Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Aito_Johanna kirjoitti: (Ja tuon leperryksen laatijan mielestä minä vaikutan särmättömältä kukkahattutädiltä? :shock: )
Touché. Osu ja uppos.

Hyvänä veikkauksena sanoisin, ettei meitä ole luotu toisillemme, joten siinä mielessä ei ole mitenkään katastrofaalista ettet pitänyt ilmoituksesta. Arvostan kuitenkin mielipidettäsi...ainakin vähän :wink:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Bluntlylla hyvä! Vastaisin jos olisin deitti-ilmoihin vastailevaa tyyppiä!

Voithan sää vastata muutenkin Bluntylle kuin ilmoituksen kautta. Äkkiäkös kyseinen autoilija ouluun kirmaa päiväkahville :wink:
Niiijjuu.. mutku onhan se jo kerran täällä käynytkin, että tuota.. tuli nähtyä jo tää mesta.
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Think kirjoitti:
Hyvänä veikkauksena sanoisin, ettei meitä ole luotu toisillemme, joten siinä mielessä ei ole mitenkään katastrofaalista ettet pitänyt ilmoituksesta. Arvostan kuitenkin mielipidettäsi...ainakin vähän :wink:
Amen to that.
Muista, että ilmosi on kuitenkin mielestäni tyylilajiltaan yhtenäinen ja jäsentelyltään onnistunut. Tämä on ammattilaisen näkemys. Syytäkin arvostaa ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:
Think kirjoitti:

Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin. EveryWomankin tykkäsi teidän ilmoista, mutta mua hän ei edes maininnut :cry:
Mun mielestä ainakin sulla oli paras noista, koska (taisinkin mainita jo) tykkään lyhyistä ja ytimekkäistä! Muutenkin tuosta huokuu oikea asenne.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Muista, että ilmosi on kuitenkin mielestäni tyylilajiltaan yhtenäinen ja jäsentelyltään onnistunut. Tämä on ammattilaisen näkemys. Syytäkin arvostaa ;)
Nettideittiammattilainen? :shock:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

hebuli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Muista, että ilmosi on kuitenkin mielestäni tyylilajiltaan yhtenäinen ja jäsentelyltään onnistunut. Tämä on ammattilaisen näkemys. Syytäkin arvostaa ;)
Nettideittiammattilainen? :shock:
Ei muuta kuin AJ:n allekirjoitus vaihtoon :lol:
Ovela kuin orgasmi
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Muista, että ilmosi on kuitenkin mielestäni tyylilajiltaan yhtenäinen ja jäsentelyltään onnistunut. Tämä on ammattilaisen näkemys. Syytäkin arvostaa ;)
Nettideittiammattilainen? :shock:
Tekstien ja kirjoittamisen ammattilainen, senkin pöljä :D
SnapaHead

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

killkill kirjoitti:
Itsekin mietin, että mitä tuon en-halua-tätä -litanian ULKOPUOLELLE jää?
Vaikka mitä! Mutta näköjään menee käsityskyvyn yli pingviineillä.

Itse aiheeseen:

Törkeän hyvähän tuo oli, pilkut olisi voinut kaveri laittaa helpottamaan. Hieno lista tapettavaksi tarkoitettujen ihmisten piirteistä. Ja myös toimii "Olenko roskaväkeä?" -testinä. Jos arvon lukija et kokenut positiivisia tuntemuksia ilmoitusta lukiessa olet roskaväkeä. Muussa tapauksessa oletkin sitten ok:lainen ja lisääntymisesi on toivottavaa.

Kyllä vaan miehistä löytyy hyviä yksilöitä. Toki naisistakin, mutta harvemmin. Eniten kummastuttaa se ettei yksikään nainen ole vielä kirjoittanut hyvää kirjaa... tai ylipäätään tehnyt mitään.
SnapaHead

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

McJanne kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Eniten kummastuttaa se ettei yksikään nainen ole vielä kirjoittanut hyvää kirjaa... tai ylipäätään tehnyt mitään.
kaksi sanaa: Agatha Christie.
Kaksi sanaa: roskakirjallisuutta roskaväelle.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Think kirjoitti:
Patz kirjoitti:Aim in laaaav! :h: Think, vil juu märi mii?
Hitto...meinas unohtua:

jees mai daarling
Niin just. Näin siinä sitten käy, olisihan se pitänyt arvata. Ei edes papin eteen ehditty ja jo alkoi tämä välinpitämättömyys... :wink:

Elämä on.
Ovela kuin orgasmi
Patz

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Think kirjoitti:Niin just. Näin siinä sitten käy, olisihan se pitänyt arvata. Ei edes papin eteen ehditty ja jo alkoi tämä välinpitämättömyys....
Tsori honey, mun aika on mennyt kirkon ja juhlapaikan varaamiseen ja just sellasen oikeenlaisen sormuksen metsästämiseen. Mut hei, nyt ne on hoidettu, voit käydä hoitaa laskut!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Patz kirjoitti:
Think kirjoitti:Niin just. Näin siinä sitten käy, olisihan se pitänyt arvata. Ei edes papin eteen ehditty ja jo alkoi tämä välinpitämättömyys....
Tsori honey, mun aika on mennyt kirkon ja juhlapaikan varaamiseen ja just sellasen oikeenlaisen sormuksen metsästämiseen. Mut hei, nyt ne on hoidettu, voit käydä hoitaa laskut!
Kuules nyt kultaseni...mä hankin jo sen sormuksen. Laskut voin kyllä hoitaa, mutta hoidatko sä sitten mut?
Ovela kuin orgasmi
Patz

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Patz »

Think kirjoitti:Kuules nyt kultaseni...mä hankin jo sen sormuksen.
Onhan siiinä platinasormuksessa varmasti sydämenmuotoon hiottu vaaleanpunainen timantti? Muuten en ala.
Think kirjoitti:Laskut voin kyllä hoitaa, mutta hoidatko sä sitten mut?
I aim to please ;)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Patz kirjoitti: Onhan siiinä platinasormuksessa varmasti sydämenmuotoon hiottu vaaleanpunainen timantti? Muuten en ala.
Kyllä niinkin voisi sanoa. Oli siinä kai muutama muukin timangi. Lisäksi sormukseen on kaiverrettu: "Tulisieluiselle kohtalolleni. Ikuisesti olen vain Sinun."

Muita toivomuksia?
Patz kirjoitti: I aim to please ;)
Uuh, beibe. Come here my little kitty... :wink:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eikös sormuksen sisäpuolella kuulu lukea "Laita takaisin sormeen"?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Lolita kirjoitti:Eikös sormuksen sisäpuolella kuulu lukea "Laita takaisin sormeen"?
Niinhän siinä juuri lukikin...vaan vähän toisin sanoin :)
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:
Think kirjoitti: Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin.
Nollaa näyttää meikäläisenkin postiloota eli jatkan vain haaveilua (kity)naisista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SnapaHead kirjoitti:Eniten kummastuttaa se ettei yksikään nainen ole vielä kirjoittanut hyvää kirjaa...
Jeanette Winterson.
Majgull Axelsson.
Margaret Atwood.

Just to name a few.

Anteeksi offtopic.
1108

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann Rice unehtu.
SnapaHead

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Niin... siis nyt ei puhuttu viihdekirjallisuudesta. 1108 mainitsema Anne Rice on minun kirjoissani paras viihdekirjailija mikä on tällä planeetalla kulkenut. Tyyppi on ihan päälikkö.

Eleonoran mainitsevat ovat vieraita. Mutta jos ovat journalisteja ja asiakirjoja ja/tai puoliksi asiakirjoja kirjoittavia niin sieltähän löytyy naisista mestareita ja tiukkoja heeboja.

Minä ajoin takaa Louis-Ferdinand Celineä, Henry Milleriä, Bukoa ja Dan Fantea. Tällaista oikeaa ja siis merkittävää kirjailijaa ei naissukupuolesta löydy.

Mainittakoon vielä etten ole yhden ainutta naisen kirjoittamaa romaania lukenut enkä edes aio... ellei joku jossakin onnistu vakuuttamaan, että se ei ole ajan hukkaa.
HellBell

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti: ..
Minä ajoin takaa Louis-Ferdinand Celineä, Henry Milleriä, Bukoa ja Dan Fantea. Tällaista oikeaa ja siis merkittävää kirjailijaa ei naissukupuolesta löydy.

Mainittakoon vielä etten ole yhden ainutta naisen kirjoittamaa romaania lukenut enkä edes aio... ellei joku jossakin onnistu vakuuttamaan, että se ei ole ajan hukkaa.
Jaa ei löydy, Näppis. Tässä pari nimeä niiksi: Toni Morrison (vahvasti, hyvin vahvasti suosittelen - tässä nainen joka kirjoittaa mitä omaleimaisimmalla tyylillä ja se sisältö.. Ytyä, kaunista, julmaa, upeaa. Toden ja fiktion risteymää), Sylvia Plath (on the edge, ja mitä huumoria, mitä älykkyyttä, mitä tunnetta. Runous oli tälle tärkeämäpää kuin elämä), Simone Beauvoir (sekä naisideansa puolesta että vapauttavan filosofisen suuntauksensa edustajana. En ole kirjojaan niin lukenut, yhden kunnolla, mutta hyvin kiintoisa tapaus. Oman tiensä kulkija, ehdottomasti).

Astrid Lindgreniä pidän myös merkittävänä. Aika mielikuvitus hällä.

Atwood on myös aika hyvä.

On muitakin, mutta ei nyt tule tältä istumalta mieleen. Jälk.lisäyksiä: Harper Lee ja kirjansa To Kill a Mockingbird. Vaikuttava.

Bukosta tykkään, paljon. Hänen kaltaistaan ei kaiketi naisrunoilijoiden puolella ole. Vielä. Minä tietysti aion kirjoittaa läpyskän nimeltä "Pubiruusu".
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Arvatkaa oliks Enid Blyton ukkeli vai ei??

Totisteita!
<3
SnapaHead

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

HellBell kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti: ..
Minä ajoin takaa Louis-Ferdinand Celineä, Henry Milleriä, Bukoa ja Dan Fantea. Tällaista oikeaa ja siis merkittävää kirjailijaa ei naissukupuolesta löydy.

Mainittakoon vielä etten ole yhden ainutta naisen kirjoittamaa romaania lukenut enkä edes aio... ellei joku jossakin onnistu vakuuttamaan, että se ei ole ajan hukkaa.
Jaa ei löydy, Näppis. Tässä pari nimeä niiksi: Toni Morrison (vahvasti, hyvin vahvasti suosittelen - tässä nainen joka kirjoittaa mitä omaleimaisimmalla tyylillä ja se sisältö.. Ytyä, kaunista, julmaa, upeaa. Toden ja fiktion risteymää), Sylvia Plath (on the edge, ja mitä huumoria, mitä älykkyyttä, mitä tunnetta. Runous oli tälle tärkeämäpää kuin elämä), Simone Beauvoir (sekä naisideansa puolesta että vapauttavan filosofisen suuntauksensa edustajana. En ole kirjojaan niin lukenut, yhden kunnolla, mutta hyvin kiintoisa tapaus. Oman tiensä kulkija, ehdottomasti).

Astrid Lindgreniä pidän myös merkittävänä. Aika mielikuvitus hällä.

Atwood on myös aika hyvä.

On muitakin, mutta ei nyt tule tältä istumalta mieleen. Jälk.lisäyksiä: Harper Lee ja kirjansa To Kill a Mockingbird. Vaikuttava.

Bukosta tykkään, paljon. Hänen kaltaistaan ei kaiketi naisrunoilijoiden puolella ole. Vielä. Minä tietysti aion kirjoittaa läpyskän nimeltä "Pubiruusu".


Toni Morisson on samanlainen kuin 99,99% kirjailijoista ja samanlainen kuin 100% naiskirjailijoista; totaalisen tylsä ja paska kirjoittamaan. Tai mistäst sen tietää... kun nainen tekee kaikkensa ettei lukija kääntäisi sivua 7 pidemmälle.

Ja naisrunoilija nyt on kaksi kertaa pahempi kauhistus.

Ei kait tästä voi muuta johtopäätöstä vetää kuin, että naiset eivät ihan fysiologisestikaan kykene tuntemaan yhtä voimakkaasti kuin miehet eivätkä siten voi olla lähellekään yhtä syviä. Puhumattakaan avarakatseisuudesta. Ja ehkä mitään Celinen kaltaista ei naisilta ole tullut myöskään siksi ettei nainen pysty kärsimään yhtä paljon kuin mies. Siksi voinee miehestä tuntua naiset jotenkin puolitiehen jääneiltä.

Semmosen diilin te nyt vain olette saaneet. Hiljaa ja hymyillen alas siitä.
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Nollaa näyttää meikäläisenkin postiloota
Kannustava tunne, eikö? Vaikka ilmoitus olisi hyvinkin kirjoitettu, se yksinkertaisesti hukkuu massaan deitti.netissä, lukumäärällisesti.

Vaikka joskus saisinkin jumalaisen inspiraation kirjoittaa elämäni hienoimman ilmoituksen, harkitsisin aika moneen kertaan ennen sen laittamista deittinettiin. Ihan vaan välttääkseni sen aution olon joka tulee siitä että parhainakin päivinä olen deittinetin mukaan yhtä kiinnostava kuin kuukauden vanha lauantaimakkara chambér.
sinkkumatti

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: Kannustava tunne, eikö? Vaikka ilmoitus olisi hyvinkin kirjoitettu, se yksinkertaisesti hukkuu massaan deitti.netissä, lukumäärällisesti.
Se kuva, se kuva...
Vastaa Viestiin