Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:Thinkin ilmoitus oli kyllä aika omalaatuinen, luulisi säpiä irtoovan :D
Ainakin hoivavietin omaaviin kity-emakkoihin upposi. Luultavasti itse tekisin karumman lähinnä pintapuolta esittelevän ilmon. Sisäpuoli selviäisi sitten treffeillä ja tutustumisen kautta.
Juu, kyl. Sitäpaitsi se oli niin järrrkyttävän piiitkä että nyt vasta jaksoin lukea loppuun sen, siitä puolivälistä johon viimeks jätin sen. Mut mähän oonkin vähä adhd. KaruNpi is pareNpi.
Dumari

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Patz kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ainakin hoivavietin omaaviin kity-emakkoihin upposi.
Olen tässä nyt useamman päivän lukenut näitä sun herjaamisias pitkin Kityä. Millon ollaan lehmiä, millon emakoita , ämmiä, akkoja, nautoja... Naitenpäiväkin pitäisi vissiin peruuttaa. Ootko saanu pakit joltain tsiksiltä kun noin vituttaa vai onko elämä muuten vaan jotenkin vaikeaa? Kerro ihmeessä, se helpottaa.
Jos sen äiti unohti antaa viikkorahan?
:perse:
Ei ole mitään kerrottavaa, eikä oikeastaan mikään vituta normaalia enempi. Ihmetyttää tuo naisten herkkänahkaisuus vaan kutsumanimien suhteen, jos mies käyttää jotain muuta kutsumanimeä kuin nainen tai naisen etunimi, niin johan joku älähtää. Itse käytän sätissä melkein kaikista "humouristisesti" keksittyä kutsumanimeä, mutta sama linja ei taida mennä täällä läpi.

Tarkoitus ei ole/ollut loukata, puhuttelen teitä lähin naisina tai nikeillänne. Tuossa koovee naistenpäivä-ketjussa eka viestini oli aikamoinen brainfarttii jota sitten myöhemmin pehmittelin, kun ajattelin asiaa uudemmin ja isommalla sydämellä. Tykkään toki naisista ja niin edelleen :wink:

ps. viikkorahaa en ole saanut yli kymmeneen vuoteen.

edit: En näköjään edes pehmitellyt, mutta tehdään se tässä: Aivan suurenmoisen ihanaa naistenpäivää kaikille naisille :D
AarneAnkka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taidat Dumis olla vaan kade Thinkin ilmoituksenkirjoitustaidolle. Mutta ei se mitään, niin oon mäkin. *vihreänaamainen kateellisuushymiö*
Dumari

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:Taidat Dumis olla vaan kade Thinkin ilmoituksenkirjoitustaidolle. Mutta ei se mitään, niin oon mäkin. *vihreänaamainen kateellisuushymiö*
No onhan se omalla tyylillään kerpeleen hyvin tehty ilmo, kateellisuudesta en tiedä, koska en ole vielä/ikinä tehnyt ilmoa.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elkää nyt Dumista liikaa lyökö. Elpan perjantaibilisillan jatkoillakin Dumis oli tosi herrasmiestä, toisin kuin ehkä allekirjoittanut.

Think, onko ilmoitukseesi tullut vastauksia? Paljon positiivista palautetta on kyllä tullut täältä, mutta mietin vaan kuinka hyvin (pelkästään leikillään heitetty?) Kity-palaute istuu reaalimaailmaan? Ps. Jos sellainen turpeahuulinen Janina19 (tai mikä lie tällä kertaa) ottaa yhteyttä, kuulemani mukaan häntä kannattaa välttää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti sitten viimeyönä roseepäissäni väsätä omakin ilmoitus.

Kuinka monta kirjoitusvirhettä taas onnistuinkin tekemään, sisällöstä nyt puhumattakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:Piti sitten viimeyönä roseepäissäni väsätä omakin ilmoitus.
Aivan huippuhyvä tämäkin!! Varsinkin tuo:
Jos akateemisuus on uskontosi, elokuva nimeltään The Isle antaa neuvon mitä niillä ongenkoukuilla voi tehdä.
Repesin!!

Täällähän osataan oikeasti veivata näitä ilmoituksia.

Mutta onhan se totta, että varmaan noihin suhtautuu eri tavalla, kun tavallaan jo tietää ihmiset täältä Kityn kautta.

Ps. Bluntly, tarkoititko kumpaa niistä söpösistä koukkukohtauksista??

(Ja toisekseen, minusta se jälkimmäinen koukunpoisto-operaatio oli niin hurjan herkkä, että itketti ihan... Kipiä olen :D )
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:roseepäissäni
Et ainakaan helpolla kandia päästä. Jotenkin sulkkua, että iso nahkaan pukeutuva kvasi-baikkeri vetää roseeviiniä kalsarikännätessään :mrgreen:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

LillyMunster kirjoitti:Ps. Bluntly, tarkoititko kumpaa niistä söpösistä koukkukohtauksista??
Ei yläpäänkautta nautittua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:
Ei yläpäänkautta nautittua.
:D

EDITtinä lainaukset kuntoon... käsi käsi käsi oon.
Viimeksi muokannut LillyMunster, 08.03.2006 13:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ei mulla muuta kuin että onpa hyviä nuo Thinkin ja Bluntlyn ilmoitukset! En vastaisi niihin itse, mutta enpä taida ollakaan sopivaa partnerimateriaalia kummallekaan. Hienoa on se, että molemmista ilmoituksista saa varsin aidon oloisen ja verevän kuvan siitä, millainen kirjoittaja on ihmisenä. Toivottavasti juuri ne oikeat naiset sattuvat paikalle oikeaan aikaan. :h: Hyvähyvähyvähyvä!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Patz kirjoitti:Aim in laaaav! :h: Think, vil juu märi mii?
Hei! Eipäs ohitella jonossa! Mä olin ilmoittautunut ennen sua!
Hahhaa, mut se ottaa kuitenki :perse:
Noh noh, ihan rauhallisesti tytöt. Siihen vaan jonoon, niin kyllä se siitä :lol: Kyllä musta riittää kaikille....tai itseasiassa ei riitäkään. Sori. Mä haluan vaan sen parhaan.

Vaikeampaa on sitten todentaa kuka se paras on... Jollain oudolla tavalla tuo Patzin suorasukainen lähestyminen kyllä vetosi minuun.... :h:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Patz kirjoitti: Naiset, naiset, kannattaisi perääntyä suosiolla, eihän teillä ole tässä nyt mitään saumaa. Ja sitäpaitsi, mä kosin jo, te vaan ihastelitte ilmoitusta. Siinä on kuulkaas vissi ero!
Niinhän se vähän taitaa olla, että se saa joka ottaa...tai antaa...tai jotain. Sormia pyöritellessä ei saa edes rakkoja.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

ElanorRaven kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Viimeaikaisten tapahtumien johdosta päivitin deitti-ilmoani ja muutin myös luokituksen Tositarkoitukseksi. Tosirakkaus odottaa!!!

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299863
:rofl::rofl::rofl:
Ihan loistava!
Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

AarneAnkka kirjoitti:Taidat Dumis olla vaan kade Thinkin ilmoituksenkirjoitustaidolle. Mutta ei se mitään, niin oon mäkin. *vihreänaamainen kateellisuushymiö*
PikkuVinkki.

Vietät yhden päivän sellaisen 3-4 vuotiaan puheliaan pikkupojan/tytön kanssa leikkien niin ei ole enää vaikeaa kirjoittaa tuontyyppistä tekstiä...;)
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Patz kirjoitti:Aim in laaaav! :h: Think, vil juu märi mii?
Hitto...meinas unohtua:

jees mai daarling
Ovela kuin orgasmi
Dumari

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Think kirjoitti:
Patz kirjoitti:Aim in laaaav! :h: Think, vil juu märi mii?
Hitto...meinas unohtua:

jees mai daarling
Nonii loverboy, onx tullu niitä vastauksii? Kerro häti :wink: (tähän ei nyt lasketa kity-naisia)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Dumari kirjoitti:
Think kirjoitti:
Patz kirjoitti:Aim in laaaav! :h: Think, vil juu märi mii?
Hitto...meinas unohtua:

jees mai daarling
Nonii loverboy, onx tullu niitä vastauksii? Kerro häti :wink: (tähän ei nyt lasketa kity-naisia)
Pari viis. Yksi tai ehkä kaksi sellaista oikeasti potentiaalista.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bluntlylla hyvä! Vastaisin jos olisin deitti-ilmoihin vastailevaa tyyppiä!
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Think kirjoitti:Pari viis. Yksi tai ehkä kaksi sellaista oikeasti potentiaalista.
Juhuu! Sori skeptisyyteni. Siitä se mopo lähtee.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

hebuli kirjoitti:
Think kirjoitti:Pari viis. Yksi tai ehkä kaksi sellaista oikeasti potentiaalista.
Juhuu! Sori skeptisyyteni. Siitä se mopo lähtee.
Juu ei mitään. Vähän skeptinen minäkin olin :wink:
Katsellaan nyt mikä mopo lähtee minne ja kenen käsistä.

Mihinkään niistä vastauksista en olisi tosin vastannut takaisin, jos olisin tehnyt tuon ilmoituksen kylmän laskelmoivasti tai vaan testimielessä. Eli en tehnyt sitä täysin leikkimielellä. Ajattelin, että jos tuo kolahtaa, niin voisin ehkä kuvitella, että sellainen tyttö saattaisi jaksaa katsella minua ehkä pidempäänkin :wink:

Editoorium: Ei ole muuten Janinaa näkynyt. Onneksi.
Ovela kuin orgasmi
Aito_Johanna

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Dumari kirjoitti: Thinkin ilmoitus oli kyllä aika omalaatuinen, luulisi säpiä irtoovan :D
Ainakin hoivavietin omaaviin kity-emakkoihin upposi. Luultavasti itse tekisin karumman lähinnä pintapuolta esittelevän ilmon. Sisäpuoli selviäisi sitten treffeillä ja tutustumisen kautta.
:yo: täältä tulisi yksi soraääni kehukuoroon kity-emakolta, jolla sitten vissiin ei ole hoivaviettiä. En pidä lapsekkaasta halinallekarkkityylistä deitti-ilmoissa. (Ja tuon leperryksen laatijan mielestä minä vaikutan särmättömältä kukkahattutädiltä? :shock: )
Mutta teksti on kyllä sinänsä hyvin laadittu, johdonmukainen ja pysyy tyylilajissaan, ja jos kerran noin moni innostui siitä, sen on oltava hyvä deitti-ilmo - kaikkiahan ei voi eikä ole tarkoituskaan miellyttää.
sinkkumatti

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:Bluntlylla hyvä! Vastaisin jos olisin deitti-ilmoihin vastailevaa tyyppiä!

Voithan sää vastata muutenkin Bluntylle kuin ilmoituksen kautta. Äkkiäkös kyseinen autoilija ouluun kirmaa päiväkahville :wink:
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Think kirjoitti:

Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin. EveryWomankin tykkäsi teidän ilmoista, mutta mua hän ei edes maininnut :cry:
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Ihan on sun tyylinen.
Mikä on mun tyyli? Kerro lisää.
Vastaa Viestiin