Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Näitä ei ole puitu pitkään aikaan. (Tiedän, että jotkut paheksuvat, mutta ei ole pakko lukea ketjua!)

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=291125&ph=
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=290863&ph=

Ei tuossa kai muuta hassua, mutta miksi raskaana?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tässä on kans ihan voittajailmoitus

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=290722&ph=
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:Ei tuossa kai muuta hassua, mutta miksi raskaana?
Jos se on lukenut Kitystä Paksun paneminen-ketjua ja kehittänyt itselleen fetissin?
slam

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja slam »

karpelan perse
Nowaysis

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Siis mitä, mä ainakin panisin!1 Tommosen ilmoituksen laatijalla saattas olla jo jonkin näkösiä mahkuja seurata mun ajatussynapsillista poukkelehdintaa, sikäli mikäli sitä tapahtuu. Nykyään veikkaan että aika harvakseltaan.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kilpailu on kovaa citydeitissä, miesten pitää tehdä tuollaisia muka ha-ha-hauskoja ja pysäyttäviä ilmoituksia, jos haluavat että juuri heidän ilmoituksensa avataan loputtomasta listasta. Mitä järkympi otsikko sen parempi. Lopulta meillä ei olekaan muuta kuin loputon lista "pysäyttäviä" ilmoituksia. :D
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja mölli »

Nowaysis kirjoitti:
Siis mitä, mä ainakin panisin!1 Tommosen ilmoituksen laatijalla saattas olla jo jonkin näkösiä mahkuja seurata mun ajatussynapsillista poukkelehdintaa, sikäli mikäli sitä tapahtuu. Nykyään veikkaan että aika harvakseltaan.
Et sä mikään persoonallinen ole vaan perus aisteilla toimiva pillunkantoteline. Usko viisasta.
ninnithequeen

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä haluaisin nähdä möllin deitti-ilmon...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Mä haluaisin nähdä möllin deitti-ilmon...
Mä haluisin nähdä kuka siihen vastaa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä haluaisin nähdä möllin deitti-ilmon...
Mä haluisin nähdä kuka siihen vastaa...
Mä voisin vastata siihen!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja mölli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä haluaisin nähdä möllin deitti-ilmon...
Oli semmoinen, ekaa kertaa kukaan ei vastannut no eipä ihme kun en kovin jaksanu itseäni mainostaa tai keksiä mitään punchlainia. En tosin ketään ole tavannut noilla deitti ilmoituksilla.
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Vältelläkseni Suomen poliittista järjestelmää käsittelevän tenttikirjan avaamista vielä hetkisen, kävin lukemassa deitti-ilmoja pitkästä aikaa. Mutta ei nyt sattunut alle viidessä minuutissa kohdalle ketään akateemista ja sporttista minua kaipailevaa tosirakkauskandidaattia, joten taidan luopua kaikesta toivosta ja suunnata suosiolla kirjoituspöydän ääreen.
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bongattu:
Tää on nyt tosi kornia...tai jos mies hakis...nii tuskin kukaan vastain,mutta kun oon nainen nii t.joku vastaa... eli haetaan vakipanoa!
mielellään tummatukka yli 1778cm...vielä jos ruskeat simät niin loistavaa.
Tiedän kyllä että naiset pitävät pitkistä miehistä, mutta... :rofl:
Elukka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Bongattu:
Tää on nyt tosi kornia...tai jos mies hakis...nii tuskin kukaan vastain,mutta kun oon nainen nii t.joku vastaa... eli haetaan vakipanoa!
mielellään tummatukka yli 1778cm...vielä jos ruskeat simät niin loistavaa.
Tiedän kyllä että naiset pitävät pitkistä miehistä, mutta... :rofl:
:rofl: Ei taida tuon naisen "miehen mittaa" kovin moni täyttää. Tarkoittikohan tuo 1778cm nyt koko miehen pituutta vai onko haussa Der Schlangemann?
Nowaysis

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

mölli kirjoitti: Et sä mikään persoonallinen ole vaan perus aisteilla toimiva pillunkantoteline. Usko viisasta.
Oho Möllykkä! Olit kiukutellut tädille ja täti huomasi vasta nyt--tsaijaijai!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Nowaysis

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

tuo camillan postaama oli jopa vaikuttava, en panis ku oli niin paljon ehtoja joita en täyttäny, damit, mut veti aika hiljaseksi. joku on panostanut tosissaan. hullu.
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tietääköhän tuo mies mitä hän haluaa? Tuli ainakin selväksi mitä hän ei halua. Ilmoituksesta myös näkee että hän on tainnut lukea deitti-ilmoituksia jo hyvän aikaa... :lol:
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

:shock:

Jestas. Osan noista jutusta vielä ymmärrän, mutta esim. "et ollut vanhojentansseissa/penkkareissa"! Minä en ollut, mutta vaikka olisinkin ollut, niin tekeekö se tämänhetkisestä minästäni jotenkin "huonomman" tai ylipäätään erilaisen? Ja nuo ruoka- ja elokuvamakuun liittyvät vaatimukset... Mitäköhän tuo herra mahtaa oikein hakea? Ainakin minut tuo ilmoitus sai lähinnä vittuuntuneeksi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ElanorRaven kirjoitti: [Mitäköhän tuo herra mahtaa oikein hakea? Ainakin minut tuo ilmoitus sai lähinnä vittuuntuneeksi.
Ihan selkeästi hakee kahvia juovaa, kiroilevaa, yleissivistystä omaavaa, ruuanlaitosta pitävää, kaunista ja älykästä nettinörttiä? Mut leffoja ei saa käydä katsomassa, lehtiäkään tilata eikä myöskään syödä e-pillereitä :rofl:
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Camilla kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: [Mitäköhän tuo herra mahtaa oikein hakea? Ainakin minut tuo ilmoitus sai lähinnä vittuuntuneeksi.
Ihan selkeästi hakee kahvia juovaa, kiroilevaa, yleissivistystä omaavaa, ruuanlaitosta pitävää, kaunista ja älykästä nettinörttiä? Mut leffoja ei saa käydä katsomassa, lehtiäkään tilata eikä myöskään syödä e-pillereitä :rofl:
Tuota e-pilleri-pointtia en oikein ymmärtänyt... Tosin en montaa muutakaan :roll:
slam

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja slam »

"et hoppari gootti rasta pissis prinsessa horo huulirasva-addikti bimbo kana rekkalesbo juoppo kettutyttö heppahullu maailmanparantaja newage–hörhö vihreä anarkisti hihhuli mielenosoittaja ketjupolttaja maatuska amis tavis tusinamassatar playinghardtoget bitch"

repesin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Varsinkin kuvaus hyvistä tv-ohjelmista kertoi herrasta itsestään aika paljon, kuten myös oikeinkirjoitus. Kyllä pojan kannattaisi tyytyä siihen mitä saa tai, lainaten erään palstalaisen sanontaa, kusta muuntajaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti: Tuota e-pilleri-pointtia en oikein ymmärtänyt... Tosin en montaa muutakaan :roll:
Onkos miesten E-pilleri keksitty jo? tosin en sellaista edes tarvitse, kunhan kelasin...
Vastaa Viestiin