Kuinka mies vieritellään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lilo

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nojoojust kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No kun se teidän sänky on niin mukava. :oops: Ja mä saan sadistista nautintoa kyynärpäillä huitomisesta. :twisted:

Ja hei, ei kai se lattia nyt niiiin paha oo, eihän..?
Olet nähnyt unta... Oikeasti lattia on monin verroin sänkyä mukavampi.
:shock:

Kuka vierittikään ja kenet? Minua on huijattu!
Elukka

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Joku on prkl himoinnut mun vuodepaikkaa...
No kun se teidän sänky on niin mukava. :oops: Ja mä saan sadistista nautintoa kyynärpäillä huitomisesta. :twisted:
Muistan muuten lapsuudesta yhden harvinaisen epämukavan teltassa vietetyn yön.
Nuoremman pikkusiskon vieressä nukkuminen oli kuin olisi koettanut nukkua keskellä kontaktikarate-ottelua. :shock:
Elukka

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No kun se teidän sänky on niin mukava. :oops: Ja mä saan sadistista nautintoa kyynärpäillä huitomisesta. :twisted:

Ja hei, ei kai se lattia nyt niiiin paha oo, eihän..?
Olet nähnyt unta... Oikeasti lattia on monin verroin sänkyä mukavampi.
:shock:

Kuka vierittikään ja kenet? Minua on huijattu!
No ilmankos tuntuu että nukun hieman huonosti, kun vieressä on joka yö meneillään tommonen kilpavierittely! :shock:
hermine

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Elukka kirjoitti:Muistan muuten lapsuudesta yhden harvinaisen epämukavan teltassa vietetyn yön.
Nuoremman pikkusiskon vieressä nukkuminen oli kuin olisi koettanut nukkua keskellä kontaktikarate-ottelua. :shock:
(muistaa heränneensä joskus nenäverenvuotoon vierellä nukkuvan pikkusiskon unissaan huitaistua nyrkillä naamaan)

Kai miesten vierittelyssä voisivat auttaa samat keinot kuin viettelyssä, eli palloksi ruokkiminen. (tie miehen sydämeen käy...)
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

hermine kirjoitti:Kai miesten vierittelyssä voisivat auttaa samat keinot kuin viettelyssä, eli palloksi ruokkiminen. (tie miehen sydämeen käy...)
Toisaalta sanotaan myös, että ne joiden mielestä tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ovat tähdänneet hieman liian ylös... :roll:
Elukka

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

PerttiMakimaa kirjoitti:
hermine kirjoitti:Kai miesten vierittelyssä voisivat auttaa samat keinot kuin viettelyssä, eli palloksi ruokkiminen. (tie miehen sydämeen käy...)
Toisaalta sanotaan myös, että ne joiden mielestä tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ovat tähdänneet hieman liian ylös... :roll:
Kyllä se kirurgittarelle avautuu ihan rintalastan läpi. :twisted:
Aito_Johanna

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mitäs Mäkimaan Pertille kuuluu? Kuinka voivat vaimosi Eeva ja lapsesi Janne, Laura ja Mirja?



(vähän piti ponnistella, että muisti nuo, mutta taitavat olla oikein... 8) )
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Mitäs Mäkimaan Pertille kuuluu? Kuinka voivat vaimosi Eeva ja lapsesi Janne, Laura ja Mirja?



(vähän piti ponnistella, että muisti nuo, mutta taitavat olla oikein... 8) )
*Rattaitten kirskuntaa* Jaa juu, hetki meni tajuta mitä tarkoitit. :)

Suuria elämänmuutoksia. Positiiviseen suuntaan, sen voin sanoa.

Jos elämä antaa sitruunoita, tee siitä mehua.

EDIT Viestissä on tarkoitusperäisesti harkiten käytetty miltei "veijomerimäistä" välimerkkien asettelua. Kutkuttelisiko korjata? :)
Aito_Johanna

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:
EDIT Viestissä on tarkoitusperäisesti harkiten käytetty miltei "veijomerimäistä" välimerkkien asettelua. Kutkuttelisiko korjata? :)
Ei toki. Aapiskana luonnollisesti ymmärtää paitsi kielenhuollon, yhtäläisesti myös kaunokirjallisten nyanssien päälle.
Välimerkit tosin on aseteltu tekstissäsi kutakuinkin asiatyylin oikeinkirjoitussääntöjen mukaan. Viisikymmenlukulaiseen modernismiin viittaavat pikemminkin lauserakenteet.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vieritellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Viisikymmenlukulaiseen modernismiin viittaavat pikemminkin lauserakenteet.
Tarkkanäköistä. Olen niin konservatiivinen. :)
Vastaa Viestiin