Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sinkkumatti kirjoitti:Se kuva, se kuva...
Tarkoitatko nyt, että;

A) Bluntlyn huono menestys ilmoituksessa johtuu siinä olleesta kuvasta (en nähnyt) vai
B) Kuvan avulla voi erottua massasta, vai
C) Kuvani eli käsitykseni tilanteesta on virheellinen?
sinkkumatti

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: B) Kuvan avulla voi erottua massasta
B
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Nollaa näyttää meikäläisenkin postiloota
Kannustava tunne, eikö? Vaikka ilmoitus olisi hyvinkin kirjoitettu, se yksinkertaisesti hukkuu massaan deitti.netissä, lukumäärällisesti.
Vaikka tuo Bluntlyn ilmoitus on oikeasti hyvä, niin se saattaa olla tietyllä tapaa vähän luotaan työntävä ja siksi vaatii Sen Oikean lukemaan tuota viestiä. Se taas vaatii sattuman kohdalleen. Tuo ei ehkä ole sellainen viesti, johon joku neiti mikälie vastailee ihan huvikseen. Toisaalta eihän sitä kukaan postilaatikon täytettä vain halua. Eiköhän jokaiselle riitä vain se yksikin vastaus jos se on juuri se oikea.

Joka tapauksessa jos tuota deittinettiä haluaa käyttää, niin kyllä minä ainakin laitan mieluummin oman ilmoituksen, kun kirjoitan jollekin muulle vastauksen (vaikka olen minä joskus niinkin tehnyt).
Ovela kuin orgasmi
HellBell

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti: Toni Morisson on samanlainen kuin 99,99% kirjailijoista ja samanlainen kuin 100% naiskirjailijoista; totaalisen tylsä ja paska kirjoittamaan. Tai mistäst sen tietää... kun nainen tekee kaikkensa ettei lukija kääntäisi sivua 7 pidemmälle.
Ja naisrunoilija nyt on kaksi kertaa pahempi kauhistus..
Hemmetin perjantai-hauskuuttaja.. :twisted:
.. Ei kait tästä voi muuta johtopäätöstä vetää kuin, että naiset eivät ihan fysiologisestikaan kykene tuntemaan yhtä voimakkaasti kuin miehet eivätkä siten voi olla lähellekään yhtä syviä. Puhumattakaan avarakatseisuudesta. Ja ehkä mitään Celinen kaltaista ei naisilta ole tullut myöskään siksi ettei nainen pysty kärsimään yhtä paljon kuin mies. Siksi voinee miehestä tuntua naiset jotenkin puolitiehen jääneiltä..
Niin! Mutta miesten syvällisyys on fysiologisesti siellä sisimmissä herkkyyden sopukoissa, pöksyjen sisällä aivan juu.. Naisten syvällisyys sen sijaan on jalostunut eikä siten lölly jossain housujen sisällä tai niihin vellinä lörähtäneenä kuten ukkeleilla monesti. Naisten tunteet ja äly suodattuvat voimakkaampina ainesosasina, reitti sydämestä aivoihin ei tee kieppiä munaskuihin. Ei mennä munasarjoihin.. ne ovat vain rekvisiittaa!%
Ja naisen kärsimys.. Henkinen ja fyysinen ovat mukana sulautuneina toisiinsa totalitaarisella tavalla, nainen ei tällöin mieti "Mitäköhän kävisin hakemassa jääkaapilta" kuten ukkeli vaan nainen kärsii. Näin on asianlaidat.
Miehiä kadehdituttaa vain naiselle mahdollinen olemus olla fysiologisesti hauraampi mutta silti kovempi henkisesti. Tämä on usealle ukkelille ns. "piparkateuden" alku ja juuri.

Harmittaa varmasti olla ukkeli, hahaa!

Hih.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Marguerite Duras: La douleur
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Think kirjoitti:Vaikka tuo Bluntlyn ilmoitus on oikeasti hyvä, niin se saattaa olla tietyllä tapaa vähän luotaan työntävä ja siksi vaatii Sen Oikean lukemaan tuota viestiä. Se taas vaatii sattuman kohdalleen. Tuo ei ehkä ole sellainen viesti, johon joku neiti mikälie vastailee ihan huvikseen.
Tuossa oli asiaa enemmän kuin kityssä keskimäärin kuukaudessa. Jokainenhan pystyy kuvittelemaan randomteiniprinsessan meikäläisen syliin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Zeb

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SnapaHead kirjoitti: Törkeän hyvähän tuo oli, pilkut olisi voinut kaveri laittaa helpottamaan. Hieno lista tapettavaksi tarkoitettujen ihmisten piirteistä. Ja myös toimii "Olenko roskaväkeä?" -testinä. Jos arvon lukija et kokenut positiivisia tuntemuksia ilmoitusta lukiessa olet roskaväkeä. Muussa tapauksessa oletkin sitten ok:lainen ja lisääntymisesi on toivottavaa.
Tuossa deitti-ilmossa oli pointtinsa, mutta siitä huokui yleinen ihmisvihamielisyys ja negatiivinen suhtautuminen elämään - sen sijaan että osaisi antaa paskan olla (ja katsoisi elämän ja ihmisten valoisaa puolta), kietoutuu sontaan, analysoi sitä ja ottaa sen osaksi elämäänsä.

Vaikutelmaksi jäi, että tarvitsee olla varsin katkera ja ehkä hullukin (negatiivisessa mielessä) jaksaakseen luetteloida moisen litanian. Pelottava ilmoitus ja ilmoittajana epämiellyttävää lajia oleva potilas.
mustanikki

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Minäkin haluan analyysiin omasta ilmoituksestani:
ANTAKAA PILLUA JUMALAUTA!
Viimeksi muokannut mustanikki, 21.05.2006 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustanikki

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mustanikki, tässä suoraa palautetta.

Ilmoituksesi oli ekanakin aika tylsä ja kuiva, eikä mitenkään erotu lukuisista muista kilpailevista ilmoituksista. Mikä syy jollakin olisi vastata juuri sinun ilmoitukseesi, kun samana päivänä kymmeneltä muulta mieheltä on ilmestynyt identtinen ilmoitus? Huumoria tai (itse)ironiaa ei ollut ollenkaan, vaikka toisaalta mainostat näitäkin ominaisuuksia itsessäsi. Ainakaan ilmoituksesi tyyli ei todista tuota väitettä todeksi, melkeinpä päinvastoin.

Toisekseen käytät aika paljon aikaa itsesi kehumiseen. On ok jos on hyvä itsetunto, mutta tuosta tulee kuva ettet näe itsessäsi juuri mitään erityistä vikaa. Eihän ilmoituksen lukija voi edes tietää pitääkö mikään kirjoittamasi itsekehu paikkaansa. Jonkinlaista särmää toisi jos pystyisit nimeämään radikaalejakin huonoja puolia itsessäsi, missä asioissa olet elämässäsi mielestäsi epäonnistunut, mitä ehkä kadut elämässäsi jne. Tietenkin ilmoituksen kokorajoituksen huomioonottaen, asioihin voi mennä syvemmin sitten siinä varsinaisessa kirjeenvaihdossa.

Et myöskään mainitse kovin paljoa elämästäsi noin muutenkaan, esim. harrastuksistasi, työstäsi, intohimoistasi elämässäsi jne. Et ehkä halua korostaa niitä, mutta monille voi tulla tuosta myös kuva ettet ehkä harrastakaan mitään muuta kuin jouten oloa etkä ole kiinnostunut oikein mistään. Jos tämä on todellisuutta, niin ok, tuskin silloin mitään menevää naista oletkaan hakemassa.

Myös vastaajille asettamasi kriteerit kuulostavat kovin itsestäänselviltä ja mitäänsanomattomilta, mikä lisää ilmoituksen tylsää yleisvaikutelmaa. Voisit myös harkita yhden tyylilajin käyttöä ilmoituksessa, välillä tunnut kirjoittavan normaalia kirjakieltä, välillä vaihdat kesken lauseen puhekieleen ja slangisanoihin.

Lopputuomio: särmä ja erottuvuus puuttuvat. Nettideittiskene on kovaa mutta rankkaa.
Angita

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Angita »

AarneAnkka kirjoitti: Ihan vaan välttääkseni sen aution olon joka tulee siitä että parhainakin päivinä olen deittinetin mukaan yhtä kiinnostava kuin kuukauden vanha lauantaimakkara chambér.
Voi voi, on sulla kovaa. :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuon mustanikin ilmotuksen lukaistuani tuli sellainen tunne, että joo...
Tuollaisen ilmoituksen voisin itse varsin hyvin laittaa jonnekin. Varmaan jonkun vastaavanlaisen olen joskus laittanutkin. Tuo ilmoitus ei kuitenkaan rohkaisisi vastaamaan. lähinnä siksi, kun siitä puuttui se jokin. Särmä?! Joku juttu, mikä karsisi mahdollisimman monen potentiaalisen vastaajan pois. Tuollainen ilmoitus varmastikin keräisi vastaajia, jotka vastaisivat yhtälailla mukavasti ja lähes ympäripyöreästi itsestään paljoakaan kertomatta. Jotain radikaalimpaa siinä varmasti pitäisi olla... en kyllä osaa sanoa, mitä. En ole hyvä tällaisissa.

Bluntlyn ilmotus oli kyllä just paras. Siinä oli sitä jotain. Särmää! Siitä ilmosta tuli myös se tunne, että joo, mielettömän hyvän kuulonen tyyppi. Siinä myös havaitsi herkästi, mitä toinen hakee ja pystyi vertaamaan sitä hetimmiten omien odotusten kanssa. Tällaisista tykkään. Voi karsia heti lukiessa ilman, että vaivautuu vastaamaan... Vaikka joskus kai olisi ihan hyvä nähdä vähän vaivaakin... Eihän sitä koskaan tiedä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Voi voi, on sulla kovaa. :roll:
Melodramaattista retoriikkaa vaan... asiallisemmin sanottuna deitti.net sekoittaa ainakin minun omanarvontuntoni aika pahasti. Voi olla omaa syytäni.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

mustaenkeli kirjoitti:Tuon mustanikin ilmotuksen lukaistuani tuli sellainen tunne, että joo...
Tuollaisen ilmoituksen voisin itse varsin hyvin laittaa jonnekin. Varmaan jonkun vastaavanlaisen olen joskus laittanutkin. Tuo ilmoitus ei kuitenkaan rohkaisisi vastaamaan. lähinnä siksi, kun siitä puuttui se jokin. Särmä?! Joku juttu, mikä karsisi mahdollisimman monen potentiaalisen vastaajan pois. Tuollainen ilmoitus varmastikin keräisi vastaajia, jotka vastaisivat yhtälailla mukavasti ja lähes ympäripyöreästi itsestään paljoakaan kertomatta.
Niin jos keräisi lainkaan, koska noita ilmoituksia tuolta varmaan löytyy useampikin.

Mustanikkille näin lyhyesti: Etsit kiehtovaa persoonaa, hauskaa ja hulvatonta seuraa. Todennäköisesti se pelikaverikin hakee samoja asioita...ja juuri näitä ei tuosta sinun ilmoituksestasi löydy rivien välistä. Mukava ilmoitus, ei siinä mitään, mutta minä ainakin uskon, että jopa näissä deitti-ilmoituksissa pitää laittaa itsensä ns. kunnolla peliin, jos mielii hyvää lopputulosta. Niihän se parisuhteessa on muutenkin...

Toivottavasti saat kuitenkin vastauksia, eihän sitä kukaan kai tarvitsekaan kun sen yhden hyvän.
Ovela kuin orgasmi
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hei,

Hulvaton Hoitaja etsii seuraa viikon lopun rientoihin tosi miehistä elikkä poliiseista, palo miehistä, raja vartioista taikka vaikka lento kapteeneista! :D

Laita vastauksia kuvilla ja minulle tarpeellisilla tiedoilla mahdollisimman pian! Täällä on jo vinkut kylmässä...

(Otsikolla: Seuraa Hamuun)
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:Hei,

Hulvaton Hoitaja etsii seuraa viikon lopun rientoihin tosi miehistä elikkä poliiseista, palo miehistä, raja vartioista taikka vaikka lento kapteeneista! :D
Hitto, vaikka olisinkin tosimies, poliisi, palomies, rajavartija tai lentokapteeni, niin noin surkeasti kirjoitettuun ilmoitukseen en kyllä vastaisi :D
Bliss

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Hei,

Hulvaton Hoitaja etsii seuraa viikon lopun rientoihin tosi miehistä elikkä poliiseista, palo miehistä, raja vartioista taikka vaikka lento kapteeneista! :D
Hitto, vaikka olisinkin tosimies, poliisi, palomies, rajavartija tai lentokapteeni, niin noin surkeasti kirjoitettuun ilmoitukseen en kyllä vastaisi :D
Poliisi tai palo mies ei välttämättä tajua, että ilmoitus on surkeasti kirjoitettu... :roll: :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Poliisi tai palo mies ei välttämättä tajua, että ilmoitus on surkeasti kirjoitettu... :roll: :lol:
Veit sanat suustani. Molempien kirjoituksia korjailleena, kokemuksen syvällä rintaäänellä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

ElanorRaven kirjoitti:Hitto, vaikka olisinkin tosimies, poliisi, palomies, rajavartija tai lentokapteeni, niin noin surkeasti kirjoitettuun ilmoitukseen en kyllä vastaisi :D
Mitäpä luulet, kuinka moni kyseisten ammattien edustajista edes HUOMAA kirjoitushirveet? Ehkä lentokapteeni.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Voisin muuten vastatakin, koska halusin ainakin lapsena noiksi kaikiksi, paitsi en ehkä raja-arvovartijaksi. Minussa on kuitenkin selvästi ainesta.

Toivottavasti neiti ei laittanut niitä vinkkuja kuitenkaan pakkaseen, menee muuten pelkäksi naimiseksi koko vkl.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vähän erilaisempi ilmoitus. Raskasta luettavaa. Mitä lie kirjoittaja ajatellut...
hei sinä vaaleatukkainen 30v nuorimies täältä helsingistä haagasta tai espoosta tässä olisi vapaa kaunis tytsy sinulle omaksi olen ollut jo liiankin kauan yksin itseni kanssa joten tahtoisin jo miehen syliin loppu elämäkseni nukahtaa jos näet tämän ilmoitukseni niin otappa yhteyttä sinua odottaa ihana nainen ja meidän kahden yhteinen loppu elämä ja olen vieläkin ilman sinua asun itse alppilassa kalliossa olen itsenäinen nuorinainen ja asun yksin olen niin masentunut tähän minun yksinäisyyteeni että piristäsi saada sinusta se tärkein ihminen enää en tahdo olla ysin enkä jäädä yksin olen ollut niin kauan aikaa itseni kanssa pimenossa tässä ihmissuhteen aikana joten nyt tartu tiukasti minuun niin löydämme toinen toisemme minulta kuoli vähän aikaa sitten mummikin ja olen itseni kanssa niin varjossa kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa tämä yhteinen elämä tahdon sinut jakamaan minun kanssani tämä yhteinen elämä tahdon kokonaan sinut miehekseni olen kokonaan sinun jos sinä vain olet minun minulta on myös vanhemmat eronneet ilman sinua minulla ei ole ketään siis pistä viestiä tulemaan minulle ja soittele teen muuten työkseni musiikkia ja keikkailen ja tienaan hyvin sen minkä tuhlaan olen luonteeltani iloinen reipas hymyilevä avoin siloposki olen puhelias ja positiivinen luonne ja en en murehdi tulevaa sillä jokainen päivä on arvorikas päivä olen vähän luonteeltani surumielinen sillä jokainen meistä kaipaa toisen rakkautta ja hellyyttä ja huolenpitoa niin kuin minä kaipaan omaa rakasta ihmistä itselleni omakseni olen tyylikäs luonteeltani olen hienov arainen en ole täydellinen olen diplomaattinen katson kaukaa mutta hiljaa asioiden etenemistä en ole itse rakas olen kiltti kiva hellä luotettava ihana rehellinen olen olen puhelias ja sosiaallinen ihminen olen auttavainen avulias filmaattinen fiksu olen romanttinen sädehtivä katseen vangitsia olen osaan flirtata olen myös tunteellinen herkkä luotettava antelias olen skorppioni horoskopissa ja pukeudun keltaiseen anorakkiin olen pienen kokoinen ihminen olen uskollinen luonne ole sinä myös mulle uskollinen minulla on käytös tavat hallinnassa on han itselläsikin käytös tavat hallinnassa toivon ja odotan että ei sulla ole mitään pikku pojan tyhmiä käytös tapoja että osaat olla asiallien minä myös olen asiallinen olen saanut pienenä käytös tavat äidiltäni olet han tunteellinen ihminen ja osaat rakastaa minua aidosti ja oikealla tavalla en harrasta yhden illan juttuja tahdon miehen joka ei petä ja on uskollinen minulle ja toivon että meitä yhdistää saamat asiat ja olemme saman kaltaisia että sovimme yhteen ja olemme toisillemme sopiva pari ja toivon että sinä myös harrastaisit musiikkia tai olisit edes tiskijukka taikka muusikko olen myös hellä ja avoin ja olen avautuvainen olen sellainen surusilmä jos jään yksin en tahdo jäädä yksin tahdon sinut omaksi itselleni saanko sinun yhteys tiedot niin kuin känykkä numerosi jotta voin soittaa sulle ja olisi kivaa saada sulta valokuva sinusta itsestäsi sen jälkeen minä voin antaa sulle oman valokuvani olen hillitty luonteeltani minä olen tumma tukkainen nuorinainen pieni ja kaunis teen päivisin tietsikka hommia minulla on tummat silmät ja käytän kasvoillani meikkiä ja olen itsenäien nainen mutta ole kiva ja pistä mulle meiliä tulemaan ja soittele ja heitä tekstarilla minua odotan sinulta vastausta toivottavasti saat tämän viestini ja saan kuulla sinusta ja toivon että saan sulta kivoja vastauksia ps häiriköt älkää vaivautuko vastaamaan t siis vastaat han minulle ja asiallisia viestejä kiitos häiriköt älkää vaivautuko vastaamaan plus putkiaivo pikku pennut älkää vaivatuko vastaamaan mutta vastaile mulle oma kultaseni jään odottelemaan sulta vastausta vastaa minulle pian
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jesh!!?! Nyt se löytyi! Kauan sitä saikin etsiä, koko elämäni itseasiassa.
Olen 170 cm pitkä ja minulla on pitkät vaaleat hiukset. Olen muodokas siinä missä tarvitaan. Talvisiin pukeudun turhiin paksuihin vaatteisiin, kesäisiin käytän minimekkoja.

Mieheni luvalla etsin kovakuntoista, liikuntaa harrastavaa herrasmiestä satunnaisiin tapaamisiin. Olethan sinkku tai toimit vaimosi luvalla. Et tupakoi ja sinulla on tapaamispaikka Helsingissä. Toivottavasti saan asiallisia, mielummin kuvallisia, vastauksia.
Mulle vaan tuottaa vaikeuksia nuo ns. asialliset vastaukset, kuten huomaa täällä olevista viesteistäni. Viitsisikö joku vähän avittaa? Saat siivun, jos olet kovakuntoinen.
Viimeksi muokannut hebuli, 29.03.2006 11:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kimmen kirjoitti:...
Jaksoin vähän yli puolenvälin. Oikein mukavan tasapainoinen neito, kirjoitustaidossa on vähän parannettavaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Jaksoin vähän yli puolenvälin. Oikein mukavan tasapainoinen neito, kirjoitustaidossa on vähän parannettavaa.
Minäpä luin loppuun asti :ohyeah:
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Mieheni luvalla etsin kovakuntoista, liikuntaa harrastavaa herrasmiestä satunnaisiin tapaamisiin
Mulla menee Cooperissa 3150 m ja rullaluistinmarathonin olen kiskonut ajassa 1'37". Riittääköhän meriitit? :D
ninnithequeen

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Mieheni luvalla etsin kovakuntoista, liikuntaa harrastavaa herrasmiestä satunnaisiin tapaamisiin
Mulla menee Cooperissa 3150 m ja rullaluistinmarathonin olen kiskonut ajassa 1'37". Riittääköhän meriitit? :D
Hmm...tässä ei vissiin eukon omalla miehellä ole potenssi kohdallaan? :D
Vastaa Viestiin