PerjantaiPullo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Monilla naisilla on kuitenkin lyhyt tukka...
Mistä tommonen sukupuolierottelu johtuu?
Feiz

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

kid kirjoitti:Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Monilla naisilla on kuitenkin lyhyt tukka...
Mistä tommonen sukupuolierottelu johtuu?
Samasta syystä miksi vaatekaupoissa on 10 osastoa naistenvaatteita ja yksi räkki takanurkassa miehille.
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Feiz kirjoitti:Samasta syystä miksi vaatekaupoissa on 10 osastoa naistenvaatteita ja yksi räkki takanurkassa miehille.
Ja se syy on?!?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Perkele! Googletin ennakkoäänestyspaikkoja, ja löysin yhden ihan lähettyviltä. Mutta ei siellä mitään äänestyskoppeja ollut! Tarkistin hakemani googlesta, ja olinkin löytänyt jonkin kunnallisvaalien äänestyspaikan vuodelta 2004! Taas vietiin tyhmää kuin pässiä narussa! :evil:

kid kirjoitti:Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa... :wink:
Feiz

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

kid kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Samasta syystä miksi vaatekaupoissa on 10 osastoa naistenvaatteita ja yksi räkki takanurkassa miehille.
Ja se syy on?!?
Sitä, että ei saa aina vedota tuohon tasa-arvoon. Suomi on maailman tasa-arvoisimpia maita. Tasa-arvon edessä voitaisiin sanoa "you get some, you lose some" tosin naiset aina keskittyvät tuohon ensimmäiseen osaan.

Tuo nyt oli vähän OT , mutta se tärkein pointti on perus markkinatalous. Kysynnän ja tarjonnan laki. Parturiin, vaatteisiin, meikkeihin perustuu puhtaasti se, että naiset käyttävät tällaisia palveluita enemmän ja ovat käyttäneet niitä ammoisista ajoista asti joten naisille ne maksaa enemmän mutta toisaalta heille on myös enemmän vaihtoehtoja.
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kimmen kirjoitti: Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa... :wink:
Näinhän se menee. Mä en todellakaan maksais 55€ mistään leikkauksesta. Yleensä käyn paikassa, jossa leikkaus maksaa 20€.
Kunhan ihan mielenkiinnosta kysyin..
Ja tossa duunikaverin kaa pähkäiltiin, että voishan sitä kokeilla mennä paikkaan ja pyytää miesten hiusten leikkausta. Jos ne sanoo että kun oot nainen..Sanoo siihen että "vaan kun en oo nainen, ku on tuo sukupuolenvaihdostsydeemi vielä hieman kesken". Menisköhän läpi?
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Feiz kirjoitti:
kid kirjoitti:Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Monilla naisilla on kuitenkin lyhyt tukka...
Mistä tommonen sukupuolierottelu johtuu?
Samasta syystä miksi vaatekaupoissa on 10 osastoa naistenvaatteita ja yksi räkki takanurkassa miehille.
Håhåhå! Olipas kertakaikkisen nokkela sutkautus :D .
Faghag

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

kid kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa... :wink:
Näinhän se menee. Mä en todellakaan maksais 55€ mistään leikkauksesta. Yleensä käyn paikassa, jossa leikkaus maksaa 20€.
Kunhan ihan mielenkiinnosta kysyin..
Ja tossa duunikaverin kaa pähkäiltiin, että voishan sitä kokeilla mennä paikkaan ja pyytää miesten hiusten leikkausta. Jos ne sanoo että kun oot nainen..Sanoo siihen että "vaan kun en oo nainen, ku on tuo sukupuolenvaihdostsydeemi vielä hieman kesken". Menisköhän läpi?
Hih, hih, 55 egee on vielä edullista, joissakin keskustan trendikampaamoissa maksat 100-120 egeä ja pelkästä leikkauksesta.

No nih, päivän eka ateria syöty punttisalin jälkeen: omena, 1% viiliä, 4 ruispalaa ja kaksi kovaksi keitettyä munaa + kaksi kalanmaksaöljykapselia.

Hirvee ruuhka oli punttisalilla. Varmaan pakkasen takia ihmiset eivät harrasta muuta kuin sisäliikuntaa. Vaikka ei musta tuolla enää ole niin kovin kylmä, kiitos lumisateen. Mut aikamoisia äijänmulkeroita siellä istui, sellaisia isomahaisia, jotka nostelivat kamalasti penkiltä ja kyykkytelineeltä. Muuta treeniä eivät tainneet herrat harrastaakkaan. Oli tunkua, mutta mun tarvitsemat laitteet olivat aina vapaita, kun niitä tarvitsin.

Nyt voisi vielä keittää iltapäiväkaffet ja sen jälkeen lueskella ja ottaa tirsat. Kämppä on sekainen kuin naisen käsilaukku, mutta en jaksa stressata. Kirjat ovat ainakin uudessa hyllyssä ja ai jai, kivalta näyttää. Nussu epäili, että ne eivät sinne mahtuisi, mutta mitä vielä: jäi vielä tilaakin!!

Taidanpa tänään vain vaihtaa lakanat, tiskata ja tehdä ruokaa rakkaalle miehelle, joka kotiutuu Tampereelta illalla. Ihanaa, on ikävä ja panettaa, kiitos punttisalin sekä PMS:n. Nuijaa tuheroon!!

Ja ai niin, sanoin tänään: Tahdon! työpaikalle. Aloitan markkinointikoordinaattorina eräässä sarjakuvakustantamossa helmikuun alusta. Että nyt loppuivat nämä oloneuvoksettaren hommat. Nussu heittää kuperkeikkaa monta kertaa helpotuksesta, sillä hän on huokaillut minun olen aivan liian levännyt ja energinen ja toivonut minun menevän jo nopeasti takaisin työelämään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sitkeästi sinnittelin salille saakka. Sitten shoppailin sapuskaa.

Loppu ässät.. Noh, myös matot vein pihalle ja moppasin. Illalla ehkä yhdelle tuopille. Ja huomennahan sitten olis yhdet 30v-pirskeet. Todennäköisesti suorin kotiin sieltä suoraapäätä. Hullukaa tuolla pakkasessa ota yhtään enempiä askeleita ku on pakko.

Ja Faggikselle onnittelut töipaikasta! *hieman kademielinen on*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nää nä nänää nää. Joillakin kun katsos menee vuodessa 11 euroa hiustenleikkuuseen...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kittys

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kittys »

kid kirjoitti:Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Monilla naisilla on kuitenkin lyhyt tukka...
Mistä tommonen sukupuolierottelu johtuu?
Naisten leikkaus maksaa enemmän (verrattuna miehiin), koska:

- Yleensä aina pestään (pesu 2x+ hoitoaine, hieronta)
- Leikkaukseen menee enempi aikaa/ leikattavaa on enempi (mallit yms)
- Muotoilutuotteet (vaahdot, geelit, lakat, vahat).. Toki myös miehille,
mutta määrällisesti vähemmän
- Kuivaus/ föönaus ja muotoilu. Ei se riitä, että puhaltaa vaan kuivaksi ja sukii sormilla

Tuohon kun laskee ajan+ kulut (vesi, sähkö, aineet) niin pitää saada myös palkka itellekin. Hyvä työ maksaa ja siitä mieluusti maksaa.
Noin meillä duunissa.
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:Nää nä nänää nää. Joillakin kun katsos menee vuodessa 11 euroa hiustenleikkuuseen...
Niin, uusiin teriin vai? Pitäskö kokeilla tota tyyliä?

No ei, kait mä tyydyn maksaa sen 20 ja saan nätin tukan...
Kittys

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kittys »

kid kirjoitti:No ei, kait mä tyydyn maksaa sen 20 ja saan nätin tukan...
:) 20ekee ei oo oikeesti mikään hinta siitä, että nainen saa hiuksensa leikattua. Kiva oikeesti, jos oot tyytyväinen lopputulokseen.
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kittys kirjoitti: Naisten leikkaus maksaa enemmän (verrattuna miehiin), koska:

- Yleensä aina pestään (pesu 2x+ hoitoaine, hieronta)
- Leikkaukseen menee enempi aikaa/ leikattavaa on enempi (mallit yms)
- Muotoilutuotteet (vaahdot, geelit, lakat, vahat).. Toki myös miehille,
mutta määrällisesti vähemmän
- Kuivaus/ föönaus ja muotoilu. Ei se riitä, että puhaltaa vaan kuivaksi ja sukii sormilla

Tuohon kun laskee ajan+ kulut (vesi, sähkö, aineet) niin pitää saada myös palkka itellekin. Hyvä työ maksaa ja siitä mieluusti maksaa.
Noin meillä duunissa.
Jees, mutta mä kun en koskaan halua mitään mömmöjä, föönausta, muotoilua jne ja mulla on lyhyt tukka kuten monilla miehilläkin.
Kävin äskön naapurissa kysymässä et saisinko vaan pesun ja leikkauksen. Sanoivat että kyllä, mutta se maksaa silti sen 55€ ja miehet maksaa siitä sen 35€ Hmph!

Ja kyllä, oon ollut ihan tyytyväinen tohon 20€ leikkaukseen vaikka tot hinta-asiaa ihmettelenkin :P
Kittys

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kittys »

kid kirjoitti: Jees, mutta mä kun en koskaan halua mitään mömmöjä, föönausta, muotoilua jne ja mulla on lyhyt tukka kuten monilla miehilläkin.
Kävin äskön naapurissa kysymässä et saisinko vaan pesun ja leikkauksen. Sanoivat että kyllä, mutta se maksaa silti sen 55€ ja miehet maksaa siitä sen 35€ Hmph!
Typerää niillä luokitella se noin, siis pelkkä pesu ja leikkaus.. koska se ei ole silloin oikeesti se 55e työ! *argh*
Kid

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kittys kirjoitti: Typerää niillä luokitella se noin, siis pelkkä pesu ja leikkaus.. koska se ei ole silloin oikeesti se 55e työ! *argh*
Tämä juuri pistääkin niin vihaksi. Mut mä meen sen vanhan tädin luo tänään joka leikkaa ihan kivasti. Mut jos haluisin joskus vaihtaa mallia, niin pitäs ettiä paikka, joka on "ajan tasalla muodista"..

Mut viikonloppuja runkut. Tää lähtee kotiin!
Faghag

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Faghag »

kid kirjoitti: Kävin äskön naapurissa kysymässä et saisinko vaan pesun ja leikkauksen. Sanoivat että kyllä, mutta se maksaa silti sen 55€ ja miehet maksaa siitä sen 35€ Hmph!
Mä maksan leikkaus + pesu + föönaus + mömmöt 34 egee. Olen käynyt samassa kampaamossa 12 vuotta, tosin tällä nykyisellä kampaajalla n. 6 vuotta. Ja olen aina ollut tyytyväinen. On se ihanaa, kun löytää sen oikean eli kampaajan, joka tuntee tukan laadun ja osaa sitä käsitellä. Hyvä kampaaja on naiselle yhtä tärkeää kuin yritykselle hyvä kirjanpitäjä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Hullukaa tuolla pakkasessa ota yhtään enempiä askeleita ku on pakko.
Tämähän nyt ei sinänsä yllätä, mutta minun tekee hirveästi mieli lähteä huomenna, kun pakkasen pitäisi hipoa kolmeakymmentä, jäälle kävelemään.
Jos nyt vain löytäisin ensin kunnon talvikenkäni jostain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt ostaan perjantaipulloooooja.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Mojo »

kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Nää nä nänää nää. Joillakin kun katsos menee vuodessa 11 euroa hiustenleikkuuseen...
Niin, uusiin teriin vai? Pitäskö kokeilla tota tyyliä?
Nää nä nänää nää. Joillakin katos ei mee yhtään. Hiustenleikkumakone oli yks elämäni parhaimpia investointeja. Leikkaa tukan ja trimmaa parran. :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Niin, ja urhoollisesti taistelin nilkkakivuista huolimatta läpi työpäivän. Ihan normisettiä, vaan hieman kankeammin. Perjantaipullo noudettu, bourbonia tänään.... siis sen karhukopan lisäksi :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylläpä saatiin seistä turunväylällä kauan. No mikäs ihme se on, kun kilometrin matkalla oli 2 kolaria ja 1 hyytynyt auto poliisien lisäksi :shock:

Nyt turvallisesti kotona lämpimässä, päiväkahvee porisemassa.

Ja tulihan se perjantaipullo haettua, mukaan tarttui Vina Maipo (yllätysyllätys) kun unohdin kokonaan Manalan suositteleman viinin nimen :?
Lisäksi tarjouskorista lähti vaalea glögi mukaan. Sopii näihin pakkasiltoihin semmonen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpä saatiin seistä turunväylällä kauan. No mikäs ihme se on, kun kaikki tahtoo turkuun. Sillä turussa on vain 15 astetta pakkasta
:yo:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kauhiast tekee mieli pämpätä :| .
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Kauhiast tekee mieli pämpätä :| .
Anna mennä, anna mennä, ANNA MENNÄ!!!
Vastaa Viestiin