan kymmenen euroa, mutta onkin sitten todella yksinkertainen ja vain n. 50 cm korkea. Riittänee näin alkuun ja myöhemmin katsotaan sitten uudestaan.
Harmi, ettei tuokaan toimi kuten pitäisi. Nahkasohva on silti revitty riekaleiksi :? Päiväunien ottamiseen puu kelpaa mainiosti kyllä.
Vastaa Viestiin