Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Mäkin olen!
Koulukaveri oli bongannut samaisesta tapahtumasta wanhan tuttunsa, ja he pariutuivatkin sittemmin.. Ette vaan osanneet!

Kävin lukasemassa sen Jossun ilmon. Hyvä, hyvä, hyvä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Mäkin olen!
Koulukaveri oli bongannut samaisesta tapahtumasta wanhan tuttunsa, ja he pariutuivatkin sittemmin.. Ette vaan osanneet!

Kävin lukasemassa sen Jossun ilmon. Hyvä, hyvä, hyvä.
Ai se on nyt vihdoinkin julkaistu! BRAVO, CITY!

Mä laitoin Eurosinkkujen pikatreffeillä melkein kaikille miinuksen. Viimeiselle tyypille annoin plussan, koska en kehdannut jättää lomaketta, jossa on pelkkiä miinuksia. Onneksi se oli puolestaan antanut miinuksen mulle, joten emme saaneet toistemme yhteystietoja eikä kiusallista tilannetta päässyt syntymään :D
Persikka
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 18.09.2006 10:30

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Persikka »

Sain jostain käteeni uskonnollisen propagandalehdykän. Alla lehti-ilmojen parhaimmistoa.

"Etsin tositarkoituksella ystäväksi 30 - 50-vuotiasta vapaata lapsetonta Taija-nimistä naista. Ota yhteys 50-vuotiaaseen vapaaseen, lapsettomaan, iloiseen, nuorekkaaseen eläkeläissinkkuun. Harrastan radion kuuntelua, valokuvausta, ulkoilua ja koti-iltoja."

Taijat huomio!

"Hei, olen 38-vuotias mies ja melkein täysi idiootti ja etsin kaltaistani sukulaissielua Porin ja Tampereen alueelta. Voit olla 30 - 40-vuotias nainen, etsin elämänkumppania."

Ihailtavaa rehellisyyttä.

Ja lopuksi henkilökohtainen suosikkini:

"Leski Pirkanmaalta, jolla on yksi aikuinen poika, etsii rikasta aviomiestä. Tulen toimeen omillani. Voit olla myös vaikka eläkeläinen, koska itsekin olen eläkkeellä ja säästöjä minulla on. Olen uskossa. Tekisimme avioehdon, jos joku löytyy. Etusija mielisairaanhoitajilla, mutta muutkin otetaan huomioon. Olen rehellinen ja luotettava."

Kyllä kristillisetkin osaavat! :D
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Persikka kirjoitti:Sain jostain käteeni uskonnollisen propagandalehdykän. Alla lehti-ilmojen parhaimmistoa.
:rofl:
Tolle ekalle on ilmeisesti Jumala ilmoittanut unessa, että valittusi nimi on Taija. Ois kertonut puhelinnumeronkin samalla, ettei tarvitsisi nähdä vaivaa ilmoittelemalla lehdessä...
MGandhi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Persikka kirjoitti:
"Etsin tositarkoituksella ystäväksi 30 - 50-vuotiasta vapaata lapsetonta Taija-nimistä naista. Ota yhteys 50-vuotiaaseen vapaaseen, lapsettomaan, iloiseen, nuorekkaaseen eläkeläissinkkuun. Harrastan radion kuuntelua, valokuvausta, ulkoilua ja koti-iltoja."
Ettei vain olisi 'Taija'-tatuoituna kyrvän varteen...
NuoriDaavid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
Persikka kirjoitti:Sain jostain käteeni uskonnollisen propagandalehdykän. Alla lehti-ilmojen parhaimmistoa.
:rofl:
Tolle ekalle on ilmeisesti Jumala ilmoittanut unessa, että valittusi nimi on Taija. Ois kertonut puhelinnumeronkin samalla, ettei tarvitsisi nähdä vaivaa ilmoittelemalla lehdessä...
Linja oli huono, pitkä matka junous.
NuoriDaavid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MGandhi kirjoitti:
Persikka kirjoitti:
"Etsin tositarkoituksella ystäväksi 30 - 50-vuotiasta vapaata lapsetonta Taija-nimistä naista. Ota yhteys 50-vuotiaaseen vapaaseen, lapsettomaan, iloiseen, nuorekkaaseen eläkeläissinkkuun. Harrastan radion kuuntelua, valokuvausta, ulkoilua ja koti-iltoja."
Ettei vain olisi 'Taija'-tatuoituna kyrvän varteen...
Hyvä huomio. Ehkä mies on tautoinut käteensäkin Eero :h: Taija ja laskee, että helpompi hankkia uusi rakkaus samalla nimellä kuin lähteä tatsaa poistamaan.
Vastaa Viestiin