PerjantaiPullo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kuka ostaa? Tänään alkaa viikonloppu, kaikki menee alkoon!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamulla kummiskin piljuuna astetta pakkasta, autosta kumi puhki ja aamiaismurot anaalissa. Ja parin-kolmen päivän projekti pitäisi kuulma tekaista parissa tunnissa kasaan.

Hetkiä jolloin tekisi mieli mennä nettailemaan äkkilähtöjä ja hankkia vain se menolippu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En osta perjantaipulloa, tosin saan tarjoilla pulloa, meinaan tuttipulloa. Siskoni esikoinen tulee minulle yökylään, hän on aivan ihana pieni neiti. Pääsen siis harjoittelemaan yksineläjä-äipän arkea kitinöineen ja yösyöttöineen :h:

Eipä minullakaan auto startannut eilen... Toivottavasti aamulla starttaa, sillä on töihin meno seiskaksi ja en kyllä pirulauta kävele kahta kilometriä noissa pakkaslukemissa. No, lähtee se, on se ennenkin lähtenyt. Eilenkin jätti lähtemättä vain virran vähyyden takia. *sormet ristissä ajattelee onnellisisa ajatuksia*

Jooh... Täällä pakkasta tällä hetkellä kolmannen kerroksen mittarin mukaan 27, ja kiristyy. Tähtikirkas taivas, ihanaa!! Kyllä se vielä päivän mittaan yli kolmeenkymppiin maan tasossa nousee. Mahtavaa!! Kun olen työvuorosta selvinnyt, niin sitten ei tarvitse näyttää nenäänsä pihalla ennen keskiviikkoa, se on seuraava työvuoro. Taidan käydä töiden jälkeen hakemassa kaverin junalta ja sitten tyttösen hoitajaksi, sitten kauppaan täydentämään talvivarastot ja sitten odottamaan ke(vättä )skiviikkoa. Niin ja iltaa, kun se mun pikku Pööpönen tulee ekaa kertaa tädille yökylään :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Vois kait sitä hankkia pullon jos toisenkin.
Truth fears no trial
Faghag

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Nauraa käkättelen tuota Martan aloittamaan kakkaketjua. Se on jotenkin niin virkistän estoton.... Mikään ei ole voita aamupaskalla käyntiä, jonka irroittaa pari kupillista kahvia. Olen täysin vakuuttunut siitä, että säännöllisesti ja vaivattomasti ulostavat ihmiset ovat sieltä onnellisemmasta päästä ihmiskuntaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Suvinen kirjoitti: "joka torstai puoli tuntia tuskanhikeä"... :?
Muuta ravitsemustottumuksiasi mahdollisimman kuitupitoiseen suuntaan ja keitä ensiavuksi luumu-pellavansiemensoppaa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En juo perjantaisin. Muulloin tietysti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä sitä jonkun hyvän punaviinipullon voisi kaapata...halvan tosin, tähän konkurssiin. Olen niin hyvin pysynyt kaloreissani tämän viikon, että sietääkin palkita ihteensä parilla viinilasillisella. Ja se yksi pullo kestää koko viikonlopun, kaikki kolme päivää, kun saan sitä ihan itsekseni maistella. Ukko on koko viikonlopun taas töissä :cry:

Nelosen lehva katottiin äsken, ihan kohtuullinen. Tuo kello vaan on niin paljon, että huh. Ja pitäis seiskalta nousta, että ehtii rauhassa juoda aamukahvin ennen töihinlähtöä. Saas nähä montako kertaa mamma painaa torkkua taas...

Ja tiedättekö mitä...mä olen polttanut tänään vain 10 savuketta :shock:

Öitä nussukat.
Dumari

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gattaca kirjoitti:En juo perjantaisin. Muulloin tietysti.
Amatööri!
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:En juo perjantaisin. Muulloin tietysti.
Amatööri!
Päinvastoin. Ammattilaiset juo viikolla.
Tosin TosiAmmattilaiset™ juo aina.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hä! Mitä se shönkötätte??
Eiks ny oo jo perjantai?
O!
Korkki auki, niinku olis jo?
Missäs mun pullo? Oonksmä hukannu se?
Hä?
Eiku HÄ!
Joo, illalla ollaan vasta 10 tallinnassa, mut hei eiköhän me oteta asia hallintaa jo ny? eiku matkalla sitte..
Nii tallinnassa on vaa 12 tuntine päivä, ilalla ku sammuu nii illalla sit herää eikä mee ku 12 tuntii, nii..
Ai nii töitä aamulla, no puolenpäivänaikoihi ku lähtee kotii ottaa pohjii, ni jaksaa sit!
Ei sil Romanticolla oo mitää kunnon peleikää, no?
Mut onneks sit pääsee maihi ja hotlaa, siel sit räjäytetää pankki!
Eiku sitte otetaan taas!
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vähän jänskättää, en oo piiiitkään aikaan vain huvin takia valvonut näin pitkään. Ichmehuvit mullakin on. Pitäskö kokeilla kuin pitkää pystys hereillä?
Dumari

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juo laittiLemonia ja nettailee.
tonttu

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Työn raskaan raataja kotiutunut. Mua ei naurata noi pakkaset yhtään enää, yhen päivän jaksoin ihastella kun puut näyttää hienolle mutta nyt vaan vituttaa. Eikä sunnuntain pulkkamäestä tule hevonvittuakaan. Huoh! Villasukat jalkaan ja peiton alle mars mars. Öitä.
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta eka TPK vissiin?

Kahvia koneeseen ja Lahteen mars.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vittu tätä nilkkaa. Ja viel ku on miljoona asia mitä pitäis tehdä.
Työt ei kiinnosta, mutta menen silti. Pistävät luultavasti toimistoon pelaan pasianssia.

Ja juu Alkossa käynti on yks niistä miljoonasta asiasta. Pullon ostan, ehkä kaks.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Auauau, kurkku on niin kipeä että tekis mieli itkee. Oon niin lähellä sitä, että soitan pomolle ja piipitän puhelimeen, että "päästä mut kotiin". Tosin sit ois pakko saada tuuraaja ja lässynlässyn..menee liian vaikeeks. Normaaleista duuneista pystyy olla ihan helposti yhen päivän pois, mut ei meillä. Vittu täällä pitäis tietää varmaan viikkoa etukäteen että tulee kipeäksi. Hmm, sitäpaitsi mä pelkään mun pomoa. Ei sille noita-akalle todellakaan kyl viittis alkaa soittelee..
*kiukkuaa*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
No tulihan sitä torkkua naputeltua aikansa. Nyt kahvia koneeseen tälle michelin-ukolle. Herralle kiitos kerrastoista, siellä on KYLMÄ! Pistän ukon lämmittämään autoa ajoissa, ja laitan sormet ristiin, että se myöskin käynnistyy...Huoh, pitkä päivä edessä.

Ja muistakaa kaikki Conan-fanit: tänään tulee se jakso illalla, jossa Max Weinbergin bändi laulaa suomeksi Tarjalle säveltämänsä kannustuslaulun :D
Nowaysis

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

juu kahtaseiskaa näyttää. ei houkuta ei. en näköjään mennyt aamulennolle. saatanavituttaasaatanavituttaaa,. Otetaanko vitutuskilpailu, anybody? Tässä on nimittäin päivän/viikon varma voittaja!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nowaysis kirjoitti: Otetaanko vitutuskilpailu, anybody? Tässä on nimittäin päivän/viikon varma voittaja!
Lilo kirjoitti:nimim. vituttaa jo muutenkin, ei tähän enää Petriä kaivata
Oottako työ riidelleet? :roll:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Nowaysis

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

aasi kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti: Otetaanko vitutuskilpailu, anybody? Tässä on nimittäin päivän/viikon varma voittaja!
Lilo kirjoitti:nimim. vituttaa jo muutenkin, ei tähän enää Petriä kaivata
Oottako työ riidelleet? :roll:
Ei tietenkään, höhlä! Emme vain ole päässeet hoitamaan parisuhdettamme liian pitkään aikaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Apua, -28,7 astetta pakkasta! Keitin just sata kuppia kahvia. Nyt äkkiä tänne sitä! Yllättäen ei ole niin kipuisa olo ku yleensä on nyt ollu aamuisin.

Pitäsköhän suosiolla pysytellä sisätiloissa tää päivä.. Emmä voi kyllä, ku ei mulla oo ruokaakaan täällä. Pärjäisköhän yhden päivän ilman..
hebuli

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaa että töitäkin pitäisi tehdä? Iltapäivällä joku katselmointi, muuten kai teen pari rapsaa sun muuta.

Mietin kovasti josko lähtisi huomenna pitkästä aikaa pitkälle eli ulos (ainakin jos eräs hyvä ystävä olisi menossa, pitäisi soitella ja kysellä kuulumisia), mutta ajatus siitä että venaisin yöllä -25 asteen pakkasessa taksijonossa kotiinpääsyä ei kyllä lämmitä yhtään. Taidan jäädä odottelemaan lämpimämpiä kelejä.

Ps.! Tänään tulee Konttorin vika jakso! Jeejee, sen kun saan vielä talteen niin sitten ovat ihan kaikki jaksot + jouluerikoinen tallessa digitaalisessa muodossa. Tämän päivän jälkeen joudun myös kai vaihtamaan avattareni. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

LillyMunster kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: "joka torstai puoli tuntia tuskanhikeä"... :?
Muuta ravitsemustottumuksiasi mahdollisimman kuitupitoiseen suuntaan ja keitä ensiavuksi luumu-pellavansiemensoppaa :D
Mun vatsa toimii kyllä säännöllisesti ja hyvin. Mulla taitaa auttaa siihen myös runsas liikunta. Lisäksi niinä päivinä, kun otan keskittymislääkkeen, kakka tulla sujahtaa aika pian lääkkeenottamisen jälkeen. Kyllä se amfetamiinijohdannainen vissiin jotenkin pistää koneeseen vauhtia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:Samaa mieltä. Olisin valmis maksamaan huomattavia summia, jos kakkarytmini joskus olisi tosiaan se "joka aamu viisi minuuttia".
Nykyisellään kun se on lähinnä "joka torstai puoli tuntia tuskanhikeä"... :?
Mulla auttaa ummetukseen se, että ostan lääkekaappiin pullon Duphalacia. Sen makean litkun juomisen ajatteleminenkin saa kakan liikkeelle ja jos ei saa, niin sitten pitää ihan oikeasti ottaa tujaus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin