Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Mulla menee Cooperissa 3150 m ja rullaluistinmarathonin olen kiskonut ajassa 1'37". Riittääköhän meriitit? :D
Mutta paljonko menee viinuu siinä sivussa? Kai tämänkin voisi suorittaa kolmivuorossa.

Ja ninni lopettaa sen miesten potenssille naureskelun. Aina kun sen teet, yksi tamagotchi kuolee jossain päin maailmaa (tarkemmin sanottuna Japanialassa).
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kimmen kirjoitti:Vähän erilaisempi ilmoitus. Raskasta luettavaa. Mitä lie kirjoittaja ajatellut...
MÖLLI! MATCH MADE IN HEAVEN!
ninnithequeen

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Vähän erilaisempi ilmoitus. Raskasta luettavaa. Mitä lie kirjoittaja ajatellut...
MÖLLI! MATCH MADE IN HEAVEN!
Heh, kävi ihan sama mielessä.
Noriyumi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Älkää nyt älähtäkö, mutta miksi nuo tyhmimmät ilmoitukset ovat useimmiten miesten kirjoittamia?
Noriyumi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aijoo, voisi tehdä yo-puutarhurit ja vastata noille täyttä paskaa. Kun haetaan Tanjaa kauniimpaa, pitkää, vaaleaa tyttöä, pitää vastata olevansa tavis, lyhyt ja tumma :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noriyumi kirjoitti:Älkää nyt älähtäkö, mutta miksi nuo tyhmimmät ilmoitukset ovat useimmiten miesten kirjoittamia?
Koska kohdeyleisö on otettu huomioon?


1...2...3....
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Hmm...tässä ei vissiin eukon omalla miehellä ole potenssi kohdallaan? :D
Daa? Sitäpaitsi voihan kyseessä olla molempia viehättävä vaimo-vieraissa -leikki.
Noriyumi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bluntly kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Älkää nyt älähtäkö, mutta miksi nuo tyhmimmät ilmoitukset ovat useimmiten miesten kirjoittamia?
Koska kohdeyleisö on otettu huomioon?


1...2...3....
Pöh! :twisted: :lol:
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hmm...tässä ei vissiin eukon omalla miehellä ole potenssi kohdallaan? :D
Daa? Sitäpaitsi voihan kyseessä olla molempia viehättävä vaimo-vieraissa -leikki.
Jep, miehen pitää päästä katsomaan. Tästä oli yhdessä Konttori-jaksossakin juttua.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis minähän en nettideittaile enkä ole vähemmässäkään määrin kiinnostunut nettideitti-ilmoituksista noin niin kuin henkilökohtaisella tasolla. Yleisestä sosiologisesta mielenkiinnosta ilmoituksia voi kuitenkin joskus selailla. Jos ei muuta niin varmistaakseen, että se kulttuuri ei ole minun juttuni. Nyt sitten kuitenkin näin ilmoituksen, joka houkuttaa:
deitti.net kirjoitti:Mä haluaisin kuulla miehestä joka on kivannäköinen, akateeminen (olen muuten itsekin noita)
Siis jos tuo noita-juttu on tahaton, se antaa mahdollisuudet sellaiseen puujalkahuumoriin - erityisesti tuossa ulkonäön ja akateemisuuden kontekstissa - että vastaaminen houkuttaa aivan järjettömästi. Jos taas teko on tahallinen, ei tämä nainen voi olla kuin aika hauska.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti::lol: Okei, kuka tunnustaa?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=331872&ph=
Oli ihan pakko vastata, oli niin huevo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Älkää nyt älähtäkö, mutta miksi nuo tyhmimmät ilmoitukset ovat useimmiten miesten kirjoittamia?
Koska kohdeyleisö on otettu huomioon?


1...2...3....
:rofl: Kyyneleet valuvat silmistäni. Ai saakeli, kun naurattaa.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Onko tämä jonkinlainen parodia vai eikö kaltaiseni kylmä kyynikko vain jummarra aitoa ihmisrakkautta sen kerran kun sellaista tapaa?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=360895&ph=
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen kirjoitti: Miksi?!
"Mutta jos tapaamasi miehet ovat ihan kivoja ja mukavia ja kelpaisivat hyvinkin ystäväksesi, mutta eivät seurustelukumppaniksesi, silloin vika on itsessäsi. Tämä on alitajuntasi tapa varmistaa, ettet ala seurustella, koska tosiasiassa et ole vielä valmis mihinkään vakavaan suhteeseen."

Tämmösiä juttuja laukovat tyypit on oikeasti aika vitun pelottavia..
Rotan aivot valtasivat pääni.
prosessi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:Onko tämä jonkinlainen parodia vai eikö kaltaiseni kylmä kyynikko vain jummarra aitoa ihmisrakkautta sen kerran kun sellaista tapaa?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=360895&ph=
Veikkaisin, että HaliTreffeillä on jokin euroissa määritelty hinta...
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Suvinen kirjoitti: ( Ja A_J; luetko näitä ilmoituksia ihan päivittäin, ja luetko niitä kenties uteliaisuuttasi vai etsitkö oikeasti tuolta seuraa?? )
Melkein päivittäin vilkaisen, mitä uutta on tullut. Eihän siinä mene kuin minuutti - pari; pienempi riesa kuin jos baariin (joissa enimmäkseen en viihdy) menisi seuraa etsimään, ja varmaankin ihan yhtä suuri onnistumisprosentti. Uskon, että on MAHDOLLISTA, että joskus siellä ilmoittelee joku juuri minua varten.
Ja välillä, kun on enemmän nettailumieltä, lueskelen myös huvikseni niitä ilmoja, jotka otsikkonsa perusteella vaikuttavat lupaavan hölmöiltä eli viihdyttäviltä...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Onko tämä jonkinlainen parodia vai eikö kaltaiseni kylmä kyynikko vain jummarra aitoa ihmisrakkautta sen kerran kun sellaista tapaa?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=360895&ph=
Veikkaisin, että HaliTreffeillä on jokin euroissa määritelty hinta...

Kaasumummille tiedoksi että pikareffien käybä hintataso lienee 15 euroa, pääset sinkuttamaan jopa 25 miehenkörilään kanssa? Jos et ole poksahtanut tai tuuli vienyt sinua taivaanrannan taakse?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Onko tämä jonkinlainen parodia vai eikö kaltaiseni kylmä kyynikko vain jummarra aitoa ihmisrakkautta sen kerran kun sellaista tapaa?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=360895&ph=
Veikkaisin, että HaliTreffeillä on jokin euroissa määritelty hinta...
Kyllä tuossa jokin hyötymisnäkökulma on takana.

Joko tyyppillä on rahastus mielessä, tai sitten hän on pipi päästään. En suosittelisi kenellekään.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Niba kirjoitti:
Kaasumummille tiedoksi että pikareffien käybä hintataso lienee 15 euroa, pääset sinkuttamaan jopa 25 miehenkörilään kanssa? Jos et ole poksahtanut tai tuuli vienyt sinua taivaanrannan taakse?
Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä! (kaikkeahan pitää kokeilla paitsi kansantansseja ja sukurutsaa...) Sanotaan nyt tälleen nätisti, että jengi siellä ei ollut ihan minua varten.
Saa sillä rahalla muuten kuohuviinilasillisen, eikä se ainakaan silloin mitään 15:ttä euroa maksanut, ehkä 5.
CandyMan

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Mäkin olen!
Sanotaan nyt tälleen nätisti, että jengi siellä ei ollut ihan minua varten.
Öö ää... haukuttiinko minua juuri?
NuoriDaavid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Mäkin olen!
Sanotaan nyt tälleen nätisti, että jengi siellä ei ollut ihan minua varten.
Öö ää... haukuttiinko minua juuri?
AJ vain rankkasi sinut itselleen liian korkeatasoiseksi.
CandyMan

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ei me samassa tilaisuudessa oltu. Tai jos oltiin, taisin olla aikamoisessä tänässä.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Mäkin olen!
Hui! Milloin? Ei kai me samoilla pikatreffeillä olla oltu? Tästä mun kokemuksesta on jo vuosia, oisko 2002 tai 2003.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:Ei me samassa tilaisuudessa oltu. Tai jos oltiin, taisin olla aikamoisessä tänässä.
Mites kävi? Laitoitko plussia vai miinuksia? Johtiko katselmus yhteenkään jatkotapaamiseen?
Vastaa Viestiin