TolloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja brona »

Eipä tarvinnut lähteä tänään venäjän tunnille, kun duunimicra sanoi köh. Onneksi varatalkkari tallusti sopivasti paikalle työntämään micran lähimmän tolpan ulottuville. Nyt vain toivon, että pari tuntia tolpassa riittää ja pääsee suuremmitta tsembaloitta töihin. Vahingosta viisastuneena pirautin isännöitsijälle ja olen nyt onnellinen tolpallisen autopaikan vuokraaja. Lämpimästä autosta kannattaa kyllä maksaa peräti 5e/kk.
...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahas.. oli sitten jäänyt kesältä (ikkunanpesusta?) auki kokonaan tuo olohuoneen iso ikkuna koko toiselta sivulta.. Onko sitten ihme, jos kämpässä 'vähän' tuulee, öipaidan helmat vaan hulmuaa. Tjaaah, ihmekö se tuo limoviikunakin traagisesti ja mysteerisesti menehtyi, kun siinä kohdalla raukka justiinsa seisoi. Noh, nyt on asia hoidettu, jospa nyt tarkenis paremmin.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja mölli »

Teistä en tiedä mutta mulle tää oli yksi vaurastumisen päivä monissa niistä (omaisuus kasvoi noin 500 euroa tänään).
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ne on muuten pirun kalliita. :shock:
Niinhän ne on. Tuo maksoi tasan kymmenen euroa, mutta onkin sitten todella yksinkertainen ja vain n. 50 cm korkea. Riittänee näin alkuun ja myöhemmin katsotaan sitten uudestaan.
Harmi, ettei tuokaan toimi kuten pitäisi. Nahkasohva on silti revitty riekaleiksi :? Päiväunien ottamiseen puu kelpaa mainiosti kyllä.
Eikös niitä suojattavia kohteita voi suihkuttaa jollain veden ja aromaterapeuttisen öljyn seoksella? Pitäisi olla turvallista ja toimivaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja brona »

Keikaus kirjoitti:Eikös niitä suojattavia kohteita voi suihkuttaa jollain veden ja aromaterapeuttisen öljyn seoksella? Pitäisi olla turvallista ja toimivaa.
Silloin kun Mårtenson oli pentu, me ostettiin eläinkaupasta jotain tälläistä puremisenestotököttiä ja sitä sitten suihkutettiin sellaisiin kohtiin, mm. Lundiahyllyn jalka ja seinä parvekkeen oven kohdalta, joihin tuo peto osoitti kiinnostusta. Haisi aivan törkeän pahalta ja karkoitti kyllä exän ja mut tehokkaasti huoneesta. Töppöjalka vain irvisti pahasti ja jatkoi kaluamista. Varsin äijä :mrgreen:
...
Starflare

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Uutta työhakemusta laitettu, ja ensi keskiviikkona olisi jotain haastattelun tynkääkin tiedossa. Voisi jo sen työpaikan saada, että saisi rutkasti rahua.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ihan jees päivä. Purkuja suht vähän ja silloinkin firman toppahousut yhdistettynä crafteihin kalsareihin sekä tuo maanpuolustusfirman mainioon pooloon sekä duunin fleeceen ja takkiin, piti mukavasti lämpimänä :D

Ei sitä kuitenkaan turhaan ulkona pyöriinyt, eikä pyöri.

Illalla yks kokous ja pitkästä aikaa taidan uskaltautua treeneihin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ja hyi helvetti. Nuuskatycci pitäisi puhdistaa useammin :laatta:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt syvennyn Call of Ctulhu peliin täysillä. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla tökkii Kity. Välillä mun jutut eivät tule näkyviin. Suorittaako joku jotain ennakkosensuuria? Vai onko joku ylläpidosta suuttunut mulle? Hidastaako pakkanen bittien kulkua?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Typerää. 2h hypäri eikä kirjasto oo koko keväänä auki. Koulun uusi hieno kirjasto on kyllä juuri avattu, mutta siellä ei ole mitään kivaa luettavaa.
Syön sitten karkkia tylsyyteen (no kyllä mä sitä muutenkin tietysti söisin, myönnetään).

Sain just asiakkaakseni naapurifirman. Nyt sieltä ravaa pari oikeen kivaa poikaa jatkuvasti mun luona ;)

Join vuoden vaihteessa jopa viinaksia, mutta ei ne edelleenkään mahdu kaappiin. Oli selvästi liian laimeat bileet. No, mitäpä muutakaan voi odottaa ku joutu Vantaalle :P
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ihanan viileää... Kohta saan jännitellä pienen ranskattareni pakkastuntemuksia. Pirssin yhteistyöhalukkuus ratkaisee sen, pääsenkö salille vai jäänkö kotiin jurnuttamaan teidän kiusaksenne sitä, että prosemmani ei valmistu omia aikojaan.
Don't Panic!
Starflare

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Nyt syvennyn Call of Ctulhu peliin täysillä. :D
Dark Corners of the Earth? Kerro lisää! Onko hyväkin?
hebuli

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

brona kirjoitti:Vahingosta viisastuneena pirautin isännöitsijälle ja olen nyt onnellinen tolpallisen autopaikan vuokraaja. Lämpimästä autosta kannattaa kyllä maksaa peräti 5e/kk.
Ai noin helposti teillä? Meillä on tolppapaikkoihin n. 16 vuoden jonot, vaikka niitä tolppapaikkoja on jopa aika monta. No ei siinä mitään, hain aikoinaan tolppapaikkaa, ja vasta sen saamisen jälkeen huomasin että oho eihän mun autossa edes ole lohkolämmitintä. Sellaisia me miehet ollaan autojen kanssa, ei tajuta niistä juuri mitään. Yhden huoltamon kiltti setä asensi autooni sitten sellaisen, ja sisälämppärin kanssa.
hebuli

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

mölli kirjoitti:Teistä en tiedä mutta mulle tää oli yksi vaurastumisen päivä monissa niistä (omaisuus kasvoi noin 500 euroa tänään).
Palkkapäivä? Onnea! Mulla vasta huomenna.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti: No ei siinä mitään, hain aikoinaan tolppapaikkaa, ja vasta sen saamisen jälkeen huomasin että oho eihän mun autossa edes ole lohkolämmitintä. Sellaisia me miehet ollaan autojen kanssa, ei tajuta niistä juuri mitään. Yhden huoltamon kiltti setä asensi autooni sitten sellaisen, ja sisälämppärin kanssa.
Avuton mies, suloista!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
mölli kirjoitti:Teistä en tiedä mutta mulle tää oli yksi vaurastumisen päivä monissa niistä (omaisuus kasvoi noin 500 euroa tänään).
Palkkapäivä? Onnea! Mulla vasta huomenna.
Olisin veikannut pajatsoa.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:
1108 kirjoitti:Nyt syvennyn Call of Ctulhu peliin täysillä. :D
Dark Corners of the Earth? Kerro lisää! Onko hyväkin?
No perkele kyllä vaikuttaa hyvältä, perhanan pimeätä touhua vain. Siis ei ole valoa paljoa, mutta jatkan testausta ja raportoin. Pitää syödä välissä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

vasyttaa ja nalattaa... ei jaksa...
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Starflare

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
1108 kirjoitti:Nyt syvennyn Call of Ctulhu peliin täysillä. :D
Dark Corners of the Earth? Kerro lisää! Onko hyväkin?
No perkele kyllä vaikuttaa hyvältä, perhanan pimeätä touhua vain. Siis ei ole valoa paljoa, mutta jatkan testausta ja raportoin. Pitää syödä välissä.
Odotan silmät savuten, sillä tuo on sellainen peli jota on tullut odoteltua PeeCeelle jo tovin verran (ja odotus jatkuu).
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin? Johtuuko se siitä, että työpaikalla voi kirjoitella Kityyn, mutta ei tsättäillä? Illan tullen sitten kaikki osallistuvat Flirttipuisto-kokoontumisajoihin?
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin? Johtuuko se siitä, että työpaikalla voi kirjoitella Kityyn, mutta ei tsättäillä? Illan tullen sitten kaikki osallistuvat Flirttipuisto-kokoontumisajoihin?
No eipä siellä nytkään montaa ole. Ja tiedoksi: täältä poistuneet käyvät siellä edelleen ahkerasti ;)
Turbohaltija

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kädet on jäässä. Lukemista on. Huomenna annan tentissä kaikkeni ja toivon että se riittää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Mitä ihmettä ne puuhastelee? Hämärää hommaa.
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miksi Kity aina hiljenee näin iltaisin?
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Mitä ihmettä ne puuhastelee? Hämärää hommaa.
Myö nussitaan *lääh lääh*
Vastaa Viestiin