TolloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttää... peti kutsuu...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti: Varmaan äänestät salea?
Ja en muuten varmana äänestä Salea. Tarja rulaa! :)
Sulla on muuten varmaankin sama äänestysmesta kun mulla.

Sit taas mitä tulee Hesessä työskentelyyn..never. Ja ISS taas........hmm...mähän oon JO siivousfirmassa töissä, toiseen en kyllä viitsis mennä. (Siivoaminen ei oo muutenkaan mun juttu, onneksi tää nykyinen työnantaja tarjoaa myös aulapalvelua.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
HoundDog

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

sipsi kirjoitti:"Tell me why I don't like WINTERS!"
Jaa-a. Kyllä minä vain pidän. Sekä Johnnystä, että Edgarista. Kelpo musiikkia, selvästi.

Mutta kyllähän nyt olis ollu kiva jäädä kotiin nakkomaan klapia takkaan ja käpertyä jonkun ihaNaisen kanssa vällyjen väliin kehoja lämmittelemään. Työpaikalla ikkunan raosta vetää niin että on sormet sinisenä. Ei näin. Ei ollenkaan.
Runkkis

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Väsyttää. On valmiiksi jo kylmä. Katselin hieman tulevaa luottokorttilaskua->masentaa. Eilen lohkesi hampaasta pala/paikka. Kiukku. Vali Vali...
AarneAnkka

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huooomenta. Mussu aamulla Länäriä pitkin Helsinkiin. Aivan hassunkurisen hirvittävä ruuhka, joka oli kuulemma kuitenkin aivan normaalia. Keskinopeus luokkaa 15 km/h lähes koko Länsiväylän pituudelta. Kauheaa. Onneksi en asu / ole töissä Helsingissä ja asun kävelymatkan päässä duunista.

Kaikesta huolimatta ehdin ihan ajoissa töihin, ja sain vielä hyvän parkkipaikankin sähkötolpalla. Näillä pakkaisilla se kannattaa.

Kylmä on, JepJep. Harkitsen peräti toppahousujen pukemista. Joo, muotitietoiset kauhistelkaa ihan rauhassa. :P

Ai niin joo. Tilasin eilen auton. En aamulla herätessäni vielä ajatellut että näin pääsisi käymään.
MarthaFocker

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Runkkis kirjoitti:Eilen lohkesi hampaasta pala/paikka. Kiukku. Vali Vali...
Oho, mulle tuli nyt flash back eilisaamusta. Muistin juuri, että olen vastannut puhelimeen hammaslääkärin ajanvaraajalle ja mutissut sille jotain. Toivottavasti en tilannut aikaa, koska ei ainakaan ole hajua notta koska... pitänee soittaa sinne.
Niin multakin on pala hammasta irti.
Geetzu

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Kylmä on, JepJep. Harkitsen peräti toppahousujen pukemista. Joo, muotitietoiset kauhistelkaa ihan rauhassa. :P
Toppikset rokkaa ihan kyNpillä!!!11
Mulla on näillä keleillä toppisten alla vielä ihkut villapöksyt. Hemmetin seksikkäät.
slam

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

just joo, tein sun palapelis
AarneAnkka

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Geetzu kirjoitti:Toppikset rokkaa ihan kyNpillä!!!11
Minä ostin itselleni Porvoosta peräti naisten(!) toppikset, koska olivat juuri sopivat ja vieläpä tyylikkäät. Eivät erityisen paksut, mutta sitäkin lämpimämmät, pitävät hyvin tuulta, eiväkä siltikään hiosta. Miksi pitäisi kauhistella niin verrattomia housuja vain sen vuoksi että ne ovat toppahousut?
Elukka

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Toppikset rokkaa ihan kyNpillä!!!11
Minä ostin itselleni Porvoosta peräti naisten(!) toppikset, koska olivat juuri sopivat ja vieläpä tyylikkäät. Eivät erityisen paksut, mutta sitäkin lämpimämmät, pitävät hyvin tuulta, eiväkä siltikään hiosta. Miksi pitäisi kauhistella niin verrattomia housuja vain sen vuoksi että ne ovat toppahousut?
Toi yks yritti eilen talvikenkäostoksilla yllyttää mua ottamaan naisten talvisaappaat... Ei antanut miehinen itsetunto (vai sen puute?) myöten. Ei, vaikka kuinka olisivat olleet mukavat, ja toi väitti ettei ne edes näytä niin naisellisilta.
Vaan kun ongelma on siinä, että minä tietäisin että ne on naisten kengät... :nuts:
nojoojust

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

slam kirjoitti:just joo, tein sun palapelis
:P Kyseinen palapeli on aiheuttanut minulle kaikkien aikojen hölmöimmän tietokoneongelman. Paloja tehdessä piti koko ajan pitää ctrl-nappia pohjassa, ja kun pikkusormi alkoi väsyä, teippasin nappulan pohjaan. Seuraavana päivänä kun käynnistelin tietokonetta, käyttäytyi se aivan käsittämättömästi. Se mm. hyökkäsi biosin asetuksiin, aukoi suunnilleen kaikki tietokoneelle asennetut ohjelmat, läväytti blue screenin esiin ja palasi normaalitilaan, minkä jälkeen se sulki kaikki ohjelmat, avasi käynnistä-valikon ja nettiyhteyden mikkisoftaan. Minä möllötin silmät selällään ja yritin pysäyttää sen riehumiset, jolloin jossain vaiheessa katsoin parhaaksi painaa ctrl-alt-del, jolloin minulle selvisi mistä oli kyse.
Exsat

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nousin yli puoli tuntia ennen kellonsoittoa suihkuun, kissaherätys on kännykkää tehokkaampi. Tänään on onneksi saanut lueskella porattomassa ympäristössä.

Nyt lounas ja sen jälkeen salille ja töihin. Hammaslääkärillekin pitäisi soittaa, että joko hää on tervehtynyt, mutta taidan jättää ensi viikkoon.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Joozu kirjoitti:Voi hizi! Tänään ois fuksiaiset ja ulkona on jääkausi! Paljon viinaa niin ei tunnu mikään missään, ei fuksiaiset eikä pakkanen :shock:
Pakkasella viina ei tunnu missään, sitä saa kiskoa ihan olan takaa. Sitten kun menee sisälle lämpimään niin joku fysikaalinen ilmiö ottaa vallan ja kaikki se hörpätty viina menee kerralla päähän ja sitten sammuu esim vessaan tai narikkaan. Jos kotiin menee niin saattaa ehtiä sänkyyn jos eteisestä ei ole kovin pitkä matka sänkyyn eikä jää riisuutumaan kaikista talvivarusteista. Silloinhan ei kyllä kyse ole enää sammumisesta vaan kännissä nukahtamisesta.

Kesällä taas kun on oikeen kuuma keli *haaveil* niin jo yksi tuoppi kolahtaa kalloon kuin metrinen halko.
Viimeksi muokannut annepa, 19.01.2006 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Nowaysis

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mulla on toppikset jalassa. Ja fleece päällä. Eilen oli farkut mukana mutten ees jaksanu vaihtaa. En ole onneks ainoo toppailija. Eikä oo kukaan tullu vielä kommentoimaan ;) Aamu ihan ultrakarmea, molempia kiukutti ja itketti :maanantai: Nyt kun sai lounastettua hieman alkaa helpottaa. Paitsi hedari edelleen. Ei kai tästä voi kuin selvitä hengissä. Sais tulla kevät jo. Ja viikonloppu. Ja niin edelleen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniiii, ihan turhaan ompelin napin toppahousuihin, kun eihän ne mahtunut edes jalkaan enää.. vaikka ovat kokoa 170cm, ne on kyllä lasten osastolta. Järkevämpi ihminen olis tietysti kokeillut e n s i n ompeluun ryhtymistä.. no pärjättävä on nyt sukkahousuilla, pitkiksillä ja tuulihousuilla. Pitää kävellä melkein toiselle puolelle keskustaa sinne hierojalle, hrrrr. Pelottaa vähä.
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta vaan täältäkin.
Komea on keli, mutta todellakin kylmä. Jos pukee todella hyvin päällensä ja menee muksun kanssa vähän kävelylle? Ihan vaan siksi että siellä on niin upea keli. Kuinkahan monet sukkahousut kannattaa laittaa päällekkäin?
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kirjahyllyprojekti on paremmalla puolella, osa kirjoista jo hyllystä. Aika raastaavaa on ollut, sillä mulla on PMS ja olen aika lyhytpinnainen silloin.... nussu on ihan enkeli, kun mua jaksaa. Onneksi se menee tänään Treelle työmatkalle ja on siellä yötäkin, niin säästyy mun älyttömältä raivoomiselta.

Mut pakko saada tänään HotMix-salmiakkia Alepasta, se on mun lemppis....

Ja ai niin, nyt kun on ne uudet hyllyt ja siivoan kämpän, on mun pakko saada myös uudet verhot... joten uskaltaudun tonne pakkaseen ja käyn ehkä samalla äänestämässä ennakkoon. Iltapäivällä pitäisi vielä salilla ja uimassa käydä, mutta jos siivoominen vie voimat, menen huomenaamulla.

Stadissa ainakin melkein aurinko paistaa kilottaa.... joten se piristää mieltä :-D
tonttu

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Mittari näyttää -24. Voi hyvä helvetti, olin suunnitellut lähteväni ulos mutta aika hiljaista. Siellä vaan ois niiin upee ilma, aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta.
Muutoin tuo pakkanen vituttaa. Hiukset sähköistyy ja iho kuivuu. Lisäksi pitää pukea päälle niin penteleesti. Vittu! Muutan Kuubaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti: Varmaan äänestät salea?
Ja en muuten varmana äänestä Salea. Tarja rulaa! :)
Sulla on muuten varmaankin sama äänestysmesta kun mulla.

Sit taas mitä tulee Hesessä työskentelyyn..never. Ja ISS taas........hmm...mähän oon JO siivousfirmassa töissä, toiseen en kyllä viitsis mennä. (Siivoaminen ei oo muutenkaan mun juttu, onneksi tää nykyinen työnantaja tarjoaa myös aulapalvelua.)
Tää oliko porvoviesti. Ei sun tarvi salettaa.
Kävin jo ennakkoon ja ihan varmasti on sama!

Mee sitte vaikka securitateen?:wink: Siellä ehkä paremmat palkat?
Joutuu kyl' kurssille..
Rakenteesi kyllä ei sovi oikein siivoiluun, myönnetään.
Kandeis harkita päälle vielä jotain?
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta vaan täältäkin.
Komea on keli, mutta todellakin kylmä. Jos pukee todella hyvin päällensä ja menee muksun kanssa vähän kävelylle? Ihan vaan siksi että siellä on niin upea keli. Kuinkahan monet sukkahousut kannattaa laittaa päällekkäin?
Mulla on vaan yhdet villahousut, mutta pitkä kelsiturkki, joka suojaa jalkojakin. Runkatkaa sitä, siis noita villahousuja. Ne on mustat ja tiukat. Sitten mulla on kaksi villapaitaa päällekkäin, neljät lapaset (oikeasti) ja kaksi pipoa päällekkäin, vuorillisissa kengissä yhdet ohuet villasukat ja kahdet vähän paksummat. Olen aika topattu mamma.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenta vaan täältäkin.
Komea on keli, mutta todellakin kylmä. Jos pukee todella hyvin päällensä ja menee muksun kanssa vähän kävelylle? Ihan vaan siksi että siellä on niin upea keli. Kuinkahan monet sukkahousut kannattaa laittaa päällekkäin?
Mulla on vaan yhdet villahousut, mutta pitkä kelsiturkki, joka suojaa jalkojakin. Runkatkaa sitä, siis noita villahousuja. Ne on mustat ja tiukat. Sitten mulla on kaksi villapaitaa päällekkäin, neljät lapaset (oikeasti) ja kaksi pipoa päällekkäin, vuorillisissa kengissä yhdet ohuet villasukat ja kahdet vähän paksummat. Olen aika topattu mamma.
Ja mä ajattelin vain laittaa normaalivaatetuksen lisäksi karvaiset korvaläpät :shock:

Huomaa, että en eilen käynyt ulkona, olen vielä neitseellinen tuon pakkasen suhteen....
ninnithequeen

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti: Mulla on vaan yhdet villahousut, mutta pitkä kelsiturkki, joka suojaa jalkojakin. Runkatkaa sitä, siis noita villahousuja. Ne on mustat ja tiukat. Sitten mulla on kaksi villapaitaa päällekkäin, neljät lapaset (oikeasti) ja kaksi pipoa päällekkäin, vuorillisissa kengissä yhdet ohuet villasukat ja kahdet vähän paksummat. Olen aika topattu mamma.
Täytyy kyllä sanoa, että tuolla kelillä olen kateellinen tyttäreni toppapuvusta. En omista edes toppahousuja, ainoastaan verkkareita ja farkkuja, sekä kaksi topparotsia. Mutta pipo mulla nykyään on! Viiteentoista vuoteen en moista käyttänyt. Ja hanskat on...hmm..jossain.
Exsat

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nowaysis kirjoitti: Sais tulla kevät jo. Ja viikonloppu. Ja niin edelleen.
Susta on tullut viikossa ihan oikea opiskelija! :wink:
Dumari

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:Mutta TPK anyweis..
Dumis ottaako päähän et pääse töihin?
Mita sa lüület? Heräsin äsken taas tuli nukuttua 10h, saatana emmä ikinä oo nukkunut näin paljoa kuin nukun nyt sairaana, koko ajan nukuttaa ja jos vetää panacodia kipuun niin ei uskalla seisoa tai saattaa siihen nukahtaa.

Huvää Huomenta, mää syön kohta aamiaisen ja sitten kauppoihin metsästää WoW:ia.
nypari

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tarviiko mun tehdä tänään mitään, kun oon krapulassa? Taidanpa lueskella, kun ei tonne ulos vaan voi mennä. Hiddo, joku vois käydä mun puolesta kaupassa...
Vastaa Viestiin