PerjantaiPullo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kauhiast tekee mieli pämpätä :| .
Anna mennä, anna mennä, ANNA MENNÄ!!!
EDIT: Ähäs! Löytyihän sitä yksi tenukeppi seuraksi! Kuva
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kylläpä saatiin seistä turunväylällä kauan. No mikäs ihme se on, kun kaikki tahtoo turkuun. Sillä turussa on vain 15 astetta pakkasta
:yo:
Niin, tai sitten ne kolarit johtui siitä, että kaikki turkulaiset oli kotiopäin menossa :vihelt:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja nexie »

Puolentoista tunnin päästä pääsee toivottavasti sulattelemaan hyistä oloa saunan lauteille, hiphip :ohyeah:
Don't Panic!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumari kirjoitti:Kuka ostaa? Tänään alkaa viikonloppu, kaikki menee alkoon!
Emmä ainakaa, q en oo mikää juåppålutka! (Enkä tod. viittiny ottaa yhtään ylimäärästä askelta tua pakkases.)
Mut jos illan mittaan suuhun kaadetaan väkisin vaik punkkuu tai olutta, nii kai mun on pakko olla kiltti tyttö ja niellä.
Viimeksi muokannut Lapitii, 20.01.2006 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Kuva
Jep, kurvasin Prismaan ja koppasin kaljat kainaloon ja George A Romeron Kuolleiden Valtakunta Ohjaajan version. Näin sitä vietetään laatuaikaa!!!

Np: Diablo - Damien
Starflare

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kuva
Jep, kurvasin Prismaan ja koppasin kaljat kainaloon ja George A Romeron Kuolleiden Valtakunta Ohjaajan version. Näin sitä vietetään laatuaikaa!!!

Np: Diablo - Damien
Jumaliste! Tamperseellahan osataan! Vaihdetaan vain tuo Diablo RC:n Non Serviamiin :wink: .
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaihdoin sen Call Of Cthulhuun perkele jumasin eilen siinä ja nyt on pakko päästä eteenpäin. Perkele, loistopeli tunnelmaltaan ja pelattavuudeltaan.
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Töissä. Hiljaista on, laitoin aikani kuluksi sähköpostia kahdelle entiselle opettajalleni, hyväksikäyttömielessä tietysti. Toisen kanssa heistä olen ollut Venäjällä tissibaarissa ja toisen kanssa Virossa yhteisessä hotellihuoneessa useamman yön, joten olen hyvin toiveekas suunnitelmani toimivuuden suhteen. :wink:
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Töissä. Hiljaista on, laitoin aikani kuluksi sähköpostia kahdelle entiselle opettajalleni, hyväksikäyttömielessä tietysti. Toisen kanssa heistä olen ollut Venäjällä tissibaarissa ja toisen kanssa Virossa yhteisessä hotellihuoneessa useamman yön, joten olen hyvin toiveekas suunnitelmani toimivuuden suhteen. :wink:
:shock:
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti: :shock:
Nimimerkillä "Reittä pitkin yliopistoon?"
1108

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Töissä. Hiljaista on, laitoin aikani kuluksi sähköpostia kahdelle entiselle opettajalleni, hyväksikäyttömielessä tietysti. Toisen kanssa heistä olen ollut Venäjällä tissibaarissa ja toisen kanssa Virossa yhteisessä hotellihuoneessa useamman yön, joten olen hyvin toiveekas suunnitelmani toimivuuden suhteen. :wink:
:shock:
Vissiin biologian ja liikunnan opet kyseessä?
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti: Vissiin biologian ja liikunnan opet kyseessä?
Sentään ammattikorkeakoulun puolelta tämä kokemus. Hyvin siweellisissä merkeissä molemmat reissut, vaikka ekassa paikassa meinas tulla henkilökunnan kanssa hieman ongelmia.
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
1108 kirjoitti: Vissiin biologian ja liikunnan opet kyseessä?
Sentään ammattikorkeakoulun puolelta tämä kokemus. Hyvin siweellisissä merkeissä molemmat reissut, vaikka ekassa paikassa meinas tulla henkilökunnan kanssa hieman ongelmia.
Opetusta julkisella paikalla?
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
1108 kirjoitti: Vissiin biologian ja liikunnan opet kyseessä?
Sentään ammattikorkeakoulun puolelta tämä kokemus. Hyvin siweellisissä merkeissä molemmat reissut, vaikka ekassa paikassa meinas tulla henkilökunnan kanssa hieman ongelmia.
Opetusta julkisella paikalla?
Äh, viinalaskuista ne erimielisyydet tuli. Oltiin muka tilattu vaikka mitä. Pöh!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

kid kirjoitti:Osaako kukaan selittää, et miks helvetissä naisten hiustenleikkaus maksaa melkein joka paikassa parikyt euroo enemmän ko miesten?
Monilla naisilla on kuitenkin lyhyt tukka...
Mistä tommonen sukupuolierottelu johtuu?
Multa perittiin kyllä ihan standardihinta, kun kävin pikkujoulua varten parturissa. Hinta pitää määräytyä tehdystä työstä, ei sukupuolesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Plaah, tää päivä on ihan liian flunssainen ja viikonloppu sen myötä baariton. Vääryyttä tällainen. Joten rauhallinen viikonloppuja elokuva-kirja -linjalla. Ehkä ihan hyvä niin kuitenkin.
Exsat kirjoitti:
Nimimerkillä "Reittä pitkin yliopistoon?"
Oletko Exsat hakemassa opiskelemaan sosiaalipolitiikkaa? Näin tulkitsin viestejä yhdistellen. Mutta ennenkin on väärin tulkittu... :roll:
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

impulsiivinen kirjoitti: Oletko Exsat hakemassa opiskelemaan sosiaalipolitiikkaa? Näin tulkitsin viestejä yhdistellen. Mutta ennenkin on väärin tulkittu... :roll:
Jesh. Olen yrittänyt tehdä siitä täällä niin ison numeron, että en voi lintsata lukemisesta, kun nolottaisi jäädä ovelle kolkuttelemaan. Tietty se on mahdollista, vaikka kuinka pänttäisi, mutta kuites. :wink:
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Exsat kirjoitti: Jesh. Olen yrittänyt tehdä siitä täällä niin ison numeron, että en voi lintsata lukemisesta, kun nolottaisi jäädä ovelle kolkuttelemaan. Tietty se on mahdollista, vaikka kuinka pänttäisi, mutta kuites. :wink:
Mutta sähän olet hyvissä ajoin aloittanut lukemisen, eikös pääsykokeet ole kesän korvilla? Monta kuukautta hyvää aikaa ahdistua kirjan/kirjojen (?) ääressä. Kannattaa katsoa vanhat kysymykset läpi, ja käsitteet päntätä, noin niin kuin vinkkinä. Mikä kirja muuten pitäisi lukea?
Exsat

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Exsat »

impulsiivinen kirjoitti: Mikä kirja muuten pitäisi lukea?
Matkalla nykyaikaan.


Mä kuitenkin luen töiden ohessa, joten vaikka aikaa kuukausissa on paljon, ei sitä todellisuudessa ole kuitenkaan rajattomasti. Jos luku-urakka edistyy toivotusti niin haen sisäänpääsyä myös yhden toisen sosiaali-alkuisen pääaineen kautta.

Tällä hetkellä yritän selvittää, onko minulla mahdollisuutta hakea erityisvalinnassa ilman pääsykokeita työkokemusten ja pohjakoulutuksen siivellä, mutta aika epätodennäköinen on se vaihtoehto.
impulsiivinen
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 19.09.2005 12:31

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja impulsiivinen »

Exsat kirjoitti:
Matkalla nykyaikaan.


Mä kuitenkin luen töiden ohessa, joten vaikka aikaa kuukausissa on paljon, ei sitä todellisuudessa ole kuitenkaan rajattomasti. Jos luku-urakka edistyy toivotusti niin haen sisäänpääsyä myös yhden toisen sosiaali-alkuisen pääaineen kautta.

Tällä hetkellä yritän selvittää, onko minulla mahdollisuutta hakea erityisvalinnassa ilman pääsykokeita työkokemusten ja pohjakoulutuksen siivellä, mutta aika epätodennäköinen on se vaihtoehto.
Ei kuullosta kovin tutulta kirjalta, mutta jos se muistuttaa yhtään samaisten tekijöiden aiempaa pääsykoekirjaa niin nippelitietoa on hakusessa vuosiluvuista lähtien. Ja nyt kun kerran on aloitettu oletusten teko niin voisi viekata, että sosiaalialkuun voisi liittää työn.

Erityisvalinnat kannattaa tietysti selvittää, mutta sellainen näppituntuma olisi, että aika pitkälti opintoja tulisi olla tehtynä esim. avoimessa, että ilman pääsykoetta voisi päästä opiskelemaan. Mutta tiedä tästä, se on varmasti myös yliopistokohtaista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patzyn avataresta tulee pieneen mieleeni eräs itselleni antamani lupaus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Patzyn avataresta tulee pieneen mieleeni eräs itselleni antamani lupaus.
Ei kiirettä, aikaa ei ole vielä varattu ;)
slam

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja slam »

saamarin, saamari. voi vihko, väsyttäisi aika hiljakseen... yhtä saamarin paskaa. nukuttaisi ja ei käpy
ninnithequeen

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vina Maipo on taivaallista, samoin kuin kermajuusto. Sauna on lämpeämässä ja kohta linnoittaudun sohvalle hyvien ohjelmien pariin.

Halusin ehdottomasti jakaa tämän taivaan teidän kanssanne :dream:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerjantaiPullo

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hävisin pienen taistelun päässäni työpäivän viime tunteina, päätin käydä ostamassa siideriä ja vetää pienet kotikännit tänään. Siideri on niin hyvää ja nousuhumalassa on niin ihanaa. Myös useamman promillen kännissä on hyvä olla. Ja siideri on niin hyvää. Mikä ihana nautinnollinen ilta. Mutta kuinka sitten kävikään, unohdin koko asian kotimatkaan mennessä, joten jäi juomat ostamatta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin