Positiivisuusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mulla on aika hyvä olo, kun mamma soitti kun sillä oli taas mölli ikävä :D Niin bisnekset meni hyvin ja eikä vituttanut tänään töissä. Elämä hymyilee möllille.

Täs yks hyvä biisi joka tuo hymyn huulille :D

http://www.solargeneral.com/music/johnn ... Nigger.mp3
ninnithequeen

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miulla on positiivinen olo siitä, että kun pääsen tänään töistä, saan nysvätä kotona lämpimässä koko viikonlopun tyttäreni kanssa, hörppiä muutaman lasin punaviiniä ja katsella vaikka pari suosikkileffaa. Eikä tarvitse pistää nenää tuonne pakkaseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Positiivisuus on perseestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Elämä on jees, tosi ihquu mii laiks..ja muuten, eilen annoin munaa joten nyt dunduu oikein hyvältä ja kävipä muuten niin ihmeellisesti..no lyhkästi vaan että mulle tuli ns. sokkoreffit ja ihan puuntakaa. Tosin reffit ei onnistu ku vasta puolentoista viikon päästä, mutta mä taidankin tietää missä työskentelee joten menen tänään puolenpäivän aikaan tekemään audienssin livenä..joten kyllä kohta taitaa aurinkokin paistaa niih.
Geetzu

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Orgasmittomuudelleni tuli piste, jeah! Myös närästys on kadoksissa. Ja muksu otti ensimmäisiä kunnon askeleitaan tunti sit. Kyllä elämä on ihan hirmuisen ihkua!
Leilah

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Bluntly kirjoitti:Positiivisuus on perseestä.
Ei saa olla ärripurri näin kauniina talvipäivänä.
Nowaysis

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Minäkin yritän. Ihanaa, että huomenna välttyy tarha/koulurumbalta. Maanantaikin on vapaapäivä. Aion viedä huomenna muksun mummolaan ja vuokrata pari hyvää leffaa, ostaa suklaalevyn ja viettää päivän sohvan nurkassa filtin alla ja lukea loppuun kaikki kesken olevat kirjat. Sunnuntaina aion olla kiltti äiti ja järjestää sormivärileikit kylppäriin ja tehdä lettuja. Jos on itseni ylittäväinen olo, saatan jopa pistään Afrikan tähti pelit pystyyn. Se on melko haastavaa kaksivuotiaan kanssa. Hän kun haluaa kaikki rahat ja timantit itselle ja äiti saa ehkä kolme rahaa, jos herra on suopealla päällä.

No, ainakin minulla(kuten muillakin vanhemmilla) on maailman ihanin lapsi, vaikka kuinka on uhmis ja tekee aamuista helvetillisiä. Ei ne tahallaan. :h:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä? Voisin mussuttaa niitä päivällisjälkkäriksi ja pohtia samalla kaikkia ihquja kityneitoja.
Nowaysis

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä? Voisin mussuttaa niitä päivällisjälkkäriksi ja pohtia samalla kaikkia ihquja kityneitoja.
No voin laittaa, mut vain jos lupaat pohtia pelkästään mua.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Nowaysis kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä? Voisin mussuttaa niitä päivällisjälkkäriksi ja pohtia samalla kaikkia ihquja kityneitoja.
No voin laittaa, mut vain jos lupaat pohtia pelkästään mua.
Okei, lupaan.
Patz

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vadim kirjoitti:Lettuja? Ei sattuis löytymään reseptiä?
Ei kai lettuihin mitään reseptiä tarvitse?
Sopivassa suhteessa vaan maitoa, jauhoja, munia, sokeria ja suolaa. Näppärimmät lisää vielä vähän rasvaakin niin ei tartu pannuun ja herkkusuisimmat tujauttaa vaniljasokeria maun vuoksi.

Mutta joo, positiivista on se, että nyt on perjantai ja viikonloppu edessä! Ja se, ettei koirakaan viihdy näillä pakkasilla pihalla! Jeee!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

No nii ruma kaljupään on audienssin tehnyt seuraavasti: Elikä niinhän se oli että oletin ihan oikeeta tyttöä, nimittäin ajoin autolla siihen ikkunan eteen ja tyttö katsoi hiukan hämilleenjännittyneenä tai kuitenkin niin että voi että nyt se tulee kuitenkin (kuten Uhkasinkin) ja mitä mä nyt teen.

No et yhtään mitään nimittäin mua ei estä enää mikään, joten eiku ovesta sisään ja käsipäivää virallisesti, koska oihan hänellä asiakas ja jolta myös pyysin anteeksi häirintää. Ja siis esittelyt ja melkein samoin tein sanoin että palataan ja hymyilin kelvästi ja lopuksi oikein mukavaa päivän-jatkoa ja zemppiä töihin..ja poistuin noin minuutissa liikkeestä..nyt tämä tilanne on vain enää tunneista kiinni, siis jos haluun..oli nimittäin kyllä aika namu täytyy myöntää..28v, farkkutyttö ja kaiken lisäksi VAALEA.no katellaan ja ollaan vaan.
bedlam

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Että ihana onkin ihanaa! Jos ihanaa voisi paistaa, tulisi siitä rapsakkaa ihanaa! Jos ihanuudella olisi tuoksu, olisi se ihana tuoksu! Nauttikaamme ihanasta! Ihana on niin ihana sanakin! Ja positiivinen myös! Positiivinen voi olla negatiivinen, jos se on väärän testin tuoma tulos. Mutta pääasiassa positiivinen on positiivista! Ja kuinka ihanaa positiivinen onkaan! Jos posetiivari soittaa sulosointuja, voisi positiivari soitella positiivisuutta ilmaan! Niin, että kaikki sen haistaisivat ja hymy niin levenisi, että korvat tippuisivat. Niin olisi se todella kivaa ja ihanaa.
Nowaysis

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

bedlam kirjoitti:kivaa ja ihanaa hampaat irvessä kirjotettuna
Ihana Beddis! Sait mut nauramaan! En ois uskonu et siihen oisin sortunu tänä jumalan hylkäämänä päivänä! :h:

Okei, mua huvitti tilanteessa myös selän takana parveilevat ihmiset(julkikone) ja se näkikö ne mahdollisesti sun sigua :oops:
bedlam

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nowaysis kirjoitti:
bedlam kirjoitti:kivaa ja ihanaa hampaat irvessä kirjotettuna
Ihana Beddis! Sait mut nauramaan! En ois uskonu et siihen oisin sortunu tänä jumalan hylkäämänä päivänä! :h:

Okei, mua huvitti tilanteessa myös selän takana parveilevat ihmiset(julkikone) ja se näkikö ne mahdollisesti sun sigua :oops:
Voi ei. En tuon allekirjoituksen tuomaa kontrastia hoksannut yhtään...mutta toisaalta kyllähän pillun nuoleminenkin on ihanaa!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja mölli »

YES löysin sen mpeen mitä olen homona etsinyt.


You stand out from the crowd
With the love for your nation undimmed
Well it seems that your country is crumbling
But you won't stand and let the enemy win

Your duty is to stand firm and steadfast
To stand proud and stand free is a must
You are the light in the darkness
You are the diamonds in the dust
You are the diamonds in the dust
Yeah you are the diamonds in the dust
I said you are the diamonds in the dust...

They keep coming back but we won't go away
We'll never surrender, gonna win the day
They might as well give up, we'll never give in
They'll never beat us, 'cos losing is a sin

(chorus)
Hail! (Hail!) Hail Victory!
Hail! (Hail!) Hail Victory!

Who do these people think they impress?
With their little red badges, peculiar dress
Spouting beliefs we all thought are dying
How can they still believe Das Kapital's lies?

(chorus)

instrumental break

(chorus)

Just like the lies of the media
Black, White and Red
We're still aware of the reds under beds
Take a big brush, sweep the dirt out
They can try and hide filth, but we know it's about




HAIL TO VICTORY! 8) ROK ON! 8) 8)
Patz

Re: Positiivisuusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

mölli kirjoitti:YES löysin sen mpeen mitä olen homona etsinyt.
Rami tuli vihdoin kaapista? Voi tätä onnen päivää!!
Vastaa Viestiin