PerjantaiPullo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti: Ja tiedättekö mitä...mä olen polttanut tänään vain 10 savuketta :shock:
Jee! Way to go Ninni! :cheer:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Miehet rupeavat kaunistumaan mun silmissä. Aamulla näin miehen, jolla oli kiva hiuspanta, sellainen, jossa on piikit, jotka tungetaan hiuksien sekaan. Muuten se mies oli maskuliininen, joten tuo yhdistelmä oli aika herkku. Vääränvärinen se tietty oli, eikä tuoksuisi hyvältä mun nenään, mutta kovin oli kaunis katsella.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Samaa mieltä. Olisin valmis maksamaan huomattavia summia, jos kakkarytmini joskus olisi tosiaan se "joka aamu viisi minuuttia".
Nykyisellään kun se on lähinnä "joka torstai puoli tuntia tuskanhikeä"... :?
Mulla auttaa ummetukseen se, että ostan lääkekaappiin pullon Duphalacia. Sen makean litkun juomisen ajatteleminenkin saa kakan liikkeelle ja jos ei saa, niin sitten pitää ihan oikeasti ottaa tujaus.
Pellavansiemenöljyä aamupuuroon. Vettä. Liikuntaa. kahvia + tupakkaa
Edith

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Edith »

En osta pulloja. En ota yhtä ainutta ylimääräistä askelta ulkoilmassa minkään tarvikkeen ostamiseksi.
bedlam

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:kahvia + tupakkaa
Totta. Pari kuppia kahvia kun töiden jälkeen kiskasoo ja siihen heittää kessunderin päälle, niin johan iskee parin hönkäyksen jälkeen takuuvarma istuntotarve. Eihän sitä tupakointia siis kannate lopettaa, suolen toimintaa helpottaa se.

Ja tuo pakkanen ei enää tunnu missään. Tottuuhan tuohon.

Tänään tavallisen Koffittelun sijaan ostan kaikkia lähimarketista löytyviä erikoisempia oluita yhden pullollisen kutakin ja naamioin kännittelyn "makusteluillaksi". Kaveri tulee kylään ja kattellaan seinältä leffoja. Naisestakin on varmasti mukava tulla yöllä kahdelta töistä kotiin, kun olen kotosalla sotkenut illan, haisen pahalle ja mongerran norjaa.
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:Naisestakin on varmasti mukava tulla yöllä kahdelta töistä kotiin, kun olen kotosalla sotkenut illan, haisen pahalle ja mongerran norjaa.
Mä pääsen hei jo puol yks. ;)

Juuh, eli tänään pukkais puolta tuntia vajaan 10 tunnin työpäivää. Aamun pyhitin sosiaalipolitiikalle, nyt lounas ja sitten vois vähän siivoilla täällä. Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WOHOO!
Monesko TPK mä oon :cheer:
Täs pääsee tänään ruokatunnilla kityileekin, loistavaa.

Ja voi perkele, että tuolla ulkona kylymä. Varpaat ihan jäässä. Tän päivän jälkeen on tämän viikonlopun ulkoilut ulkoiltu mun osalta, kiitos.
ElanorRaven

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huraa! Illalla Whisky Bariin! :cheer:
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Huomenna voisi olutta kiskoa jos ei ihan yksin jää Kuva.
ElanorRaven

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Huomenna voisi olutta kiskoa jos ei ihan yksin jää Kuva.
Lähtisin mielellään messiin, jollet olisi niin kaukana :D Vähän pitkä reissu jos vaan ryypiskelemään lähtee :lol:
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Huomenna voisi olutta kiskoa jos ei ihan yksin jää Kuva.
Lähtisin mielellään messiin, jollet olisi niin kaukana :D Vähän pitkä reissu jos vaan ryypiskelemään lähtee :lol:
Kiits :D . On tuo juomaseuralainen vähän sellainen että ei siihen uskalla ihan 100% luottaa kun aina on mitä ihmeellisimpiä kommervenkkeja meneillään. Täytyy myöskin keksiä jokin keino ettei se hyökkää heti koneelle ja rupea pelaamaan jotain :? .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
Mun piti just kans komentaa, että heittäkäähän kaikki nyt vuodevaatteet ulos muutamaksi tunniksi, tovereille kyytiä! Omat on ollu jo pari tuntia.

Istun tässä salikamppeet päällä jo, ja reppu ovensuussa, lähössä johonkin... En tiiä vielä kyllä tyssääkö mun matka Anttilaan vaan, vai jatkanko salille.. Hyi kammotus.
tonttu

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Mittari näyttää -26. :maanantai:
Taitaapi kulua siis tämä päivä sisätiloissa ja vällyjen välissä.
Joo, ja kaljaa tännekin. :P
Tsaari

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Exsat kirjoitti: Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
Muista pitää niitä tarpeeksi kauan pakkasessa, 18 asteen pakkanen tuhoaa pölypunkit noin vuorokaudessa, yli 20 asteen pakkanen tietysti nopeammin. 60 asteisessa saunassa punkit punkit kuolevat muutamassa tunnissa. Pakko tarttua tähän kun juuri luin artikkelin pölypunkkien tuhoamisesta.
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tsaari kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
Muista pitää niitä tarpeeksi kauan pakkasessa, 18 asteen pakkanen tuhoaa pölypunkit noin vuorokaudessa, yli 20 asteen pakkanen tietysti nopeammin. 60 asteisessa saunassa punkit punkit kuolevat muutamassa tunnissa. Pakko tarttua tähän kun juuri luin artikkelin pölypunkkien tuhoamisesta.
No mä runnoin ne aamulla tuonne 27:n ja todennäköisesti otan yhden jälkeen yöllä ne pois sieltä, kun mies ei kuites muista.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tsaari kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
Muista pitää niitä tarpeeksi kauan pakkasessa, 18 asteen pakkanen tuhoaa pölypunkit noin vuorokaudessa, yli 20 asteen pakkanen tietysti nopeammin. 60 asteisessa saunassa punkit punkit kuolevat muutamassa tunnissa. Pakko tarttua tähän kun juuri luin artikkelin pölypunkkien tuhoamisesta.
Juuh, eiköhän nuo täällä Lapissa tuhannen asteen pakkasessa oo mennyttä kalua parissakin tunnissa -26,3
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Morjenttes! Eilinen päivä messuilla oli aikas magee. Messut meni kuudelta kiinni ja siinä vaiheessa päivää oltiin jo vähän tuiskeessa kun korkattiin messujen kunniaks viinipulloja.. Messuilta sitten baariin "muutamalle". Onneks tulin vasta kymmeneks duuniin eikä tarvii tänään edustaa. Lauantai ja sunnuntai menee sitten taas messukeskuksessa. Ja nyt syömään!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Patjat ja peitot on parvekkeella, pölypunkit hus hus!
Muista pitää niitä tarpeeksi kauan pakkasessa, 18 asteen pakkanen tuhoaa pölypunkit noin vuorokaudessa, yli 20 asteen pakkanen tietysti nopeammin. 60 asteisessa saunassa punkit punkit kuolevat muutamassa tunnissa. Pakko tarttua tähän kun juuri luin artikkelin pölypunkkien tuhoamisesta.
No mä runnoin ne aamulla tuonne 27:n ja todennäköisesti otan yhden jälkeen yöllä ne pois sieltä, kun mies ei kuites muista.
Sun on pakko muistuttaa sitä!! Tai sit otat ne ite pois sieltä, niitten lämpiämisessä menee pari tuntia, oikeesti!! :)
bedlam

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti: No mä runnoin ne aamulla tuonne 27:n ja todennäköisesti otan yhden jälkeen yöllä ne pois sieltä, kun mies ei kuites muista.
Sun on pakko muistuttaa sitä!! Tai sit otat ne ite pois sieltä, niitten lämpiämisessä menee pari tuntia, oikeesti!! :)
Khai mä nyt bherkele yhet saaaterin patjat vai mikä pherkeleen lakanatko sielä vai mitähäh, otan vielä yhren vaan enste ja mikä vhittu tuolla barvekkeella nyt sytty roihuamaan?
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Khai mä nyt bherkele yhet saaaterin patjat vai mikä pherkeleen lakanatko sielä vai mitähäh, otan vielä yhren vaan enste ja mikä vhittu tuolla barvekkeella nyt sytty roihuamaan?
Tulipalopakkanen? :D
millivanilli

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

eka kerta uudella työpaikalla (ollut töissä kohta 1,5kk ) kityssä.. käskivät mun surffailla 10 minuuttia :D

Näyttäisi pahasti siltä (tosi iso harmi.. not) että kohta pääsen töistä kotio.
Suunnitelmissani oli olla neljään asti töissä, mutta sopiihan se minulle, että pääsen kotio aikaisemmin, ehdipä jumpata rauhassa.

On muuten ollut jännää töissä, paljon kaikennäköistä häppeninkiä talossa.
Kittys

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kittys »

millivanilli kirjoitti:On muuten ollut jännää töissä, paljon kaikennäköistä häppeninkiä talossa.
Kuin sun projekti "karvakuono" edistyy?
bedlam

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Khai mä nyt bherkele yhet saaaterin patjat vai mikä pherkeleen lakanatko sielä vai mitähäh, otan vielä yhren vaan enste ja mikä vhittu tuolla barvekkeella nyt sytty roihuamaan?
Tulipalopakkanen? :D
Parvekkeen penkille oli ilmestyny joku pirhanan gummitus, tökkäsin tupakalla. *röyh*
millivanilli

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kittys kirjoitti: Kuin sun projekti "karvakuono" edistyy?
Hyvällä mallilla, avokki vaikutti innostuneelta, mutta oli taas vahvasti sitä mieltä, ettei koiran hankkiminen ole nyt ennen remonttia kauhean viisasta (remontista tulee menoja ja joudumme muuttamaan "anoppilaan" rempan ajaksi... ). Sen jälkeen kuulema voimme hankkia hauvan :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:Oops... :oops:

Olin yöllä, noustessani laittamaan patteria lämpimämmälle, onnistunut laittamaan sen kokonaan pois päältä. Noh, mitäs pienistä.

Huono olo. Korva ja kurkku ovat kipeät. Tänään jopa niin kipeät, että menee suunnitelmat uusiksi.
Voi muna. Mulla on vain yksi patteri kämpässä, joten ei sielläkään kauhean trooppista ole, vaikka se paahtaa täysillä. Ikkunat eristin syksyllä, joten se auttaa. En tajua, kuinka olen selvinnyt niillä vanhoilla eristeillä sen yhden talven. Nukuin kyllä viime yönä kahden peiton ja yhden huovan alla ja pyjama ja villatakki päällä. Onkohan mun lämmönsäätelyssä jotain vikaa?
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin